Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Augusztus 14. - 12:47:23


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









41 vendég, 1 tag
Skagen
Legújabb hozzászólások
írta RGábor
[2020. Augusztus 05. - 07:30:31]

írta kopppány
[2020. Augusztus 03. - 16:06:16]

írta Procolus
[2020. Augusztus 03. - 14:54:53]

írta Bayern05
[2020. Július 24. - 16:26:19]

írta hanczt
[2020. Július 18. - 08:58:19]

írta Procolus
[2020. Július 05. - 22:13:25]

írta Somosi89
[2020. Június 23. - 10:16:58]

írta Procolus
[2020. Május 31. - 18:34:17]

írta Necces81
[2020. Május 30. - 09:23:30]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:35:17]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 795243 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 374


« Válasz #2700 Dátum: 2019. Október 27. - 15:06:00 »

Szia Gomexander!

Szerintem feleslegesen parázol.Haszná lj 0w30 vagy 0w40 olajat.Ha melegen nem kopog,akkor jó az úgy ahogy van.Ha esetleg többet is fogyaszt a 0w olajból,az sem baj,tartsd mindig maximumon,ez a legtöbb amit tehetsz az ügyben.Ja és ne a motort hallgasd,hanem a zenét!
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2701 Dátum: 2019. Október 27. - 16:40:34 »

Köszi a tippet.

Teganp annyira fel.... idegesített ez a dolog, hogy fogtam a régi hidrotőkéket és alaposan kipucoltam őket, először injektor tisztítóban áztak (jó sok dzsuva kijött belőlük), aztán fékolajban áztak egy órát (kívül belül átmostam őket),, majd tiszta motorolajjal megint átmostam mindet, végül azt a motorolajat használtam utoljára, ami most a kocsiba is került, benne a motordoktor adalékkal. Ezzel is alaposan át lettek öblítve a hidrotőkék (a golyós szelepet benyomva átmosattam mindet). Ma reggel meg ismét szétkaptam a hengerfejet és visszaraktam a kimosott szelepemelőket . Most olyan lett, amilyennek lennie kell, első indítás után is csendesek voltak a szelepek.
Csak attól félek, nem marad így sokáig... :-(   

Senki ne vegyen RIDEX márkájú hidrotőkét!!!
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 128



« Válasz #2702 Dátum: 2019. Október 27. - 20:21:23 »

Köszi a tippet.

Teganp annyira fel.... idegesített ez a dolog, hogy fogtam a régi hidrotőkéket és alaposan kipucoltam őket, először injektor tisztítóban áztak (jó sok dzsuva kijött belőlük), aztán fékolajban áztak egy órát (kívül belül átmostam őket),, majd tiszta motorolajjal megint átmostam mindet, végül azt a motorolajat használtam utoljára, ami most a kocsiba is került, benne a motordoktor adalékkal. Ezzel is alaposan át lettek öblítve a hidrotőkék (a golyós szelepet benyomva átmosattam mindet). Ma reggel meg ismét szétkaptam a hengerfejet és visszaraktam a kimosott szelepemelőket . Most olyan lett, amilyennek lennie kell, első indítás után is csendesek voltak a szelepek.
Csak attól félek, nem marad így sokáig... :-(   

Senki ne vegyen RIDEX márkájú hidrotőkét!!!
Nekem 2 éve lett felújítva a hengerfejem, új hidrotőkékkel lett összerakva (a márkát nem tudom sajnos), de random kopog valamelyik kis getzi hidegindításko r, de gyakran melegindításko r is. Én már nem foglalkozok vele, mert így is az autó értékének a duplája lett akkor ráköltve, hadd szóljon, max. 2 percen belül úgyis abbahagyja... Nem segített rajta sem a motoröblítős folyadék, sem pedig a fékfolyadékos motoröblítés. Nagyobb távok után egy ideig nem csinálja amúgy (a héten ment 1000km-t, ma mosás után oda is hajoltam a motorháztetőhö z, mert az autó mellett állva nem halottam a motort járni :D ).
Az olajszivattyúd amúgy még gyári? Nem lehet, hogy már nem tud elég nyomást produkálni (akár kopás, akár eltömődött előszűrő miatt) és azért van ez az alacsony olajszintes dolog?
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2703 Dátum: 2019. Október 27. - 21:16:22 »

Üdv.

Én is erre gondoltam, de mivel egy új olajpumpa 55000 és 75000 Ft- között mozog, így gyorsan elhessegettem ezt a gondolatot.Más odmegoldásként került bele a Motordoctor adalék, amit kopott motorokhoz ajánlanak, mert elvileg megnöveli az olajnyomást...
Az előszűrőt viszont kipucoltam, habár nem volt koszos, de az olajteknő már inkább...
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
bociboy
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Válasz #2704 Dátum: 2019. November 15. - 13:28:06 »

A benzines motorokkal kapcsolatban kérdezz itt.  :)
Sziasztok!
Lenne gy kis gondom egy 2003-as Hyundai Accenttel 1.5-ös motorral felszerelt példány.
Azt a hibát produkálja az utóbbi pár napban,hogy váltáskor ,mikor gázt adsz,hirtelen megtorpan.Nem mindig csinálja,de az esetek kb 60%-ban.
Nem tudom mi lehet a gond,talán alapjárat,de az nem ingadozik,stabil.Kb 2 hete észrevettem,hogy a rezonátor csőnél megint kifúj a levegő,gondolom kilyukadt újra,lehet az a gond.A facebook csoportban is fel tettem a kérdést,ott azt is feldobták,hogy talán gyújtás kábel lehet.
Valakinek volt már ilyen baja a kocsival.Esetl eg valami rendes szervizest tud valahol,aki valóban ért ehhez a modellhez.Lass an széthullik a kocsim,mert akár hova viszem,senki nem ért hozzá.Régebben battára vittem Matyikához,de pár éve azt mondták itt a klubban,hogy nem foglakozik most autókkal,amit sajnálok,mert ő legalább értett ehhez a modellhez.
Előre is köszi
Üdv:Feri
Naplózva
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2705 Dátum: 2019. November 15. - 15:02:43 »

Sziasztok.

G4EK típusú hengerfejhez keresek régi típusú állítható csavaros szelephimbákat (12db). 1990 és 1996 közötti Hyundai S coupe-ban voltak ilyenek. Akinek van ilyen, vagy tudja, hogy hol találhatnék, az kérem írjon.

http://www.athousakis.gr/wp-content/uploads/cylinder-head-hyundai-kia-9809.jpg

Köszi.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2706 Dátum: 2019. December 03. - 17:45:55 »

Őrült kísérlet van folyamatban állíthatóra átalakított szelephimbákka l...  :jee:

Mivel sehol nem kaptam Hyundai Scoupe csavaros himbákat, ezért egy bontott Accent hengerfej szelephimbáit alakítottam át állíthatóra.
Az első teszteken már túl vagyok. Mivel nem találtam gyári szelephézag beállításokat, (mivel ez a motor gyárilag hidrotőkés) ezért kisérleteznem kellett a különböző beállításokkal . Az elején eléggé csattogtak a szelepek, de mostanra már sikerült összehozni egy elég jó beállítást. Hidegen már szép hangja van, csak melegen csattog még kicsit egy két szelep. Mondjuk ez adódhat abból is, hogy sima menetes hernyócsavarok at használtam finommenetes helyett, mert csak olyat kaptam, így viszont nehezebb eltalálni a kellő hézagot, mivel sokkal kissebbet szabad csak fordítani a csavaron a menetemelkedés miatt, mintha finommenetes csavart használtam volna... A 2-es verziót talán már finommenetes csavarokból készítem el...
Csendes persze sosem lesz, a technológiából adódóan, de talán végre összeáll a dolog egy számomra elfogadható beállítással.. .

Annyit vettem észre, hogy a régi hidrotőkék közül volt, ami simán kicsúszott a helyéről, már szétszedéskor és volt, amit úgy kellett kihúzni a himbából. A hidrotőkéken elvileg van egy kis tömítő gyűrű, viszont ha ilyen könnyen kicsúszik a himbából, akkor könnyen lehet, hogy tömítetlenség miatt nem jut olaj a hidrotőkébe és ezért kopog...

Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2707 Dátum: 2020. Január 02. - 22:14:16 »

És valóban ez volt a baja!

Ismét kiszereltem az állíthatóra átalakított szelephimbasor t, mert finomhangolni akartam őket. És mivel közben kellett a kocsi, ezért visszaraktam a régi hidrotőkéket, egy kis "csavarral" a történetben.

Gondoltam, adok még egy utolsó esélyt a gyári hidrotőkés megoldásnak, aztán ha nem jön be, akkor visszakerülnek az állítható himbák.
Szóval, mivel látszólag minden hidrotőke jól működik és lelégtelenítve kemények maradnak, ezért arra jutottam, hogy valószínüleg beépítés után már nem kapnak elég olajat és ezért csattognak. Ezt az elméletet támasztja alá az is, hogy tovább csattogtak, akkor, ha alacsony volt az olajszint a kocsiban, mint amikor a max-on állt a szint. És ha ehhez hozzáadjuk a lazán illeszkedő hidrotőkéket, amik szinte maguktól kiesnek a helyükről, meg is kapjuk a végeredményt. Vagyis, azért csattognak, mert nem kapnak elég olajat és azért nem kapnak elég olajat, mert az szimplán elfolyik a hidrotőke mellett a tömítetlenség miatt...
Próbaképpen tehát a hidrotőke gyári vékonyka tömítése köré teflon szallagból egy vastagabb tömítést tekertem és így nyomtam vissza a himbába (vigyázva, hogy a hidrotőke kis olajfurata az oldalán ne legyen blokkolva).

Az eredmény pedig engem is meglepett. Azóta egy hidrotőkém sem csattog!!! Lassan három hete használom így és volt, hogy egy hetet állt a kocsi és utána is finoman indult.

Persze lehet, hogy a teflonszalag nem volt tökéletes választás, de hirtelen csak ez jutott eszembe és mivel elvileg 150 fokig hőálló, így talán nem lesz baja...

G.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.346



« Válasz #2708 Dátum: 2020. Január 07. - 21:46:59 »

Helló!Én is kíváncsi vagyok,hogy bírják majd a "sufnituningot" a teflonszallago k   :g:  :good:
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
qwer
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 79


« Válasz #2709 Dátum: 2020. Január 17. - 18:00:28 »

Sziasztok!Olyan problémám van hogy fütöradiátort kellene cserélnem valószinüleg.H ogy férek én hozzá a legkönnyebben?Mekkora bontás kell hozzá?
Naplózva

1996.ACCENT 1.3
Nem az a baj,hogy bak a galamb,hanem hogy nem tojik.
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 128



« Válasz #2710 Dátum: 2020. Április 16. - 18:41:59 »

3 nap kényszerpihenő után kedden indítottam a drágaszágot és dadogva járt, legalább 1 henger nem ment, pedig hibátlanul tettem le :g: . Pár gázadás után életre kelt az összes henger, mentem is gyorsan a városban kb. 20km-t, minden okés volt. Erre tegnap munkába menet elkezdett rángatni a motor, alig tudtam tartani az ötvenes tempót...  :baby:
Meló után indítottam, rögtön dadogott. Végigkocogtatt am az injektorokat, de nem segített semmit, mondom akkor ez kizárva. Hazafelé próbálgattam, 3000 fölé pörgetve többnyire stabilnak tűnt, de néha azért akkor is betorpant. 3000 alatt k.rvajó boxermotor hangja volt (bu-bu-bu), meg mintha durrogott is volna időnként, így gyújtáskimarad ásra gondoltam, habár a check engine lámpa nem világított :nemtom: .
Kiszedtem a gyertyákat, a két szélsőn több lerakódás volt, mint a két középsőn. Előhalásztam a korábbi garnitúrát, drótkefézés után beraktam őket, de ugyanúgy járt a motor. Mivel volt egy bontott, de tutira jó trafóm, ezért azt is kicseréltem. A helyzet változatlan :fej: . Volt egy főtengely jeladóm is, bár tudom, hogy annak mások a tünetei, de azt is kicseréltem. Ránéztem a vezérműtengely jeladóra is, azon sem volt semmi különös. Lehúztam a lambdaszondát is, mert ekkor éppen alapjáraton szépen ketyegett, de gázadásra rögtön dadogni kezdett. Nem változott semmi. Elkezdtem egyesével lehúzni a gyertyapipákat, de nem volt egyértelmű a dolog. Ami viszont feltűnt, hogyha az egyes hengernél félig kihúztam a pipát a gyertya feletti csőből, a szikra akkor is áthúzott, csak ugye nem a gyertyára, hanem a csőre és nem a pipa végéből, hanem a pipa végén lévő gumidugó feletti részből :yoyo: . No de a többi pipát is ha lehúztam a gyertyákról, a csattogást ugyanúgy hallottam. Elhívtam egy barátomat, hogy nézzen már rá, hogy ez jó-e így, vagy más lehet a baj. Nyilván neki sem tetszett :D . Próbából tettünk a gumidugó feletti részre szigetelőszala got és jó lett. Hohohó, na mondom akkor irány a bolt, erre azt mondta, hogy ha van itthon zsugorcsövem, akkor az is jó lehet. Nekem meg természetesen volt itthon, úgyhogy azzal a lendülettel lezsugorcsövez tem mind a 4 gyertyapipát, visszaraktam őket és 0Ft-ból ismét működik a technika tuti .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2711 Dátum: 2020. Április 19. - 10:22:38 »

Tanulságos történet, köszi, hogy megosztottad.

 :köszi:
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 48


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2712 Dátum: 2020. Május 13. - 22:47:01 »

Üdvözlök mindenkit.

Hyundai I20 1.25 GO felszereltségű benzin motoros 2éve szalonba vásárolt új autó hiba.

Ritkán hidegindításná l függetlenül a külső hőmérséklettől túl magas alapjárat .1500-on pörög percekig. Máskor meg normális 1100.

A szervizelést szakszerviz végzi.Most volt a második szerviz 15000km van az autóba. Jeleztem a problémát megnézték nem dobott hibát a számítógép.
Pont akkor nem produkálta a hibát de a hiba még mindig jelentkezik.

Függetlenül a szerviz intervallum javaslatától kérésemre az összes szűrő és olaj cserélve volt az első és a mostani második kötelező szervizelés alkalmával.

Nagyon zavar a hiba.Tegnap  vissza vittem a szervizbe ott de náluk nem produkálta a hibát.

Tudnátok segíteni ?
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 374


« Válasz #2713 Dátum: 2020. Május 14. - 13:07:43 »

Szia!

Szoftver frissítés talán segítene.Persz e ha pont akkor nem csinálja,amikor szervizben van,úgy nem foglalkoznak vele.Éves olaj,olajszűrő,pollenszűrő csere teljesen normális,a levegőszűrőt felesleges minden évben cserélni  ilyen futásteljesítm ény mellett.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 48


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2714 Dátum: 2020. Május 14. - 14:12:25 »

Szia!

Szoftver frissítés talán segítene.Persz e ha pont akkor nem csinálja,amikor szervizben van,úgy nem foglalkoznak vele.Éves olaj,olajszűrő,pollenszűrő csere teljesen normális,a levegőszűrőt felesleges minden évben cserélni  ilyen futásteljesítm ény mellett.
Szia.
Ma délelőtt elhoztam,azt mondták minden jó.
Most beindítottam megint csinálta...
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Oldalak: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.