Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:10:32


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









39 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 176 177 [178] 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681694 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
gabor1980
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


« Válasz #2655 Dátum: 2016. Július 20. - 18:46:29 »

Sziasztok.Van egy hyundai ponym 1.5.Nem tudok rájönni miert ingadozik az alapjáratom.Me g valami puffogást lehet hallani a kipufogo felöl.Van valami ötlet?Tanács?Elöre is köszönöm.
Naplózva
charliesasd88
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #2656 Dátum: 2016. Július 20. - 18:55:24 »

Kedves Fórumtagok!
A segítségetekre és a véleményetekre lenne szükségem. 2010-es I30 1.4 benzines autómnál gázadáskor furcsa csörgő hangot hallok. Ez csak gázadáskor fordul elő. Sem hidegen sem melegen nem kopog az autó. Váltottam kutat, Mol helyett a Shell "legjobb minőségű" benzinét raktam bele, de semmi nem változott!
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm! :)
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2657 Dátum: 2016. Július 20. - 19:28:05 »

Kedves Fórumtagok!
A segítségetekre és a véleményetekre lenne szükségem. 2010-es I30 1.4 benzines autómnál gázadáskor furcsa csörgő hangot hallok. Ez csak gázadáskor fordul elő. Sem hidegen sem melegen nem kopog az autó. Váltottam kutat, Mol helyett a Shell "legjobb minőségű" benzinét raktam bele, de semmi nem változott!
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm! :)

Én nem tartom valószínűnek hogy a benzin miatt lenne,ha csak nem egy silány pesti Shell-ről van szó.Én a régi autómat is meg ezt is ott tankolom amióta meg van,meg néha az OMV-n.Én még nem tapasztaltam semmi ilyen problémát egyik autón sem.Igaz én legtöbbet Nagykanizsán tankolok és a sima 95-öst,de más felé is ezeken a kutakon tankolok lehetőség szerint.
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
dromer
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #2658 Dátum: 2016. Július 21. - 01:01:48 »

Kedves Fórumtagok!
A segítségetekre és a véleményetekre lenne szükségem. 2010-es I30 1.4 benzines autómnál gázadáskor furcsa csörgő hangot hallok. Ez csak gázadáskor fordul elő. Sem hidegen sem melegen nem kopog az autó. Váltottam kutat, Mol helyett a Shell "legjobb minőségű" benzinét raktam bele, de semmi nem változott!
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm! :)

Az enyém is ezt csinálja (2009.decemberi), 7 km-rel vettem és 5000 km körül vettem észre ,most van benne  25.000 km.Azt vettem észre,hogy 1.800 és 2.500 fordulat között csinálja és télen mintha kevésbé ,bár lehet ,hogy ,akkor nem hallom annyira mivel az ablak nincs lehúzva.Még az is érdekes,hogyha a jobb első ablakot lehúzod,akkor jobban hallatszik.Egy ébként ,ha 2000-es fordulat körül csak tartom a gázt és nem nyomom ,akkor is csörög.A benzinkutakat már végig próbáltam (omv,shell,agip,mol-98-as benzin),de a csörgés maradt.

Többször voltam ezzel a problémával 3 különböző hyundai szervízben (autopalace,észak-pest,gablini) ,ez volt a reakció: :nemtom:.Magyarul le se sz.rták. Te idióta vásárló csak addig vagy fontos amíg meg nem vetted az általuk kínált portékát,utána mehetsz Isten hírével.Az autopalaceban beültettek egy hasonló tesztautóba és láss csodát az is ezt a csörgésszerű hangot produkálta,csak nem olyan hangosan mint az enyém és a szervízben ennyiben maradtunk.A gablininél állítólag másik szoftvert tettek rá,de a helyzet nem sokat változott pozítiv irányban,ugyanúgy csörög.Az észak-pestnél azt mondták,hogy tényleg csörög ,de menjek az importőrhőz ,mert ők nem tudják megjavítani.Ez a hozzáállás a legtöbb márkaszervízbe n, márkától függetlenül,tisztelet a kivételnek. Ja és persze sírnak,hogy a garancia lejárta után senki sem viszi az autót hozzájuk,bár legyünk jóhiszemúek ,ha jók az információim,akkor a gyárak a garanciális javításokra nem sok pénzt adnak a márkaszervízek nek.
Na de visszatérve a mi problémánkra : amennyiben jól tudom,akkor az első generációs i30 és kia ceed 1.4-es motorja egyforma ,ezért felhívtam egy kia szervízt ,ahol azt mondták,hogy (mindkét motor láncos) volt egy széria a lánc,láncfeszítő és egyéb alkatrészeknél ,amelyek beépítésre kerültek és ilyen jellegű tüneteket produkálnak.Va n egy másik lehetőség is miszerint létezik egy kia ceedes ehhez hasonló fórum ,ahol szintén megemítik ezt a csörgésszerű dolgot és megoldásként egy szoftverfrissí tést javasolnak.
Én abszolute nem értek az autókhoz,de a fentiekben leírtak alapján szerintem ez vagy gyújtás vagy a kia ceedes szervíz által említett lánc és baráti köre körüli probléma lehet.
Naplózva

hyundai i30 (2009)
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2659 Dátum: 2016. Július 21. - 16:35:06 »

Kedves Fórumtagok!
A segítségetekre és a véleményetekre lenne szükségem. 2010-es I30 1.4 benzines autómnál gázadáskor furcsa csörgő hangot hallok. Ez csak gázadáskor fordul elő. Sem hidegen sem melegen nem kopog az autó. Váltottam kutat, Mol helyett a Shell "legjobb minőségű" benzinét raktam bele, de semmi nem változott!
Válaszotokat előre is nagyon köszönöm! :)

Az enyém is ezt csinálja (2009.decemberi), 7 km-rel vettem és 5000 km körül vettem észre ,most van benne  25.000 km.Azt vettem észre,hogy 1.800 és 2.500 fordulat között csinálja és télen mintha kevésbé ,bár lehet ,hogy ,akkor nem hallom annyira mivel az ablak nincs lehúzva.Még az is érdekes,hogyha a jobb első ablakot lehúzod,akkor jobban hallatszik.Egy ébként ,ha 2000-es fordulat körül csak tartom a gázt és nem nyomom ,akkor is csörög.A benzinkutakat már végig próbáltam (omv,shell,agip,mol-98-as benzin),de a csörgés maradt.

Többször voltam ezzel a problémával 3 különböző hyundai szervízben (autopalace,észak-pest,gablini) ,ez volt a reakció: :nemtom:.Magyarul le se sz.rták. Te idióta vásárló csak addig vagy fontos amíg meg nem vetted az általuk kínált portékát,utána mehetsz Isten hírével.Az autopalaceban beültettek egy hasonló tesztautóba és láss csodát az is ezt a csörgésszerű hangot produkálta,csak nem olyan hangosan mint az enyém és a szervízben ennyiben maradtunk.A gablininél állítólag másik szoftvert tettek rá,de a helyzet nem sokat változott pozítiv irányban,ugyanúgy csörög.Az észak-pestnél azt mondták,hogy tényleg csörög ,de menjek az importőrhőz ,mert ők nem tudják megjavítani.Ez a hozzáállás a legtöbb márkaszervízbe n, márkától függetlenül,tisztelet a kivételnek. Ja és persze sírnak,hogy a garancia lejárta után senki sem viszi az autót hozzájuk,bár legyünk jóhiszemúek ,ha jók az információim,akkor a gyárak a garanciális javításokra nem sok pénzt adnak a márkaszervízek nek.
Na de visszatérve a mi problémánkra : amennyiben jól tudom,akkor az első generációs i30 és kia ceed 1.4-es motorja egyforma ,ezért felhívtam egy kia szervízt ,ahol azt mondták,hogy (mindkét motor láncos) volt egy széria a lánc,láncfeszítő és egyéb alkatrészeknél ,amelyek beépítésre kerültek és ilyen jellegű tüneteket produkálnak.Va n egy másik lehetőség is miszerint létezik egy kia ceedes ehhez hasonló fórum ,ahol szintén megemítik ezt a csörgésszerű dolgot és megoldásként egy szoftverfrissí tést javasolnak.
Én abszolute nem értek az autókhoz,de a fentiekben leírtak alapján szerintem ez vagy gyújtás vagy a kia ceedes szervíz által említett lánc és baráti köre körüli probléma lehet.


Helló!

A vezérléssel kapcsolatban annyit tudok hozzá fűzni,nem tudom segítek-e vele,hogy akitől vettem a verdát ő lecseréltette a vezérlést mert csörgő hangokat hallott.A márka szerviz nem akarta cserélni mondván nincs vele gond,így egy másik szervizben cserélték le.Igaz ez  80 000 km-nél volt.Most van 139 000 km, én eddig még nem hallottam semmit.Elképze lhető hogy nem megfelelő minőségű alkatrészek kerültek bele,mert hát azért egy láncot nem kell olyan gyakran cserélni.
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
charliesasd88
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #2660 Dátum: 2016. Július 26. - 21:57:32 »

Teljesen ugyan ez a problémám. Szóról szóra elmondtál mindent amit az én gépem is produkál. Még a jobbos ablakos rész is stimmel.  :g:
Félek, hogy a vezérléssel van a probléma. Drága a csere de ha gond lesz akkor a javítás sokkal drágább. Megpróbálom elvinni a kaposvári márkaszervízbe, hogy nézzenek rá, de ezek szerint nem kell hozzá sok reményt fűznöm. Nálunk a városban csak egy renault szervíz van, eddig az összes autót oda hordtam. Ismerem őket régóta, rendesek is nagyon. Érdemes hozzájuk elvinnem szerintetek? Bennük jobban megbízok, csak attól is tartok, hogy nehogy kontárkodjanak .
Köszönöm a válaszokat :)
Naplózva
dromer
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #2661 Dátum: 2016. Július 26. - 23:38:36 »

Teljesen ugyan ez a problémám. Szóról szóra elmondtál mindent amit az én gépem is produkál. Még a jobbos ablakos rész is stimmel.  :g:
Félek, hogy a vezérléssel van a probléma. Drága a csere de ha gond lesz akkor a javítás sokkal drágább. Megpróbálom elvinni a kaposvári márkaszervízbe, hogy nézzenek rá, de ezek szerint nem kell hozzá sok reményt fűznöm. Nálunk a városban csak egy renault szervíz van, eddig az összes autót oda hordtam. Ismerem őket régóta, rendesek is nagyon. Érdemes hozzájuk elvinnem szerintetek? Bennük jobban megbízok, csak attól is tartok, hogy nehogy kontárkodjanak .
Köszönöm a válaszokat :)
Vidd először a kaposvári márkaszervízbe .Ha még garanciális az autó.akkor munkalapot v. hibalapot vetess fel velük mert,előszeretettel szeretik ezt elfelejteni.Va lószínűleg rádugják a computerre és az hibát nem fog találni és ezután ez fog következni: :nemtom:
Ezután mi lesz azt nem tudom,de írd majd meg hátha megtudják gyógyítani az autódat,drukkolok.
Naplózva

hyundai i30 (2009)
charliesasd88
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #2662 Dátum: 2016. Július 27. - 20:45:11 »

Köszönöm szépen :) Amint elvittem, megírom hogy mit mondtak. :)
Naplózva
charliesasd88
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #2663 Dátum: 2016. Augusztus 17. - 11:16:41 »

Sziasztok!
Elvittem az autót márkaszervízbe és egy sima szoftverfrissí téssel megoldódott a probléma. Legalább is eddig úgy néz ki.  :) :) :)
Naplózva
biroj
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



« Válasz #2664 Dátum: 2016. Augusztus 19. - 21:30:37 »

Sziasztok!

Egy Getz-em van és a legutóbbi műszakin (akkortájt volt valamivel túl a 90e kmn) nem szóltak, de állítólag 90e km. után cserélni kell a vezérműszíjat. Mennyire igaz ez? Mi van ha nem veszem "szentírásnak" a 90e km-t?
Úgy tudom a gyári előírások sokszor szigorúbbak mint a valós szükséglet.

Köszi előre is!

Üdv.
Jocó
Naplózva
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2665 Dátum: 2016. Augusztus 20. - 00:27:49 »

 :hi:
Nem tudom, de az enyémben most 110.000 km van és a szerelő szerint hibátlan állapotban van, ennek ellenére nemsokára csere lesz.
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #2666 Dátum: 2016. Augusztus 20. - 07:56:38 »

Sziasztok!

Egy Getz-em van és a legutóbbi műszakin (akkortájt volt valamivel túl a 90e kmn) nem szóltak, de állítólag 90e km. után cserélni kell a vezérműszíjat. Mennyire igaz ez? Mi van ha nem veszem "szentírásnak" a 90e km-t?
Úgy tudom a gyári előírások sokszor szigorúbbak mint a valós szükséglet.

Köszi előre is!

Üdv.
Jocó   :hi:Melyik az olcsóbb? Most 90-nél rákölteni kb.30-at, vagy később 200-at? Ej, ráérünk arra még? A szerelő vállalja a garanciát, hogy jó az még?  :hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2667 Dátum: 2016. Augusztus 22. - 09:18:08 »

Sziasztok!

Egy Getz-em van és a legutóbbi műszakin (akkortájt volt valamivel túl a 90e kmn) nem szóltak, de állítólag 90e km. után cserélni kell a vezérműszíjat. Mennyire igaz ez? Mi van ha nem veszem "szentírásnak" a 90e km-t?
Úgy tudom a gyári előírások sokszor szigorúbbak mint a valós szükséglet.

Köszi előre is!

Üdv.
Jocó

Nem tudom hány év alatt ment bele a 90e km,de 5-6 év után ajánlott cserélni,mert ha elkopva nincs is de a gumi elöregszik és lehet hogy az miatt szakad el."Jobb félni,mint megijedni!"Mert ha elszakad az nagyon sokba is kerülhet.
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
biroj
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



« Válasz #2668 Dátum: 2016. Augusztus 22. - 17:29:21 »

Sziasztok!

Nem felelőtlenkedn i akarok, csak nem tudtam eldönteni valóban kell-e most cserélni.
Az autó 11 éves most 107ezerrel és én kb. 60e nél vettem.
Nincs agyonhajtva, de értem amit mondtok, jobb félni mint megijedni.
  :D

Köszönöm a tanácsokat!
Naplózva
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #2669 Dátum: 2016. Augusztus 31. - 21:16:37 »

Sziasztok!

Nem felelőtlenkedn i akarok, csak nem tudtam eldönteni valóban kell-e most cserélni.
Az autó 11 éves most 107ezerrel és én kb. 60e nél vettem.
Nincs agyonhajtva, de értem amit mondtok, jobb félni mint megijedni.
  :D

Köszönöm a tanácsokat!

A te felelősséged, hogy mikor cserélsz vezérlést, a gyár azt mondja 90-nél ajánlja. Nem fognak neked szólni sehol azért, mert műszakiztatsz. Műszaki vizsgához pont mindegy, hogy cserélted vagy nem. Aki műszakiztatja, annak nem is kell tudnia, hogy a te autódnak mennyi a cserekilométer e, nem tudhatja az összes autóét (kivéve ha Hyundai márkaszerviz). Az biztos, hogy én kicserélném, pláne ha az a szíj már 11 éves. Kicsit magas életkor ez neki. De mindenki egyéni döntése ez. Lehet, hogy én vagyok a hülye, de szerintem az autó meghálálja a gondoskodást. A gyári előírás 15 ezer, de 10 ezrenként olajat cserélek. Bármi baja van azonnal dokihoz megy, és bármilyen szíjnak lejár az ideje vagy a km-e, azonnal cseréljük. :friends:
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
Oldalak: 1 ... 176 177 [178] 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.