Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. Január 17. - 08:14:20


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









59 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta fbi1984
[Tegnap - 22:47:04]

írta fbi1984
[Tegnap - 22:40:03]

írta llaci1
[2018. Január 14. - 20:59:34]

írta fbi1984
[2018. Január 13. - 15:29:08]

írta hopihe30
[2018. Január 09. - 17:13:22]

írta Dönci
[2018. Január 05. - 17:11:04]

[2018. Január 01. - 00:35:11]

[2017. December 31. - 16:16:31]

[2017. December 31. - 16:00:34]

írta Predator
[2017. December 31. - 12:48:19]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: IONIQ  (Megtekintve 232 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Dönci
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 2.777



« Dátum: 2017. December 14. - 12:32:01 »

EGY DINAMIKUS FILOZÓFIA – három elektromos értelmezés


Az elektromos autóknak élvezetes vezethetőséget biztosító menetdinamikai jellemzőkkel és komfortos rugózással kell rendelkezniük. Ez az IONIQ filozófiája, és ennek az elvnek az igazságát hamarosan Ön is megtapasztalha tja a három innovatív hajtáslánc-opciónak köszönhetően. Erre még nem volt példa az autóiparban, ám jellemző a Hyundai azon elhivatottságá ra, hogy fenntartható megoldásaival a lehető legtartalmasab bá tegye ügyfelei életét.

Elsőként az IONIQ Hybrid modell lépett színre, majd rögtön annak nyomdokain megjelent az IONIQ Electric is. A Hybrid nagy hatásfokú benzinmotorját egy erős villanymotor támogatja, amelyet egy ultramodern lítium-ion polimer akkumulátorcso mag táplál. A teljesítménynö velő duplakuplungos sebességváltó még élvezetesebbé teszi a vezetést. A sorban az IONIQ Electric következik, majd a kínálatot nemrég az IONIQ Plug-in tette teljessé. Az IONIQ minden egyes kivitele ugyanarra a különleges padlólemezre épül, és ugyanazt a kecses, modern formatervet alkalmazza majd.

Könnyen eldöntheti, melyik az Ön számára ideális IONIQ. Az egész attól függ, hogy milyen gyakran ül autóba, milyen messzire utazik, és milyen a vezetési stílusa. Bármelyik IONIQ modellt választja is, emlékezetes vezetési élményben lesz része, köszönhetően az elindulás pillanatától rendelkezésére álló, masszív forgatónyomaté knak. Az alábbiakban röviden áttekintjük az egyes IONIQ hajtásláncok előnyeit.

Az IONIQ az egyetlen olyan autó a világon, amelyet a kezdetektől fogva háromféle, részben vagy teljesen elektromos hajtáslánchoz terveztek. A robusztus, mégis könnyű vázszerkezet olyan nagyteljesítmé nyű komponenseket rejt, amelyeket kifejezetten úgy terveztünk és fejlesztettünk, hogy tökéletes harmóniában működjenek együtt. Így Ön átadhatja magát az élvezetes, mégis takarékos vezetés örömének.

Amilyen lényeges a fejlett hajtáslánc-technológia, ugyanannyira fontos szerepet játszik az aerodinamika és a kistömegű, nagy szilárdságú vázszerkezet. Az IONIQ mindezen területeken ragyogóan teljesít. Mindössze 0,24-es közegellenállá si együtthatójáva l az IONIQ a jelenleg kapható egyik legáramvonalas abb gépkocsi a világon. A kecses kontúrok és a finoman kidolgozott részletek minimális szintre csökkentik a légellenállást, és ezáltal a károsanyag-kibocsátást. Az elöl kialakított légbevezetők mérséklik az első kerék körül ébredő légörvényeket, míg a C alakú nappali fények egyedülálló megjelenést kölcsönöznek a járműnek. Az IONIQ megszelídíti a szelet, és felvillanyozza az érzékszerveket .

A külső formai részletek együttesen még erőteljesebbé teszik az IONIQ letisztult, sportos formatervét, míg az utasteret az ultramodern dizájn tisztasága és az innovatív tartalom határozza meg. A hatás egyszerre futurisztikus és otthonos. A kezelőszervek egyértelmű, logikus elrendezése ösztönös működtetést tesz lehetővé, így Ön zavartalanul élvezheti a kezes vezethetőséget .

Forrás és további információ:  http://hyundai.hu/modellek/ioniq


üzenet összevonva: 2017. December 14. - 12:42:48
Eddig két változatát is sikerült tesztelnem:

Hibrid: http://www.hyundaihirek.com/2017/05/villamrajt-hyundai-ioniq-16-gdi-hybrid.html

Plug-in hibrid: http://www.hyundaihirek.com/2017/10/feluton-jovobe-hyundai-ioniq-16-gdi.html
« Utoljára szerkesztve: 2017. December 14. - 12:42:48 írta Dönci » Naplózva

Nincs semmi vész, Dönci tettre kész! :)
Kár hogy nincs itt Spongyabob, hogy élvezze, hogy nincs itt Spongyabob! :)
i30 wagon 1,6 CRDi LP Comfort (2015) 7.000 km


Dönci Hyundai blogja: http://hyundaihirek.com/
Dönci Genesis blogja: http://genesishirek.blogspot.hu/
mtomi75
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #1 Dátum: 2017. December 30. - 18:27:53 »

Üdv!

Ioniq hibridet szeretnék venni, vannak már tapasztalatok, milyen az autó? Mennyire elégedettek a tulajdonosok, mik a gyenge pontjai,mire kell figyelni?
Naplózva
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #2 Dátum: 2018. Január 01. - 22:59:54 »

Üdv!

Ioniq hibridet szeretnék venni, vannak már tapasztalatok, milyen az autó? Mennyire elégedettek a tulajdonosok, mik a gyenge pontjai,mire kell figyelni?

Igaz csak egy hétvégére volt nálam az Ioniq,de nem hagyott túl nagy nyomot bennem az élmény. Hybrid létére sokat eszik és nem is megy annyira,kicsi a csomagtartó és a hely benne. Nem cserelném el az I40-re és közel annyiba kerül...

https://hyundaiklub.hu/index.php?topic=228.300

https://www.youtube.com/watch?v=HigwdeyBD5U&feature=youtu.be

Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Dönci
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 2.777



« Válasz #3 Dátum: 2018. Január 05. - 17:11:04 »

Üdv!

Ioniq hibridet szeretnék venni, vannak már tapasztalatok, milyen az autó? Mennyire elégedettek a tulajdonosok, mik a gyenge pontjai,mire kell figyelni?

Ha csak teheted, mindenképpen érdemes körbenézni és kipróbálni az autót. Különösen azért, mert nálam is járt a hibrid és plug-in hibrid is és nekem egészen más a véleményem, mint gratanorbinak.

A sima hibrid szerintem nagyon jól sikerült konstrukció, képes akár sztrádán 130-nál is lekapcsolni a benzinmotort, így még ilyenkor is akár 5 liter alatt tartható a fogyasztása. Országúton 4 alatt úgy, hogy több kilométerre is lekapcsolja a motort. Érdekes, hogy a PHEV autópályán nem kapcsolt ki, de így is olyan 5,2 körül megállt a fogyasztás.
Kompakt autóhoz mérten a csomagtér sem kicsi a maga 440 literjével, jó mély is, a konnektoros hibridé 100 literrel kisebb, de még így is használható (igaz, ott a töltőkábelek is foglalnak némi helyet)

Nálunk a következő autó valamilyen villamosított lesz, bár én inkább megvárom az i30 hibridjét, vagy konnektoros hibridjét. Az asszonynak meg inkább a Niro passzolna, bár ez már félig off.

Mivel viszonylag új a típus, nincs még sok tapasztalat, gyenge pontokról sincs tudomásom, csak ami az összes cseppforma autóra igaz: hátul kicsi a fejtér, az én 178 centimmel már simán beékeltem a fejem a tetőkárpitba.  :) Ja és sok az utastérben a műanyag, aminek egy része természetes eredetű, másik része újrahasznosíto tt anyagokból készült.
Naplózva

Nincs semmi vész, Dönci tettre kész! :)
Kár hogy nincs itt Spongyabob, hogy élvezze, hogy nincs itt Spongyabob! :)
i30 wagon 1,6 CRDi LP Comfort (2015) 7.000 km


Dönci Hyundai blogja: http://hyundaihirek.com/
Dönci Genesis blogja: http://genesishirek.blogspot.hu/
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.