Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. Június 19. - 06:14:07


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









22 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta hosszutom
[2018. Június 16. - 11:10:21]

írta t1218
[2018. Június 13. - 17:08:03]

[2018. Június 10. - 19:14:02]

írta Zotya
[2018. Május 30. - 14:46:20]

írta llaci1
[2018. Május 21. - 22:21:42]

írta hopihe30
[2018. Május 16. - 10:17:35]

írta janaboy
[2018. Május 14. - 20:53:11]

írta hopihe30
[2018. Május 14. - 10:26:17]

írta janaboy
[2018. Május 10. - 19:49:28]

[2018. Május 10. - 18:53:27]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 55 56 [57]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Lantra, Elantra  (Megtekintve 167668 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #840 Dátum: 2016. Május 23. - 23:09:25 »

Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy 2005-ös 1.6 benzin Elantrában hol találom a benzinszűrőt?

Köszönöm!

Szia!
Gondolom itt is a tank mellé rakták hátra az autó hasa alá.
Benzineseknél közkedvelten teszik oda.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
Nevem Senki
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 98



« Válasz #841 Dátum: 2016. December 21. - 21:21:13 »

Pilótafülke 1995-ből :D
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Imisi
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 65



« Válasz #842 Dátum: 2017. November 22. - 22:29:31 »

Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy 2005-ös 1.6 benzin Elantrában hol találom a benzinszűrőt?

Köszönöm!

Szia!
Gondolom itt is a tank mellé rakták hátra az autó hasa alá.
Benzineseknél közkedvelten teszik oda.

Köszönöm. :)
Naplózva
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #843 Dátum: 2017. November 23. - 13:33:11 »

Pilótafülke 1995-ből :D


Jól néz ki!  :good:
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
steve79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 214


« Válasz #844 Dátum: 2018. Január 01. - 19:54:08 »

Sziasztok,

Ifjúságnak nézek autót, felmerült a 2004 környéki 113LE-s CRDi Elantra is. A népítélet szerint sem rosszak, a Santa Fe-nkben is jól szolgál ugyanez a blokk változó geometriás turbóval.

Tudnátok valami infót mondani, mi az, ami extra odafigyelést igényelne a vásárláskor (rozsda, ismert gubancok)?

Pl. ők szimpatikusak:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/elantra/hyundai_elantra_2.0_crdi_gls_style_friss_muszakival.klimas-12273939
https://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/elantra/hyundai_elantra_2.0_crdi_gls_style_111e_kmnevre_irva-12356853

Köszönöm, BUÉK!
Naplózva

2005 Santa Fe 2.0crdi > 200.000 km
Nevem Senki
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 98



« Válasz #845 Dátum: 2018. Január 01. - 21:12:18 »

Sziasztok,

Ifjúságnak nézek autót, felmerült a 2004 környéki 113LE-s CRDi Elantra is. A népítélet szerint sem rosszak, a Santa Fe-nkben is jól szolgál ugyanez a blokk változó geometriás turbóval.

Tudnátok valami infót mondani, mi az, ami extra odafigyelést igényelne a vásárláskor (rozsda, ismert gubancok)?

Pl. ők szimpatikusak:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/elantra/hyundai_elantra_2.0_crdi_gls_style_friss_muszakival.klimas-12273939
https://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/elantra/hyundai_elantra_2.0_crdi_gls_style_111e_kmnevre_irva-12356853

Köszönöm, BUÉK!

Rozsda szempontjából szerintem a kötelező dolgokat kell csak meglesni, vagyis küszöb vége, hátsó kerékív, de az elődjéből kiindulva én azért rálesnék a hátsó futómű környékére is... Amúgy a bordót én meg sem nézném, ronggyá van kopva a váltószoknya és oda merik írni, hogy 83e km van benne!? Hagyjuk már... :lapoz: Az ezüst viszont rendesen begyere :) . Ha nincs olajszivárgás a motortérben és szépen ketyeg a motor, akkor még én is megvenném, pedig nem vagyok dízel párti :$ .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
steve79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 214


« Válasz #846 Dátum: 2018. Január 03. - 17:07:07 »

Rozsda szempontjából szerintem a kötelező dolgokat kell csak meglesni, vagyis küszöb vége, hátsó kerékív, de az elődjéből kiindulva én azért rálesnék a hátsó futómű környékére is... Amúgy a bordót én meg sem nézném, ronggyá van kopva a váltószoknya és oda merik írni, hogy 83e km van benne!? Hagyjuk már... :lapoz: Az ezüst viszont rendesen begyere :) . Ha nincs olajszivárgás a motortérben és szépen ketyeg a motor, akkor még én is megvenném, pedig nem vagyok dízel párti :$ .

Szia,

Köszi! Felcsörgetem őket, kíváncsi leszek. Igen, a bordón valóban fura az a szoknya.. Kicsi viszonyítási alapot ad a 2005-ös Santa Fe, 260e-nél, csillaggarázzs al néz ki talán így.

Az Autopalace délpest egy köpésre van, kíváncsi vagyok, mit szólnak egy alapszintű átvizsgáláshoz ...
Naplózva

2005 Santa Fe 2.0crdi > 200.000 km
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 264



« Válasz #847 Dátum: 2018. Január 06. - 14:26:20 »

Sziasztok,

Ifjúságnak nézek autót, felmerült a 2004 környéki 113LE-s CRDi Elantra is. A népítélet szerint sem rosszak, a Santa Fe-nkben is jól szolgál ugyanez a blokk változó geometriás turbóval.

Tudnátok valami infót mondani, mi az, ami extra odafigyelést igényelne a vásárláskor (rozsda, ismert gubancok)?

Pl. ők szimpatikusak:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/elantra/hyundai_elantra_2.0_crdi_gls_style_friss_muszakival.klimas-12273939
https://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/elantra/hyundai_elantra_2.0_crdi_gls_style_111e_kmnevre_irva-12356853

Köszönöm, BUÉK!

Rozsda szempontjából szerintem a kötelező dolgokat kell csak meglesni, vagyis küszöb vége, hátsó kerékív, de az elődjéből kiindulva én azért rálesnék a hátsó futómű környékére is... Amúgy a bordót én meg sem nézném, ronggyá van kopva a váltószoknya és oda merik írni, hogy 83e km van benne!? Hagyjuk már... :lapoz: Az ezüst viszont rendesen begyere :) . Ha nincs olajszivárgás a motortérben és szépen ketyeg a motor, akkor még én is megvenném, pedig nem vagyok dízel párti :$ .

A szürkében is 13 évesen csak 111 000 Km van (8500 Km / év). Azért ezt is fenntartással kezelném.
Nem azért van vonóhorog a dízel autón, mert csak templomba jártak vele. Ettől eltekintve műszakilag még rendben lehet.

Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
steve79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 214


« Válasz #848 Dátum: 2018. Január 07. - 20:45:16 »

A szürkében is 13 évesen csak 111 000 Km van (8500 Km / év). Azért ezt is fenntartással kezelném.
Nem azért van vonóhorog a dízel autón, mert csak templomba jártak vele. Ettől eltekintve műszakilag még rendben lehet.

Köszi, megnéztük szombaton. Ausztriából behozott, csodát eleve nem vártam, de még az is lehet, hogy a km stimmel. Úgy tűnt, sok rövid utat ment: körben egységesen fényesre kopott kormány, a gáz- és fékpedálhoz képest látványosan jobban kopott kuplungpedál. Vezetni nem tudtuk, főnök ment vele P rendszámmal, futóműve jónak tűnt. Leendő tulaj ült elöl, azt mondja, hogy valami fura rezgést érzet 1800-2000-es fordulat körül minden alkalommal. Rozsdapöttyök voltak a küszöbön alul, illetve a küszöbvégeken is látható volt egy kis korrózió, normálisan alánézni nem  tudtam, de nem tűnt vészesnek. Nem tudom, melyik vidékén lehetett Ausztriának, de a tetőelemeken a lakkozás nagy foltokban leugrott (fényképek voltak róla), ezért azokat újrafújták. A biztonsági övek csatjainak műanyag borításai szabályosan fehérek voltak, a hasonló korú, csillaggarázso s Santa Fe-n nem ilyenek, az biztos.

Meghánytuk-vetettük, de végül lemondtunk róla. Tetszett, motortér és a belseje is szép volt, jól indult, gyanús hangok leálláskor sem voltak. Zavarta az a rezgés, tény, hogy bármihez (turbó?) komolyabban nyúlni kellet volna, az nem lett volna olcsó.. És az is nagy igazság, hogy ha nem érzed egy autón, hogy kell, akkor ne is magyarázd meg, csak lépj tovább.

(benzines Mitsu Carisma lett a befutó, a másik autónk is Carisma, ha 2x annyi baj lesz a szerzeménnyel, mint az enyémmel, akkor is jó vásár volt).
Naplózva

2005 Santa Fe 2.0crdi > 200.000 km
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 264



« Válasz #849 Dátum: 2018. Január 13. - 16:29:08 »

A szürkében is 13 évesen csak 111 000 Km van (8500 Km / év). Azért ezt is fenntartással kezelném.
Nem azért van vonóhorog a dízel autón, mert csak templomba jártak vele. Ettől eltekintve műszakilag még rendben lehet.

Köszi, megnéztük szombaton. Ausztriából behozott, csodát eleve nem vártam, de még az is lehet, hogy a km stimmel. Úgy tűnt, sok rövid utat ment: körben egységesen fényesre kopott kormány, a gáz- és fékpedálhoz képest látványosan jobban kopott kuplungpedál. Vezetni nem tudtuk, főnök ment vele P rendszámmal, futóműve jónak tűnt. Leendő tulaj ült elöl, azt mondja, hogy valami fura rezgést érzet 1800-2000-es fordulat körül minden alkalommal. Rozsdapöttyök voltak a küszöbön alul, illetve a küszöbvégeken is látható volt egy kis korrózió, normálisan alánézni nem  tudtam, de nem tűnt vészesnek. Nem tudom, melyik vidékén lehetett Ausztriának, de a tetőelemeken a lakkozás nagy foltokban leugrott (fényképek voltak róla), ezért azokat újrafújták. A biztonsági övek csatjainak műanyag borításai szabályosan fehérek voltak, a hasonló korú, csillaggarázso s Santa Fe-n nem ilyenek, az biztos.

Meghánytuk-vetettük, de végül lemondtunk róla. Tetszett, motortér és a belseje is szép volt, jól indult, gyanús hangok leálláskor sem voltak. Zavarta az a rezgés, tény, hogy bármihez (turbó?) komolyabban nyúlni kellet volna, az nem lett volna olcsó.. És az is nagy igazság, hogy ha nem érzed egy autón, hogy kell, akkor ne is magyarázd meg, csak lépj tovább.

(benzines Mitsu Carisma lett a befutó, a másik autónk is Carisma, ha 2x annyi baj lesz a szerzeménnyel, mint az enyémmel, akkor is jó vásár volt).

A Carisma nekem is nagyon tetszett a maga idejében (15 éve).
"... körben egységesen fényesre kopott kormány ..." nem kellene neki 110 ezernél. Enyémben most 45 ezer van, de a kormányon újszerű a bőr (mondjuk én néha átkenem bőrápolóval).
Ausztriában jelentősebb az út síkosság-mentesítése, ezért lehettek rozsdafoltok. Alapvetően egyébként nem rozsdásodik. Alánézés nélkül én sem vettem volna meg.
"...tetőelemeke n a lakkozás nagy foltokban leugrott..." Az szinte biztos, hogy a forró napon való mosástól volt. Én is jártam már így egy korábbi autómmal.
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
Oldalak: 1 ... 55 56 [57]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.