Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Július 05. - 18:37:05


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









52 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Predator
[Ma - 13:39:52]

írta Predator
[Ma - 13:06:23]

írta Predator
[Tegnap - 15:04:16]

írta Hunor
[2020. Július 03. - 10:11:47]

írta Somosi89
[2020. Június 23. - 10:16:58]

írta nyaki
[2020. Június 01. - 01:10:51]

írta Procolus
[2020. Május 31. - 18:34:17]

írta Necces81
[2020. Május 30. - 09:23:30]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:35:17]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:22:34]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 31 32 [33]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: i20  (Megtekintve 149583 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
emilh
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52



« Válasz #480 Dátum: 2020. Június 19. - 18:12:42 »

...
Nagyon örülök ennek az autónak.Csak az a idegesítő 15fok feletti 1500U/min oldódna már meg.

Volt aki azt mondta ,hogy normális ahogyan működik.(de én nem hiszem el ,hogy ez normális)

23 éve autózom és a 4. autóm....

Tényleg akinek ilyen i20-as autója van bátran próbálja ki sportosabb vezetési körülmények között is.
...

Gondolom csak indítás után van az az 1500-as dolog. Én is észrevettem, de nem zavar kúlönösebben.
En rendszeresen megpörgetem kis időre, főleg ha autópályára megyek fel. Páran csodálkoztak, hogy milyen halk úgy is.
Naplózva

i20 Elegant 1.25HP
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 33


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #481 Dátum: 2020. Június 19. - 22:34:17 »

...
Nagyon örülök ennek az autónak.Csak az a idegesítő 15fok feletti 1500U/min oldódna már meg.

Volt aki azt mondta ,hogy normális ahogyan működik.(de én nem hiszem el ,hogy ez normális)

23 éve autózom és a 4. autóm....

Tényleg akinek ilyen i20-as autója van bátran próbálja ki sportosabb vezetési körülmények között is.
...

Gondolom csak indítás után van az az 1500-as dolog. Én is észrevettem, de nem zavar kúlönösebben.
En rendszeresen megpörgetem kis időre, főleg ha autópályára megyek fel. Páran csodálkoztak, hogy milyen halk úgy is.
Szia.
igen csak indításkor csinálja.tudta m beszélni egy i20 hasonló évjáratú tulajdonosával  neki is csinálta.
megkértem jelezze Ő is szakszervizbe.
Te is jelezhetnéd és még azok is akiknek csinálja.
Ha többen jelezzük talán foglalkoznak érdembe a problémával.
Lehet ,hogy naiv vagyok....
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Predator
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 874



« Válasz #482 Dátum: 2020. Június 20. - 09:47:35 »

Sziasztok!
Hát ezt is megértük:
Kupplungos lett az autóm.
Szerencsére még garanciális(szeptemberig).
Csak a tárcsát kell fizetnem.38000 Ft.
Majdnem 89000 Km van benne.
Naplózva

Akinek barátai vannak,annak mindene van!
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 33


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #483 Dátum: 2020. Június 21. - 07:03:24 »

Sziasztok!
Hát ezt is megértük:
Kupplungos lett az autóm.
Szerencsére még garanciális(szeptemberig).
Csak a tárcsát kell fizetnem.38000 Ft.
Majdnem 89000 Km van benne.
Szia.
néha nekem is rángat a kuplung,de nem csúszik rendesen működik.
induláskor szokott ha nem találom el a gázmennyiségét .
ez előtt dízel autóim voltak azok gáz nélkül indultak  ;) de már többször találom el mint nem  :) 

érdekelne ki a beszállítója a hyundainak. tudomásom szerint a Sachs csinálja a legjobb minőségű kuplungot .

Kérdés:
hogyan használjuk az 1.25-ös  benzin motort ,hogy sokáig probléma mentes legyen a szerkezet ?
van benne ami jelzi ,hogy mikor váltsunk fokozatot.
de mivel szívó benzines motor ezért feltételezem pörgetni kéne mert a szelepeket akkor tudja jól lemosni a benzin és a teljesítményét is nagyobb fordulaton adja le.
a könyve 2000U/min és 4000U/min fordulatot ajánl.

De az autó 1900U/min fordulat körül ajánlja a magasabb fokozatba váltást.

?

szét hajtani meg nem szeretném .

Akkor ,hogy is van ez  :coffee: ?
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
emilh
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52



« Válasz #484 Dátum: 2020. Június 25. - 19:34:32 »

A tutit nem tudom. Én ahhoz tartom magam, amit a kezelési könyvben a bejáratásról írnak. Lehetöleg ne legyen a fordulatszám tartósan 2000 alatt. 2-3000 között használom 90%-ban.
Naplózva

i20 Elegant 1.25HP
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 904



« Válasz #485 Dátum: 2020. Június 28. - 15:46:12 »

Szia.
néha nekem is rángat a kuplung,de nem csúszik rendesen működik.
induláskor szokott ha nem találom el a gázmennyiségét .
ez előtt dízel autóim voltak azok gáz nélkül indultak  ;) de már többször találom el mint nem  :) 

érdekelne ki a beszállítója a hyundainak. tudomásom szerint a Sachs csinálja a legjobb minőségű kuplungot .



Valeo, Luk vagy Sachs...nekem Sachsot mondtak, azt vettem, közben meg Valeo volt benne cserekor, mindhárom beszállító lehet
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Predator
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 874



« Válasz #486 Dátum: 2020. Június 29. - 19:22:47 »

Sziasztok!
Megtörtént a kupplung csere.
Szerencsére szeptemberig volt rá garancia.
Csak a tárcsát és némi féktisztítót kellett fizetnem.
39080 Ft volt a vége.
Most olyan,mint a vaj.
Van a javításra 1 év garancia.
Amúgy nem leszek valszeg a példaképetek,mert ezt a kocsit többek között azért vettem,hogy kevés lóerő,nem széthajtani,lenyugodni,elég öreg vagyok már versenyzőnek.. ..stb.
Az elején még működött is.....
De sajnos az M1-esen két megoldás van:
Vagy beállsz a külső sávba a kamionok közé,vagy a belsőbe a BMW,Mercedes....stb.mögé.
Valóban szereti a kicsike a 4000/ford-ot.
Mivel kb a 89000 Km 90%át ebben a tartományban teljesítette.
Most ennyit.
Ha van kérdés,igyekszem válaszolni rá.
Üdv.
« Utoljára szerkesztve: 2020. Június 29. - 19:35:12 írta Predator » Naplózva

Akinek barátai vannak,annak mindene van!
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 33


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #487 Dátum: Tegnap - 08:29:55 »

Szia.
néha nekem is rángat a kuplung,de nem csúszik rendesen működik.
induláskor szokott ha nem találom el a gázmennyiségét .
ez előtt dízel autóim voltak azok gáz nélkül indultak  ;) de már többször találom el mint nem  :) 

érdekelne ki a beszállítója a hyundainak. tudomásom szerint a Sachs csinálja a legjobb minőségű kuplungot .



Valeo, Luk vagy Sachs...nekem Sachsot mondtak, azt vettem, közben meg Valeo volt benne cserekor, mindhárom beszállító lehet
a sachs az tuti jó

üzenet összevonva: Tegnap - 08:35:16
Sziasztok!
Megtörtént a kupplung csere.
Szerencsére szeptemberig volt rá garancia.
Csak a tárcsát és némi féktisztítót kellett fizetnem.
39080 Ft volt a vége.
Most olyan,mint a vaj.
Van a javításra 1 év garancia.
Amúgy nem leszek valszeg a példaképetek,mert ezt a kocsit többek között azért vettem,hogy kevés lóerő,nem széthajtani,lenyugodni,elég öreg vagyok már versenyzőnek.. ..stb.
Az elején még működött is.....
De sajnos az M1-esen két megoldás van:
Vagy beállsz a külső sávba a kamionok közé,vagy a belsőbe a BMW,Mercedes....stb.mögé.
Valóban szereti a kicsike a 4000/ford-ot.
Mivel kb a 89000 Km 90%át ebben a tartományban teljesítette.
Most ennyit.
Ha van kérdés,igyekszem válaszolni rá.
Üdv.
szia
városba hogy használod ?
ha 50km/h-val megyek 4.fokozatba alig pörög a motor 1500U/min-t szépen viszi semmi gond.De ugye 2000U/min alatt nem egészséges a motornak.
azért inkább nem kapcsolok városba 4.-et .
Az a baj hétköznap csak városba használom....
Szerinted ?
« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 08:35:16 írta Procolus » Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Predator
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 874



« Válasz #488 Dátum: Tegnap - 15:04:16 »

Szia!
Tapasztalataim szerint,ahol más kocsik kérik a 2. sebességet,ez simán viszi 3.-ban. Pl.elágazások,körforgalmak.Viszont városban ahol lehet 5.-ben haladni,érdemesbb ezt választani. Bár lehet,hogy másnak más a véleménye.Én nem nézem a fordulatszám mérőt. Inkább a motor hangja a mérvadó.
Ha rám halgatsz,akkor a fordulatszám ne legyen a fő dolog. Persze kímélni kell a motort,de van,amikor fontosabb,hogy ne kerüljünk veszélybe. Gondolom érted,mire akarok kilyukadni.
Üdv.
Egyébként nem akarom itt az észt osztani,csak a tapasztalataim at osztom meg,de bárkit szívesen látok,előzetes egyeztetés után,az M1-es forgalom megtapasztalás ára.
Üdv.
« Utoljára szerkesztve: Tegnap - 15:23:09 írta Predator » Naplózva

Akinek barátai vannak,annak mindene van!
Oldalak: 1 ... 31 32 [33]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.