Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Február 20. - 05:13:19


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









36 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Richies
[Tegnap - 20:43:18]

írta Laca 1112
[Tegnap - 20:43:03]

írta mogyi
[Tegnap - 18:55:21]

[2020. Február 18. - 11:31:46]

írta Leon79
[2020. Február 17. - 20:36:18]

írta Skagen
[2020. Február 17. - 18:52:25]

írta JBela
[2020. Február 14. - 04:22:07]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:49:00]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:32:43]

írta Gabor1558
[2020. Február 11. - 12:33:59]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Atos  (Megtekintve 82802 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #270 Dátum: 2012. Május 09. - 19:23:03 »

A legtöbb standard méretű fejegység, illeszkedik az Atosba. Kell egy gyáriról ISO-ra átalakító kábel, kb. kétezer forint és kész.  :friends: Nem értem mi a probléma.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
skinny
Vendég
« Válasz #271 Dátum: 2012. Május 10. - 14:38:41 »

épp ez a bajom, hogy nem standard a fejegység formája, le vannak kerekítve a sarkai

másik kérdés: van benne valahol pollenszűrő? mármint az autóban, nem a fejegységben :D
Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #272 Dátum: 2012. Május 10. - 15:42:56 »

Hogy néz ki a középkonzol?
Nem így? http://img2.netcarshow.com/Hyundai-Atos_Prime_2004_1280x960_wallpaper_08.jpg
Hát, így se? http://www.mercadoracing.org/imagenes-anuncios/26/385055/hyundai-atos-gls-prime_4.jpg

Akkor csinálj légyszi fényképet, mer így nem tudom.
imagerz.com -ra tedd föl, és megnézzük!
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
skinny
Vendég
« Válasz #273 Dátum: 2012. Május 10. - 16:08:13 »

ezen sajnos nem nagyon látszik, de ehhez erősen hasonló. Csak ezt találtam most a neten, majd csinálok képet
egy őskori kazettás magnó van benne egyébként
Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #274 Dátum: 2012. Május 11. - 12:02:36 »

ezen sajnos nem nagyon látszik, de ehhez erősen hasonló. Csak ezt találtam most a neten, majd csinálok képet
egy őskori kazettás magnó van benne egyébként
ööö melyiket is?
nem linkeltél semmit Szomorú
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
skinny
Vendég
« Válasz #275 Dátum: 2012. Május 11. - 13:59:48 »

na, igen :)
mire észrevettem, már elküldtem a hozzászólást és kétszer egymás után nem lehet írni...
viszont közben már csináltam róla képet
http://imagerz.com/QFdDXw4HC1M
Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #276 Dátum: 2012. Május 11. - 14:35:25 »

Szomorú
aha, sejtettem. nekem is dilemma lenne, hogy szétbrutalizál jam-e.
Másik középkonzolt szerezni emiatt, eléggé nem éri meg.
Esetleg valami profibb műanyagossal.. .
Vagy nézd meg az Optikai tuning rovatot, elég szépeket alkotott Ákos műgyantával.
Abból meglátod, hogy csak üvegszálas kitt kell, ügyes kéz, meg elég idő, és szépen is ki lehet vágni.
:)
Szóval mindenképp a kivágás a jó megoldás, csak vagy sok idő, vagy csúnya lesz.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
skinny
Vendég
« Válasz #277 Dátum: 2012. Május 11. - 14:38:59 »

megnéztem most a német ebay-en, ott már van 19 euróért, illetve az előbb felhívtam egy közeli hyundai bontót, azok 15 ezer kemény magyar valutáért akarják adni...
a fejegység nem kerülne annyiba :D
Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #278 Dátum: 2012. Május 11. - 18:21:51 »

Abba is gondolj bele, mennyi munka átszerelni a középkonzolt.. .
Én nem vállalnám, a kézi iparosmunka sokkal kellemesebb. :)
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #279 Dátum: 2012. Május 11. - 20:25:06 »

na, igen :)
mire észrevettem, már elküldtem a hozzászólást és kétszer egymás után nem lehet írni...
viszont közben már csináltam róla képet
http://imagerz.com/QFdDXw4HC1M

Ez a középkonzol, nem európai, de legalábbis nem magyarországi. Már értem a problémádat. Bocs. Kis esztétikai gonddal, de szerintem beszerelhető, más fejegység is. Én megpróbálnám beszerelni a középkonzol alá, nem mondom, hogy hibátlan, de elfogadható lesz.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
skinny
Vendég
« Válasz #280 Dátum: 2012. Május 14. - 11:18:07 »

egy kis vágással-reszeléssel szerintem megoldható a fejegység beszerelése, de most épp a hyundai klubtagságom aktualitása veszélyben van...
nagyon haragszom a kis pénznyelőre
kb 5 ezer km alatt elkezdett ütni a féktárcsa. Elfogadtam, hogy esetleg belenyúltam egy rossz szériába, de a Nippartsnál nem jellemző... vettem új tárcsákat, betéteket, ismét Nippartsot. Ez már 3 ezer km után elkezdett ütni. Szerelő haver azt mondja, hogy valószínűleg folyamatosan hozzáér a betét és a hő miatt vetemedik a tárcsa. Pedig direkt megmozgattuk a munkahengert amikor cseréltük a tárcsát, betéteket.  :fej:
most pedig egy misztikus hiba jött elő... hétvégén kicseréltem az elosztófedelet meg a rotort, ezek után pedig menet közben gázadásra erősen ciripelő, sercegő hangot hallat. Csak menet közben, csak terhelés alatt. Illetve megállás után nagyon nehezen talál vissza az alapjárathoz, addig kb 1100-1200-on pörgeti. Ez önmagában még nem lenne annyira baj, de az ABS lámpa is fel-felvillan, majd elalszik.  :censored2:
van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
jövő hétvégén szerintem visszateszem majd a régi fedelet meg rotort és újra tesztelem.
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #281 Dátum: 2012. Május 14. - 20:28:49 »

egy kis vágással-reszeléssel szerintem megoldható a fejegység beszerelése, de most épp a hyundai klubtagságom aktualitása veszélyben van...
nagyon haragszom a kis pénznyelőre
kb 5 ezer km alatt elkezdett ütni a féktárcsa. Elfogadtam, hogy esetleg belenyúltam egy rossz szériába, de a Nippartsnál nem jellemző... vettem új tárcsákat, betéteket, ismét Nippartsot. Ez már 3 ezer km után elkezdett ütni. Szerelő haver azt mondja, hogy valószínűleg folyamatosan hozzáér a betét és a hő miatt vetemedik a tárcsa. Pedig direkt megmozgattuk a munkahengert amikor cseréltük a tárcsát, betéteket.  :fej:
most pedig egy misztikus hiba jött elő... hétvégén kicseréltem az elosztófedelet meg a rotort, ezek után pedig menet közben gázadásra erősen ciripelő, sercegő hangot hallat. Csak menet közben, csak terhelés alatt. Illetve megállás után nagyon nehezen talál vissza az alapjárathoz, addig kb 1100-1200-on pörgeti. Ez önmagában még nem lenne annyira baj, de az ABS lámpa is fel-felvillan, majd elalszik.  :censored2:
van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
jövő hétvégén szerintem visszateszem majd a régi fedelet meg rotort és újra tesztelem.

Ha egy rosszul beszerelt tárcsa miatt, vagy egy rossz tárcsa miatt ilyen következtetése ket vonsz le, akkor az nem biztos, hogy a tárcsa hibája.
A ciripelő hangot, meg hallanom kéne.Műszeres diagnosztika oldja meg a problémádat.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
yoonder84
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1



« Válasz #282 Dátum: 2012. Május 15. - 10:21:13 »

Sziasztok!

Hyundai Atos GL 2000es modellhez keresnék  felhasználói kézikönyvet. Tudna esetleg segíteni nekem valaki?
Naplózva
skinny
Vendég
« Válasz #283 Dátum: 2012. Május 15. - 12:26:28 »

egy kis vágással-reszeléssel szerintem megoldható a fejegység beszerelése, de most épp a hyundai klubtagságom aktualitása veszélyben van...
nagyon haragszom a kis pénznyelőre
kb 5 ezer km alatt elkezdett ütni a féktárcsa. Elfogadtam, hogy esetleg belenyúltam egy rossz szériába, de a Nippartsnál nem jellemző... vettem új tárcsákat, betéteket, ismét Nippartsot. Ez már 3 ezer km után elkezdett ütni. Szerelő haver azt mondja, hogy valószínűleg folyamatosan hozzáér a betét és a hő miatt vetemedik a tárcsa. Pedig direkt megmozgattuk a munkahengert amikor cseréltük a tárcsát, betéteket.  :fej:
most pedig egy misztikus hiba jött elő... hétvégén kicseréltem az elosztófedelet meg a rotort, ezek után pedig menet közben gázadásra erősen ciripelő, sercegő hangot hallat. Csak menet közben, csak terhelés alatt. Illetve megállás után nagyon nehezen talál vissza az alapjárathoz, addig kb 1100-1200-on pörgeti. Ez önmagában még nem lenne annyira baj, de az ABS lámpa is fel-felvillan, majd elalszik.  :censored2:
van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?
jövő hétvégén szerintem visszateszem majd a régi fedelet meg rotort és újra tesztelem.

Ha egy rosszul beszerelt tárcsa miatt, vagy egy rossz tárcsa miatt ilyen következtetése ket vonsz le, akkor az nem biztos, hogy a tárcsa hibája.
A ciripelő hangot, meg hallanom kéne.Műszeres diagnosztika oldja meg a problémádat.

épp ezt mondom, hogy nem valószínű, hogy bármelyik tárcsával is gond lett volna :)
a zajt pedig ahhoz tudom hasonlítani, mint amikor egy nagyobb alátét csörög egy csavaron :)
nálad meg lehet oldani azt a műszeres diagnosztikát?
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #284 Dátum: 2012. Május 15. - 20:29:17 »

Terrmészetesen .
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Oldalak: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.