Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2018. December 11. - 03:19:02


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









62 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[2018. December 09. - 20:13:34]

írta Leon79
[2018. December 07. - 00:35:04]

írta Skagen
[2018. December 05. - 19:26:49]

írta dl
[2018. December 05. - 07:26:19]

[2018. November 27. - 15:14:09]

[2018. November 26. - 12:40:37]

írta emilh
[2018. November 23. - 22:11:56]

írta zolizoli
[2018. November 19. - 18:40:47]

írta kopppány
[2018. November 17. - 21:34:01]

írta kopppány
[2018. November 14. - 18:54:28]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 178 179 [180]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 563819 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2685 Dátum: 2017. November 06. - 18:26:52 »

 :hi:
Olyan aprócska hibával állok szemben, hogy 1500-2000 fordulatról történő lassú gyorsításkor kissé megtorpan és visszaváltás utáni lassú gyorsításkor is, a torpanás után aprókat rángat a motor, majd néhány rángatás után szépen húz.
Minden más üzemben hibátlanul teszi a dolgát.
Azt olvastam egy fórumon, hogy a MAF szenzor csinálhat ilyen hibát, ha el van koszolódva.
Hol van ez a szenzor az én gjmű.-vemben? Én nem találtam meg egyenlőre. :g: ...esetleg más tipp a hibára, ha egyáltalán hibának lehet nevezni?

Más.
A PCV szelepnek teljesen le kell-e zárnia, ha ellentétes irányból fújok bele?
Milyen hibajelenséget tud produkálni a verdámban?

...és megint más.
Milyen hibajelenséget tud produkálni, ha a MAP szenzorom rakoncátlankod ik?

« Utoljára szerkesztve: 2017. November 06. - 18:51:40 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 102



« Válasz #2686 Dátum: 2017. November 06. - 19:52:09 »

:hi:
Olyan aprócska hibával állok szemben, hogy 1500-2000 fordulatról történő lassú gyorsításkor kissé megtorpan és visszaváltás utáni lassú gyorsításkor is, a torpanás után aprókat rángat a motor, majd néhány rángatás után szépen húz.
Minden más üzemben hibátlanul teszi a dolgát.
Azt olvastam egy fórumon, hogy a MAF szenzor csinálhat ilyen hibát, ha el van koszolódva.
Hol van ez a szenzor az én gjmű.-vemben? Én nem találtam meg egyenlőre. :g: ...esetleg más tipp a hibára, ha egyáltalán hibának lehet nevezni?

Más.
A PCV szelepnek teljesen le kell-e zárnia, ha ellentétes irányból fújok bele?
Milyen hibajelenséget tud produkálni a verdámban?

...és megint más.
Milyen hibajelenséget tud produkálni, ha a MAP szenzorom rakoncátlankod ik?


Vagy MAP szenzorod van, vagy MAF szenzorod. A MAP szenzor a tűzfalon található téglatest formájú cucc, egy vékony vákuumcső megy rá a szívósor felől, a MAF szenzor pedig a légszűrőház és a pillangószelep között található kerek dolog.



A PCV szelepről meg ezt a képet találtam:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 06. - 19:56:28 írta Nevem Senki » Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2687 Dátum: 2017. November 06. - 21:04:34 »

 :hi:
A szenzorok működésével, szerepével és elhelyezkedésé vel nagyjából tisztában vagyok, csak éppen a MAF szenzort nem találom sehol.
Ha nincs MAF szenzorom, akkor a hibámat nagy valószínűségge l a MAP + IAT kombinált szenzorom okozhatja? :g:

A PCV szelep működésének megértése sem okoz gondot, csak a szelepet kiszerelve, zárirányban nem zár le teljesen, ami szerintem nem éppen a helyes működést mutatja, ezért kérdeztem rá.

 :köszi:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 06. - 21:37:25 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #2688 Dátum: 2017. November 09. - 18:07:08 »

:hi:
A szenzorok működésével, szerepével és elhelyezkedésé vel nagyjából tisztában vagyok, csak éppen a MAF szenzort nem találom sehol.
Ha nincs MAF szenzorom, akkor a hibámat nagy valószínűségge l a MAP + IAT kombinált szenzorom okozhatja? :g:


Kombinalt MAP/IAT lehet neked is.
Accent egy időben csinálta nálam is ugyanezt a hibát.
Kiszedtem a MAP szenzort, 2 csavar az egész, féktisztítóval kitakarítottam .
Nem tűnt túl koszosnak ha jól emlékszem.
2 vagy harmadik takarítás után el is múlt a hiba és nem is jött többé elő.
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2689 Dátum: 2017. November 11. - 14:59:29 »

 :hi:
Meglestem. Kiszedtem és használt olajat találtam a szenzor belső üregében. Hogyan kerülhetett oda? ...nem véletlenül kérdeztem rá a PCV szelepre is, mert szerintem annak az olajnak rohadtul nincs ott semmi dolga és ugye a lezáratlan PCV szelepen keresztül akár oda is beszívhatja szívótér az olajat. :g:
 :köszi:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 11. - 15:32:34 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #2690 Dátum: 2017. November 12. - 07:19:21 »

:hi:
Meglestem. Kiszedtem és használt olajat találtam a szenzor belső üregében. Hogyan kerülhetett oda? ...nem véletlenül kérdeztem rá a PCV szelepre is, mert szerintem annak az olajnak rohadtul nincs ott semmi dolga és ugye a lezáratlan PCV szelepen keresztül akár oda is beszívhatja szívótér az olajat. :g:
 :köszi:
Lehet rosszul emlékszem, de a nem jól működő PCV szelep oka lehet például a rejtélyes olajfogyasztás nak is. :vakar:
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2691 Dátum: 2017. November 12. - 13:32:09 »

 :hi:
Valóban. Az utóbbi időben 10.000 km alatt megevett kb. 2 liter olajat a Mannol Nano Technology 10W40 olajból és ezért is erőltetem a PCV szelep működési anomáliáját, ráadásul ugye olajos volt a MAP szenzor is. Ezt a PCV szelepet is ki kellene tekerni és kiganajozni a teljes zárás érdekében, azonban olyan vadságokat írnak a visszatekerési meghúzási nyomatékáról, hogy nem is értem a lényegét, hiszen ez csak egy "buta" szelep. Szerintem semmit sem befolyásolna a pontos meghúzási nyomaték tartása, csupán a tömítettségére kellene figyelnem. :g:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 12. - 14:07:21 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 102



« Válasz #2692 Dátum: 2017. November 12. - 22:13:45 »

:hi:
Valóban. Az utóbbi időben 10.000 km alatt megevett kb. 2 liter olajat a Mannol Nano Technology 10W40 olajból és ezért is erőltetem a PCV szelep működési anomáliáját, ráadásul ugye olajos volt a MAP szenzor is. Ezt a PCV szelepet is ki kellene tekerni és kiganajozni a teljes zárás érdekében, azonban olyan vadságokat írnak a visszatekerési meghúzási nyomatékáról, hogy nem is értem a lényegét, hiszen ez csak egy "buta" szelep. Szerintem semmit sem befolyásolna a pontos meghúzási nyomaték tartása, csupán a tömítettségére kellene figyelnem. :g:
Egyszer én is ki akartam szedni pucolás céljából, de pechemre nem a menet engedett, hanem az anyag, úgyhogy kaphattam le a szelepfedelet, hogy kioperáljam belőle a beletört részt :fej: . Azóta csak egyetlen menettel (vagyis egy fordulattal) rögzül a PCV szelepem. Szerintem nagyon vékony az anyag falvastagsága, ezért kell odafigyelni a meghúzás nyomatékára.
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #2693 Dátum: 2017. November 16. - 21:41:37 »

:hi:
Valóban. Az utóbbi időben 10.000 km alatt megevett kb. 2 liter olajat a Mannol Nano Technology 10W40 olajból és ezért is erőltetem a PCV szelep működési anomáliáját, ráadásul ugye olajos volt a MAP szenzor is. Ezt a PCV szelepet is ki kellene tekerni és kiganajozni a teljes zárás érdekében, azonban olyan vadságokat írnak a visszatekerési meghúzási nyomatékáról, hogy nem is értem a lényegét, hiszen ez csak egy "buta" szelep. Szerintem semmit sem befolyásolna a pontos meghúzási nyomaték tartása, csupán a tömítettségére kellene figyelnem. :g:
Egyszer én is ki akartam szedni pucolás céljából, de pechemre nem a menet engedett, hanem az anyag, úgyhogy kaphattam le a szelepfedelet, hogy kioperáljam belőle a beletört részt :fej: . Azóta csak egyetlen menettel (vagyis egy fordulattal) rögzül a PCV szelepem. Szerintem nagyon vékony az anyag falvastagsága, ezért kell odafigyelni a meghúzás nyomatékára.
Nem tudom, de én a hülyék bátorságával  - ezek szerint -egyszerűen vettem újat és kicseréltem a parkolóban.  :)
Igaz nem is kellett volna mint kiderült.
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2694 Dátum: 2017. November 17. - 00:06:31 »

 :hi:
Amiről nem tudsz, az nem fáj. :D
Én is be fogok próbálkozni, mert szerintem takarításra érett a PCV szelep.
 :köszi:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 234



« Válasz #2695 Dátum: 2018. Augusztus 10. - 18:30:19 »

Sziasztok! Az én problémám a következő: -indításkor felpörög rendesen a motor,majd enyhe gázadásra is fulladni kezd,van úgy,hogy le is áll.Csak hidegen jelentkezik a gond.A télen kezdte,de rossz szokása megmaradt a 40 fokos melegben is  Szomorú Szomorú Szomorú :-( (Accent,1.5 benzines ,2004 évj.,110000 km.) Ha olvassa valaki és tippje is van írjon. :yahoo:
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
Márió
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2696 Dátum: 2018. November 19. - 16:56:05 »

Sziasztok!

Szeretnék üdvözölni mindenkit! Az imént regisztráltam  :)

2 éve egy Hyundai Accent 2007 1.4 benzines gazdája vagyok és 2 problémát tapasztaltam eddig az autón, ebben szerenék segítséget kérni tőletek:

1. az ékszíj indítás után ,,fütyül, de rendesen,, és kb egy 2 perc mulva elhalgat, amint bemelegszik a motor teljesen normális, ez cserélve is lett, de az eredmény ugyan az, gondolom a szerelő nem húzta meg rendesen. Itt az lenne a kérdésem hogy mennyire kell megfeszíteni az ékszíjat? elvégezném én ezt a műveletet, csak szükségem lenne egy kis szakmai tanácsra,

2. körülbelül egy jó 6 hónapja kicseréltem a motorolajat 10w40 Castrol et ajánlottak ahonnan vettem, csere után beintítottam és egy ,,kopogó, hangot hallottam a motorból. Az eggyik ismerősöm a márkaszerívnél azt ajánlotta hogy cseréljem ki az olajat 5w30-ra Castrol mert az vékonyabb, ez meg is történt de a hang az megmaradt, csak annyiban változott hogy halkabb lett és csak hideg motornál és 2000-2500 fordulatkor halható. Ez mitől van? én a hidrotőkékre gyanakszom és ahogy utánna olvasta ezeket lehet tisztítani, nem kell feltétlenül kicserélni. Mit javasoltok?

Előre is köszönöm a segítségeteket
Naplózva
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 234



« Válasz #2697 Dátum: 2018. November 19. - 18:40:47 »

Sziasztok!

Szeretnék üdvözölni mindenkit! Az imént regisztráltam  :)

2 éve egy Hyundai Accent 2007 1.4 benzines gazdája vagyok és 2 problémát tapasztaltam eddig az autón, ebben szerenék segítséget kérni tőletek:

1. az ékszíj indítás után ,,fütyül, de rendesen,, és kb egy 2 perc mulva elhalgat, amint bemelegszik a motor teljesen normális, ez cserélve is lett, de az eredmény ugyan az, gondolom a szerelő nem húzta meg rendesen. Itt az lenne a kérdésem hogy mennyire kell megfeszíteni az ékszíjat? elvégezném én ezt a műveletet, csak szükségem lenne egy kis szakmai tanácsra,

2. körülbelül egy jó 6 hónapja kicseréltem a motorolajat 10w40 Castrol et ajánlottak ahonnan vettem, csere után beintítottam és egy ,,kopogó, hangot hallottam a motorból. Az eggyik ismerősöm a márkaszerívnél azt ajánlotta hogy cseréljem ki az olajat 5w30-ra Castrol mert az vékonyabb, ez meg is történt de a hang az megmaradt, csak annyiban változott hogy halkabb lett és csak hideg motornál és 2000-2500 fordulatkor halható. Ez mitől van? én a hidrotőkékre gyanakszom és ahogy utánna olvasta ezeket lehet tisztítani, nem kell feltétlenül kicserélni. Mit javasoltok?

Előre is köszönöm a segítségeteket



GYERE ÁT A FACEBOOK CSOPORTBA,nert itt már halálhörgés van csak!


https://www.facebook.com/groups/hyundaihu/
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
Oldalak: 1 ... 178 179 [180]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.