Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:17:27


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









38 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681768 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
kojanika3
Vendég
« Válasz #1005 Dátum: 2010. Június 12. - 21:36:44 »

Sziasztok!
Az autóm tél óta szaggat. Ami úgy jelentkezik, hogy esős nap után 2 napig nehezen indul be, az alapjárat felmászik 1400-ra, az előgyújtás pedig 40 fok lesz a 800-as fordulat és kb. 4 fok helyett. Ez addig tart, amíg ki nem szárad az autó. Utána mintha semmi baja nem lenne. Mostanában már szárazon sem hagyja abba a megtorpanásoka t hideg és meleg motornál.Akár az autópályán 100-nál is bizonytalan. Ami lett cserélve: légmennyiség mérő, gyertyakábelek, gyertyák, és még egy dolog, ami Matyikát is érintette(bocs hogy nem ismertem fel Óbudán :) ) Pontosabban cseréltél egy throttle position sensor-t amit a computer hibajelzésként adott. Ez persze csak egy része volt az egésznek. Egy szerelő barátom nézegette még a hibakódokat, de semmit nem talált. Megvizsgálta a főtengely holtponti jeladót, ami 900 ohm volt és a hall jeladót sajnos nem tudta kimérni a vezérműtengely holtponti jeladót. Ő úgy gondolta, hogy a computer hülyéskedik, de én ezt nem hiszem. Szerintem átveri valami szenzor, vagy lambdaszonda.
Tudtok ötletet?
Köszi!
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1006 Dátum: 2010. Június 12. - 21:52:18 »

Sziasztok!
Az autóm tél óta szaggat. Ami úgy jelentkezik, hogy esős nap után 2 napig nehezen indul be, az alapjárat felmászik 1400-ra, az előgyújtás pedig 40 fok lesz a 800-as fordulat és kb. 4 fok helyett. Ez addig tart, amíg ki nem szárad az autó. Utána mintha semmi baja nem lenne. Mostanában már szárazon sem hagyja abba a megtorpanásoka t hideg és meleg motornál.Akár az autópályán 100-nál is bizonytalan. Ami lett cserélve: légmennyiség mérő, gyertyakábelek, gyertyák, és még egy dolog, ami Matyikát is érintette(bocs hogy nem ismertem fel Óbudán :) ) Pontosabban cseréltél egy throttle position sensor-t amit a computer hibajelzésként adott. Ez persze csak egy része volt az egésznek. Egy szerelő barátom nézegette még a hibakódokat, de semmit nem talált. Megvizsgálta a főtengely holtponti jeladót, ami 900 ohm volt és a hall jeladót sajnos nem tudta kimérni a vezérműtengely holtponti jeladót. Ő úgy gondolta, hogy a computer hülyéskedik, de én ezt nem hiszem. Szerintem átveri valami szenzor, vagy lambdaszonda.
Tudtok ötletet?
Köszi!

Ha a fojtószelep érzékelőt beírta, akkor az jogos volt. Ebben ritkán téved a computer. Az előgyújtásod felmászik 40 fokra? 800-as fordulat mellett? Ez tényleg hihetetlen. Keress meg priviben légyszíves.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Vadbill
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 336



« Válasz #1007 Dátum: 2010. Június 13. - 12:16:42 »

Cső!
Mennyibe lenne 98-as coupéhoz szelepszár 
szimering csere?
Légyszi valaki!Köszi.
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1008 Dátum: 2010. Június 13. - 21:06:06 »

Cső!
Mennyibe lenne 98-as coupéhoz szelepszár 
szimering csere?
Légyszi valaki!Köszi.

Az én számításaim szerint húszezerből visszakapsz. Anyaggal együtt.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Vadbill
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 336



« Válasz #1009 Dátum: 2010. Június 14. - 05:03:11 »

Köszi Matyika!
Egyébként le kell venni a hengerfejet?
Naplózva
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #1010 Dátum: 2010. Június 14. - 15:17:25 »

Én tippelem, hogy nem kell levenni. Már csak azért se mert20e-ből szerintem azt nem úsznád meg.
Akkor hengerfej tömítést is cserélni kellene és az nem olcsó.
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Vadbill
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 336



« Válasz #1011 Dátum: 2010. Június 14. - 16:19:57 »

Én is erre gondoltam,legyen igazad. Csak jó lenne biztosan tudni,mert a szerelőm nem tudja.
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1012 Dátum: 2010. Június 14. - 20:55:53 »

Hát, ha a szerelőd nem tudja akkor én elárulom neki, általad. A gyertya nyíláson keresztül sűrített levegővel meg kell nyomni az adott hengert és akkor nem kell levenni a hengerfejet. De ez minden benzines autóra igaz, ergo ma már egyikről sem szokás levenni a hengerfejet. Nagyon egyszerű a "célszerszám"  ki kell törni egy használt gyertyából a porcelánt és merőlegesen egy fém csövet forrasztani a helyére. Ennek a fémcsőnek a végére jöhet egy levegő tömlő csatlakozó és máris megnyomható a henger, hogy ne essenek be a szelepek. Ennyi a trükk és nagyon régi trükk ez. Persze kell hozzá egy kompresszor.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #1013 Dátum: 2010. Június 14. - 21:52:55 »

Hát, ha a szerelőd nem tudja akkor én elárulom neki, általad. A gyertya nyíláson keresztül sűrített levegővel meg kell nyomni az adott hengert és akkor nem kell levenni a hengerfejet. De ez minden benzines autóra igaz, ergo ma már egyikről sem szokás levenni a hengerfejet. Nagyon egyszerű a "célszerszám"  ki kell törni egy használt gyertyából a porcelánt és merőlegesen egy fém csövet forrasztani a helyére. Ennek a fémcsőnek a végére jöhet egy levegő tömlő csatlakozó és máris megnyomható a henger, hogy ne essenek be a szelepek. Ennyi a trükk és nagyon régi trükk ez. Persze kell hozzá egy kompresszor.
Ez tök jó megoldás. Én meg arra  gondoltam, hogy a dugattyút a felső holtpontra állítják és akkor a dugattyú támassza meg a szelepeket. Dízelnél gondolom ez bejöhet de benzinesnél lehet, hogy nem ér fel a dugattyú odáig.
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Vadbill
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 336



« Válasz #1014 Dátum: 2010. Június 14. - 22:04:57 »

Ez tök jó! Elmondom neki,ezt még biztos nem csinálta.
Köszi! :yahoo:
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1015 Dátum: 2010. Június 14. - 23:10:01 »

Ez tök jó! Elmondom neki,ezt még biztos nem csinálta.
Köszi! :yahoo:

Ha még nem csinálta, akkor ne add ingyen az infót. ;) Én ingyen adtam, de csak neked.  ;)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Ákos
Vendég
« Válasz #1016 Dátum: 2010. Június 21. - 21:18:21 »

A szelepfedéltöm ítés cseréjekor vettem észre hogy ez a cső a bilincs felőli végén fel van hasadva:
. Alapjáraton fújtam oda egy kis féktisztítót, de nem pörgött fel jobban a motor, szóval akkor elvileg ott nem szív még fals levegőt, jól gondolom? :vakar: Lehet ilyet kapni egyáltalán? :nemtom:

üzenet összevonva: 2010. Június 21. - 21:21:20
Ja, a vezérműtengely ek hála az égnek nincsenek megkopva, pedig egy picit féltem tőle :$ .
« Utoljára szerkesztve: 2010. Június 21. - 21:21:20 írta Ákos » Naplózva
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #1017 Dátum: 2010. Június 22. - 10:00:15 »

Szerintem ez csak egy kartergáz cső.
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Versenyló
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.270



« Válasz #1018 Dátum: 2010. Június 22. - 20:33:15 »

Én is erre gondoltam,legyen igazad. Csak jó lenne biztosan tudni,mert a szerelőm nem tudja.
ha ezt nem tudja a szerelőd, akkor sürgősen cseréld le! már bocs.
Naplózva

Anyámmal élek, Ponyval járok, macskám van. És ne legyek kemény?!
BigDini
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 75


« Válasz #1019 Dátum: 2010. Június 27. - 09:53:45 »

Nos, végre megtörtént a kipuff hegesztés :) Sokkal jobb lett a hangja :D: 4.000 HUF
A 2 motortartó is bajos, ebből az egyiket megcsinálták: 2.000 HUF
Olaj orrán-száján folyik, jövő hónapban olajcserével együtt ez is megoldódik.
Aztán van egy kis gondom:



Mivel lehetne azt a lyukat ott hatásosan betömni, hogy tovább már ne rohadna szegény? (első futómű)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 66 67 [68] 69 70 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 29 lekéréssel.