Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:39:41


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









27 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: i10  (Megtekintve 125671 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
szakip1
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #330 Dátum: 2015. Augusztus 14. - 10:59:10 »

Hamarosan én is i10 tulaj leszek: tegnap rendeltem meg, és mivel raktáron lévő, ezért elvileg jövő héten várhatóan meglesz (1.25i, black line felszereltség). A nagy melegre tekintettel kérdezném, hogy a légkondi ki-be kapcsolása mennyire érezhető, mennyire fogja meg az autót?
Nekünk 1.0 van és érezhetően megfogja, de amúgy sem száguldásra lett véve.  :good:
Amúgy és a magam részéről nagyon szeretem a kis i10-et, meglepően széles belül és tágas  :). Ez akkor tűnik fel elsősorban amikor kívülről nézem a kocsit és összevetem a naggyal (Focus Cmax), hogy nem keskeny, valamint amikor ötösbe váltok nem simogatom a mellettem ülő lábát. Ez korábban több kocsi(m)ban is probléma volt pl. Ford Fusion, Opel Astra G és H. Szerintem egy nagyon jó kis gép. Egy dolog nem tetszik, hogy a derekamat nem igazán támasztja meg, így hosszabb távon nem lenne kényelmes  :lex_10:. De nem is arra vettük és tartjuk.  :)
Közben már mentem vele több, mint 3000 km-t és eddig minden OK. Ha csak 1 vagy két személlyel megy, akkor az ereje is rendben van, még a légkondit sem érzem meg.
Naplózva
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 268



« Válasz #331 Dátum: 2015. Szeptember 26. - 21:28:27 »

Ha valakit érdekel, van egy eladó, gyári mankókerekem i10-eshez.
Még nem volt fent autón. Vettünk teljes értékű pótkereket, azért adnám el.
A defektjavító készlettől többet ér.
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
szakip1
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #332 Dátum: 2015. November 05. - 13:46:33 »

Lassan közeleg a téli gumi csere és felmerült a kérdés, hogy az autóban milyen nyomásellenőrz ő rendszer van? Téli gumi csere esetén ez-ügyben kell valamire figyelni? 2015-s az autó.
Naplózva
Feri0821
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #333 Dátum: 2015. November 15. - 13:30:18 »

Nagyobb autóra lett szükségem így eladóvá vált a kis i10, hátha valakit érdekel:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/i10/hyundai_i10_1.25i_comfort-9162862

Igény szerint téli-nyári gumikkal, alufelnivel, TPMS szenzorokkal. Illetve van hozzá gyári mankókerék + emelő is a defektjavító mellé.
Naplózva
balu80
Vendég
« Válasz #334 Dátum: 2016. Február 05. - 19:10:17 »

Sziasztok

Ma sikerült vennem egy első generációs 2008-as i10-et a fekete comfort változatból :) . Aránylag megkíméltnek tűnik 46000 km-rel. Valami amire kell esetleg figyelnem ? Olajat,olajszűrőt és a levegőszűrőt fogom cserélni hamarosan. Olajból mi a gyári előírás szerintetek. Ha jól sejtem 10w 40 megfelelő lenne de van esetleg olyan márka ami különösen jó bele vagy ajánlott?  Levegőszűrőt hol érdemes venni Debrecen és környékén ami jó és nem egy horror árban van?

Köszönöm a válaszokat előre is.

Üdv: Laci
Naplózva
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #335 Dátum: 2016. Február 05. - 19:18:09 »

Sziasztok

Ma sikerült vennem egy első generációs 2008-as i10-et a fekete comfort változatból :) . Aránylag megkíméltnek tűnik 46000 km-rel. Valami amire kell esetleg figyelnem ? Olajat,olajszűrőt és a levegőszűrőt fogom cserélni hamarosan. Olajból mi a gyári előírás szerintetek. Ha jól sejtem 10w 40 megfelelő lenne de van esetleg olyan márka ami különösen jó bele vagy ajánlott?  Levegőszűrőt hol érdemes venni Debrecen és környékén ami jó és nem egy horror árban van?

Köszönöm a válaszokat előre is.

Üdv: Laci
Jó neked. Debrecenben van egy nagyon jó árfekvésű cég. A neve: fékmester.Ott mindent megkapsz.
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
Dluinet
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 128



« Válasz #336 Dátum: 2016. Február 05. - 20:42:47 »

Azt az olajtípust azért nézd meg, nehezem hiszem, hogy 10W40 lenne a gyári előírás, inkább 5W30 vagy 5W40, de ez csak az olaj viszkozitása, a többi paraméternek is egyeznie kell, például API SM

Sziasztok

Ma sikerült vennem egy első generációs 2008-as i10-et a fekete comfort változatból :) . Aránylag megkíméltnek tűnik 46000 km-rel. Valami amire kell esetleg figyelnem ? Olajat,olajszűrőt és a levegőszűrőt fogom cserélni hamarosan. Olajból mi a gyári előírás szerintetek. Ha jól sejtem 10w 40 megfelelő lenne de van esetleg olyan márka ami különösen jó bele vagy ajánlott?  Levegőszűrőt hol érdemes venni Debrecen és környékén ami jó és nem egy horror árban van?

Köszönöm a válaszokat előre is.

Üdv: Laci
Naplózva

Accent 2001 1.5 benzin 125000km
66kW/90LE G4EB LC
balu80
Vendég
« Válasz #337 Dátum: 2016. Február 05. - 21:11:09 »

Köszöntem szépen a válaszokat. Az ezt megelőző autóimba 10 w 40-es olajakat használtam de megnézem a kézikönyvet hátha ott írnak valami okosságot.. Illetve ránézek a fékmester oldalra is..
Naplózva
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #338 Dátum: 2016. Február 16. - 12:20:42 »

Köszöntem szépen a válaszokat. Az ezt megelőző autóimba 10 w 40-es olajakat használtam de megnézem a kézikönyvet hátha ott írnak valami okosságot.. Illetve ránézek a fékmester oldalra is..

Nem hiszem, hogy probléma lenne a 10w40 olajjal egy ilyen autó esetében.  :)
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
balu80
Vendég
« Válasz #339 Dátum: 2016. Február 18. - 23:21:04 »

Megnéztem,a gyári könyvében Shell helix 10 w 40 az ajánlás hozzá. Szerintem maradok annál,a fékmester-től meg van egy olcsóbb cég db-ben a shellshop legalábbis ami az olajat illeti..
Naplózva
_Zsolti_
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 16


« Válasz #340 Dátum: 2016. Április 27. - 06:37:07 »

Sziasztok!

Közeleg az 1. éves szerviz időpontja. Legnagyobb megelégedettsé ggel használjuk az autót, feleségem mellett én is nagyon szeretem vezetni.

Tavaly írtam itt az 1000 km-es olajcsere, ill. annak általam sokallott (16E Ft-os) olajára kapcsán.
Most ismét elkezdtem a témát nézegetni és azt vettem észre, hogy a szalon által használt Eni i-Sint 5w30 nem is felel meg a minősítéseit tekintve a gépkönyvben ajánlott minimum ACEA A5, vagy API SM minősítéseknek, ugyanis a sima (nem FS-s olaj) csak ACEA A3-at tud. A megfelelő olaj az Eni kínálatából (ham ár a szalon ezt használta) az i-Sint FE 5w30 lett volna. Utána néztem, és az A5-ös olaj kisebb belső HTSH viszkozitással bír, ezáltal elvileg alacsonyabb fogyasztás érhető el vele. Nem hiszem, hogy ez L-ekben lenne mérhető, ezért ezzel a felével nem is foglalkoznék, de azért azon elgondolkodtam, hogy maga a hivatalos szalon nem az ajánlott olajat teszi az autóba. Ennek vajon mi lehet az oka, azon kívül pl., hogy a gyengébbet tudták jobb árréssel megvenni, ill. az valószínűleg több autó-típusba használható, mint az FE-s, magasabb min. osztályú olaj?

No mindegy, azért azt hiszem erre rákérdezek a szalonban a szervizre jelentkezésnél: tudnának-e a gépkönyv szerint ajánlott olajat tölteni bele, ha már ilyen szép pénzt elkérnek érte?  :)



Üdv': _Zsolti_
Naplózva

Hyundai i10 1,25i Comfort(+) 2015'
BaloghZ
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 940



WWW
« Válasz #341 Dátum: 2016. Május 19. - 16:05:37 »

A múlt héten ledobta a verda az ékszíjat. Mókás volt kedden Isaszegről elfurikázni Matyikához Százhalombattá ra töltés nélkül csak akksiról. Az alap volt, hogy ohne lámpa, a nagytarcsai dombot kihagyjuk, Pécel felé kerülünk, mivel nincs vízpumpa sem. (Meg fűtés és klíma sem ugye, de ez nem is volt fontos). És minél kevesebb fékezés, lévén a féklámpa is sokat fogyaszt. A dolog 18 km-el a cél előtt, a 6-oson kifelé kezdett izgalmas lenni. Észrevette a computer, hogy megy el a kajdi az akksiból. Na, akkor ABS és kormányszervó lekapcs. Így izgalmas vezetni gyerekek. Az érdi emelkedő 120-ra felvitte a vizet, de ha nem nyomod neki, akkor a menetszél pillanatok alatt visszahűti a vizet. 90-ig elég a menetszél, 100-nál már indulna a mutató felfelé. De elvitt a szervízbe, igaz leállítani nem mertem, míg be nem gurultunk a szerelés helyére, mivel nem indult volna be :) Szóval, 7 és fél év, valamint 195.000 km után eltört a generátor szabadonfutója, és ettől ledobta az ékszíjat. Az első komolyabb bibi, de még akkor is elvitt a szervízbe. Jó kis autó. :)
Naplózva

Fekete i10 CRDi Style
Tom1939
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 247



« Válasz #342 Dátum: 2016. Május 21. - 08:47:21 »

Szerintem láttam az autódat, kedden voltam éves szervízen Mátyásnál az i30-al :) Kész azóta a picurka?
Naplózva
BaloghZ
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 940



WWW
« Válasz #343 Dátum: 2016. Május 23. - 13:52:44 »

Szerintem láttam az autódat, kedden voltam éves szervízen Mátyásnál az i30-al :) Kész azóta a picurka?

Igen, aznap délután megvolt. Egyrészt központból kellett hozzá szabadonfutót rendelni, másrészt csak ékszíjszakadás nyi pénz volt nálam. Úgyhogy bevonatoztam reggel, délután meg vissza a kocsiért. 3-ra megvolt minden, már nem cicceg. Amúgy tehát, ha nedves időben furcsa ciccegés jön a motortérből, ami néha abbamarad -> generátor szabadonfutó, plusz ékszíj csere, mert az is elfárad, kirepedezik majd 8 év alatt.
Naplózva

Fekete i10 CRDi Style
BaloghZ
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 940



WWW
« Válasz #344 Dátum: 2016. Július 26. - 15:31:14 »

Azt hittem az enyém az egyetlen dízel i10, de úgy látszik van még egy:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/hyundai/i10/hyundai_i10_1.1_crdi_comfort_ac_abs_plusz_klima-10068106
Bár ebben nem villanyos a hátsó ablak :)
Viszont jól tartja az árát, ha ennyiért elmegy.
Naplózva

Fekete i10 CRDi Style
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.