Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Július 05. - 18:39:47


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









47 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Predator
[Ma - 13:39:52]

írta Predator
[Ma - 13:06:23]

írta Predator
[Tegnap - 15:04:16]

írta Hunor
[2020. Július 03. - 10:11:47]

írta Somosi89
[2020. Június 23. - 10:16:58]

írta nyaki
[2020. Június 01. - 01:10:51]

írta Procolus
[2020. Május 31. - 18:34:17]

írta Necces81
[2020. Május 30. - 09:23:30]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:35:17]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:22:34]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 182 183 [184]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 781350 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
csegabe
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 17


2003 1,3 benzin


« Válasz #2745 Dátum: 2020. Június 06. - 10:21:45 »

1500 és 2000 fordulat között próbálok gyorsitani akkor elkezd rángatni néha valami durranást is lehet hallani,ha viszont visszaváltok alacsonyabb fokozatba tunetmentesen gyorsit.Nagyob b fordulatszámon semmi gond.
Ha valakinek volt már hasonló gondja, kérem hossza meg velem tapasztalatait .

Szia! Nekem pont így kezdődött a gyertyakábel hibám. Felnyitott motorháztetőné l nem látszott semmi áthúzás, viszont amikor járó motornál húztam kifelé az egyik gyertyakábelt, akkor a pipa végén lévő gumiszigetelés fölötti részből csapkodott át a szikra a blokkra.
Sziasztok!
A gyertyakábel cserélye megszüntette a hibát.
Azért csináltattam diagnosztikát is , az mindent renben talált.
Köszönöm a tippeket!
Naplózva
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 127



« Válasz #2746 Dátum: 2020. Június 08. - 18:16:02 »

1500 és 2000 fordulat között próbálok gyorsitani akkor elkezd rángatni néha valami durranást is lehet hallani,ha viszont visszaváltok alacsonyabb fokozatba tunetmentesen gyorsit.Nagyob b fordulatszámon semmi gond.
Ha valakinek volt már hasonló gondja, kérem hossza meg velem tapasztalatait .

Szia! Nekem pont így kezdődött a gyertyakábel hibám. Felnyitott motorháztetőné l nem látszott semmi áthúzás, viszont amikor járó motornál húztam kifelé az egyik gyertyakábelt, akkor a pipa végén lévő gumiszigetelés fölötti részből csapkodott át a szikra a blokkra.
Sziasztok!
A gyertyakábel cseréje megszüntette a hibát.
Azért csináltattam diagnosztikát is , az mindent renben talált.
Köszönöm a tippeket!
Köszi a visszajelzést és örülök, hogy jó lett! :) Nekem ma megint elkezdett rángatni, pont ugyanúgy, mint a gyertyakábel csere előtt. Visszadobtam a régiekből 3db jó kábelt, így ismét jó lett. Szerencsére nem az kotlott meg, amelyik miatt új szettet vettem...
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 33


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2747 Dátum: 2020. Június 09. - 14:31:56 »

 örülök ,hogy jó lett a kocsitok  :good:

már előre félek meddig bírja az én gyertyakábelem .


még mindig nem jött meg a xado amiről feljebb beszéltünk. ha valaha megjön beszámolok a fejleményekről .

Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 817


A vellanyos


« Válasz #2748 Dátum: 2020. Június 09. - 21:48:57 »

 :hi:
Az enyém verdában 270.000km után csere éretté váltak a gyűrűsorok is, mert a szelepszár szimmeringek cseréje nem hozta meg a várt olajfogyás csökkenését.
Milyen márkájú hengerfejtömít ést és gyűrűsort ajánlotok?
Milyen nyomatékkal szükséges meghúzni a hengerfejrögzí tő csavarokat?
 :köszi:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 241



« Válasz #2749 Dátum: 2020. Június 10. - 13:35:37 »

örülök ,hogy jó lett a kocsitok  :good:

már előre félek meddig bírja az én gyertyakábelem .


még mindig nem jött meg a xado amiről feljebb beszéltünk. ha valaha megjön beszámolok a fejleményekről .



Szia!

Nem írtad kitől rendelted a xado-t, de zs+u nál a legolcsóbb, én tőlük veszem mindig. Gyorsan kiszállítják. https://zsu.hu/termekeink/kenoanyagok/adalekok/xado/uzemanyag_adalek
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 33


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2750 Dátum: 2020. Június 10. - 14:38:13 »

örülök ,hogy jó lett a kocsitok  :good:

már előre félek meddig bírja az én gyertyakábelem .


még mindig nem jött meg a xado amiről feljebb beszéltünk. ha valaha megjön beszámolok a fejleményekről .




Szia!

Nem írtad kitől rendelted a xado-t, de zs+u nál a legolcsóbb, én tőlük veszem mindig. Gyorsan kiszállítják. https://zsu.hu/termekeink/kenoanyagok/adalekok/xado/uzemanyag_adalek
szia
http://www.graficoauto.hu/index.php?mode=4  innen rendeltem.
tényleg az általad ajánlott webshop ára jobb mindegy ,ha beválik akkor majd a zsu.hu-tól szerzem be.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 170



« Válasz #2751 Dátum: 2020. Június 10. - 16:46:49 »

Üdvözlök mindenkit.

Hyundai I20 1.25 GO felszereltségű benzin motoros 2éve szalonba vásárolt új autó hiba.

Ritkán hidegindításná l függetlenül a külső hőmérséklettől túl magas alapjárat .1500-on pörög percekig. Máskor meg normális 1100.

A szervizelést szakszerviz végzi.Most volt a második szerviz 15000km van az autóba. Jeleztem a problémát megnézték nem dobott hibát a számítógép.
Pont akkor nem produkálta a hibát de a hiba még mindig jelentkezik.

Függetlenül a szerviz intervallum javaslatától kérésemre az összes szűrő és olaj cserélve volt az első és a mostani második kötelező szervizelés alkalmával.

Nagyon zavar a hiba.Tegnap  vissza vittem a szervizbe ott de náluk nem produkálta a hibát.

Tudnátok segíteni ?
Nem olvastam át az összes bejegyzésed,bocsi előre is ha hülyeséget írok.  ;)
Nekem 2007 i30 1,4 van,alapból 1300-1500 a fordulat,pár percig.Utánna 600-700 körül.Ez a normális, és nem csak nálam.Szerinte m nálad is normális ez a fordulat,hidegen.Már kb. 1 éve csak 100-as benyát tankolok,Shell és OMV
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
anikoka80
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2752 Dátum: 2020. Június 11. - 09:06:34 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, máris problémával fordulok hozzátok  :) . Ma reggel nagyon nehezen indult az I30 2010-es 1,4 benzinesem, kb 3x indítózás után, majd felvillant az Esp off lámpa, ami azóta is világít, az Esp gombbal nem tudom kikapcsolni, mindehhez pedig gyenge az autó, alig gyorsít.
Valakinek bármilyen ötlete, hogy mi lehet ez?

üzenet összevonva: 2020. Június 03. - 11:40:44
Esetleg Budaörs, Érd, XI ker környékén egy jó, megbízható szerelőt, aki esetleg látott már Hyundai-t ismertek?
Köszi! 

Sziasztok!
Csak tapasztalatkén t írom le, hátha valakinek segít. Szóval a probléma leírása: 20 indításból 1x biztosan úgy indult az I30am, hogy csak többszöri indítózásra, és akkor is nehezen, összevissza járó motorral. ESP off lámpa világít a műszerfalon, az autó gyenge. Ami még fontos a fordulatszámmé rő 0án áll, nem mozdul, gázadásra sem.
Ajánlásotok alapján mértük az akksit, hibakód olvasás se dobott ki semmit. Külföldi oldalakon keresgéltem és többen a holtpont jeladót írják, ezt fogjuk cserélni, majd leírom, hogy ez meggyógyította-e a problémát.
Naplózva
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 33


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2753 Dátum: 2020. Június 11. - 13:24:57 »

Üdvözlök mindenkit.

Hyundai I20 1.25 GO felszereltségű benzin motoros 2éve szalonba vásárolt új autó hiba.

Ritkán hidegindításná l függetlenül a külső hőmérséklettől túl magas alapjárat .1500-on pörög percekig. Máskor meg normális 1100.

A szervizelést szakszerviz végzi.Most volt a második szerviz 15000km van az autóba. Jeleztem a problémát megnézték nem dobott hibát a számítógép.
Pont akkor nem produkálta a hibát de a hiba még mindig jelentkezik.

Függetlenül a szerviz intervallum javaslatától kérésemre az összes szűrő és olaj cserélve volt az első és a mostani második kötelező szervizelés alkalmával.

Nagyon zavar a hiba.Tegnap  vissza vittem a szervizbe ott de náluk nem produkálta a hibát.

Tudnátok segíteni ?
Nem olvastam át az összes bejegyzésed,bocsi előre is ha hülyeséget írok.  ;)
Nekem 2007 i30 1,4 van,alapból 1300-1500 a fordulat,pár percig.Utánna 600-700 körül.Ez a normális, és nem csak nálam.Szerinte m nálad is normális ez a fordulat,hidegen.Már kb. 1 éve csak 100-as benyát tankolok,Shell és OMV
Szia
köszi szépen az infót.Én csak omv maxxmotion 100plusz-t tankolok.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
ForCom
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2754 Dátum: 2020. Június 12. - 00:46:26 »

Sziasztok!
Új vagyok még itt, viszont van egy 2008-as i30, 1.6 93kw jobb életre várva..
Tavaly sikerült beleugranom, hamarosan 1-2hónapon belül szerintem egy vezérlés csere esedékes - alapból hangos a lánc és kissebb erőltetésnél kissé "verődik", míg fel nem lélegezhet a teher alól.. Jól sejtem, hogy ez már csere érett?

Másik pedig a kuplung lenne.. Itt még kissé tanácstalan vagyok, úgyanis ajánlottak olyat, hogy fehér zsír spray-el, félméteres vékony csővel a kuplung kinyomó villájánál zsírozzam be és elmúlik a cicergés amely terheletlen kuplungnál jön elő.. 1-1,5cm-re benyomott, de inkább csak ráhelyezett lábbal már megszűnik a probléma, így ha jól sejtem kuplung kinyomócsapágy lesz a gond.

Jelenleg a vezérlés csere, kuplung szett cserével kissé borsos.. Mennyire működhet ez a zsírozásos téma? kb. egy ilyen "kezelés" mit ér? És ha jó, hogyan is kéne pontosan?

Tudnátok ezekben a kérdésekben segíteni? :)

Köszönöm!
Üdv. Laci
Naplózva
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 241



« Válasz #2755 Dátum: 2020. Június 12. - 12:18:16 »

Szia!

Biztos vagy benne hogy a lánc csörög? Megnézték? A másik kérdésedre, a cicergés nem múlik el tőle,hogy befújod spray-vel, az akkor jó ha a kuplung benyomásakor nyikorog a villa. Nekem is nyikorgott és sokadik alkalommal sikerült olyan jól eltalálnom hogy már évek óta hangtalan. Csak a csere segít rajta, de ha most kezdte, nem fog szétmenni azonnal.


Sziasztok!
Új vagyok még itt, viszont van egy 2008-as i30, 1.6 93kw jobb életre várva..
Tavaly sikerült beleugranom, hamarosan 1-2hónapon belül szerintem egy vezérlés csere esedékes - alapból hangos a lánc és kissebb erőltetésnél kissé "verődik", míg fel nem lélegezhet a teher alól.. Jól sejtem, hogy ez már csere érett?

Másik pedig a kuplung lenne.. Itt még kissé tanácstalan vagyok, úgyanis ajánlottak olyat, hogy fehér zsír spray-el, félméteres vékony csővel a kuplung kinyomó villájánál zsírozzam be és elmúlik a cicergés amely terheletlen kuplungnál jön elő.. 1-1,5cm-re benyomott, de inkább csak ráhelyezett lábbal már megszűnik a probléma, így ha jól sejtem kuplung kinyomócsapágy lesz a gond.

Jelenleg a vezérlés csere, kuplung szett cserével kissé borsos.. Mennyire működhet ez a zsírozásos téma? kb. egy ilyen "kezelés" mit ér? És ha jó, hogyan is kéne pontosan?

Tudnátok ezekben a kérdésekben segíteni? :)

Köszönöm!
Üdv. Laci
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 127



« Válasz #2756 Dátum: 2020. Június 12. - 21:50:04 »

Másik pedig a kuplung lenne.. Itt még kissé tanácstalan vagyok, úgyanis ajánlottak olyat, hogy fehér zsír spray-el, félméteres vékony csővel a kuplung kinyomó villájánál zsírozzam be és elmúlik a cicergés amely terheletlen kuplungnál jön elő.. 1-1,5cm-re benyomott, de inkább csak ráhelyezett lábbal már megszűnik a probléma, így ha jól sejtem kuplung kinyomócsapágy lesz a gond.
A kinyomócsapágy nak pont akkor van hangja, amikor dolgozik (azaz ha benyomod a kuplungot), ergo nem az cicereg :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 904



« Válasz #2757 Dátum: 2020. Június 12. - 23:00:35 »

A csapágy el van rozsdásodva, azért cicereg kinyomás nélkül is. Nálam legalábbis ezzel indult meg a kuplungcsere.
Ja és a csere kb 70-ből megvan munkadíjjal, már ha van kapcsolat alkatrész és szerelő vonalon.
« Utoljára szerkesztve: 2020. Június 12. - 23:05:04 írta Skagen » Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
anoliter
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2758 Dátum: 2020. Július 02. - 10:33:23 »

Sziasztok, új vagyok itt, ezért még nem jól kezelem a fórumot. Most lehet, hogy választ küldök valakinek, pedig kérdezni szeretnék. Bocsánat!
Most vettünk a feleségemnek egy 2012-es Hyundai I10-et. Lila, gyönyörü.

Az elsö kérdés: kéne hozzá magyar kézikönyv. Csak angolt találtam a neten, 2010-est. Magyarul csak 2014-est, de az már egy másik autó. Tudna valaki bármi ötletet adni?

A második kérdés: kulcs van hozzá, nem távirányítós a vezetö ajtó zárja. Ezért nem tudnak olyan riasztót szerelni bele, ami nyitná a központi zárat. Tehát szerezni kéne egy olyan zárat, ami távirányítóval müködik, azaz motoros. Hol próbálkozzak? Azt sem tudom, hogy gyártottak-e ilyet 2012-ben. Lehet, hogy a motoros zár be sem fér a mostani zár helyére?

Köszönök minden segítséget, ötletet.
Naplózva
Hunor
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2759 Dátum: 2020. Július 03. - 10:11:47 »

Sziasztok, hétfői kellemetlen és költséges tapasztalatom osztom meg veletek, meg remélem tanácsot is tudtok adni, hogy mi lehet a gond. I30 Ferdehátú 1.4 benzines, 77kw, 2009 09.hó, kb 350km vezetés után álló helyzetben megállt a motor, szépen nyugisan semmi előrejelzés nélkül, hibát se jelzett ki a műszerfalon. Többszöri próbálkozás után sem akart beindulni, pedig tekerte a motort és még néhány indításnál is már kezdett berobbanni de mégsem. Autószállító és szerviz telefonálgatás ok után (kb 20 perc) újra próbáltam és 3-adjára beindult, utána teszteltem, 3-4x leállítottam és újra is indult elsőre, semmi furcsaság nem jelentkezett így útnak indultam. Újra meg kellett állnom egy pihenőhelyen, mikor indulnom kellett és tolatás után 1-esbe raktam újra leállt. Vártam most is, talán többet mint fél óra de nem indult be, ezért trailerest hívtam aki végül haza vitt, nem olcsón.. De újra beindult akkor mikor megérkezett, sőt akkor is mikor leraktuk. Elvittem szervizbe, semmilyen hibát nem rögzített, így nem is tudtam ott hagyni. Azóta is rendesen, ügyesen viselkedett így tanácstalan vagyok hogy mi lehet a baja. Tavaly nyáron volt főtengely jeladó cserélve de annál voltak tünetek, imobiliserrel ha gond van akkor villog az autó a kis kulccsal de most az sem jelentkezett. Járt már valaki hasonló helyzetben? esetleg van ötletetek hogy hol lehet a gond?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 182 183 [184]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.