Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. December 06. - 17:32:25


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









38 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Ma - 14:45:33]

[2019. December 03. - 17:49:56]

[2019. December 03. - 17:45:55]

[2019. December 03. - 17:29:30]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 179 180 [181]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 707166 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 351


« Válasz #2700 Dátum: 2019. Október 27. - 15:06:00 »

Szia Gomexander!

Szerintem feleslegesen parázol.Haszná lj 0w30 vagy 0w40 olajat.Ha melegen nem kopog,akkor jó az úgy ahogy van.Ha esetleg többet is fogyaszt a 0w olajból,az sem baj,tartsd mindig maximumon,ez a legtöbb amit tehetsz az ügyben.Ja és ne a motort hallgasd,hanem a zenét!
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 488



WWW
« Válasz #2701 Dátum: 2019. Október 27. - 16:40:34 »

Köszi a tippet.

Teganp annyira fel.... idegesített ez a dolog, hogy fogtam a régi hidrotőkéket és alaposan kipucoltam őket, először injektor tisztítóban áztak (jó sok dzsuva kijött belőlük), aztán fékolajban áztak egy órát (kívül belül átmostam őket),, majd tiszta motorolajjal megint átmostam mindet, végül azt a motorolajat használtam utoljára, ami most a kocsiba is került, benne a motordoktor adalékkal. Ezzel is alaposan át lettek öblítve a hidrotőkék (a golyós szelepet benyomva átmosattam mindet). Ma reggel meg ismét szétkaptam a hengerfejet és visszaraktam a kimosott szelepemelőket . Most olyan lett, amilyennek lennie kell, első indítás után is csendesek voltak a szelepek.
Csak attól félek, nem marad így sokáig... :-(   

Senki ne vegyen RIDEX márkájú hidrotőkét!!!
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 110



« Válasz #2702 Dátum: 2019. Október 27. - 20:21:23 »

Köszi a tippet.

Teganp annyira fel.... idegesített ez a dolog, hogy fogtam a régi hidrotőkéket és alaposan kipucoltam őket, először injektor tisztítóban áztak (jó sok dzsuva kijött belőlük), aztán fékolajban áztak egy órát (kívül belül átmostam őket),, majd tiszta motorolajjal megint átmostam mindet, végül azt a motorolajat használtam utoljára, ami most a kocsiba is került, benne a motordoktor adalékkal. Ezzel is alaposan át lettek öblítve a hidrotőkék (a golyós szelepet benyomva átmosattam mindet). Ma reggel meg ismét szétkaptam a hengerfejet és visszaraktam a kimosott szelepemelőket . Most olyan lett, amilyennek lennie kell, első indítás után is csendesek voltak a szelepek.
Csak attól félek, nem marad így sokáig... :-(   

Senki ne vegyen RIDEX márkájú hidrotőkét!!!
Nekem 2 éve lett felújítva a hengerfejem, új hidrotőkékkel lett összerakva (a márkát nem tudom sajnos), de random kopog valamelyik kis getzi hidegindításko r, de gyakran melegindításko r is. Én már nem foglalkozok vele, mert így is az autó értékének a duplája lett akkor ráköltve, hadd szóljon, max. 2 percen belül úgyis abbahagyja... Nem segített rajta sem a motoröblítős folyadék, sem pedig a fékfolyadékos motoröblítés. Nagyobb távok után egy ideig nem csinálja amúgy (a héten ment 1000km-t, ma mosás után oda is hajoltam a motorháztetőhö z, mert az autó mellett állva nem halottam a motort járni :D ).
Az olajszivattyúd amúgy még gyári? Nem lehet, hogy már nem tud elég nyomást produkálni (akár kopás, akár eltömődött előszűrő miatt) és azért van ez az alacsony olajszintes dolog?
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 488



WWW
« Válasz #2703 Dátum: 2019. Október 27. - 21:16:22 »

Üdv.

Én is erre gondoltam, de mivel egy új olajpumpa 55000 és 75000 Ft- között mozog, így gyorsan elhessegettem ezt a gondolatot.Más odmegoldásként került bele a Motordoctor adalék, amit kopott motorokhoz ajánlanak, mert elvileg megnöveli az olajnyomást...
Az előszűrőt viszont kipucoltam, habár nem volt koszos, de az olajteknő már inkább...
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
bociboy
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 122



« Válasz #2704 Dátum: 2019. November 15. - 13:28:06 »

A benzines motorokkal kapcsolatban kérdezz itt.  :)
Sziasztok!
Lenne gy kis gondom egy 2003-as Hyundai Accenttel 1.5-ös motorral felszerelt példány.
Azt a hibát produkálja az utóbbi pár napban,hogy váltáskor ,mikor gázt adsz,hirtelen megtorpan.Nem mindig csinálja,de az esetek kb 60%-ban.
Nem tudom mi lehet a gond,talán alapjárat,de az nem ingadozik,stabil.Kb 2 hete észrevettem,hogy a rezonátor csőnél megint kifúj a levegő,gondolom kilyukadt újra,lehet az a gond.A facebook csoportban is fel tettem a kérdést,ott azt is feldobták,hogy talán gyújtás kábel lehet.
Valakinek volt már ilyen baja a kocsival.Esetl eg valami rendes szervizest tud valahol,aki valóban ért ehhez a modellhez.Lass an széthullik a kocsim,mert akár hova viszem,senki nem ért hozzá.Régebben battára vittem Matyikához,de pár éve azt mondták itt a klubban,hogy nem foglakozik most autókkal,amit sajnálok,mert ő legalább értett ehhez a modellhez.
Előre is köszi
Üdv:Feri
Naplózva
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 488



WWW
« Válasz #2705 Dátum: 2019. November 15. - 15:02:43 »

Sziasztok.

G4EK típusú hengerfejhez keresek régi típusú állítható csavaros szelephimbákat (12db). 1990 és 1996 közötti Hyundai S coupe-ban voltak ilyenek. Akinek van ilyen, vagy tudja, hogy hol találhatnék, az kérem írjon.

http://www.athousakis.gr/wp-content/uploads/cylinder-head-hyundai-kia-9809.jpg

Köszi.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 488



WWW
« Válasz #2706 Dátum: 2019. December 03. - 17:45:55 »

Őrült kísérlet van folyamatban állíthatóra átalakított szelephimbákka l...  :jee:

Mivel sehol nem kaptam Hyundai Scoupe csavaros himbákat, ezért egy bontott Accent hengerfej szelephimbáit alakítottam át állíthatóra.
Az első teszteken már túl vagyok. Mivel nem találtam gyári szelephézag beállításokat, (mivel ez a motor gyárilag hidrotőkés) ezért kisérleteznem kellett a különböző beállításokkal . Az elején eléggé csattogtak a szelepek, de mostanra már sikerült összehozni egy elég jó beállítást. Hidegen már szép hangja van, csak melegen csattog még kicsit egy két szelep. Mondjuk ez adódhat abból is, hogy sima menetes hernyócsavarok at használtam finommenetes helyett, mert csak olyat kaptam, így viszont nehezebb eltalálni a kellő hézagot, mivel sokkal kissebbet szabad csak fordítani a csavaron a menetemelkedés miatt, mintha finommenetes csavart használtam volna... A 2-es verziót talán már finommenetes csavarokból készítem el...
Csendes persze sosem lesz, a technológiából adódóan, de talán végre összeáll a dolog egy számomra elfogadható beállítással.. .

Annyit vettem észre, hogy a régi hidrotőkék közül volt, ami simán kicsúszott a helyéről, már szétszedéskor és volt, amit úgy kellett kihúzni a himbából. A hidrotőkéken elvileg van egy kis tömítő gyűrű, viszont ha ilyen könnyen kicsúszik a himbából, akkor könnyen lehet, hogy tömítetlenség miatt nem jut olaj a hidrotőkébe és ezért kopog...

Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Oldalak: 1 ... 179 180 [181]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.