Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:16:08


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









41 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681755 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #825 Dátum: 2010. Március 12. - 15:07:55 »

Egy olyan problémám lenne,hogy a vízhőfok jelző hol működik hol nem,teljesen random szerűen.Gondol om a jeladó ment tönkre mert a műszerfalon a mutató néha jelzi néha nem,tehát az működik ha kap jelet.Hol kellene ezt a jeladót keresnem illetve okoz ez valami hátrányt a későbbiekben?  :help: Valaki azt mondta előbb utóbb nő a fogyasztás,valóban?
mondjuk melyik autóban? A 3-ból amit szoktál itt szervizelni? :D
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #826 Dátum: 2010. Március 12. - 15:31:58 »

Egy olyan problémám lenne,hogy a vízhőfok jelző hol működik hol nem,teljesen random szerűen.Gondol om a jeladó ment tönkre mert a műszerfalon a mutató néha jelzi néha nem,tehát az működik ha kap jelet.Hol kellene ezt a jeladót keresnem illetve okoz ez valami hátrányt a későbbiekben?  :help: Valaki azt mondta előbb utóbb nő a fogyasztás,valóban?
mondjuk melyik autóban? A 3-ból amit szoktál itt szervizelni? :D
Skoda fostalicska 1.4 16v 2001-es évjárat. Igen,igazad van  :$ és általában valaki tudja a megoldást itt az online szervízen,ami azt tükrözi hogy jók vagytok gyerekek!  :victory:
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #827 Dátum: 2010. Március 12. - 16:00:08 »

Egy olyan problémám lenne,hogy a vízhőfok jelző hol működik hol nem,teljesen random szerűen.Gondolom a jeladó ment tönkre mert a műszerfalon a mutató néha jelzi néha nem,tehát az működik ha kap jelet.Hol kellene ezt a jeladót keresnem illetve okoz ez valami hátrányt a későbbiekben?  :help: Valaki azt mondta előbb utóbb nő a fogyasztás,valóban?
mondjuk melyik autóban? A 3-ból amit szoktál itt szervizelni? :D
Skoda fostalicska 1.4 16v 2001-es évjárat. Igen,igazad van  :$ és általában valaki tudja a megoldást itt az online szervízen,ami azt tükrözi hogy jók vagytok gyerekek!  :victory:
Pedig én most a haverod accentjére tippeltem, de féltem hogy az i30-al van baj, eszembe se jutott a tátika :$
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #828 Dátum: 2010. Március 12. - 16:01:11 »

Egy olyan problémám lenne,hogy a vízhőfok jelző hol működik hol nem,teljesen random szerűen.Gondol om a jeladó ment tönkre mert a műszerfalon a mutató néha jelzi néha nem,tehát az működik ha kap jelet.Hol kellene ezt a jeladót keresnem illetve okoz ez valami hátrányt a későbbiekben?  :help: Valaki azt mondta előbb utóbb nő a fogyasztás,valóban?
mondjuk melyik autóban? A 3-ból amit szoktál itt szervizelni? :D
Skoda fostalicska 1.4 16v 2001-es évjárat. Igen,igazad van  :$ és általában valaki tudja a megoldást itt az online szervízen,ami azt tükrözi hogy jók vagytok gyerekek!  :victory:


"A höfok mérő jeladója lehet a hibás.Ott van a termosztát melett,felett.Vezetékek jönnek ki belöle.Részben a müszernek részben a motorvezérlő elektronikának kuld jelet.Ki lehet méretni,de 3e-ért lehet venni másikat.A sárga szinjelzésű a jó,a kék a dizelé."

Ezt olvastam :)



- Ha ilyened van egyáltalán, amúgy akkor okozhat nagyobb fogyasztást, ha onnan megy a computerbe is a jel. Márpedig biztos onnan megy :)

Amit találtam, az meg zöld csíkos és dízelé, de hasonlít:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170409005646

Szerintem nem nagy összeg és el szokott romlani. Én kicserélném, de ha megmozgatod a kábeleket a csatlakozójáná l és közben valaki figyeli a műszert, akkor még az is kiderülhet, hogy valami kontakt hiba van csak (vagy az is van). Mindenesetre első nekifutásra mocorogtasd meg a kábelét ;)
Naplózva

Piu
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.108



« Válasz #829 Dátum: 2010. Március 12. - 16:10:54 »

A gyertyakábel melegen is rossz lenne! Délután kimérem a kábeleket.

Szia!

Ez speciel nem igaz, ez a hülye szénszálas gyertyakábel meg tudja viccelni az embert, nekem is 10-kmt rángatott utána elhallgatott. A mérés sem egzakt, pont ezért, bár hidegen elvileg kimutatja. Ha mégsem mutat semmit lomolj egy jó hosszú kábelt és cserélgesd ki egyenként az összeset.
 :friends:
Naplózva

HYUNDAI KLUB ;)
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #830 Dátum: 2010. Március 13. - 01:22:33 »

Egy olyan problémám lenne,hogy a vízhőfok jelző hol működik hol nem,teljesen random szerűen.Gondol om a jeladó ment tönkre mert a műszerfalon a mutató néha jelzi néha nem,tehát az működik ha kap jelet.Hol kellene ezt a jeladót keresnem illetve okoz ez valami hátrányt a későbbiekben?  :help: Valaki azt mondta előbb utóbb nő a fogyasztás,valóban?
mondjuk melyik autóban? A 3-ból amit szoktál itt szervizelni? :D
Skoda fostalicska 1.4 16v 2001-es évjárat. Igen,igazad van  :$ és általában valaki tudja a megoldást itt az online szervízen,ami azt tükrözi hogy jók vagytok gyerekek!  :victory:


"A höfok mérő jeladója lehet a hibás.Ott van a termosztát melett,felett.Vezetékek jönnek ki belöle.Részben a müszernek részben a motorvezérlő elektronikának kuld jelet.Ki lehet méretni,de 3e-ért lehet venni másikat.A sárga szinjelzésű a jó,a kék a dizelé."

Ezt olvastam :)



- Ha ilyened van egyáltalán, amúgy akkor okozhat nagyobb fogyasztást, ha onnan megy a computerbe is a jel. Márpedig biztos onnan megy :)

Amit találtam, az meg zöld csíkos és dízelé, de hasonlít:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170409005646

Szerintem nem nagy összeg és el szokott romlani. Én kicserélném, de ha megmozgatod a kábeleket a csatlakozójáná l és közben valaki figyeli a műszert, akkor még az is kiderülhet, hogy valami kontakt hiba van csak (vagy az is van). Mindenesetre első nekifutásra mocorogtasd meg a kábelét ;)
Megpróbálom,lehet csak kontakt hiba lesz.Viszont mindenféleképp kell vele kezdenem valamit,mert eddig vagy nem mutatott semmit vagy mutatta a 90fokot,ami üzemi hőm.,de viszont mostanában tuti üzemi hőmérséklet helyett is mutat 50-60 fokot,aztán meg semmit.Viszont meleget meg fúj a venti rendesen tehát termosztát rendben.Fogyas ztani még nem fogyaszt sokat,de nem is akarom megvárni,nemsokára úgyis megyek a szerelő haveromhoz,mert kopog az eleje a szilentek kivannak(octavia betegség),meg az EGR szelep miatt világít a check lámpa,hiába pucoltam ki.Aztán ha ott leszek rendbe teszi teljesen,meg ott van bontó,ahol mindent lehet hozzá kapni ócsón!Valahogy nem szeretem ha nincs teljesen rendbe az autó a seggem alatt legyen az bármilyen,meg amúgy is egy lerobbanás nem fér bele a napirendembe,mindig sietek.Köszi a tippet!

üzenet összevonva: 2010. Március 13. - 01:40:46
Egy olyan problémám lenne,hogy a vízhőfok jelző hol működik hol nem,teljesen random szerűen.Gondol om a jeladó ment tönkre mert a műszerfalon a mutató néha jelzi néha nem,tehát az működik ha kap jelet.Hol kellene ezt a jeladót keresnem illetve okoz ez valami hátrányt a későbbiekben?  :help: Valaki azt mondta előbb utóbb nő a fogyasztás,valóban?
mondjuk melyik autóban? A 3-ból amit szoktál itt szervizelni? :D
Skoda fostalicska 1.4 16v 2001-es évjárat. Igen,igazad van  :$ és általában valaki tudja a megoldást itt az online szervízen,ami azt tükrözi hogy jók vagytok gyerekek!  :victory:
Pedig én most a haverod accentjére tippeltem, de féltem hogy az i30-al van baj, eszembe se jutott a tátika :$
Az I30-al minden rendben,egy kicsit gyanús a kerékcsapágy,fura hangja van 40-50körül,mélyen búg,mintha terep gumi lenne az autón vagy ilyesmi.Bal hátuljára gyanakszom,ami kicsit húzós lesz ha tényleg az a baj(40000Ft).Viszont a bal eleje meg valószínűbb lenne(csak 10000Ft) a 17"-os kerék miatt,mert ugye kormányművet is kellett volna cserélni elvileg.Mindeg y ha az is lesz akkor sem venném le ezeket a kerekeket,hihetetlen különbség van az útfekvésében a gyári kerékhez képest.  :)
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 13. - 01:40:46 írta gretanorbi » Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Fodi
Vendég
« Válasz #831 Dátum: 2010. Március 13. - 09:02:03 »

A gyertyakábel melegen is rossz lenne! Délután kimérem a kábeleket.

Szia!

Ez speciel nem igaz, ez a hülye szénszálas gyertyakábel meg tudja viccelni az embert, nekem is 10-kmt rángatott utána elhallgatott. A mérés sem egzakt, pont ezért, bár hidegen elvileg kimutatja. Ha mégsem mutat semmit lomolj egy jó hosszú kábelt és cserélgesd ki egyenként az összeset.
 :friends:
A gyertyakábelek et tegnap kicseréltem,kértem kölcsön 4-et.Ma reggel ugyan az történt.
Indításnál semmi gond.Egyentete sen jár a motor,nem rángat.El akarok indulni,gázt adok, a motor fuldoklik és rángat. Pár másodperc mulva ,mintha semmi nem történt volna,tökéletesen működik!Hibajel nincs,és melegen nem jelentkezik a probléma. Próbáltam azt is.hogy indítás után alapjáraton hagytam 15-20 másodpercig. egyenletesen jár,nem fuldoklik. Utána indulok és jól működik a gép!
Tudom,használhatnám így is,de zavar a tudat hogy valami nem jó és nem szeretném megvárni míg végleg megáll!
Naplózva
hogy
Vendég
« Válasz #832 Dátum: 2010. Március 13. - 10:43:42 »

Fodi! Lehet, hogy a szívatóddal van a gond?
Naplózva
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #833 Dátum: 2010. Március 13. - 11:47:58 »

Valami más lesz a gond,nem a vízhőm. szenzor,ugyanis pont úgy kaptam el hogy mutatott,lehúztam a csatlakozót nem mutatott,visszadugtam mutatott,többször is,tehát az jó,egy kis idő múlva pedig vissza esett a mutató és hiába mozgattam semmi.Lehet a műszerfalba rossz a hőmérs. mutató?  :baby:
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #834 Dátum: 2010. Március 13. - 12:25:42 »

Valami más lesz a gond,nem a vízhőm. szenzor,ugyanis pont úgy kaptam el hogy mutatott,lehúztam a csatlakozót nem mutatott,visszadugtam mutatott,többször is,tehát az jó,egy kis idő múlva pedig vissza esett a mutató és hiába mozgattam semmi.Lehet a műszerfalba rossz a hőmérs. mutató?  :baby:

Az is lehet, hogy az óránál van valami kontakthiba. A Yarisnak odab@sztam egyet a műszerfalhoz és azóta nem gyullad ki a fékvisszajelző . Akkor vertem oda amikor kigyulladt az ABS is. Azóta egyik sem szórakozik.
Naplózva

gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #835 Dátum: 2010. Március 13. - 12:52:45 »

Valami más lesz a gond,nem a vízhőm. szenzor,ugyanis pont úgy kaptam el hogy mutatott,lehúztam a csatlakozót nem mutatott,visszadugtam mutatott,többször is,tehát az jó,egy kis idő múlva pedig vissza esett a mutató és hiába mozgattam semmi.Lehet a műszerfalba rossz a hőmérs. mutató?  :baby:

Az is lehet, hogy az óránál van valami kontakthiba. A Yarisnak odab@sztam egyet a műszerfalhoz és azóta nem gyullad ki a fékvisszajelző . Akkor vertem oda amikor kigyulladt az ABS is. Azóta egyik sem szórakozik.

Szerinted én nem ezzel kezdtem,az ütés mindennek használ.  :D Mégsem javul nem.
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #836 Dátum: 2010. Március 13. - 15:12:40 »

Valami más lesz a gond,nem a vízhőm. szenzor,ugyanis pont úgy kaptam el hogy mutatott,lehúztam a csatlakozót nem mutatott,visszadugtam mutatott,többször is,tehát az jó,egy kis idő múlva pedig vissza esett a mutató és hiába mozgattam semmi.Lehet a műszerfalba rossz a hőmérs. mutató?  :baby:

Az is lehet, hogy az óránál van valami kontakthiba. A Yarisnak odab@sztam egyet a műszerfalhoz és azóta nem gyullad ki a fékvisszajelző . Akkor vertem oda amikor kigyulladt az ABS is. Azóta egyik sem szórakozik.



Persze mert tönkrement az izzó :$ :DD :friends:
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #837 Dátum: 2010. Március 13. - 18:47:17 »

 :fuck:
Naplózva

tomppp
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 271



« Válasz #838 Dátum: 2010. Március 17. - 17:50:48 »

Rángatás témakörhöz:

Nekem az accentben az eredeti gyertyakábelek voltak(13 év) ,hidegen rángatott,melegen nem,a hideg fogyasztásom rossz volt.
Nagy gáz hatásra rángatott,fulladt,benzinszag,stb.
Gyertyakábel(az eredeti szenes) volt szakadt/átütött/kontaktos.
cserére(10.000 huf a szett,nemgyári) teljesen javult.

Check engine villogás/jeladó témakörhöz

8 évesen néha elkezdett villogni a Check Engine lámpa,az alapjárati fordulatszám változott,összevissza,sztochasztikusan hol jó volt,hol nem.
4x mentünk el a szervizbe kódolvasásra mire már ott is hajlandó volt csinálni...

A 3. alkalommal a szertvizbe begurulva gyógyult meg,addig 50 km csinálta...opá s...

4. alkalommal kiolvasták,motorhőfok volt a gond a comp. szerint,jeladót cseréltek(kb 4000Huf volt 6 éve) és jó lett
Később megröntgenezte m a jeladót,belül a tokozásban a műgyanta alatt vált le a szenzor és a kivezető szál ponthegesztett csatlakozása.

"A Trabant egyszerűsége néha tiszteletet ébreszt bennem..."
:)

Naplózva

Hyundai Accent LS  '94 1.5 benzines ECFI
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #839 Dátum: 2010. Március 17. - 18:01:06 »

"A Trabant egyszerűsége néha tiszteletet ébreszt bennem..."
:)

:D
Bizony, aszondják egy kis hozzáértéssel már megbízhatónak bizonyult!
Néha gyertyapucolás, oszt mehetünk is tovább! :)
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Oldalak: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.