Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:17:10


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









38 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681767 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #1185 Dátum: 2010. November 13. - 01:58:53 »

Ebből az következik, hogy ha álló motornál hirtelen leugrok a kuplung pedálról, akkor lesz a legkissebb a fogyasztásom.. .
(Kipróbáltam, ,működik)
:lol:

G.

rotfl  ...amúgy végtelen nagy fogyasztásod lesz, de jó, értjük mi a viccet.... :)
Naplózva

Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 481



WWW
« Válasz #1186 Dátum: 2010. November 23. - 09:35:06 »

Na, akkor most hogy végre a fórum ismét működik, és a kocsim is, rögtön lenne egy kérdésem.
Szóval. Kb. egy hónapja reggeli indítás után a check engine lámpám égvemaradt, majd folyamatos villogásba kezdett. (érdekes módon a 4444-es kódot villogta, ami ugye régi típusoknál (1995) azt jelzi, hogy nincs hiba, majd ezután a 3333-as kódot villogta ki, ami az ellenőrzés végét jelzi. Ezt pár napig játszotta, majd pont aznap reggel, amikor el akartam vinni hibakód olvasásra, abbahagyta. A kiolvasás sikertelen volt, nem találtak semmilyen hibát.
Most egy hete ismét égvemaradt a Check Engine lámpám, de ezúttal nem villogott, csak égett. Gyorsan elvittem ismét kiolvastatni, de megint nem találtak semmi hibát, majd a vizsgálat közben kialudt a lámpa.
Amikor égett a lámpa, kipróbáltuk az akksisarú lehúzós dolgot, de fél nao után még mindíg jelezte a hibát.
Szerintetek mi lehet a probléma.
Ja, még egy dolog, amikor először villogott a lámpa, akkor ha pl benyomtam a féket, vagy bekapcsoltam a hátsó ablakfűtést (bármit, ami áramot használ) a villogás újrakezdődött, vagyis egy hosszú villogást követett négy rövid.


Értem?

Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #1187 Dátum: 2010. November 23. - 23:05:43 »

Esetleg valami kontakt hibád van, vagy az akksid haldoklik, vagy ez így együtt.
Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #1188 Dátum: 2010. November 25. - 17:29:42 »

wolfgrand írta az üzenőfalon:

Sziasztok, várom segítségeteket! Egy '94. 12. havi Pony-m van, de sajnos nem jó az automata szívatóm, tudnátok-e segíteni? Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2010. November 25. - 17:39:05 írta Ákos » Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1189 Dátum: 2010. November 26. - 12:50:46 »

Biztos tudnak, de ehhez kellene egy részletes leírás:  pontosan mik a tünetek?
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 481



WWW
« Válasz #1190 Dátum: 2010. November 26. - 15:10:20 »

Gondolom nem szivat és ezzel szivat. :D
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1191 Dátum: 2010. November 26. - 22:02:22 »

Zörögni kezdett a Sierrán a vezérműlánc felőli rész.
Nem is igazán mertem azóta járni vele, kerítettem egy szerelőt, akiben megbízom. (Sajnos Matyikáék műhelyét még nem tudom igénybe venni. Szomorú)
Kiderült, amikor 30.000 km-rel ezelőtt a teljes vezérműlánc környékét kicseréltettem, a szaki "ügyesen" spórolt nekem (vagy inkább magának?): nem cserélte újra a láncfeszítő patront, hanem a régire ráhegesztett egy hatlapfejű anyát. Magasságos egek!  :vazze:
Oda se viszem még egyszer. Ez az ügyes fickó viszont itt lakik a szomszéd utcában, és még barátságos is. Disz iz a beginning of a bjútiful frendsip.
Egyúttal a tömítéseket is korrektül megoldotta, elvileg most már nem fog csöpögni az olaj belőle.
Úgy legyen!
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Stiffo
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #1192 Dátum: 2010. December 15. - 21:59:26 »

Sziasztok.Lenn e egy bosszantó problémám egy 92-es Pony LS-el.A gond az hogy egyszer pöccre indul,szép hangja van,húz mint állat a következő indításnál meg nyöszörögve indul a motor is furán jár és menni sem akar olyan szinten hogy a 4.-et már nem bírom kapcsolni városban mert szétrázza az autót.Nyáron vettem a gépet és azóta már számtalanszor kellett gyertyákat takarítani.Mi a fenétől lesz az mindig tiszta gány.Segítsége teket kérném ezügyben.
Naplózva

1992 Hyundai Pony LS 1.5
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 481



WWW
« Válasz #1193 Dátum: 2010. December 16. - 16:07:09 »

Szelepszár-szimmering???
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #1194 Dátum: 2010. December 16. - 22:08:37 »

Amikor jól műkszik akkor vetted már ki a gyertyákat,hogy milyenek?Azt megfigyeleted milyen körülmények között jó ill. nem jó?Hátha egy adott dologhoz,időjáráshoz stb-hez köthető,mert a hibát esetleg könnyebb behatárolni.Sz elszárszimerin g hibának egyik jele mikor hosszabb (min.1 nap)állás után idításkor néhány sec-ig kéken füstöl és utánna nem.Az enyémben is lett már cserélve 180e km-nél.A tiédben ?km van?
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1195 Dátum: 2010. December 16. - 22:52:37 »

Sziasztok.Lenn e egy bosszantó problémám egy 92-es Pony LS-el.A gond az hogy egyszer pöccre indul,szép hangja van,húz mint állat a következő indításnál meg nyöszörögve indul a motor is furán jár és menni sem akar olyan szinten hogy a 4.-et már nem bírom kapcsolni városban mert szétrázza az autót.Nyáron vettem a gépet és azóta már számtalanszor kellett gyertyákat takarítani.Mi a fenétől lesz az mindig tiszta gány.Segítsége teket kérném ezügyben.

Gomexander jó kérdést tett fel.  ;)

Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #1196 Dátum: 2010. December 17. - 00:36:18 »

Mivel témába vág és már régen fel szerettem volna tenni, itt egy jó kis gyertya-szinkód elemző táblázat. - vagy minek nevezzem :) de nagyon jó. Kár, hogy angolul van, de ha ráismersz valamelyik képen a gyertyádra és nem megy, akkor segítünk értelmezni :)



Remélem nem volt még, úgy emlékszem, hogy csak akartam feltenni. Bár mint tudjuk, Repetitio est mater studiorum.



üzenet összevonva: 2010. December 17. - 00:38:09
Úgyhogy itt van mégegy...

http://www.mkiv.com/techarticles/read_plug/plugdiag.jpg
Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #1197 Dátum: 2010. December 17. - 00:39:10 »

Mivel témába vág és már régen fel szerettem volna tenni, itt egy jó kis gyertya-szinkód elemző táblázat. - vagy minek nevezzem :) de nagyon jó. Kár, hogy angolul van, de ha ráismersz valamelyik képen a gyertyádra és nem megy, akkor segítünk értelmezni :)
Remélem nem volt még, úgy emlékszem, hogy csak akartam feltenni. Bár mint tudjuk, Repetitio est mater studiorum.
Magyarul :) . Mivel bárki olvashatja a neten ezért szerintem nem gond ha be van linkelve. De köszönjük! :hi:
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 17. - 00:42:13 írta Ákos » Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #1198 Dátum: 2010. December 17. - 00:40:57 »

Mivel témába vág és már régen fel szerettem volna tenni, itt egy jó kis gyertya-szinkód elemző táblázat. - vagy minek nevezzem :) de nagyon jó. Kár, hogy angolul van, de ha ráismersz valamelyik képen a gyertyádra és nem megy, akkor segítünk értelmezni :)
Remélem nem volt még, úgy emlékszem, hogy csak akartam feltenni. Bár mint tudjuk, Repetitio est mater studiorum.
Magyarul :) .

Állat, köszi! Zsigulisok már megdolgoztak vele :good:
Naplózva

Stiffo
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #1199 Dátum: 2010. December 18. - 10:45:57 »

Amikor jól műkszik akkor vetted már ki a gyertyákat,hogy milyenek?Azt megfigyeleted milyen körülmények között jó ill. nem jó?Hátha egy adott dologhoz,időjáráshoz stb-hez köthető,mert a hibát esetleg könnyebb behatárolni.Sz elszárszimerin g hibának egyik jele mikor hosszabb (min.1 nap)állás után idításkor néhány sec-ig kéken füstöl és utánna nem.Az enyémben is lett már cserélve 180e km-nél.A tiédben ?km van?
1-1 nap állás után szokott rakoncátlankod ni és utána addig ezt csinálja amíg meg nincs tisztítva a gyertya.A füstjét nem nagyon figyeltem de amikor néztem akkor szürke és elég büdös(olajos) szagú.Meg ha helyben állva járatom a motort néhány perc múlva apró fekete pöttyök jelentkeznek a földön az autó mögött.133000 km van benne + amennyit az előző tulaj gondolom visszatekert.

üzenet összevonva: 2010. December 18. - 10:48:33
Sziasztok.Lenn e egy bosszantó problémám egy 92-es Pony LS-el.A gond az hogy egyszer pöccre indul,szép hangja van,húz mint állat a következő indításnál meg nyöszörögve indul a motor is furán jár és menni sem akar olyan szinten hogy a 4.-et már nem bírom kapcsolni városban mert szétrázza az autót.Nyáron vettem a gépet és azóta már számtalanszor kellett gyertyákat takarítani.Mi a fenétől lesz az mindig tiszta gány.Segítsége teket kérném ezügyben.

Gomexander jó kérdést tett fel.  ;)



Tehát szelepszár-szimering.Kell még(vagy ajánlott) ilyenkor más egyéb dolgot is cserélni
« Utoljára szerkesztve: 2010. December 18. - 10:48:33 írta Stiffo » Naplózva

1992 Hyundai Pony LS 1.5
Oldalak: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.