Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Június 16. - 12:15:08


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









35 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[Tegnap - 16:18:46]

írta Szabob
[2019. Június 06. - 14:37:50]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Asdi25
[2019. Május 29. - 21:21:19]

írta kopppány
[2019. Május 28. - 13:52:15]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]

írta Naxosz
[2019. Május 10. - 16:22:25]

írta csegabe
[2019. Május 09. - 17:17:34]

írta KelT
[2019. Április 13. - 18:57:01]

írta kopppány
[2019. Április 11. - 23:46:24]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 7 8 [9]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: ix35  (Megtekintve 37234 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
llaci1
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.598



« Válasz #120 Dátum: 2013. Március 29. - 12:51:37 »

Különösebb bejáratásra a mai autóknál nincs szükség, a lényeg, hogy az első 2-3000 km-en kíméd, ne pörgesd a motort. Szerintem a Te kocsidban is van váltás esedékesség jelző. Ha akkor váltassz, amikor az jelzi, akkor a fogyasztásod is javulni fog idővel.
Naplózva

Hyundai i30u cw 1,4 Life+ 2011'
pdw
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 514



« Válasz #121 Dátum: 2013. Március 29. - 19:12:41 »

Szerintem sincs kulonosebb teendo. 2 eve mikor vettem az automat en is agybafobe jartam a kerdes utan, de ugyanarra jutottam hogy gyakorlatilag semmi extrat nem kell csinalni, csak nem szabad kitaposni a belet.

Zarojelben megjegyezve 2 evvel es 15e km-el az autoban nem nagyon erzek kulonbseget az atvetelnel meglevo 4km-hez kepest, egyedul talan a valtot konnyebb kapcsolni - bar az egyest neha nem veszi be, olyankor duplakuplung kell. Persze mas autonk van, de en fogyasztasban sem vettem eszre jelentos javulast, de mondjuk amig telen 8 alatt, nyaron meg 7.5 alatt van addig ez szamomra nem fontos egyelore.
Naplózva

emilh
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 49



« Válasz #122 Dátum: 2013. Március 29. - 19:51:40 »

   :rtfm:
Az ix35 kézikönyve ezt írja (1. fejezet, 6. oldal):
"Nincs szükség speciális bejáratási időszakra. Az első 1000 kilométer alatt az alábbi néhány egyszerű óvatossági előírás betartásával megnövelheti a motor teljesítményét, gazdaságosságá t és a gépkocsi élettartamát.
• Ne pörgesse túl a motort.
• Haladás közben tartsa a motor fordulatszámát 2000 és 4000 fordulat/perc közötti értéken.
• Ne haladjon hosszú időn keresztül azonos sebességen, legyen ez akár alacsony vagy magas sebesség. A motor fordulatszámán ak változtatása nagyon fontos a motor jól végrehajtott bejáratása érdekében.
• Veszélyhelyzet ek kivételével kerülje a hirtelen fékezéseket, hogy a fék alkatrészei megfelelően illeszkedjenek egymáshoz.
• Ne járassa a motort alapjáraton 3 percnél hosszabb ideig egyhuzamban.
• Az első 2000 kilométer megtétele alatt ne vontasson utánfutót."

Az i20-éban is pont ez van, szerintem logikus is.
Naplózva

i20 Elegant 1.25HP
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #123 Dátum: 2013. Április 02. - 09:33:15 »

2003-as Accenté is kb. így hangzott, még annyi volt benne, hogy 88 km/h fölé ne menjünk.

A fogyasztás olyan 5-6ezer km után csökkent egy picit, kb. fél-egy literrel 100-anként. 8ésfél körüliről 7ésfél körülire.
Ennél nagyobb különbséget a bejáratástól ne várj.
Valószínűleg az én lábam hozzászokása is kellett ehhez, nem csak a mechanika termelte ki a különbséget.
Egyszerű szabályok az alacsony fogyasztás érdekében: gyorsítani kb. 2/3 gázzal alacsonyabb fokozatokban, majd ha eléred az utazó sebességet, kapcsolás 5-ösbe és onnantól konstans gázzal tovább, lehetőleg nem fékezni és nem gyorsítani, csak amennyit muszáj. Ennyi a trükk, csodák nincsenek.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Adam
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #124 Dátum: 2014. Február 02. - 21:10:56 »

Sziasztok,

a segítségeteket szeretném kérni. Hóláncot szeretnék venni IX 35-re, a kerék mérete 225/55 R18. Elsőre nem tűnt túl nehéz feladatnak, megnéztem a kézikönyvet, 15 mm-ig szerelhető hólánc, a neten Thule-ból és Iceman-ból is találtam megfelelőt. Telefonon felhívtam az egyik kereskedést (Allee mellett), mondták, hogy van, de mindenképpen próbáljuk fel. És itt kezdődtek a problémák.

A könyv szerint előre, vagy mind a négy kerékre kell a láncot tenni. Elöl azonban olyan szűk a kerékjárati ív, hogy minden felpróbált lánc beleért (még a K Summit is, amit kifejezetten szűk kerékjárati ívhez reklámoznak, illetve az Iceman z8, ami csak 8 mm.). Tanácsolták, hívjam fel a kereskedést, ahol vettük. Sajnos sok eredménye nem lett, először közölték, hogy az adatbázisuk szerint 21 mm-ig (!) feltehető rá lánc, majd két nap után a Hyundai Holdinggal is tanácskozva megkaptam a választ, hogy vegyek rá 16-os felnit, arra biztosan rámegy, mert kisebb. (A vicc, hogy 2 éve amikor vettük, ugyanezek javasolták, hogy nem kell másik felnit venni, elég csak a gumit cserélni.)

A Thule-sok használhatónak tűnő ötlete, hogy tegyem fel hátra a láncot, mert ha csúszik, akkor úgyis hajt hátul is. Logikusnak tűnik, 40 km/h-ig az összkerékhajtá s is kapcsolható, többel meg amúgy sem mennék nagy hóban. A kereskedésben erre sem tudtak (vagy inkább akartak) mondani semmit, így a kérdésem az lenne, hogy volt-e valakinek ilyen jellegű problémája, talált-e megoldást, illetve mi van, ha hátra teszem a láncot?

Itthon nem érdekelne a dolog, nagy hóban, ahol kell a lánc, max. nem megyünk, de jövő héten Ausztriába utazunk, ahol kötelező (Egyelőre a 16-os kerék vásárlását nem tartom opciónak).

A válaszokat, ötletek előre is köszönöm.

Üdv,
Ádám
Naplózva

IX 35 CRDi 4WD
vyla
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.120



« Válasz #125 Dátum: 2014. Február 03. - 15:36:47 »

A Gyári adatok szerint:  :hi:
Felni   Felszereltségtől függően:     6,5J x 16" (AL)          6,5J x 17" (AL)                6,5J x 18" (AL)
Gumi:                                  215/70R16 (Michelin)     225/60R17 (Hankook)   225/55R18 (Hankook)
Bármelyiket teszed fel az átmérő, teljesen egyforma méret, eltérés csak a 215-ös guminál van, ami egy cm-vel keskenyebb.
Nagyobb helyet csak úgy nyernél, ha pl.: 195/65R16" gumikat tennél fel.  Így az átmérőd 47 mm-el kisebb a szélessége pedig 3 cm el kevesebb a jelenleginél.
Ráadásul a sebesség mutatód 100 km/óra valós sebességnél  107 km/órát fog mutatni.
Ami még lényeges szempont, az ára. http://www.gumi1.hu/tyresearch.php?w=195&h=65&d=16&b=0&s%5B%5D=2
A sógoroknál elsősorban azt nézik, hogy van e téli gumid, és hóláncod. Feltenni ráérsz akkor (pl hátra,) mikor elakadtál.
Esetleg ezt nézd még meg, hátha ez elfér: http://autofejlesztes.hu/holanc-konig-summit-csodaholanc-gyorsholanc-p-11084.html

Naplózva

„A jó válaszok, később jutnak csak eszedbe.”
H Coupe 1.6 (2006)
F Fiesta 1.6.S (2008)
Adam
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #126 Dátum: 2014. Február 05. - 22:38:33 »

A gumi méreteket én is végignéztem, a gyárilag szerelhetőkben nincs nagy különbség. A K Summit-ot próbáltuk, a futófelületnél elfért, az azt tartó műanyagok értek bele a dobba. Végül Iceman Z8 lett, és hátra fogom feltenni, ha kell. Köszi.  :)
Naplózva

IX 35 CRDi 4WD
Dönci
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 2.777



« Válasz #127 Dátum: 2014. Március 03. - 10:50:06 »

Svédországban már tesztelik a Hyundai ix35 új generációját



A messzi északon fekvő Svédország eldugott Hyundai fejlesztőbázis án megkezdték a Hyundai ix35 második generációjának téli tesztelését.

Bővebben: http://www.hyundaihirek.com/2014/03/svedorszagban-mar-tesztelik-hyundai.html
Naplózva

Nincs semmi vész, Dönci tettre kész! :)
Kár hogy nincs itt Spongyabob, hogy élvezze, hogy nincs itt Spongyabob! :)
i30 wagon 1,6 CRDi LP Comfort (2015) 7.000 km


Dönci Hyundai blogja: http://hyundaihirek.com/
Dönci Genesis blogja: http://genesishirek.blogspot.hu/
sandro64
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1


« Válasz #128 Dátum: 2019. Május 26. - 22:30:58 »

Sziasztok.
Valaki épített már be ilyen DRL-t?
ad" target="_blank">https://www.ebay.com/itm/For-Hyundai-ix35-2010-2011-2012-2013-2Pcs-LED-DRL-Daytime-Running-Lights/162314271918?hash=item25caaf3cae:g:X3EAAOSw7nZas2 ad
 :köszi:
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2019. Május 26. - 22:42:23 írta sandro64 » Naplózva

IX35 CRDi
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 886



« Válasz #129 Dátum: 2019. Május 27. - 06:10:49 »

a linked rossz, egyébként meg engedély nélküli átalakítás, szerintem
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Oldalak: 1 ... 7 8 [9]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.