Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2022. Június 26. - 20:00:31


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









20 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta jammie
[Tegnap - 18:30:26]

írta fulop1121
[2022. Június 20. - 09:31:53]

írta dugoka
[2022. Június 15. - 14:04:56]

írta Gaspen
[2022. Június 06. - 19:47:18]

írta Predator
[2022. Június 05. - 18:29:27]

írta mucimajom
[2022. Április 26. - 16:05:49]

írta papóca
[2022. Március 19. - 09:21:00]

[2022. Március 11. - 13:04:15]

írta nyaki
[2022. Február 14. - 15:43:36]

írta kopppány
[2022. Február 06. - 15:04:36]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 184 185 [186]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 1010173 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Marton
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #2775 Dátum: 2021. Május 28. - 08:16:40 »

Üdvözlök mindenkit!

Hyundai Accent 1.5 G4EB motorkódú járművel kapcsolatban lenne  kérdésem!
A hibajelenség P0301 hibakód, amely meleg motornál és alapjáraton jelentkezik, illetve menet közben ha alapjárat közelébe esik a fordulatszám (dugóban araszolás).
Menet közben nem rángat, folyamatosan húz. Nincs benzinszag és nem füstöl!
Üzemanyag fogyasztás nem nőtt, olajfogyasztás ha országúton, autópályán van hajtva, akkor 1000km/l ha városban akkor 5000km/l, ami majdnem megfelel a kézikönyvben leírtaknak.
Futásteljesítm ény 319000Km.

Cserélve lettek:
- gyertyák,
- gyujtás kábelek,
- gyújtótrafó trafó,
- főtengely jeladó.
Tisztítva lett az alapjárati motor.
A lambda szondák jól adják a jeleket.

Kérem aki tud írjon pár tippet mit lehetne még megnézni!  :'(


Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 461


« Válasz #2776 Dátum: 2021. Május 28. - 12:24:52 »

Szia!

AGR szelep tisztítás?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Marton
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #2777 Dátum: 2021. Május 28. - 18:43:43 »

Szia!

Ebben nincs EGR/AGR szelep.
PCV szelep van a szelepfedélen esetleg arra gondoltál?
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 461


« Válasz #2778 Dátum: 2021. Május 29. - 16:59:04 »

Szia!

A kipufogógáz egy részét csak visszavezetik valahogy a motorba nem? Talán ezzel a szerkentyűvel szabályozzák mikor mennyit?


https://alkatreszek.hu/tipus/hyundai/accent/accent_ii_lc_1999_09_2012_12/16590/erzekelok_motorok_kapcsolok_elektronika/kipufogo_vezerlo_nyomasatalakito/osszes_termek
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 832


A vellanyos


« Válasz #2779 Dátum: 2021. Május 31. - 13:02:02 »

 :hi:
Ebben nincs AGR/EGR szelep. A PCV szelep nem okoz alapjárati problémát, de ha kiakad, akkor viszont jelentős olajfogyást igen.
Hasonló alapjárati problémám már nekem is volt, akkor a MAP/IAT szenzor okozta azzal, hogy a MAP részének a nyílása el volt tömődve olajsárral. Emiatt alapjáraton is túldúsított és állandóan leállt. Takarítás után ismét jó lett. Persze ez nem jelenti azt, hogy nálad is ez van.
Szerintem a gyújtás problémáját kizárnám, a MIL villogása vagy folyamatos égése már másnak a következménye is lehet, de nem jelenti teljesen azt, hogy az új alkatrészek és a szerelésük hibátlan és nem kellene ismételten felülvizsgálni az egész gyújtáskört.
Szerény véleményem szerint, a befecskendezés ed áll le. Ha logikusan belegondolunk, akkor ezt a hibát okozhatja akár az alapjárati motor hibája vagy vezérlésének hiánya is, esetleg a gyújtásmodul felől az ECU-ba menő jelvezeték szakadása, mely azt határozza meg, hogy torló üzemben ha 1500 f/min alá esik a fordulat, akkor kapcsolja vissza a befecskendezés t, avagy maga az ECU ezen funkciója inaktív. Az sem lehet kizárt, hogy a fojtószelep jeladó jele az alapállás közelében megszakad és az ECU jelentős hibának vélve, leállítja a befecskendezés t. ...vagy bármely keverékképzésb en résztvevő szenzor, vezeték szakadása, esetleg egy szerelési műhiba is elképzelhető.
Sz'al sok minden okozhatja egy ilyen korú kocsinál és sajnos minden lehetőséget meg kell vizslatni.
« Utoljára szerkesztve: 2021. Május 31. - 13:50:23 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Marton
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #2780 Dátum: 2021. Június 01. - 06:35:42 »


Hello!
Köszönöm szépen a tippeket! A hétvégén meg fogom nézni! :-)
Remélem tényleg valami kevésbé komoly dolog lesz! :-)
Naplózva
vityirobert
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2781 Dátum: 2021. November 06. - 19:10:59 »

Sziasztok,

Új vagyok az oldalon, pár napja van tulajdonomban egy I40 2.0 GDI. (2012)
Szép állapotnak örvend, kívül, belül. :) Alig 100.000 km-el sikerült megvennem.
Alapjáraton van egy kis ütemesen kopogó hang amit a motortér bal oldalánál hallok erősebben.
Nem tudom mik a gyakori okai ennek. Van tipp, ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2021. November 06. - 23:54:33 írta vityirobert » Naplózva
babos73
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2782 Dátum: 2021. November 13. - 18:57:23 »

Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne, adott egy i20 1.25 benzin g4la motor 2010. vezérlés csere lenne láncos, sok felé különbözö csere árakat hallok.
Tudnátok nekem mondani egy körübelül árat tól- ig, vagy konkrét helyet  árral.
Váloszokat is előre köszönöm!
Naplózva
vityirobert
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2783 Dátum: 2021. November 14. - 01:47:51 »

Sziasztok,

Új vagyok az oldalon, pár napja van tulajdonomban egy I40 2.0 GDI. (2012)
Szép állapotnak örvend, kívül, belül. :) Alig 100.000 km-el sikerült megvennem.
Alapjáraton van egy kis ütemesen kopogó hang amit a motortér bal oldalánál hallok erősebben.
Nem tudom mik a gyakori okai ennek. Van tipp, ötlet?

Sajnos úgy fest, hogy kettős tömegű a probléma. Ha jól sejtem ez nem lesz olcsó javítás. Van valakinek referenciája esetleg? :nemtom:
Naplózva
willi
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2784 Dátum: 2021. November 22. - 22:31:20 »

Sziasztok!

Hyundai i20, 2014-es (PBT), 1,25 G4LA motor, kb. 90k km. Közvetlenül indítás után egy 2-3 mp-ig tartó daráló (?) hang hallható. Csak indítás után, de akkor sem mindig. Ha pár napig áll az autó utána talán gyakoribb és hosszabban hallható, melegen indítva sosem szoktam hallani. Csináltam 2 videót, persze nem adja jól vissza. Generátor szabadonfutó? Indítómotor? Vezérműlánc? Nem azért van a generátor a videón mert biztos lennék benne hogy az okozza, sajnos lokalizálni sem tudom egyértelműen a hangforrást, olyan rövid ideig hallható. Az alapjárat normális. Van ötletetek?

https://youtu.be/e50-nGW_Mk4

https://youtu.be/8eSoy0fgj6s

Válaszokat köszönöm!
Naplózva
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 832


A vellanyos


« Válasz #2785 Dátum: 2021. December 24. - 20:42:00 »

"Sziasztok!

Hyundai i20, 2014-es (PBT), 1,25 G4LA motor, kb. 90k km. Közvetlenül indítás után egy 2-3 mp-ig tartó daráló (?) hang hallható. Csak indítás után, de akkor sem mindig. Ha pár napig áll az autó utána talán gyakoribb és hosszabban hallható, melegen indítva sosem szoktam hallani. Csináltam 2 videót, persze nem adja jól vissza. Generátor szabadonfutó? Indítómotor? Vezérműlánc? Nem azért van a generátor a videón mert biztos lennék benne hogy az okozza, sajnos lokalizálni sem tudom egyértelműen a hangforrást, olyan rövid ideig hallható. Az alapjárat normális. Van ötletetek?

https://youtu.be/e50-nGW_Mk4

https://youtu.be/8eSoy0fgj6s

Válaszokat köszönöm!"

 :hi:
A videók alapján én inkább valamilyen lemez által okozott rezonanciának mondanám, de semmiképpen sem csapágyhang.
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 461


« Válasz #2786 Dátum: 2021. December 26. - 11:48:30 »

Szia!

Szerintem a hidrotőkék.Eze n valami szuper olaj segítene,vagy ha az sem akkor nem érdemes vele foglalkozni.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Ciff
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2787 Dátum: 2022. Március 11. - 08:26:40 »

Sziasztok!

Köszönöm a befogadást. Szakszakszakem bert, vagy jó tippet keresek. Segítségeteket kérem, hol tudnák megjavítani 2003-as Hyundai Accent 1,5 LS(G4EB motor) kocsimat. Sokan körbehümmögték már a gépjárművet, de érdemi megoldás nem született. Cseréltek már rajta sok alkatrészt, de még mindíg nem jó a gép.
Hibajelenségek:
- nehezen indul be, de mindíg beindul,
- hidegen gázadásra fullad,
- melegen magas az alapjárat (~1400RPM)
- leforgatásnál kb 3500RPM-nél döccen, akad,
Cserélt alkatrészek a teljesség igénye nélkül:
- benzinszivatty ú, szűrő,
- légszűrő(naná),
- főtengely és/vagy vezérműtengely jeladó,
- benzinszivatty ú relé,

Úgy indult, hogy a kocsi nem akart beindulni. Üzemanyag pumpa és relé csere. Aztán észrevettem, hogy hiába csukom le a csomitartót, a világítás égve marad és reggelre lemerül az akksi. Cserébe, ha megnyomtam a fékpedált a csomitartó világítás kialudt. Ennek a kábelezését megcsináltatta m és motor jeladókat cseréltettem, azóta magas az alapjárat és döccen a fordulatszámta rtomány közepén. Azóta legalább - ha nehezen is -, de beindul. Cserébe magas alapjárat...

XIX. kerület közelében hyundai-potens autószerelőt keressek, vagy gyújtsam fel?

Előre is köszi:
Gyurma

« Utoljára szerkesztve: 2022. Március 11. - 08:48:03 írta Ciff » Naplózva
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 832


A vellanyos


« Válasz #2788 Dátum: 2022. Március 16. - 12:08:30 »

 :hi:
Emlékeim szerint a magas alapjáratot A MAP/IAT szenzor, motorblokk hőmérsékleti jeladó, a PCV szelep hibája és az alapjárati motor szorulása is okozhatja. :g:
Egyébiránt az indítási problémák között különbséget kell tenni hideg és meleg motor esetén.
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Gaspen
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2789 Dátum: 2022. Június 06. - 19:47:18 »

Üdv

Nem tudom jó helyre írok, de hátha.

2020-as i20 tulajdonosa lettem márciusban. GB karosszéria, G4LA motorkód. Jó az autó, de egy apróság zavar. Nem tudom hogy "bug" vagy "feature"

Egyesben, induláskor ahogy engedem fel a kuplungot és adok kis gázt, az autó 1 pillanatra megtorpan. Ha finomabban próbálom, akkor is bólint egyet. Illetve van olyan forgalmi helyzet, amikor gyorsan kell cselekedni, ilyenkor még rosszabb. Már a  teszt kör alatt is feltűnt ez, de azt gondoltam, hogy nincs hozzászokva még a lábam. (130.000km-t hajtottam egy Jazz-t, azt cseréltem le erre) Menet stabilizátor kikapcsolással nem változik a fent jelenség, bár nem hiszem, hogy köze lenne hozzá. Viszont azt vettem észre, hogy ha gázadás nélkül felengedem a kuplungot, akkor ad egy kis gázt magától és szépen elindul az autó.

Mi lehet a magyarázat?

Köszi
Benő



Naplózva
Oldalak: 1 ... 184 185 [186]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.