Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:42:37


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









26 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Atos  (Megtekintve 76506 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #300 Dátum: 2012. Május 29. - 20:29:24 »

Ez tény, minden K-val kezdődő alvázszám koreai gyártásra utal. Ez nemzetközi szabvány ez ellen nincs apelláta.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
skinny
Vendég
« Válasz #301 Dátum: 2012. Május 30. - 20:59:12 »

nah, valami még mindig nem kerek...
addig vettem visszább az előgyújtást, amíg már nem csörgött, viszont most meg ki-kihagy az alapjáratom, hidegen meg olyan harmatosan gyenge, hogy meg kell erőszakolnom a kuplungtárcsát
lehet, hogy érdemes lenne a kábeleket is lecserélni?
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #302 Dátum: 2012. Június 01. - 21:18:00 »

Egy gyertyakábel készlet megoldás lehet a problémádra.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
skinny
Vendég
« Válasz #303 Dátum: 2012. Június 10. - 07:45:49 »

nah, sajnos a kábelkészlet csere nem segített, ugyanolyan, pedig NGK-t vettem... ma szerintem visszarakom a régi elosztófedelet és rotort, illetve visszaállítom oda a gyújtást, ahol volt.... köszönjük neked olasz utángyártott.. .
persze a normális minőségű alkatrészt meg vagy nem lehet beszerezni, vagy csak 3-4-szeres áron
Naplózva
éva273
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 54



« Válasz #304 Dátum: 2012. Július 03. - 12:48:05 »

Atos 1.0 1998 as évjáratnál mi lehet a gond, ha az alapjárat nem akar egyből visszaesni?
Alapjárati motort levettem mosóbenzinnel kimostam. Az alatta levő tömítésen láttam valami érdekest. Mindkét nyílás téglalap alakú, de a légszűrőház felőli nyíláson csak egy kb. 6mm-es kerek lyuk volt. Ez meg minek gondoltam és szépen kivágtam a téglalap alakra. Összerakva. Még rosszabb lett most még jobban pörög és még később áll vissza az alapjárat. Csináljak új tömítést olyan kis lyukkal? Ez gyári megoldás?  A tömítés nekem nem tűnik annak mert papírból van.
Alapjáraton a motor kicsit egyenetlenül jár és ami nekem érdekes, hogy a kartelgáz csö ami a szívótorokba megy azt levettem a torokról és befogtam. Nem nyomás, hanem vákum lett benne.  A kipufó végénél  hallgatózva a kipufogások közt elég sűrűn bugyog mintha visszafelé szívna.
Naplózva

Atos 1.0 GLS 1998'
skinny
Vendég
« Válasz #305 Dátum: 2012. Július 03. - 17:25:47 »

az a visszafelé szívás nekem gyanús lenne a kipufogóban... első körben azt mondanám, hogy gyertyacsere, elosztófedél kipucolás, rotor fémtisztára suvickolása, kábelek ellenőrzése, szükség esetén cseréje.
ahogy korábban olvashattad, szívtam az új elosztófedélle l és rotorral, annál csinált leginkább ilyet, meg ha túl kicsi volt az előgyújtásom. Egy elosztófedél-rotor tisztítás és új kábelekkel valamivel jobb lett, mint az eredeti és a két készlet új fedél meg rotor a csomagtartóban pihen. Illetve egy gyújtásellenőr zés is javallott. Ezeket mint lelkes amatőr mondom, de Matyika valószínűleg szakértőbb tanácsokkal tud szolgálni.
Pontosabban most, hogy elolvastam még egyszer az írásod, a légtömegmérőre tippelek. Kivágtad a tömítést, még több levegőt kap, még jobban pörgeti.
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #306 Dátum: 2012. Július 03. - 23:08:40 »

Atos 1.0 1998 as évjáratnál mi lehet a gond, ha az alapjárat nem akar egyből visszaesni?
Alapjárati motort levettem mosóbenzinnel kimostam. Az alatta levő tömítésen láttam valami érdekest. Mindkét nyílás téglalap alakú, de a légszűrőház felőli nyíláson csak egy kb. 6mm-es kerek lyuk volt. Ez meg minek gondoltam és szépen kivágtam a téglalap alakra. Összerakva. Még rosszabb lett most még jobban pörög és még később áll vissza az alapjárat. Csináljak új tömítést olyan kis lyukkal? Ez gyári megoldás?  A tömítés nekem nem tűnik annak mert papírból van.
Alapjáraton a motor kicsit egyenetlenül jár és ami nekem érdekes, hogy a kartelgáz csö ami a szívótorokba megy azt levettem a torokról és befogtam. Nem nyomás, hanem vákum lett benne.  A kipufó végénél  hallgatózva a kipufogások közt elég sűrűn bugyog mintha visszafelé szívna.

Nos, sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de az Atosok ilyenek. Semmi rendelleneset nem találok a leírásodban.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #307 Dátum: 2012. Július 04. - 12:29:34 »

Megnéztem az elosztófedelet . A belső érintkezőkön vastag oxid réteg volt. Az csavarhúzóval megpiszkálva szinte egybe leesett.
Ami érdekes, hogy hidegen tartva a fordulatot 10-20másodpercenként elerőtlenedik és csökken a fordulat, majd ismét pörög tovább. Melegen már nem csinálta.
Előgyujtás  állítás gondolom a 3 anya fellazítása után lehetséges. Ezt hangra figyelve oldjátok meg, vagy műszerrel?
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
skinny
Vendég
« Válasz #308 Dátum: 2012. Július 04. - 13:16:47 »

a rotor élét is megtisztította d?
egyébként ha korábban jó volt és nem volt a gyújtáshoz hozzányúlva, akkor nem valószínű, hogy az okozza a gondot. Amit Matyika írt, hogy ez ilyen, azt részben tudom megerősíteni, mert az enyém is kicsit nehezen talál vissza az alapjárathoz, főleg hidegen.
A gyertyákat is vedd ki, nézd meg. Pár 10 ezer km-ként érdemes azokat is cserélni
Gyújtást állítani én úgy szoktam, hogy pár tized mm-t állítok rajta és teszek egy próbakört. Ha csörög a motor, picit visszább veszem, újabb tesztkör és így tovább. Ezzel leginkább az a bajom, hogy ha már nem csörög a motor, akkor viszont nagyon erőtlenné válik. A kettő között kell megtalálni valahol az arany középutat.
Naplózva
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #309 Dátum: 2012. Július 05. - 17:56:54 »

arra tud nekem valaki tanácsot adni, hogy a gyári rádió helyére hogy szerelhetek be valami standard méretű fejegységet?
az egész panelt le kell cserélnem hozzá, vagy brutális módon csak vágjam ki? :)

A csere a legjobb megoldás mindenképp bontottat lenne érdemes beszerelni. Szerencsére az enyémben szögletes van. :yahoo:
A csere viszont nem túl nagy munka. kb. fél óra. Én már kiszedtem mert a Philips CD-s rádió (made in Hungary :skull:) megadta magát.
Amíg haza nem értem a kocsival addig működött. Itthon a POWER gombbal kikapcsoltam, azóta nem lehet bekapcsolni.


Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
skinny
Vendég
« Válasz #310 Dátum: 2012. Július 05. - 19:35:46 »

aham... amikor próbáltam bontottat keresni, akkor azt mondták, hogy az a vacak műanyag 10 rongy :) akkor inkább kivágom :) de úgy néz ki, hogy nem csak a panel, hanem a kocsi is csereérett...
Naplózva
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #311 Dátum: 2012. Július 11. - 22:58:25 »

Az Atos megbukott a műszakin pedig azt mondák, hogy fel van készítve rá. Az első fék 22%-os eltéréssel fogott. Mára ezt sikerült helyrehozni, de a lambda érték se volt jó mert a kipufogón volt 1 tömítettségi hiba. Az utolsó dob utáni cső  toldva van amin a tömítés szétrohadt és hiányos volt. Ezt is megcsinálták, és azóta tök jól jár a motor, nem bugyog a kipufogó, a fulladás és az alapjárat késői visszaesése is elmult. A lambda érték még mindig nem lett jó, de az etanolt eltávolítva és benzint belerakva már az is helyre jött. :$ :fej: :vazze:
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
skinny
Vendég
« Válasz #312 Dátum: 2012. Július 12. - 11:34:44 »

nekem nem tudom, hogy mennyi lehet az eltérés, de balra húz fékezéskor. Egy kicsit alapban is.
Neked hogyan sikerült orvosolni? Nálam valószínűleg a munkahenger szorul, bár megjárattuk tárcsa/betét cserénél. Illetve már a második szett tárcsát/betétet használom és pár ezer km után üt. Korábban nem volt ilyen probléma. Ráadásul ezek nipparts cuccok, amiknek nem kéne rossznak lenniük, de nipparts-os ember mondta, hogy nincs kizárva, hogy ez is már kínai, mert ők végül is csak csomagolnak alkatrészeket.
Azt mondod, hogy az a kipufogó tömítés okozta az egész galibát? Etanollal nem szabad környezetvédel mi vizsgára menni, én ügyelek rá, hogy akkor valami rendes benzin legyen benne :)
egyébként neked mennyi a fogyasztásod? milyen körülmények között?
mellékesen megjegyzem, hogy a tiéd színe és a felnijei is ugyanolyanok, mint amilyet én hajtok :)
Naplózva
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #313 Dátum: 2012. Július 12. - 21:26:21 »

A kipufogót fogd be és ha szelel akkor mindenképp csináltad meg. Annak meg kellene oldali a gondot.
A fogyasztást nem tudom mert még nincs rendszám. Ráadásul a karosszériásom mondta, hogy ne tankoljam tele mert ki fog folyni annyira szét van rohadva a tank.  :fej: Osztrákból van a kicsi kocsi. Hétfőn viszem újra vizsgázni most már átnézve. A fék munkahenger megjáratása oldotta meg nálam a gondot mert be volt rohadva.  22% helyett most már csak 7% de 22%-nál se éreztem, hogy húzott volna valamerre.
Etanolt csak azért raktam bele mert amikor hoztam haza emelve Sárvárról megálltam tankolni és ott 320 volt az etanol. Gondoltam rakok bele de én úgy hittem az etanol égésekor kevesebb a károsanyag. 
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
skinny
Vendég
« Válasz #314 Dátum: 2012. Július 13. - 17:40:57 »

elvileg az én kipufogómmal nincs baj, de azért majd letesztelem
bakker.... fém tank van benne? Ha meg folyamatosan nyitott, akkor ott párolog ám a nafta rendesen.
etanolnál nem feltétlenül kevesebb a káros anyag, csak más a CO, CO2 és az NO, NO2 arány
ma megvettem a motorolajat, szűrőket, váltóolajat, a hétvégén lecserélem őket. MANNOL márkájú olajakat vettem, kíváncsi leszek rájuk.
mostanában 98-as benzinnel járok, úgy tűnik, hogy nagyon szereti, sokkal jobban megy vele, de többet is eszik belőle. Amúgy az etanolos tankolásod remélhetőleg kicsit kitakarította a vizet a tankodból, bár egy kis izopropil/izopropanol sokkal célszerűbb erre.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.