Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. November 15. - 16:17:13


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









90 vendég, 1 tag
Hosszulabu
Legújabb hozzászólások
[Ma - 15:02:43]

írta HySonata
[2019. November 11. - 16:05:46]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:37:39]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:22:55]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 178 179 [180] 181   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 700252 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2685 Dátum: 2017. November 06. - 18:26:52 »

 :hi:
Olyan aprócska hibával állok szemben, hogy 1500-2000 fordulatról történő lassú gyorsításkor kissé megtorpan és visszaváltás utáni lassú gyorsításkor is, a torpanás után aprókat rángat a motor, majd néhány rángatás után szépen húz.
Minden más üzemben hibátlanul teszi a dolgát.
Azt olvastam egy fórumon, hogy a MAF szenzor csinálhat ilyen hibát, ha el van koszolódva.
Hol van ez a szenzor az én gjmű.-vemben? Én nem találtam meg egyenlőre. :g: ...esetleg más tipp a hibára, ha egyáltalán hibának lehet nevezni?

Más.
A PCV szelepnek teljesen le kell-e zárnia, ha ellentétes irányból fújok bele?
Milyen hibajelenséget tud produkálni a verdámban?

...és megint más.
Milyen hibajelenséget tud produkálni, ha a MAP szenzorom rakoncátlankod ik?

« Utoljára szerkesztve: 2017. November 06. - 18:51:40 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 110



« Válasz #2686 Dátum: 2017. November 06. - 19:52:09 »

:hi:
Olyan aprócska hibával állok szemben, hogy 1500-2000 fordulatról történő lassú gyorsításkor kissé megtorpan és visszaváltás utáni lassú gyorsításkor is, a torpanás után aprókat rángat a motor, majd néhány rángatás után szépen húz.
Minden más üzemben hibátlanul teszi a dolgát.
Azt olvastam egy fórumon, hogy a MAF szenzor csinálhat ilyen hibát, ha el van koszolódva.
Hol van ez a szenzor az én gjmű.-vemben? Én nem találtam meg egyenlőre. :g: ...esetleg más tipp a hibára, ha egyáltalán hibának lehet nevezni?

Más.
A PCV szelepnek teljesen le kell-e zárnia, ha ellentétes irányból fújok bele?
Milyen hibajelenséget tud produkálni a verdámban?

...és megint más.
Milyen hibajelenséget tud produkálni, ha a MAP szenzorom rakoncátlankod ik?


Vagy MAP szenzorod van, vagy MAF szenzorod. A MAP szenzor a tűzfalon található téglatest formájú cucc, egy vékony vákuumcső megy rá a szívósor felől, a MAF szenzor pedig a légszűrőház és a pillangószelep között található kerek dolog.



A PCV szelepről meg ezt a képet találtam:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 06. - 19:56:28 írta Nevem Senki » Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2687 Dátum: 2017. November 06. - 21:04:34 »

 :hi:
A szenzorok működésével, szerepével és elhelyezkedésé vel nagyjából tisztában vagyok, csak éppen a MAF szenzort nem találom sehol.
Ha nincs MAF szenzorom, akkor a hibámat nagy valószínűségge l a MAP + IAT kombinált szenzorom okozhatja? :g:

A PCV szelep működésének megértése sem okoz gondot, csak a szelepet kiszerelve, zárirányban nem zár le teljesen, ami szerintem nem éppen a helyes működést mutatja, ezért kérdeztem rá.

 :köszi:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 06. - 21:37:25 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #2688 Dátum: 2017. November 09. - 18:07:08 »

:hi:
A szenzorok működésével, szerepével és elhelyezkedésé vel nagyjából tisztában vagyok, csak éppen a MAF szenzort nem találom sehol.
Ha nincs MAF szenzorom, akkor a hibámat nagy valószínűségge l a MAP + IAT kombinált szenzorom okozhatja? :g:


Kombinalt MAP/IAT lehet neked is.
Accent egy időben csinálta nálam is ugyanezt a hibát.
Kiszedtem a MAP szenzort, 2 csavar az egész, féktisztítóval kitakarítottam .
Nem tűnt túl koszosnak ha jól emlékszem.
2 vagy harmadik takarítás után el is múlt a hiba és nem is jött többé elő.
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2689 Dátum: 2017. November 11. - 14:59:29 »

 :hi:
Meglestem. Kiszedtem és használt olajat találtam a szenzor belső üregében. Hogyan kerülhetett oda? ...nem véletlenül kérdeztem rá a PCV szelepre is, mert szerintem annak az olajnak rohadtul nincs ott semmi dolga és ugye a lezáratlan PCV szelepen keresztül akár oda is beszívhatja szívótér az olajat. :g:
 :köszi:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 11. - 15:32:34 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #2690 Dátum: 2017. November 12. - 07:19:21 »

:hi:
Meglestem. Kiszedtem és használt olajat találtam a szenzor belső üregében. Hogyan kerülhetett oda? ...nem véletlenül kérdeztem rá a PCV szelepre is, mert szerintem annak az olajnak rohadtul nincs ott semmi dolga és ugye a lezáratlan PCV szelepen keresztül akár oda is beszívhatja szívótér az olajat. :g:
 :köszi:
Lehet rosszul emlékszem, de a nem jól működő PCV szelep oka lehet például a rejtélyes olajfogyasztás nak is. :vakar:
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2691 Dátum: 2017. November 12. - 13:32:09 »

 :hi:
Valóban. Az utóbbi időben 10.000 km alatt megevett kb. 2 liter olajat a Mannol Nano Technology 10W40 olajból és ezért is erőltetem a PCV szelep működési anomáliáját, ráadásul ugye olajos volt a MAP szenzor is. Ezt a PCV szelepet is ki kellene tekerni és kiganajozni a teljes zárás érdekében, azonban olyan vadságokat írnak a visszatekerési meghúzási nyomatékáról, hogy nem is értem a lényegét, hiszen ez csak egy "buta" szelep. Szerintem semmit sem befolyásolna a pontos meghúzási nyomaték tartása, csupán a tömítettségére kellene figyelnem. :g:
« Utoljára szerkesztve: 2017. November 12. - 14:07:21 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 110



« Válasz #2692 Dátum: 2017. November 12. - 22:13:45 »

:hi:
Valóban. Az utóbbi időben 10.000 km alatt megevett kb. 2 liter olajat a Mannol Nano Technology 10W40 olajból és ezért is erőltetem a PCV szelep működési anomáliáját, ráadásul ugye olajos volt a MAP szenzor is. Ezt a PCV szelepet is ki kellene tekerni és kiganajozni a teljes zárás érdekében, azonban olyan vadságokat írnak a visszatekerési meghúzási nyomatékáról, hogy nem is értem a lényegét, hiszen ez csak egy "buta" szelep. Szerintem semmit sem befolyásolna a pontos meghúzási nyomaték tartása, csupán a tömítettségére kellene figyelnem. :g:
Egyszer én is ki akartam szedni pucolás céljából, de pechemre nem a menet engedett, hanem az anyag, úgyhogy kaphattam le a szelepfedelet, hogy kioperáljam belőle a beletört részt :fej: . Azóta csak egyetlen menettel (vagyis egy fordulattal) rögzül a PCV szelepem. Szerintem nagyon vékony az anyag falvastagsága, ezért kell odafigyelni a meghúzás nyomatékára.
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #2693 Dátum: 2017. November 16. - 21:41:37 »

:hi:
Valóban. Az utóbbi időben 10.000 km alatt megevett kb. 2 liter olajat a Mannol Nano Technology 10W40 olajból és ezért is erőltetem a PCV szelep működési anomáliáját, ráadásul ugye olajos volt a MAP szenzor is. Ezt a PCV szelepet is ki kellene tekerni és kiganajozni a teljes zárás érdekében, azonban olyan vadságokat írnak a visszatekerési meghúzási nyomatékáról, hogy nem is értem a lényegét, hiszen ez csak egy "buta" szelep. Szerintem semmit sem befolyásolna a pontos meghúzási nyomaték tartása, csupán a tömítettségére kellene figyelnem. :g:
Egyszer én is ki akartam szedni pucolás céljából, de pechemre nem a menet engedett, hanem az anyag, úgyhogy kaphattam le a szelepfedelet, hogy kioperáljam belőle a beletört részt :fej: . Azóta csak egyetlen menettel (vagyis egy fordulattal) rögzül a PCV szelepem. Szerintem nagyon vékony az anyag falvastagsága, ezért kell odafigyelni a meghúzás nyomatékára.
Nem tudom, de én a hülyék bátorságával  - ezek szerint -egyszerűen vettem újat és kicseréltem a parkolóban.  :)
Igaz nem is kellett volna mint kiderült.
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2694 Dátum: 2017. November 17. - 00:06:31 »

 :hi:
Amiről nem tudsz, az nem fáj. :D
Én is be fogok próbálkozni, mert szerintem takarításra érett a PCV szelep.
 :köszi:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



« Válasz #2695 Dátum: 2018. Augusztus 10. - 18:30:19 »

Sziasztok! Az én problémám a következő: -indításkor felpörög rendesen a motor,majd enyhe gázadásra is fulladni kezd,van úgy,hogy le is áll.Csak hidegen jelentkezik a gond.A télen kezdte,de rossz szokása megmaradt a 40 fokos melegben is  Szomorú Szomorú Szomorú :-( (Accent,1.5 benzines ,2004 évj.,110000 km.) Ha olvassa valaki és tippje is van írjon. :yahoo:
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
Márió
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2696 Dátum: 2018. November 19. - 16:56:05 »

Sziasztok!

Szeretnék üdvözölni mindenkit! Az imént regisztráltam  :)

2 éve egy Hyundai Accent 2007 1.4 benzines gazdája vagyok és 2 problémát tapasztaltam eddig az autón, ebben szerenék segítséget kérni tőletek:

1. az ékszíj indítás után ,,fütyül, de rendesen,, és kb egy 2 perc mulva elhalgat, amint bemelegszik a motor teljesen normális, ez cserélve is lett, de az eredmény ugyan az, gondolom a szerelő nem húzta meg rendesen. Itt az lenne a kérdésem hogy mennyire kell megfeszíteni az ékszíjat? elvégezném én ezt a műveletet, csak szükségem lenne egy kis szakmai tanácsra,

2. körülbelül egy jó 6 hónapja kicseréltem a motorolajat 10w40 Castrol et ajánlottak ahonnan vettem, csere után beintítottam és egy ,,kopogó, hangot hallottam a motorból. Az eggyik ismerősöm a márkaszerívnél azt ajánlotta hogy cseréljem ki az olajat 5w30-ra Castrol mert az vékonyabb, ez meg is történt de a hang az megmaradt, csak annyiban változott hogy halkabb lett és csak hideg motornál és 2000-2500 fordulatkor halható. Ez mitől van? én a hidrotőkékre gyanakszom és ahogy utánna olvasta ezeket lehet tisztítani, nem kell feltétlenül kicserélni. Mit javasoltok?

Előre is köszönöm a segítségeteket
Naplózva
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



« Válasz #2697 Dátum: 2018. November 19. - 18:40:47 »

Sziasztok!

Szeretnék üdvözölni mindenkit! Az imént regisztráltam  :)

2 éve egy Hyundai Accent 2007 1.4 benzines gazdája vagyok és 2 problémát tapasztaltam eddig az autón, ebben szerenék segítséget kérni tőletek:

1. az ékszíj indítás után ,,fütyül, de rendesen,, és kb egy 2 perc mulva elhalgat, amint bemelegszik a motor teljesen normális, ez cserélve is lett, de az eredmény ugyan az, gondolom a szerelő nem húzta meg rendesen. Itt az lenne a kérdésem hogy mennyire kell megfeszíteni az ékszíjat? elvégezném én ezt a műveletet, csak szükségem lenne egy kis szakmai tanácsra,

2. körülbelül egy jó 6 hónapja kicseréltem a motorolajat 10w40 Castrol et ajánlottak ahonnan vettem, csere után beintítottam és egy ,,kopogó, hangot hallottam a motorból. Az eggyik ismerősöm a márkaszerívnél azt ajánlotta hogy cseréljem ki az olajat 5w30-ra Castrol mert az vékonyabb, ez meg is történt de a hang az megmaradt, csak annyiban változott hogy halkabb lett és csak hideg motornál és 2000-2500 fordulatkor halható. Ez mitől van? én a hidrotőkékre gyanakszom és ahogy utánna olvasta ezeket lehet tisztítani, nem kell feltétlenül kicserélni. Mit javasoltok?

Előre is köszönöm a segítségeteket



GYERE ÁT A FACEBOOK CSOPORTBA,nert itt már halálhörgés van csak!


https://www.facebook.com/groups/hyundaihu/
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 485



WWW
« Válasz #2698 Dátum: 2019. Október 26. - 19:49:10 »

Üdv.

Hátha még jár errefelé valaki, szóval feltennék egy kérdést.:

97-es Hyundai Accent-emben kopognak a hidrotőkék, de már nagyon régóta küzdök ezzel a problémával.:

A gyári hidrotőkék kipucolásával próbálkoztam legelőször, de nem hozott túl nagy változást, szóval gondoltam egyet és kicseréltem mindet újakra.
Ilyenekre:
 ( https://alkatreszek.hu/85003600_ajusa_m )

Beszerelés elött a hidrotőkéket feltöltöttem olajjal, kis tálkába dugva, az alján lévő golyócskát óvatosan benyomva és a fejét pumpálva. Mindegyik fel is keményedett, majd beszerelés után, azzal egybekötve olajcsere is volt. Egy ideig működött is csendesen, rendesen, majd pár hónap múlva az egyik megadta magát és kopogni kezdett melegen is. Mivel 13-at vettem, így volt egy tartalékom, szóval kicseréltem a kopogó társára. Pár hónapig megint jó volt, de aztán egy másik kezdett el kopogni. Mivel nem volt tartalék, így visszaraktam az egyik régi gyárit (amelyik a legjobban nézett ki) kipucolva és letakarítva.

Közben volt egy vezérműszíj szakadásom és néhány szelep el lett kalapálva, bontott hengerfejből szereztem új szelepeket, majd a hengerfejet vezérmű himbástúl (darabokra szedve) alaposan elmostam és minden kis furatot kipucoltam. A szelepek be lettek csiszolva a hengerfejhez.
Ekkor kipucolva visszakerültek a hidrotőkék is. Pár hónapig jó is volt így, de hosszabb állás után (1 hét) az első indításnál mindig előjött a kopogás, főleg télen. És volt, hogy el sem halkult. Később itt a fórumon olvasgattam, hogy a motorban lévő alacsony olajszint is okozhat kopogást, így rögtön feltöltöttem maxra, el is hallgatott utána. Melegen sosem volt baja, csak amíg be nem melegedett, addig iszonyúan kopogott az egyik szelep., később már több is.

Most elhatároztam, hogy végleg leszámolok a kopogással és egy alapos motoröblítés (igen, bevállaltam...) és utána rögtön két olajcsere után ismét lecseréltem a teljes garnitúra hidrotőkét. Olajszűrőből is nyomástartósat vettem.
Ezúttal RIDEX márkájú szelepemelőket vettem az Autodoc.hu-ról 

( https://www.autodoc.hu/search?keyword=1216R0058 )

Azonban, amikor ezeket akartam beszerelés előtt feltölteni olajjal, nos hát nem igazán sikerült. Az történt, hogy az alján a kis golyót benyomva és a tetejét pumpálva fel is keményedett, de azután nem maradt kemény, mert összenyomva az oldalán a kis furaton kifolyt az olaj. A régiek egyike sem csinált ilyet, de még az eredeti gyárik sem... Vagyis kézzel simán össze lehetett nyomni az összeset, nem maradtak kemények, mint az elődei.
Gondoltam, talán ez a lényege, nem véletlenül van rajta az a furat, szóval beszereltem mindet, de az eredmény várható volt. Most hidegen és melegen is varrógép hangja van és nem csak 1-2 szelep szól, hanem mind a 12. Hurrá...
Most akkor ez gyárilag ilyen szar lenne, vagy nem az én autómhoz valót küldtek?
Gyári hidrotőkét meg nyilván nem akarok venni darabját 5500-ért, mert az majdnem a kocsi árának a fele lenne...

Ilyenkor min van???

Most azt tervezem, hogy veszek még egy motoröblítő adalékot és az Ajusa hidrotőkéket alaposan elpucolom abban, majd visszarakom azokat. A motorhoz meg töltök egy flakon Motor Doctor adalékot ( https://olajshop.hu/sct-motor-doctor-adalek-300-ml )  és figyelek rá, hogy mindig max-on legyen az olajszint.
Inkább akkor kopogjon kicsit hidegen, minthogy egy varrógéppel közlekedjek. Komolyan olyan hangja van, mintha dízel lenne...

Szerintetek???



 
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



« Válasz #2699 Dátum: 2019. Október 27. - 09:50:51 »

Üdv.

Hátha még jár errefelé valaki, szóval feltennék egy kérdést.:

97-es Hyundai Accent-emben kopognak a hidrotőkék, de már nagyon régóta küzdök ezzel a problémával.:

A gyári hidrotőkék kipucolásával próbálkoztam legelőször, de nem hozott túl nagy változást, szóval gondoltam egyet és kicseréltem mindet újakra.
Ilyenekre:
 ( https://alkatreszek.hu/85003600_ajusa_m )

Beszerelés elött a hidrotőkéket feltöltöttem olajjal, kis tálkába dugva, az alján lévő golyócskát óvatosan benyomva és a fejét pumpálva. Mindegyik fel is keményedett, majd beszerelés után, azzal egybekötve olajcsere is volt. Egy ideig működött is csendesen, rendesen, majd pár hónap múlva az egyik megadta magát és kopogni kezdett melegen is. Mivel 13-at vettem, így volt egy tartalékom, szóval kicseréltem a kopogó társára. Pár hónapig megint jó volt, de aztán egy másik kezdett el kopogni. Mivel nem volt tartalék, így visszaraktam az egyik régi gyárit (amelyik a legjobban nézett ki) kipucolva és letakarítva.

Közben volt egy vezérműszíj szakadásom és néhány szelep el lett kalapálva, bontott hengerfejből szereztem új szelepeket, majd a hengerfejet vezérmű himbástúl (darabokra szedve) alaposan elmostam és minden kis furatot kipucoltam. A szelepek be lettek csiszolva a hengerfejhez.
Ekkor kipucolva visszakerültek a hidrotőkék is. Pár hónapig jó is volt így, de hosszabb állás után (1 hét) az első indításnál mindig előjött a kopogás, főleg télen. És volt, hogy el sem halkult. Később itt a fórumon olvasgattam, hogy a motorban lévő alacsony olajszint is okozhat kopogást, így rögtön feltöltöttem maxra, el is hallgatott utána. Melegen sosem volt baja, csak amíg be nem melegedett, addig iszonyúan kopogott az egyik szelep., később már több is.

Most elhatároztam, hogy végleg leszámolok a kopogással és egy alapos motoröblítés (igen, bevállaltam...) és utána rögtön két olajcsere után ismét lecseréltem a teljes garnitúra hidrotőkét. Olajszűrőből is nyomástartósat vettem.
Ezúttal RIDEX márkájú szelepemelőket vettem az Autodoc.hu-ról 

( https://www.autodoc.hu/search?keyword=1216R0058 )

Azonban, amikor ezeket akartam beszerelés előtt feltölteni olajjal, nos hát nem igazán sikerült. Az történt, hogy az alján a kis golyót benyomva és a tetejét pumpálva fel is keményedett, de azután nem maradt kemény, mert összenyomva az oldalán a kis furaton kifolyt az olaj. A régiek egyike sem csinált ilyet, de még az eredeti gyárik sem... Vagyis kézzel simán össze lehetett nyomni az összeset, nem maradtak kemények, mint az elődei.
Gondoltam, talán ez a lényege, nem véletlenül van rajta az a furat, szóval beszereltem mindet, de az eredmény várható volt. Most hidegen és melegen is varrógép hangja van és nem csak 1-2 szelep szól, hanem mind a 12. Hurrá...
Most akkor ez gyárilag ilyen szar lenne, vagy nem az én autómhoz valót küldtek?
Gyári hidrotőkét meg nyilván nem akarok venni darabját 5500-ért, mert az majdnem a kocsi árának a fele lenne...

Ilyenkor min van???

Most azt tervezem, hogy veszek még egy motoröblítő adalékot és az Ajusa hidrotőkéket alaposan elpucolom abban, majd visszarakom azokat. A motorhoz meg töltök egy flakon Motor Doctor adalékot ( https://olajshop.hu/sct-motor-doctor-adalek-300-ml )  és figyelek rá, hogy mindig max-on legyen az olajszint.
Inkább akkor kopogjon kicsit hidegen, minthogy egy varrógéppel közlekedjek. Komolyan olyan hangja van, mintha dízel lenne...

Szerintetek???



 

Szia! Én még itt vagyok,de halott az oldal :-(

Sajna ilyen szinten már nem tudok segíteni...Üdv:Zoli Kismaros
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
Oldalak: 1 ... 178 179 [180] 181   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.