Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:42:58


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









26 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Terracan  (Megtekintve 46372 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #120 Dátum: 2013. Január 25. - 22:08:37 »

Köszönöm, ezt olvastam én is. Valaki azt mondta, hogy a Galloper a jól bevált Pajero-ra mindenben hasonlít, míg a Terracan sok dologban (hajtás, motor, néhány belső megoldás) már a Hyundai önálló kísérletezgeté seire vezethető vissza. Ennek ellenére a facelift utáni modellekről nagyon jókat írnak - igaz, ezeket ausztrálok használják.

Nekem a hosszú utak miatt azért a komfort is számít, abban a Terracan-t a korabeli Land Cruiser szériához hasonlítják, a Galloper-t meg ahhoz a lószállítóhoz, amit vontatnak vele.  :hi: Mondjuk férfias, meg minden, de azért egy 600-1000 km-es út után terepeznék 20-50 km távot rendszeresen. Ez sem tökbabos, úttalan valami, csak erdészeti/katonai terület, ahol a földutakat nálam komolyabb vasakkal rendelkező jóemberek járják ki - a Tucson már elakadt két-három alkalommal, azt nem merem kínozni, sem az összkerék, sem a kuplung nem erre való.

Szóval minden tapasztalat, szervizelési rémmese érdekelne, valamint egy esetleges próbaút fő megfigyelési területei... :censored2:
 

Próbálj ki egy Gallopert és próbálj ki egy Terracant. Utóbbi komfortérzetbe n verni fogja a Gallopert. Végül döntsd el, hogy az a komfortérzet amit a Terracan nyújt, megér-e egy műszaki biztonságérzet et, amit a Galloper nyújt. A Terracan egyébként tudomásom szerint KIA fejlesztés és tapasztalatom szerint nem sikerült valami fényesre. Magyarul, a Terracan az egyetlen olyan - alvázas- terepjárója a Hyundainak, ami CRDi technológiát képvisel és ez pont Delphi rendszerű. Valamint igaz az is , hogy részt vett - magyar színekben - a Párizs-Dakar ralin, sajnos nem sikerült végigmenni vele.  A diplomáciai érzékem nem engedi, hogy ennél többet írjak a Terracan rovására. A döntés a Tied.  :)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.598



« Válasz #121 Dátum: 2013. Január 25. - 23:45:22 »

Valamint igaz az is , hogy részt vett - magyar színekben - a Párizs-Dakar ralin, sajnos nem sikerült végigmenni vele.  

Azért azt tudni kell, hogy a Dakaron indult Terracan-nak nem sok köze van az utcai autókhoz.
2 autóval indult a magyar csapat (Liszi László- Rack György, Benyó Miklós- Maurer Péter), az egyikben az akkori főnököm volt a navigátor.




További képek a versenyautókró l:
http://www.rallyongo.hu/fotoalbum/omv-hyundai_auto_hungary_team?sorozat=971
« Utoljára szerkesztve: 2013. Január 26. - 00:03:36 írta llaci1 » Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #122 Dátum: 2013. Január 26. - 08:32:26 »

Bitang jól nézett ki!
Igazán szponzorálhatn a engem a Hyundai, hogy jövőre indulhassak a Budapest-Bamakon egy Galloperrel!  :D
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Bargor
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Válasz #123 Dátum: 2013. Január 26. - 13:23:16 »

Köszönöm az infokat.

Matyika: csak semmi diplomácia!  :victory:

Mit értesz azon, hogy kevésbé sikerült jól? Nem vagyok egy műszaki zseni, a Delphi rendszerű motorokról azt találtam, hogy a magyar szabvány szerinti gázolaj szétrágja őket, itt ez a fajta crdi nem jó. Lehet, hogy a prémium gázolajok (kénmentes, ami drága) is kevesek ehhez? Nyugodtan írj tapasztalatoka t, akkor is, ha  :fej::baby:, vagy esetleg    :rtfm:. Azért ilyen  :skull: nincs, ugye?

Galloper-hez még nem volt szerencsém, Pajero-ból az eggyel újabbal jártam pár hétig. Masszív volt, kényelmes, de terepen nem voltam vele.
A Terracan nagyon tetszik, a Galloper-t meg nagyon szívesen használnám, mert biztosan egyszerűbb kezelni, javítani. Az sem utolsó szempont, hogy kb. egy millió az árelőnye egy 2002 Galloper-nek egy facelift utáni TC-hoz képest. Ha jól láttam, Galloper olyan 1.2-1.5 között, az egyetlen jónak tűnő TC meg 2.3 körül lakik a neten - egyelőre csak magyar oldalakat néztem.

Sajnos a Dakar-téma nagyon igaz, az ottani autók többsége nem a szalonból lett kigurítva és instant felmatricázva. ..
Naplózva
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.598



« Válasz #124 Dátum: 2013. Január 26. - 13:39:55 »

Köszönöm az infokat.

Matyika: csak semmi diplomácia!  :victory:

Mit értesz azon, hogy kevésbé sikerült jól? Nem vagyok egy műszaki zseni, a Delphi rendszerű motorokról azt találtam, hogy a magyar szabvány szerinti gázolaj szétrágja őket, itt ez a fajta crdi nem jó. Lehet, hogy a prémium gázolajok (kénmentes, ami drága) is kevesek ehhez? Nyugodtan írj tapasztalatoka t, akkor is, ha  :fej::baby:, vagy esetleg    :rtfm:. Azért ilyen  :skull: nincs, ugye?

Galloper-hez még nem volt szerencsém, Pajero-ból az eggyel újabbal jártam pár hétig. Masszív volt, kényelmes, de terepen nem voltam vele.
A Terracan nagyon tetszik, a Galloper-t meg nagyon szívesen használnám, mert biztosan egyszerűbb kezelni, javítani. Az sem utolsó szempont, hogy kb. egy millió az árelőnye egy 2002 Galloper-nek egy facelift utáni TC-hoz képest. Ha jól láttam, Galloper olyan 1.2-1.5 között, az egyetlen jónak tűnő TC meg 2.3 körül lakik a neten - egyelőre csak magyar oldalakat néztem.

Sajnos a Dakar-téma nagyon igaz, az ottani autók többsége nem a szalonból lett kigurítva és instant felmatricázva. ..


Mivel még új vagy itt, nem biztos, hogy tudod, hogy Matyika egy Hyundai márkaszervizbe n dolgozik, mint szervizvezető. Nem mostanában kezdett Hyundai-t javítani, van tapasztalata benne. Emiatt akar diplomatikus lenni. Úgy is értheted, hogy egy Hyundairól jót, vagy semmit... A Terracan nem a legjobban sikerült Hyundai tipus, viszont kényelmesebb a Gallopernél. Ha van rá lehetőséged, próbáld ki mindkettőt.
Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #125 Dátum: 2013. Január 26. - 17:37:26 »



Galloper-hez még nem volt szerencsém, Pajero-ból az eggyel újabbal jártam pár hétig. Masszív volt, kényelmes, de terepen nem voltam vele.



Ebben az esetben azért volt hozzá egy kicsi szerencséd... ha nem is terepen. ;) Hiszen....

Engedjétek már meg a diplomáciát is egy kicsit. Végtére is egy Terracan még mindig jobb mint mondjuk.... egy angol beteg (Land Rover). :lol:
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
Bargor
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Válasz #126 Dátum: 2013. Január 26. - 19:00:22 »

No, igen. Angol betegből volt kettő a praxisomban, egy Discovery 2 és egy 2000 előtti dízel Freelander.

Előbbinek semmi baja nem volt, rendszeresen szervizelten barátnak mutatkozott. Tette a dolgát, kopókon kívül semmi gáz, de egy ősfanatikus szerelte, volt a garázsában vagy 12 ilyen izé, azokból legózott.

A Freelanderben meg olajat sem cseréltek, csak megvárták, amíg elfogyott... :bézból: Azzal volt gond rendesen.

Azért írtam, hogy a Pajero sem jelent jó megközelítést, mert már a Galloper utánit, a 2.5 dízelt próbáltam, ami nem szögletes, hanem kerekített, olyan Galloper meg már nem készült. Más méretezésű és technikájú már az a járgány, városiasabb.

Matyika pozíciójával tisztában vagyok, régóta olvasom a fórumot, megértem, hogy okosan fogalmaz. Nagyon köszönöm a véleményeket, egy Galloper kipróbálásával kezdem jövő héten hétfőn, aztán szerdán nézek egy Terracan-t is.

Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #127 Dátum: 2013. Január 26. - 22:45:35 »

Matyika pozíciójával tisztában vagyok, régóta olvasom a fórumot, megértem, hogy okosan fogalmaz. Nagyon köszönöm a véleményeket, egy Galloper kipróbálásával kezdem jövő héten hétfőn, aztán szerdán nézek egy Terracan-t is.

A megértést köszönöm. Egyébként a Terracannal kapcsolatban magad adtad meg a választ.  :hi:

...a Delphi rendszerű motorokról azt találtam, hogy a magyar szabvány szerinti gázolaj szétrágja őket, itt ez a fajta crdi nem jó.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Bargor
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Válasz #128 Dátum: 2013. Január 27. - 00:02:16 »

Köszönöm.

Akkoron azért van, hogy az ausztrálok 250-500 ezer km után is jókat írnak, pedig ott terep is van a témában, a lengyel-román-bolgár népek meg generáloztatjá k fele ennyinél...

Nem tartja überhibátlanna k senki, bár magyaroknál is láttam elégedett tulajdonost, de tény, hogy érzékenyebb a jószág.

Ettől függetlenül hétfőn Galloper, szerdán Terracan, meglátjuk, mi lesz belőle...

 :köszi:
Naplózva
Bargor
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 62


« Válasz #129 Dátum: 2013. Január 29. - 00:54:37 »

No, a Galloper megvolt, elég korrekt gépnek tűnik. Bár nem vagyok egy sárbajnok hegymászó, nem sikerült elakasztanom a hóban. Beszámolok a tesztről a Galloper-topicban, hátha másokat is érdekel a közeljövőben a gépezet. Ide majd a Terracan-nál írok.

Naplózva
silver
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Válasz #130 Dátum: 2013. Március 02. - 21:47:10 »

Én először a territ próbáltam nekem nagyon bejött. Hidegen kicsit hangos az automataváltój a rendben volt. Igen kellemes vezetni eltekintve a kormány remegéstől amit a kagylósra kopott gumik okoztak. A meglepő számomra a túlzott korrózió az alvázon meg a tank védőlemezén. Amit nem a kő felverődések okoztak. Ezt nem várnék egy 8 éves géptől. Erre nem terjed ki a szervizmunka? A szervizkönyv az televolt bélyegezve az Egri hyundai pecsétével. Szerintem nem való bejegyzések voltak. Ezek ellenére tettem rá árajánlatot.
Naplózva
silver
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Válasz #131 Dátum: 2013. Május 01. - 07:51:58 »

Üdv Mindenkinek.
Tegnap vételeztem egy terracant 72000-rel,nagyon jó állapotban van.Igazán nekem való. Érdekelne mire kell odafigyelni a használat ill. a szervizelésnél .
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #132 Dátum: 2013. Május 03. - 23:11:56 »

Üdv Mindenkinek.
Tegnap vételeztem egy terracant 72000-rel,nagyon jó állapotban van.Igazán nekem való. Érdekelne mire kell odafigyelni a használat ill. a szervizelésnél .

Szia!

Elmondásod szerint igazán neked való, ergo meg vagy vele elégedve. Ez esetben gondtalan használatot és sok sikert kívánok az autóhoz. A szokásos szervizinterva llumok betartásán felül, semmi másra nem kell ügyelned. Ami elromolhat rajta, az tőled független, tehát úgy is elromlik.  ;)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
silver
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Válasz #133 Dátum: 2013. Május 05. - 13:54:34 »

Remélem a megbízhatóságg al nem lesz gond. Mivel most 8-éves lecserélem a vezérműszíjat és az olajokat. Nem tudom automataszűrőt hol találok hozzá?
Naplózva
cbrobi
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #134 Dátum: 2013. Október 01. - 14:32:23 »

Sziasztok!  :hi:

Én egy kerekesszékes emberke vagyok és nagyon tetszik a Terracan. A székem miatt érdekelne befér-e a csomagtartóba 90 cm hosszában ha egy rampán felvezetjük és hogy mennyi az ülés ülőlapja  távolsága a földtől? 

A segítséget előre is köszönöm!  :bye:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.