Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Október 28. - 20:03:50


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









22 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[2020. Október 26. - 15:42:32]

írta nyaki
[2020. Október 24. - 00:06:26]

írta Procolus
[2020. Október 23. - 19:23:48]

írta Sopánka
[2020. Október 02. - 13:23:16]

írta Sopánka
[2020. Október 02. - 13:21:57]

írta kopppány
[2020. Szeptember 22. - 19:55:45]

írta Danev831
[2020. Szeptember 22. - 18:59:07]

írta Sopánka
[2020. Szeptember 22. - 15:27:56]

írta Procolus
[2020. Augusztus 23. - 19:48:08]

írta nyaki
[2020. Augusztus 15. - 21:57:00]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 183 184 [185]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 815742 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2760 Dátum: 2020. Július 09. - 22:54:52 »

megjött a Xado.
megvárom ,hogy sárgát mutasson a tankjelző azután bele öntöm a Xado-t és tele tankolok.
ha kifogy újra beszámolok a tapasztalatról .
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 908



« Válasz #2761 Dátum: 2020. Július 10. - 05:44:26 »

Háááát nem tudom, nem hiszem, hogy 2 éves autóba kellene ilyen.
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 244



« Válasz #2762 Dátum: 2020. Július 10. - 06:20:22 »

megjött a Xado.
megvárom ,hogy sárgát mutasson a tankjelző azután bele öntöm a Xado-t és tele tankolok.
ha kifogy újra beszámolok a tapasztalatról .

Motorba,váltóba, csak xado-t használok, szerintem nagyon jó. Üzemanyagba nem próbáltam még mert csak 100 ast tankolok, ezt a másik moslékot nem.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2763 Dátum: 2020. Július 10. - 22:42:52 »

Háááát nem tudom, nem hiszem, hogy 2 éves autóba kellene ilyen.
szia
17000km van autóba.a könyve azt írja 15000km-ként üzemanyag tisztító adalékot használjunk .
talán nemárt neki....

üzenet összevonva: 2020. Július 10. - 22:44:10
megjött a Xado.
megvárom ,hogy sárgát mutasson a tankjelző azután bele öntöm a Xado-t és tele tankolok.
ha kifogy újra beszámolok a tapasztalatról .

Motorba,váltóba, csak xado-t használok, szerintem nagyon jó. Üzemanyagba nem próbáltam még mert csak 100 ast tankolok, ezt a másik moslékot nem.

szia
én is csak 100pluszos omv maxxmotiont használok.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 820


A vellanyos


« Válasz #2764 Dátum: 2020. Július 11. - 20:43:51 »

Sziasztok, új vagyok itt, ezért még nem jól kezelem a fórumot. Most lehet, hogy választ küldök valakinek, pedig kérdezni szeretnék. Bocsánat!
Most vettünk a feleségemnek egy 2012-es Hyundai I10-et. Lila, gyönyörü.

Az elsö kérdés: kéne hozzá magyar kézikönyv. Csak angolt találtam a neten, 2010-est. Magyarul csak 2014-est, de az már egy másik autó. Tudna valaki bármi ötletet adni?

A második kérdés: kulcs van hozzá, nem távirányítós a vezetö ajtó zárja. Ezért nem tudnak olyan riasztót szerelni bele, ami nyitná a központi zárat. Tehát szerezni kéne egy olyan zárat, ami távirányítóval müködik, azaz motoros. Hol próbálkozzak? Azt sem tudom, hogy gyártottak-e ilyet 2012-ben. Lehet, hogy a motoros zár be sem fér a mostani zár helyére?

Köszönök minden segítséget, ötletet.

 :hi:
Anno Matyika tanácsolta, hogy venni kell egy bármilyen távirányítós központi zárat és a készletből egyetlen motort felhasználva, követőmotorkén t kell használni, azaz, az újonnan vásárolt vezérlőtől 2db plusz vezetéket be kell húzni az ajtóba, erre rákötni az utángyártott motort, majd a motort rögzíteni az ajtó belső fémburkolatáho z (talán ez a legbonyolultab b művelet, mert úgy kellene rögzíteni, hogy a motor tolórudazata lehetőleg párhuzamosan mozogjon a kézizár rúdjával) és a tolórúdját rögzíteni a kézizár rúdjához, oszt jó napot. Az enyém már 12 éve így müxik.
« Utoljára szerkesztve: 2020. Július 11. - 20:46:46 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2765 Dátum: 2020. Július 23. - 14:05:53 »

Sziasztok,
A második kérdés: kulcs van hozzá, nem távirányítós a vezetö ajtó zárja. Ezért nem tudnak olyan riasztót szerelni bele, ami nyitná a központi zárat. Tehát szerezni kéne egy olyan zárat, ami távirányítóval müködik, azaz motoros. Hol próbálkozzak? Azt sem tudom, hogy gyártottak-e ilyet 2012-ben. Lehet, hogy a motoros zár be sem fér a mostani zár helyére?

Köszönök minden segítséget, ötletet.

Én egyszerűen lekötöttem a kulcsos zárszerkezetrő l a mechanikát, így kívülről kulccsal nem is nyitható. (lopásvédelem) A mezei utángyártott központizár motorját pedig az ajtó nyitó/záró gomb mechanikájára kötöttem. Így csak távirányítóval nyitható, az autó. Ez a módszer is már vagy 11 éve működik.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Predator
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 879



« Válasz #2766 Dátum: 2020. Július 30. - 19:15:16 »

Gyerekek!
Valami nagyon nem klappol az autón!
Több gond is akadt az utóbbi hetekben.
Még nem akarok mélyen lealázni egyes szervizzi dolgozókat,de kehet,hogy komoly problémákra fog fény derülni hamarosan.
Hali.
Naplózva

Akinek barátai vannak,annak mindene van!
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2767 Dátum: 2020. Augusztus 02. - 20:19:18 »

Megtörtént a xado használat.
Teli tankhoz raktam.Ki nulláztam a computert. Következő tankolás előtt megnéztem 5.1L/100km volt.
Teli tankoltam és újra nulláztam majd újra tankolás előtt megnéztem ismét 5,1L/100km volt.

Tapasztalat talán kicsit halkabb lett de eddig is csendes volt a fogyi kevesebb lett .Az a bizonyos emelt fordulat megmaradt ....

Szerintem rendszeresen használom majd 15000 km-ként.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 244



« Válasz #2768 Dátum: 2020. Augusztus 02. - 21:03:13 »

Megtörtént a xado használat.
Teli tankhoz raktam.Ki nulláztam a computert. Következő tankolás előtt megnéztem 5.1L/100km volt.
Teli tankoltam és újra nulláztam majd újra tankolás előtt megnéztem ismét 5,1L/100km volt.

Tapasztalat talán kicsit halkabb lett de eddig is csendes volt a fogyi kevesebb lett .Az a bizonyos emelt fordulat megmaradt ....

Szerintem rendszeresen használom majd 15000 km-ként.

Adalékot még nem használtam, de a xado olaját évek óta használom, na attól lesz igazán csendes a járása, nekem nagyon bejött. Váltóba is tettem , ezt a fecskendőst, szép finoman jár.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
RGábor
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2769 Dátum: 2020. Augusztus 03. - 06:52:28 »

nem ismerem...menn yibe kerül?
Naplózva
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2770 Dátum: 2020. Augusztus 03. - 14:54:53 »

Megtörtént a xado használat.
Teli tankhoz raktam.Ki nulláztam a computert. Következő tankolás előtt megnéztem 5.1L/100km volt.
Teli tankoltam és újra nulláztam majd újra tankolás előtt megnéztem ismét 5,1L/100km volt.

Tapasztalat talán kicsit halkabb lett de eddig is csendes volt a fogyi kevesebb lett .Az a bizonyos emelt fordulat megmaradt ....

Szerintem rendszeresen használom majd 15000 km-ként.

Adalékot még nem használtam, de a xado olaját évek óta használom, na attól lesz igazán csendes a járása, nekem nagyon bejött. Váltóba is tettem , ezt a fecskendőst, szép finoman jár.
Majd ha le jár a garancia akkor majd majd kipróbálom az olajba és a váltóba köszi a tippet.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 820


A vellanyos


« Válasz #2771 Dátum: 2020. Augusztus 15. - 21:57:00 »

:hi:
Az enyém verdában 270.000km után csere éretté váltak a gyűrűsorok is, mert a szelepszár szimmeringek cseréje nem hozta meg a várt olajfogyás csökkenését.
Milyen márkájú hengerfejtömít ést és gyűrűsort ajánlotok?
Milyen nyomatékkal szükséges meghúzni a hengerfejrögzí tő csavarokat?
 :köszi:

 :hi:
Nos, megtörtént a műtét. A motort szétborítva kiderült, hogy az eddigi olajfogyásokat (már újkora óta kb. 2l-t megevett 10.000km alatt), az 1. henger kipufogószelep szelepvezetőjé nek a repedése, majd részleges letörése okozott. Ebből kifolyólag értelemet nyert az a folyamatos probléma is, hogy az ide betekert gyertyák miért voltak mindig dzsuvásabbak a többinél és miért volt kevesebb a kompressziós nyomás is ebben a hengerben.
Mivel hiányzott a szelepvezető teljes kiálló részének a fele, így ez a szelepszár, himba felőli részének kismértékű elhajlását is okozta, de jelentős és észrevehető működésbeli mechanikai problémát nem okozott. A szelepvezető levált darabját az olajteknőben megtaláltuk. ...szerencsém volt, hogy nem darálta be a vezérműtengely . :vazze:
Ha már szét lett borítva a motor, cserélve lett a teljes gyűrűsor, a hibás szívószelep és a szelepvezető a szimeringjével együtt, szelepfedél tömítés és a gyertyasor. A szelepek, az olajteknő, a hengerfej teljes takarítást kapott, a szelepfedél és a teljes szívóoldal minden alkatrésze is alaposan ki lett takarítva. ...jó sok dzsuva gyűlt fel bennük az évek és a kilométerek alatt. A szelepülék és a szelepek össze lettek csiszolva. A henger, a dugattyú/csapszeg és a forgattyúsházb an minden alkatrész tökéletes állapotban volt, így ment is vissza minden. Eddig kb. 2000km-t mentem vele és egy deka olaj sem fogyott el! :bugi:

Viszont találtam egy igen aggasztó dolgot! A menetirány szerinti bal oldalon, a bölcső első kerék melletti külső részén egy jókora lyuk tátong és a rozsdától teljesen oda van egy nagyobb rész. Lehet ezt foltozni vagy csak cserével orvosolható? Ha csere, akkor lehet bölcsőt kapni valahol?
 :köszi:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Oldalak: 1 ... 183 184 [185]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.