Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. December 11. - 03:18:50


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









61 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[2018. December 09. - 20:13:34]

írta Leon79
[2018. December 07. - 00:35:04]

írta Skagen
[2018. December 05. - 19:26:49]

írta dl
[2018. December 05. - 07:26:19]

[2018. November 27. - 15:14:09]

[2018. November 26. - 12:40:37]

írta emilh
[2018. November 23. - 22:11:56]

írta zolizoli
[2018. November 19. - 18:40:47]

írta kopppány
[2018. November 17. - 21:34:01]

írta kopppány
[2018. November 14. - 18:54:28]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 5 6 [7]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Hyundai szervizekről vélemények  (Megtekintve 41439 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
frosty
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #90 Dátum: 2016. Szeptember 28. - 16:44:06 »

Köszönöm! :köszi:
Naplózva
hegesoft
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 20



« Válasz #91 Dátum: 2016. Szeptember 28. - 18:15:14 »

Sziasztok!
Nem találtam jobb fórumot ennél ezért ide írok,remélem tudtok segíteni.
Vasárnap balesetet szenvedtünk, belénk jött egy autó oldalról és elszállt a bal eleje a kocsinknak.  :'(
Kárrendezési gondban vagyok ami a kérdésem is lenne,mivel még soha nem történt velem ilyen ezért egy kicsit tanácstalan vagyok.
1. Ha kijön a kárszakértő a biztosítótól és felméri a kárt akkor mennyi a valószínűsége,hogy adnak annyit,hogy ki birjam javíttatni a kocsit?
2. Ha keveset ajánl mit tehetnék? Fogadjam el vagy van más lehetőség is?
3. Vigyem el (vitessem el) Hyundai szervízbe és ott elintéznek minden ilyen dolgot? (Hópihe segíts)
4. A párom kismama ezért nem szeretnénk a saját zsebünkből fizetni semmit.

A balesetet nem mi okoztuk.(Nem adták meg az elsőbbséget és kihajtottak elénk)
A párom megsérült a balesetben és kórházba kellett vinni.(Ezt csak azért írom hogy ilyenkor van e jelentősége)

Minden segítséget megköszönök!

Üdv: Hege
Naplózva

2002 Accent 1.5 crdi
KKaresz
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


« Válasz #92 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 09:17:06 »

Ha a párod sérült a balesetben és kórházban van, akkor bizonyára volt rendőrségi helyszínelés. Az a tapasztalat, hogy ilyenkor a biztosítók egy része szereti megvárni az eljárás jogerős befejezését, tehát nem siet a kifizetéssel.

Ha teljesen járatlan vagy az ügyintézésben, akkor célszerű egy olyan szervizt keresni, akik a teljes ügyintézést átvállalják, így a biztosító is nekik fizet, Neked nem lesz gondod vele.

A biztosítóhoz benyújtott kárigényed ne csak az autót tartalmazza, hanem minden más kárt, amit a baleset miatt elszenvedtetek:
-véres és kidobásra ítélt ruha
-eltörött napszemüveg
-az orvos által felírt gyógyszerek, segédeszközök ára
-stb.
Naplózva

Accent 1.3
Sheppards1984
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 68



« Válasz #93 Dátum: 2016. Szeptember 29. - 20:34:28 »

Engem már 2× törtek össze, mindkét esetben tizenéves autók voltak.

MINDIG kifizették az ÚJ alkatrész árait, javítást, mindent. Sok mást hallottam, avultatás, alkudozás, stb. Nekem mindig korrekt volt a biztosító. És mindig nagyon hamar rendeződött minden, 2 héten belül. Érdekes módon mindkét esetben egyből lett hely/időpont a javításra :)

Bezzeg, ha időpontot kérsz valami más javításra... :)

Az más kérdés, hogy ha totálkárra veszik az autót, akkor máshogy alakulnak a dolgok...
Naplózva

Hyundai I30 1.6 Crdi Comfort 2008
Krisz75
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 82


« Válasz #94 Dátum: 2016. November 29. - 20:19:48 »

Sziasztok!

Németországban vettem az i30CW-t, idén lejárt a garancia, de szeretném továbbra is évente szervízeltetni, karbantartani. .. A kérdésem az lenne, hogy: mivel Magyarország is az EU tagja, meg lehet-e otthon is oldani ezt a szervízt, és ha igen, lesz-e itt Németországban ennek valami következménye, szólhat-e a szervíz, hogy nem vállalják, mert nem náluk vezettem tovább a szervízkönyvet? A szervíz decemberben lenne esedékes és 5-16 között vagyok otthon, Óbudán, ha meg lehetne oldani...  Előre is köszönöm a válaszokat, illetve egy esetleges időpontot, árral... Krisz
« Utoljára szerkesztve: 2016. November 29. - 20:45:41 írta Krisz75 » Naplózva

Hyundai I30CW 1.6 CRDI
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 264



« Válasz #95 Dátum: 2016. November 29. - 22:32:27 »

Sziasztok!

Németországban vettem az i30CW-t, idén lejárt a garancia, de szeretném továbbra is évente szervízeltetni, karbantartani. .. A kérdésem az lenne, hogy: mivel Magyarország is az EU tagja, meg lehet-e otthon is oldani ezt a szervízt, és ha igen, lesz-e itt Németországban ennek valami következménye, szólhat-e a szervíz, hogy nem vállalják, mert nem náluk vezettem tovább a szervízkönyvet? A szervíz decemberben lenne esedékes és 5-16 között vagyok otthon, Óbudán, ha meg lehetne oldani...  Előre is köszönöm a válaszokat, illetve egy esetleges időpontot, árral... Krisz

Bármelyik márkaszervizbe viheted, nem fognak elküldeni sehol.
Mivel a garancia lejárt, nem kötelező márkaszervizbe vinni. Szervizeltethe ted akárhol.
Óbudán pl. a Duna Autó szerviz, a Zay utcában.
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
Krisz75
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 82


« Válasz #96 Dátum: 2016. November 30. - 15:23:16 »

Bármelyik márkaszervizbe viheted, nem fognak elküldeni sehol.
Mivel a garancia lejárt, nem kötelező márkaszervizbe vinni. Szervizeltethe ted akárhol.
Óbudán pl. a Duna Autó szerviz, a Zay utcában.

Köszönöm! Krisz
Naplózva

Hyundai I30CW 1.6 CRDI
Model17
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6



« Válasz #97 Dátum: 2016. December 31. - 13:11:19 »

Keserű tapasztalat.
Az 5.éves garanciális szervizt megelőzően, az őszi idő beálltával, tapasztaltam az autóm fényszóróinál, hogy a kezdeti hajszál csíkok melyek az első időben a széleknél a ragasztás alatt voltak csak, egyre csak sűrűsödnek. Gondoltam, megnézetem a szakszervizzel is, hogy mivé fajulhat a dolog, hiszen az első évben teljesen jelentéktelene k tűnt az egész. A munkát felvételező szerviz dolgozó készségesen megnézte és időpontot is adott a részletesebb vizsgálatra. Szerinte is nem szabad csak úgy elmenni a probléma mellett. A vizsgálatot végző szerelő már nem volt olyan megértő, szerinte nem jelentős a probléma, de a szükséges fényképeket elkészítette, hogy az illetékes szakértőnek továbbítsák. Egy hónap elteltével, türelmetlenül érdeklődtem, amikor is közölték, hogy további képeket kell készíteni a lámpákról. Ezek a képek is elkészültek. A második hónap után aztán jött a lehangoló megállapítás, mi szerint a lámpaburán a belső felületről érzékelhető hajszál vonalak, kémiai anyag károsító hatásától származnak. A garancia füzetben szépen kiszedett leírás szerint (kezelési kézikönyv 7/73 oldal, ahol is felhívják a tulajdonosok figyelmét a műanyagok tisztítási követelményeir e). Már csak az a kérdés merül fel, hogy az autók mosása során használt samponok, mosó és tisztító folyadékok hogyan lehetnek kémiai anyag mentesek. Mit jelent az erős kifejezés, és ez hogyan olvasható le egy fényképről? Természetesen a gyártói tapasztalatokr a hivatkozva kaptam a garanciális elutasítást. Nehezen értem, hogy az autó más műanyag részein még nyomát sem lelhető kémiai károsodás, miért az első fényszórók belső felületén, és a ragasztástól kifelé váltak láthatóvá. Az már csak hab a tortán, hogy a jobb oldalin sokkal nagyobb mértékben, mint a bal oldalon. Erre már csak az lehet a magyarázat, hogy jobb kézzel mostam a samponos kémiai anyaggal. Még véletlenül sem fordulhat elő technológiai, vagy gyártói hiba sem. Remélem ilyen panasz nem fog felmerülni egyetlen Elantra tulajdonosnál sem és csak nekem kell az autó tisztítását újra gondolnom!
Naplózva

ML
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 102



« Válasz #98 Dátum: 2016. December 31. - 15:04:48 »

Keserű tapasztalat.
Az 5.éves garanciális szervizt megelőzően, az őszi idő beálltával, tapasztaltam az autóm fényszóróinál, hogy a kezdeti hajszál csíkok melyek az első időben a széleknél a ragasztás alatt voltak csak, egyre csak sűrűsödnek. Gondoltam, megnézetem a szakszervizzel is, hogy mivé fajulhat a dolog, hiszen az első évben teljesen jelentéktelene k tűnt az egész. A munkát felvételező szerviz dolgozó készségesen megnézte és időpontot is adott a részletesebb vizsgálatra. Szerinte is nem szabad csak úgy elmenni a probléma mellett. A vizsgálatot végző szerelő már nem volt olyan megértő, szerinte nem jelentős a probléma, de a szükséges fényképeket elkészítette, hogy az illetékes szakértőnek továbbítsák. Egy hónap elteltével, türelmetlenül érdeklődtem, amikor is közölték, hogy további képeket kell készíteni a lámpákról. Ezek a képek is elkészültek. A második hónap után aztán jött a lehangoló megállapítás, mi szerint a lámpaburán a belső felületről érzékelhető hajszál vonalak, kémiai anyag károsító hatásától származnak. A garancia füzetben szépen kiszedett leírás szerint (kezelési kézikönyv 7/73 oldal, ahol is felhívják a tulajdonosok figyelmét a műanyagok tisztítási követelményeir e). Már csak az a kérdés merül fel, hogy az autók mosása során használt samponok, mosó és tisztító folyadékok hogyan lehetnek kémiai anyag mentesek. Mit jelent az erős kifejezés, és ez hogyan olvasható le egy fényképről? Természetesen a gyártói tapasztalatokr a hivatkozva kaptam a garanciális elutasítást. Nehezen értem, hogy az autó más műanyag részein még nyomát sem lelhető kémiai károsodás, miért az első fényszórók belső felületén, és a ragasztástól kifelé váltak láthatóvá. Az már csak hab a tortán, hogy a jobb oldalin sokkal nagyobb mértékben, mint a bal oldalon. Erre már csak az lehet a magyarázat, hogy jobb kézzel mostam a samponos kémiai anyaggal. Még véletlenül sem fordulhat elő technológiai, vagy gyártói hiba sem. Remélem ilyen panasz nem fog felmerülni egyetlen Elantra tulajdonosnál sem és csak nekem kell az autó tisztítását újra gondolnom!
Mondhattad volna, hogy sosem viszed mosóba, otthon szoktad lemosni gőzborotvával. ..  :rolleyes:
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 734


« Válasz #99 Dátum: 2016. December 31. - 18:16:25 »

 :hi: Érdekes szervizes hozzáállás. Te a kocsidat, ők a kezüket mossák. Én elmennék a fogyasztó védelemhez. Már csak azért is, mert te kívülről mostad a kocsi lámpáit, nem belülről, ahol a repedések vannak. hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
MrBez
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #100 Dátum: 2018. Október 10. - 11:26:14 »

Sziasztok! Cegléden lakom, 2016-os Tucsonom van, melyik szerviz ajánlott kategória, éves szerviz tekintetében?
Érdekes, hogy kaptam 110 és 60 ezres ajánlatot is. Hogy lehet ez az óriási különbség?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 [7]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.