Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. December 11. - 03:18:16


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









61 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[2018. December 09. - 20:13:34]

írta Leon79
[2018. December 07. - 00:35:04]

írta Skagen
[2018. December 05. - 19:26:49]

írta dl
[2018. December 05. - 07:26:19]

[2018. November 27. - 15:14:09]

[2018. November 26. - 12:40:37]

írta emilh
[2018. November 23. - 22:11:56]

írta zolizoli
[2018. November 19. - 18:40:47]

írta kopppány
[2018. November 17. - 21:34:01]

írta kopppány
[2018. November 14. - 18:54:28]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 134 135 [136]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Hyundai hírek, cikkek  (Megtekintve 448550 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #2025 Dátum: 2018. Január 01. - 23:39:24 »

Így törik az Ioniq
https://youtu.be/a0s5ktlciDk

Csak azt nem értem, az ütközés után(10mp) miért kapcsolta be jobbra az indexet a Dummy? Rájött,hogy arra kellett volna kerülni?!  :D
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 264



« Válasz #2026 Dátum: 2018. Január 06. - 14:34:50 »

Így törik az Ioniq
https://youtu.be/a0s5ktlciDk

Csak azt nem értem, az ütközés után(10mp) miért kapcsolta be jobbra az indexet a Dummy? Rájött,hogy arra kellett volna kerülni?!  :D

Gondolom a vészvillogó kapcsolt be, és csak a jobb index élte túl az ütközést.
Szemből ütközéskor az utastér gyakorlatilag sértetlen maradt.
Nekem a lépegető gyalogos bábu tetszett a legjobban. Ha nem lépegetne (pl. rolleres, görkoris) akkor nem ismerné fel az autó?

Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.592



« Válasz #2027 Dátum: 2018. Január 14. - 21:59:34 »

Hyundai i30u CW teszt – családi málhazsák


http://tesztelok.hu/hyundai-i30u-cw-teszt-csaladi-malhazsak/
Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.035


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #2028 Dátum: 2018. November 10. - 07:08:43 »

Ezen meglepődtem, i30 a legrosszabbak között?? :o

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/11/09/melyik_auto_robban_le_a_leggyakrabban
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 287


« Válasz #2029 Dátum: 2018. November 10. - 11:42:40 »

Lehet,hogy egy másik hírforráson fél év múlva az i30 lesz a legproblémamen tesebb autó.Csak egy példa:a Porsche kaszál a legtöbbet egy db. autón,írták valahol,ami hihető.Nemrége n azt olvastam,a Suzuki kaszál a legtöbbet.Bocs,de ezt a hülyeséget egyszerűen nem hiszem el.Más.A vaj nagyon egészségtelen,együnk margarint.Egy év múlva ugyan az az újság azt írta,a vaj nagyon egészséges.Enn yit az ostoba firkászokról.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.592



« Válasz #2030 Dátum: 2018. November 12. - 15:10:56 »

Motorikus alkatrészekkel foglalkozok. Az elmúlt fél évben az első generációs 1.4-es motorokhoz hetente keresnek dugattyút, és csapágyakat. Nem tudom mennyit futott, és mennyire karbantartott autókba viszik ezeket, de gyanús, hogy valami tipushiba van a dolgok mögött...
Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
Istvan82
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Válasz #2031 Dátum: 2018. November 13. - 12:44:19 »

2008-as, 1.4-es benzines i30-am van és meg vagyok elégedve vele. Két éve van nálam és nem volt hibája. Én is olvastam a totalcar cikket, ahol motorhibát, pl. vezérműlánc hibát említenek. Az én autóm történetében is volt egy teljes vezérlés csere, vezérműtengely jeladóval együtt. Megkaptam a teljes számlát a hibaleírással együtt. Az egész beavatkozás kb. 90e km-nél volt, szóval szerintem is lehet abban valami, hogy ezekben az autókban idő előtt előfordulhat motorhiba. Ha valaki most ilyen korú 100e+ km-t futott autót tervez vásárolni akkor lehet, hogy fel kell készüljön egy ilyen beavatkozásra, hacsak már nem történt meg előtte.
Egyébként a használtautó keresőket böngészve látni azt hogy sok i30-as van hírdetve és nagyon sok a külföldről behozott.
Naplózva
dromer
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #2032 Dátum: 2018. November 13. - 20:40:48 »

Több első generációs i30 klubtagnál (1.4 benzines) gázadásra ill. gáztartásnál 2000-es fordulat környékén csörgés-szerű hang hallatszik,ez van v.volt nálam is.Ez a hang olyan,mint az "átkosban" a zsiguliknál lehetett hallani ,talán a benzin minőségével függött össze elő v. utógyújtás-szerű valami.Azért írtam,hogy "volt nálam is",mert nyáron egyéb okból kifolyólag főtengely jeladót (ez egy vezeték-szerű valami)cseréltek és mintha a csörgést már nem hallanám.Az első generációs i30 és kia ceed motorja egyforma,ezért a csörgés miatt 1-2 évvel ezelőtt felhívtam egy kia ceed szervízt ,ahol közölték velem,hogy volt egy olyan széria,lehet ,hogy pont a 2008-2009 körüli motoroknál,ahol a vezérműlác,feszítőgörgő és egyéb a vezérléshez szükséges alkatrészek minősége nem éppen a legjobb volt.Amennyibe n feltételezzük,hogy a fentiekben leírtak igazak,akkor ez magyarázatot adhat egyrészt az ADAC ninősítésére,másrészt LLACI észrevételére .A lánc elszakad ,a dugattyú belever a szelepekbe stb. és ezért kereshetnek mostanában annyi dugattyút és egyéb alkatrészeket.
Természetesen a fentiekben leírtak csak fikció ,Én absolute dilettáns vagyok autós kérdésekben,csak hangosan gondolkodtam.
Naplózva

hyundai i30 (2009)
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.592



« Válasz #2033 Dátum: 2018. November 13. - 21:23:51 »

Több első generációs i30 klubtagnál (1.4 benzines) gázadásra ill. gáztartásnál 2000-es fordulat környékén csörgés-szerű hang hallatszik,ez van v.volt nálam is.Ez a hang olyan,mint az "átkosban" a zsiguliknál lehetett hallani ,talán a benzin minőségével függött össze elő v. utógyújtás-szerű valami.Azért írtam,hogy "volt nálam is",mert nyáron egyéb okból kifolyólag főtengely jeladót (ez egy vezeték-szerű valami)cseréltek és mintha a csörgést már nem hallanám.Az első generációs i30 és kia ceed motorja egyforma,ezért a csörgés miatt 1-2 évvel ezelőtt felhívtam egy kia ceed szervízt ,ahol közölték velem,hogy volt egy olyan széria,lehet ,hogy pont a 2008-2009 körüli motoroknál,ahol a vezérműlác,feszítőgörgő és egyéb a vezérléshez szükséges alkatrészek minősége nem éppen a legjobb volt.Amennyibe n feltételezzük,hogy a fentiekben leírtak igazak,akkor ez magyarázatot adhat egyrészt az ADAC ninősítésére,másrészt LLACI észrevételére .A lánc elszakad ,a dugattyú belever a szelepekbe stb. és ezért kereshetnek mostanában annyi dugattyút és egyéb alkatrészeket.
Természetesen a fentiekben leírtak csak fikció ,Én absolute dilettáns vagyok autós kérdésekben,csak hangosan gondolkodtam.
Nem kell elszakadnia a láncnak, elég, ha megnyúlik, és átugrik pár fogat. Az eredmény ugyanaz lesz.
Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 287


« Válasz #2034 Dátum: 2018. November 14. - 18:54:28 »

Valószínűnek tartom,hogy a láncfeszítővel lehet gond,mert a lánc elég erősnek tűnik a képek alapján.Nem egysoros biciklilánc,hanem fogaslánc.Megf elelő karbantartássa l ennek 300000 km-t ki kell bírnia szakadás nélkül.Viszont a láncfeszítő olajnyomásra működik,ezért is fontos a jó olaj meg az időben elvégzett olajcsere.Pers ze ha valamilyen konstrukciós nyavalyája van a feszítőnek az más.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
Oldalak: 1 ... 134 135 [136]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.046 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.