Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:16:30


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









41 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681760 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
pepe0419
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 294



« Válasz #1170 Dátum: 2010. November 10. - 09:25:50 »

Már csak annyi lenne a kérdésem, hogy az nem baj ha sűrűn van olajcsere?

Sopinak igaza van. De sok függ attól, milyen olajat használsz, milyen körülmények között. A Mol pl. 7000 km már teljesen vizes volt. Persze ez szinte full város.
  :)

Castrolt szoktam használni, de sajnos hamar elérem a 15000 km-eket.
Én a Castrolt is 10e km-ként cserélem, sajna eszi is kicsit, pár decit 6-7ekm után után kell töltenem.
Naplózva

Hyundai Accent 1,5 LS Cool, ezüst, 5 ajtó, 2004, benzines, 115.000 km
titti
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 38



« Válasz #1171 Dátum: 2010. November 10. - 09:40:14 »

Nekem nem eszi az olajat (még).
Csak félek hogy a sok km megöli.
Dehát mit csináljak, menni kell!
Naplózva

1.4 - es  Hyundai  TB Getz
Az én kis "pittbulom"
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1172 Dátum: 2010. November 10. - 13:58:14 »

Hát ha tényleg sokat mész, megéri 10ezrenként cserélned, tovább fogja bírni a motor.
A kasznit inkább az évek viselik meg, a motort, váltót, futóművet meg a kilométerek.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
titti
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 38



« Válasz #1173 Dátum: 2010. November 10. - 14:25:25 »

Közben felmerült még egy kérdésem!

Azt tudom,hogy a dieselek mennek alapjáraton ha felengeded a kuplungot.
De a benzinesnek nem kéne lefulladni?
Naplózva

1.4 - es  Hyundai  TB Getz
Az én kis "pittbulom"
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1174 Dátum: 2010. November 10. - 14:47:42 »

Ha elég finoman, nagyon lassan óvatosan engeded fel, nem fog lefulladni. Csak elég lassan indul el.
Mai modern kisköbcentis dízelek meg könnyen lefulladhatnak . Nem olyanok, mint a régi 1.7-1.9 szívódízelek.

Más a nyomatékgörbéj ük, nagy nehéz malomkő van a lendkerék helyén.
Kell is, 20:1-hez a kompresszióvis zony, nem úgy, mint a benzineseknél, ahol 10:1.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
BaloghZ
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 940



WWW
« Válasz #1175 Dátum: 2010. November 10. - 14:53:58 »

Mai modern kisköbcentis dízelek meg könnyen lefulladhatnak . Nem olyanok, mint a régi 1.7-1.9 szívódízelek.

Hááát szerintem az i10-ben modern is, meg kisköbcentis is, de az ugyan le nem fullad. Elindul.
Naplózva

Fekete i10 CRDi Style
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1176 Dátum: 2010. November 10. - 16:06:48 »

Mai modern kisköbcentis dízelek meg könnyen lefulladhatnak . Nem olyanok, mint a régi 1.7-1.9 szívódízelek.
Hááát szerintem az i10-ben modern is, meg kisköbcentis is, de az ugyan le nem fullad. Elindul.
Akkor az i10 a jófajták közé tartozik.
Amúgy a békaszemű Accent 1.5 CRDI is egész tűrhetően sikerült ebből a szempontból.
Egyszer vezettem egy Kia Rio 1.5 CRDI-t 110 LE, az nem tetszett, annak volt szélsőséges a viselkedése, asszem le is fulladtam vele egyszer-kétszer. De mondjuk biztos meg lehet szokni.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
titti
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 38



« Válasz #1177 Dátum: 2010. November 10. - 19:58:57 »

Én csak azért kérdeztem,mert a párom ezért vitázik velem. (ő nem vezeti az én kicsikémet)
Mániákusan "kuplunggal közlekedek" amikor dugóban állok.
Egyébként rengeteget lehet így spórolni a benzinnel!
7-800 -as fordulaton szinte semmit sem fogyaszt.
Naplózva

1.4 - es  Hyundai  TB Getz
Az én kis "pittbulom"
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #1178 Dátum: 2010. November 10. - 22:03:23 »

A tűzoltóságon a fogyasztás számításnál 1percet 0.833km-k kell számolni.Azért ez nem olyan kevés szerintem. :vakar:
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1179 Dátum: 2010. November 11. - 15:20:32 »

Én csak azért kérdeztem,mert a párom ezért vitázik velem. (ő nem vezeti az én kicsikémet)
Mániákusan "kuplunggal közlekedek" amikor dugóban állok.
Egyébként rengeteget lehet így spórolni a benzinnel!
7-800 -as fordulaton szinte semmit sem fogyaszt.

Így már jobban értem a kérdést.
Lehet, hogy kevesebbet fogyaszt, de a dugó mindenképpen árt a fogyasztásnak.
Csak a tisztán elektromos üzemben járó hibridek tudnak ezen lényegeset javítani.

És hogy a ki nem mondott kérdésre is válaszoljunk:  nem hiszem, hogy bármivel is ártalmasabb lenne gázadás nélkül csúsztatni a kuplungot, mint ha még a gázt is nyomnád. Minél finomabban, annál jobb. Kíméled a technikát is.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
titti
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 38



« Válasz #1180 Dátum: 2010. November 11. - 16:29:17 »

Én csak azért kérdeztem,mert a párom ezért vitázik velem. (ő nem vezeti az én kicsikémet)
Mániákusan "kuplunggal közlekedek" amikor dugóban állok.
Egyébként rengeteget lehet így spórolni a benzinnel!
7-800 -as fordulaton szinte semmit sem fogyaszt.

Így már jobban értem a kérdést.
Lehet, hogy kevesebbet fogyaszt, de a dugó mindenképpen árt a fogyasztásnak.
Csak a tisztán elektromos üzemben járó hibridek tudnak ezen lényegeset javítani.

És hogy a ki nem mondott kérdésre is válaszoljunk:  nem hiszem, hogy bármivel is ártalmasabb lenne gázadás nélkül csúsztatni a kuplungot, mint ha még a gázt is nyomnád. Minél finomabban, annál jobb. Kíméled a technikát is.

Akkor ezzel nem gyilkolom a kuplungot, vagy a motort?
Mert mindig azzal ijesztgetnek,hogy így erőlködik a motor,tönkre megy a kuplung...stb

Szerintem eléggé "érzem az autót", és nekem nem tűnik megerőltetőnek .
Most ez hülyén hangzik, de tényleg így van.
Naplózva

1.4 - es  Hyundai  TB Getz
Az én kis "pittbulom"
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1181 Dátum: 2010. November 11. - 17:13:58 »

Dehogy gyilkolod.
Ha nyomod a gázt és úgy csúsztatsz, jobban használod a kuplungot, mert nagyobb a fordulatszám-különbség, amit át kell hidalnia.

A motor lehet hogy úgy tűnik, hogy köhög, csuklik, kínlódik, de ha elég finoman kezeled, akkor még az se.
Ha nagyon csuklik össze meg vissza, az talán nem jó neki, de kínzásnak azt se nevezném.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1182 Dátum: 2010. November 11. - 20:59:03 »

Dehogy gyilkolod.
Ha nyomod a gázt és úgy csúsztatsz, jobban használod a kuplungot, mert nagyobb a fordulatszám-különbség, amit át kell hidalnia.

A motor lehet hogy úgy tűnik, hogy köhög, csuklik, kínlódik, de ha elég finoman kezeled, akkor még az se.
Ha nagyon csuklik össze meg vissza, az talán nem jó neki, de kínzásnak azt se nevezném.

Ezzel egyet értek, minél kisebb gázadás mellett minél hamarabb leszállsz a kuplungról, annál kímélőbb üzemmódban használod az autót. Ez rángatás mentesen a motornak és  a tengelykapcsol ónak is a legjobb.  ;) :friends: :friends: :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 481



WWW
« Válasz #1183 Dátum: 2010. November 12. - 09:18:20 »

Ebből az következik, hogy ha álló motornál hirtelen leugrok a kuplung pedálról, akkor lesz a legkissebb a fogyasztásom.. .
(Kipróbáltam, ,működik)
:lol:

G.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
titti
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 38



« Válasz #1184 Dátum: 2010. November 12. - 12:44:46 »

Köszi!

Most már nyugodtan járok gáz nélkül!!!
Naplózva

1.4 - es  Hyundai  TB Getz
Az én kis "pittbulom"
Oldalak: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.