Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Január 19. - 15:30:27


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









41 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[2019. Január 16. - 11:01:20]

írta emilh
[2019. Január 09. - 21:17:02]

[2019. Január 09. - 18:19:36]

írta Skagen
[2019. Január 09. - 14:44:36]

[2019. Január 08. - 15:34:08]

írta kopppány
[2019. Január 07. - 20:10:36]

[2019. Január 06. - 17:44:02]

írta Zsolt
[2019. Január 05. - 18:23:28]

írta Ariel
[2019. Január 03. - 16:28:49]

írta llaci1
[2018. December 31. - 20:37:48]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 736 737 [738] 739   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: i30  (Megtekintve 1436987 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Duyu
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1


« Válasz #11055 Dátum: 2018. Augusztus 03. - 17:36:38 »

Sziasztok!

2 hete lettem új tulajdonosa egy 2010-es, 1.4 benzines I30u cw-nek. Sok szép minden van benne, de sajnos annak idején az eredeti tulaj nem tartotta fontosnak a tempomatot, így az pont kimaradt. Olvastam egy jóval korábbi bejegyzést, hogy elvileg az u-ban csak kábelezés és gombok kellenek, mert a tempomat lelke már benne van.
Próbáltam írni a siófoki Hyundai szakszervíznek e-mailt, de még csak válaszra se méltattak. Tudom, hogy már nem mai autó és nem is gyártják már, de van esetleg valaki aki tudja, hol tudnék mégis hozzájutni a dolgokhoz? Ha otthon megoldható, beszerelem. Feltéve, hogy nem kell külön programozni az autót.

Másik kérdés pedig, hogy mivel az eredeti tulaj elválasztó ráccsal használta az autót, elkeverte a kalaptartót. Ilyet se találtam sehol. Mivel lehet kompatibilis? Melyik autóéval?

Köszönöm a választ!
Naplózva
Matt-new
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #11056 Dátum: 2018. Szeptember 01. - 18:31:45 »

Sziasztok!

2017-es i30 PDE-n (1.4 T-GDI) gyárilag 17 colos alufelnim van. Tényleg nem lehet 16-os lemezfelnit rátenni. Ha mégis, akkor mit ajánlatok télire?
« Utoljára szerkesztve: 2018. Szeptember 01. - 18:35:06 írta Matt-new » Naplózva
mityku
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 14


« Válasz #11057 Dátum: 2018. November 04. - 19:20:30 »

Sziasztok!

Pici segítséget / tanácsot szeretnék kérni Tőletek.
Adott egy 2010-es 105 LE-s 1,4 benzines I30. 2 éve használom nagy megelégedéssel .
Ma belefutottam egy olyan problémába, hogy ingadozó alapjárat, állohelyzetben check engine lámpa világít, menet közben villog.
Hazaértem vele óvatosan (kb 2 km-t mentem). Délután meglesem gondoltam (Ladán nevelkedtem, ahhoz bátran hozzányúlok, de ehhez azért nem  :)  ), olajszint kicsit alacsony volt (töltöttem utána), biztosítékok rendben, kicsit alapjáraton hagytam menni (olajfeltöltés után), alapjárati ingadozás megszűnt, lámpácska kitartóan világít sárgán...egyet kerültem az utcában, haladás közben a check engine lámpa villog...
Az én itthoni tudományom eddig tartott, jobban szétszedni nem akarom / nem tudom. A motortérben ránézésre rendellenesség et nem találtam (olajfolyás, lelazult csatlakozók). Gyanítom egy szervízesnek kellene ránézni, illetve egy hibakiolvasót rádugni.
Sajnos a motor továbbra is erőtlen, mintha egy henger kihagyna.
Valakinem esetleg ötlete / tanácsa?

Előre is köszönöm.
mityku
« Utoljára szerkesztve: 2018. November 04. - 19:34:59 írta mityku » Naplózva

I30, 1.4 +Edition, 2010
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 298


« Válasz #11058 Dátum: 2018. November 04. - 22:32:43 »

Sok minden okozhatja.Ki kell olvastatni a hibakódot ,hogy szűküljön a lehetséges hibák száma.Néha nem árt elmenni egy márkaszervizbe átvizsgálásra,lehet,hogy korábban volt gyári visszahívás a kocsira azt elvileg ingyen megnézik
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
mityku
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 14


« Válasz #11059 Dátum: 2018. November 05. - 06:10:46 »

Jó reggelt!

Próbálok ma szervízbe eljutni vele.
Naplózva

I30, 1.4 +Edition, 2010
Istvan82
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


« Válasz #11060 Dátum: 2018. November 05. - 12:12:00 »

Szia, Hibakód el fogja árulni. Lehet égés kimaradás az egyik hengerben. Légyszi majd számolj be arról hogy mit találtak a szervízben, benzines i30 tulajdonosként érdekelne a dolog. Előre is köszi.

Sziasztok!

Pici segítséget / tanácsot szeretnék kérni Tőletek.
Adott egy 2010-es 105 LE-s 1,4 benzines I30. 2 éve használom nagy megelégedéssel .
Ma belefutottam egy olyan problémába, hogy ingadozó alapjárat, állohelyzetben check engine lámpa világít, menet közben villog.
Hazaértem vele óvatosan (kb 2 km-t mentem). Délután meglesem gondoltam (Ladán nevelkedtem, ahhoz bátran hozzányúlok, de ehhez azért nem  :)  ), olajszint kicsit alacsony volt (töltöttem utána), biztosítékok rendben, kicsit alapjáraton hagytam menni (olajfeltöltés után), alapjárati ingadozás megszűnt, lámpácska kitartóan világít sárgán...egyet kerültem az utcában, haladás közben a check engine lámpa villog...
Az én itthoni tudományom eddig tartott, jobban szétszedni nem akarom / nem tudom. A motortérben ránézésre rendellenesség et nem találtam (olajfolyás, lelazult csatlakozók). Gyanítom egy szervízesnek kellene ránézni, illetve egy hibakiolvasót rádugni.
Sajnos a motor továbbra is erőtlen, mintha egy henger kihagyna.
Valakinem esetleg ötlete / tanácsa?

Előre is köszönöm.
mityku
Naplózva
mityku
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 14


« Válasz #11061 Dátum: 2018. November 05. - 21:57:32 »

Helló!

Persze megírom, kíváncsi vagyok én is a probléma forrására.
Ma gondoltam megnézem a gyertyákat, abból baj nem lehet. Beballagok a Unix-ba, forgalmi adatok alapján kapom a gyertyát (Bosch...passz a pontos típusát). Hazaérek műanyag takaróelem le, gyertyacsatlak ozó lehúz, gyertya ki, veszem ki a dobozból az újat - látom vastagszáras  :g: (talán 22-es kulcs való hozzá, a gyárira meg 16-os) - holnap vihetem vissza...
Naplózva

I30, 1.4 +Edition, 2010
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 298


« Válasz #11062 Dátum: 2018. November 06. - 09:22:21 »

NGK ZFR5F-11 vagy gyári a legjobb.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
mityku
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 14


« Válasz #11063 Dátum: 2018. November 06. - 19:32:01 »

Sziasztok!

Na, gyertyák cseréje megoldotta a problémát, szervízben csak a hibakódot kell kiüttetnem majd.
NGK volt benne korábban, azt is vettem végül (a vastag száras Bosch-t meg visszavittem).
Naplózva

I30, 1.4 +Edition, 2010
Szbubu
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #11064 Dátum: 2018. November 30. - 22:15:34 »

Hölgyek, Urak, szép estét mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni: meg tudná esetleg mondani valaki - de Isten bizony - hogy a 2014 augusztusi kiadású 1.4-es benzines I30-as motor G4FAEZ...... motorkódú, hidrotőkés, vagy lapkás szelephézag állítású?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.
Naplózva
Szbubu
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #11065 Dátum: 2018. December 02. - 21:29:54 »

Sziasztok!

Úgy látom a tegnap előtti kérdésemre nem tolonganak a válaszadók...
Sebaj.
További szép estét mindenkinek!

Üdv.
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 298


« Válasz #11066 Dátum: 2018. December 03. - 11:16:44 »

Hidrotőkés.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
Szbubu
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #11067 Dátum: 2018. December 05. - 16:07:18 »

Köszi
Naplózva
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 880



« Válasz #11068 Dátum: 2018. December 05. - 19:26:49 »

tudtommal egyik sem hidrotőkés, de lehet rosszul
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
qkta
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Válasz #11069 Dátum: 2018. December 17. - 18:32:48 »

Sziasztok. Új tag és új tulajdonosa vagyok egy 2012-es, 1,6 GDI i30-nak. Sajnos van egy ESC hiba ami mindig előjön ha az autó eléri a 80Km/h sebességet. Ha leállítom törlődik, aztán megint bejön ha eléri az említett sebességet. Ismerősöm kiolvasta a hibakódot, ami C1520 - kuplung pedál kapcsoló.
Valakinek ismerős ez a hiba? Hova és kihez érdemes fordulni orvoslatért?
 További szép napot mindenkinek.
Naplózva

Hyundai i30>>>2012>>>1.6GD>>>99 KW
Oldalak: 1 ... 736 737 [738] 739   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.