Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:11:39


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









40 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681707 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #810 Dátum: 2010. Március 04. - 17:15:03 »

Az off autón megy egy vastag gumicső a motor aljától a levegőszűrő házon keresztül és a folytószelephe z megy,ez itt általában tele van ilyen barnás olajkrémmel,a cső is teljesen tele volt kipucoltam hátha segít neki,mondjuk mintha jobban is menne.Amúgy ez mitől lehet? Ja és az gáz hogy kicsit több,mint 1000mérföld megtétele után megevett kb.2dl olajat,mondjuk 5w-40 van benne,szerintem túl híg olaj ez egy ilyen "kopott" motorhoz,van benne 156000 mérföld(1.4benzin 16v),de amúgy megy szépen meg minden,semmi gond vele csak ez zavar.Nem lehet ez valaminek az előjele?
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Ákos
Vendég
« Válasz #811 Dátum: 2010. Március 04. - 17:34:27 »

Na rámértem a MAP-ra.Meleg motornál alapjáraton nekem 3.8-4.1 V-ot mutatott a műszer :vakar: :vakar: Igaz az alapjáratom vmiért 1000-1200 körül mozog.Lehet ezt már nem alapjáratnak tekinti az ECU? :g:
Hidegen az 1100-1200 teljesen normális.
1-2 perc melegedés után be kell álljon 700-900 közé.
:rolleyes:

Nekem teljesen rendben van az alapjáratom, és ma megtudtam hogy 3-ik sebességben óra szerint 16-18km/h az alja :DD . De még ekkor sem rángatott (csak már nagyon dörmögős volt a hangja :$), és pici gázra is megindult felfelé a ford. szám mutató :) .
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #812 Dátum: 2010. Március 04. - 21:52:10 »

Az off autón megy egy vastag gumicső a motor aljától a levegőszűrő házon keresztül és a folytószelephe z megy,ez itt általában tele van ilyen barnás olajkrémmel,a cső is teljesen tele volt kipucoltam hátha segít neki,mondjuk mintha jobban is menne.Amúgy ez mitől lehet? Ja és az gáz hogy kicsit több,mint 1000mérföld megtétele után megevett kb.2dl olajat,mondjuk 5w-40 van benne,szerintem túl híg olaj ez egy ilyen "kopott" motorhoz,van benne 156000 mérföld(1.4benzin 16v),de amúgy megy szépen meg minden,semmi gond vele csak ez zavar.Nem lehet ez valaminek az előjele?

Szerintem az egy kartergázcső, ami teljesen normális, hogy fehér trutyival van tele. Különösen Írországban. Pára+olaj=fehér trutyi. Olajfogyasztás ügyben próbáld a 10W-40-et szerintem jobb esz az neked.  ;) :friends: :friends: :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #813 Dátum: 2010. Március 04. - 23:52:54 »

Az off autón megy egy vastag gumicső a motor aljától a levegőszűrő házon keresztül és a folytószelephe z megy,ez itt általában tele van ilyen barnás olajkrémmel,a cső is teljesen tele volt kipucoltam hátha segít neki,mondjuk mintha jobban is menne.Amúgy ez mitől lehet? Ja és az gáz hogy kicsit több,mint 1000mérföld megtétele után megevett kb.2dl olajat,mondjuk 5w-40 van benne,szerintem túl híg olaj ez egy ilyen "kopott" motorhoz,van benne 156000 mérföld(1.4benzin 16v),de amúgy megy szépen meg minden,semmi gond vele csak ez zavar.Nem lehet ez valaminek az előjele?

Szerintem az egy kartergázcső, ami teljesen normális, hogy fehér trutyival van tele. Különösen Írországban. Pára+olaj=fehér trutyi. Olajfogyasztás ügyben próbáld a 10W-40-et szerintem jobb esz az neked.  ;) :friends: :friends: :friends:
Köszi a megnyugtató választ! Az olajfogyasztás ra én is ezt gondoltam nem tudom miért erősködött a haverom hogy ezt írja bele az autodata is meg nagyon jó olaj stb. igen új autóba,de ebbe már van több mint 200ezer km!  :köszi:  :friends:
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Ákos
Vendég
« Válasz #814 Dátum: 2010. Március 06. - 15:49:55 »

 :vakar: :vakar: :vakar:
Ki akartam bányászni a benzinpumpát. De hogyan lehet ezt kiszedni? :nemtom:

Gondolom nem ártana megtisztítani a környékét először :$ . De utána? Az a karika a titok nyitja? Azok ott fülek lennének az oldalán? :g:
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #815 Dátum: 2010. Március 06. - 17:38:01 »

:vakar: :vakar: :vakar:
Ki akartam bányászni a benzinpumpát. De hogyan lehet ezt kiszedni? :nemtom:

Gondolom nem ártana megtisztítani a környékét először :$ . De utána? Az a karika a titok nyitja? Azok ott fülek lennének az oldalán? :g:

Mindenképpen tisztítsd meg a környékét. A titok nyitja a fekete műanyag karika. Jobb menetes. Mivel célszerszámod nincs hozzá, egy nagy csavarhúzóval és egy kalapáccsal tudod a titkot nyitni.  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 06. - 17:40:44 írta Matyika » Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Ákos
Vendég
« Válasz #816 Dátum: 2010. Március 06. - 17:42:19 »

Mindenképpen tisztítsd meg a környékét. A titok nyitja a fekete műanyag karika. Jobb menetes. Mivel célszerszámod nincs hozzá, egy nagy csavarhúzóval és egy kalapáccsal tudod a titkot nyitni.  ;)
Holnap nekiesek (ha jó idő lesz :D ). Köszi :friends: .
Naplózva
tomppp
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 271



« Válasz #817 Dátum: 2010. Március 06. - 20:08:18 »

Múlt héten bányásztam ki én is a benzinpumpát,szerencsére nekem 8 csavar tartja a fedelet.a csak bilinccsen rögzitett cső a visszafolyó,a másik meg egy 2-3 kis tömítőgyűrűvel illesztettcsat lakozás ami benyúlik a hézba ugy 2 cm-t,óvatosan egyenesen kijön elvileg a 10es csavar kitekerése után.
Majd légyszi fényképezd le kiszerelve az egységet.
Nekem az alján egy műanyag membránanyagbó l hegesztett zsák volt,nem tudom,beszerezhető ez?
Naplózva

Hyundai Accent LS  '94 1.5 benzines ECFI
Ákos
Vendég
« Válasz #818 Dátum: 2010. Március 06. - 21:43:17 »

Múlt héten bányásztam ki én is a benzinpumpát,szerencsére nekem 8 csavar tartja a fedelet.a csak bilinccsen rögzitett cső a visszafolyó,a másik meg egy 2-3 kis tömítőgyűrűvel illesztettcsat lakozás ami benyúlik a hézba ugy 2 cm-t,óvatosan egyenesen kijön elvileg a 10es csavar kitekerése után.
Majd légyszi fényképezd le kiszerelve az egységet.
Nekem az alján egy műanyag membránanyagbó l hegesztett zsák volt,nem tudom,beszerezhető ez?

Lesz fénykép ;) . Az a zsák meg ha minden igaz az előszűrő, gondolom beszerezhető Hyundai-hoz is :nemtom: .

üzenet összevonva: 2010. Március 07. - 19:08:13
Ez is rendben :lapoz: .

Csak azt tudnám hogy mitől kékes színű az üzemanyag a tankban... :vakar: :nemtom:
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 07. - 19:08:13 írta Ákos » Naplózva
Fodi
Vendég
« Válasz #819 Dátum: 2010. Március 12. - 08:55:32 »

Sziasztok! Van egy5 éves Getz-em.Kifogott rajtam egy probléma,amivel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni! Hideg indításkor az autó gond nélkül indul,viszont mikor elindulok vele akkor megtorpan vagy lefullad. Ha lenyomom a gázpedált,akkor elkezd hörögni és fuldokolni az autó. Nagyon erős benzinszagot lehet érezni.Ez tart kb.10-15 másodpercig. Utána mintha semmi sem történt volna,tökéletesen műkögik a gép! Melegen indításkor semmi hiba nincs. Én jeladóra gyanakszom,csak nem tudom melyik lehet.
Szeretnék segítséget kérni,mi okozhatja a problémát?
Köszönöm :Tamás.
Naplózva
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #820 Dátum: 2010. Március 12. - 09:25:10 »

Sziasztok! Van egy5 éves Getz-em.Kifogott rajtam egy probléma,amivel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni! Hideg indításkor az autó gond nélkül indul,viszont mikor elindulok vele akkor megtorpan vagy lefullad. Ha lenyomom a gázpedált,akkor elkezd hörögni és fuldokolni az autó. Nagyon erős benzinszagot lehet érezni.Ez tart kb.10-15 másodpercig. Utána mintha semmi sem történt volna,tökéletesen műkögik a gép! Melegen indításkor semmi hiba nincs. Én jeladóra gyanakszom,csak nem tudom melyik lehet.
Szeretnék segítséget kérni,mi okozhatja a problémát?
Köszönöm :Tamás.
Én meg gyertyakábelre :) 2002-es accent hasonló tüneteket produkált, csak nem fulladt le, mert mindössze 1 henger maradt ki, de a benzinszag a torpanás minden stimmel! Sztem itt kezd a problémát keresgélni :)
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Fodi
Vendég
« Válasz #821 Dátum: 2010. Március 12. - 09:50:22 »

Sziasztok! Van egy5 éves Getz-em.Kifogott rajtam egy probléma,amivel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni! Hideg indításkor az autó gond nélkül indul,viszont mikor elindulok vele akkor megtorpan vagy lefullad. Ha lenyomom a gázpedált,akkor elkezd hörögni és fuldokolni az autó. Nagyon erős benzinszagot lehet érezni.Ez tart kb.10-15 másodpercig. Utána mintha semmi sem történt volna,tökéletesen műkögik a gép! Melegen indításkor semmi hiba nincs. Én jeladóra gyanakszom,csak nem tudom melyik lehet.
Szeretnék segítséget kérni,mi okozhatja a problémát?
Köszönöm :Tamás.
Én meg gyertyakábelre :) 2002-es accent hasonló tüneteket produkált, csak nem fulladt le, mert mindössze 1 henger maradt ki, de a benzinszag a torpanás minden stimmel! Sztem itt kezd a problémát keresgélni :)
De melegem nincs probléma. A gyertyakábel melegen is rossz lenne! Délután kimérem a kábeleket.
Naplózva
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #822 Dátum: 2010. Március 12. - 10:19:09 »

Sziasztok! Van egy5 éves Getz-em.Kifogott rajtam egy probléma,amivel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni! Hideg indításkor az autó gond nélkül indul,viszont mikor elindulok vele akkor megtorpan vagy lefullad. Ha lenyomom a gázpedált,akkor elkezd hörögni és fuldokolni az autó. Nagyon erős benzinszagot lehet érezni.Ez tart kb.10-15 másodpercig. Utána mintha semmi sem történt volna,tökéletesen műkögik a gép! Melegen indításkor semmi hiba nincs. Én jeladóra gyanakszom,csak nem tudom melyik lehet.
Szeretnék segítséget kérni,mi okozhatja a problémát?
Köszönöm :Tamás.
Én meg gyertyakábelre :) 2002-es accent hasonló tüneteket produkált, csak nem fulladt le, mert mindössze 1 henger maradt ki, de a benzinszag a torpanás minden stimmel! Sztem itt kezd a problémát keresgélni :)
De melegem nincs probléma. A gyertyakábel melegen is rossz lenne! Délután kimérem a kábeleket.
Sztem mérd ki, aztán nézzük tovább :) check engine nem villog? mert akkor ki is lehetne olvasni hogy mi a baja, ha jeladó lenne, akkor szinte biztos, hogy gyújt check engine lámpát!
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
gretanorbi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.126



« Válasz #823 Dátum: 2010. Március 12. - 11:21:45 »

Egy olyan problémám lenne,hogy a vízhőfok jelző hol működik hol nem,teljesen random szerűen.Gondol om a jeladó ment tönkre mert a műszerfalon a mutató néha jelzi néha nem,tehát az működik ha kap jelet.Hol kellene ezt a jeladót keresnem illetve okoz ez valami hátrányt a későbbiekben?  :help: Valaki azt mondta előbb utóbb nő a fogyasztás,valóban?
Naplózva

Hyundai I40 1.7CRDI
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #824 Dátum: 2010. Március 12. - 14:08:58 »

Sziasztok! Van egy5 éves Getz-em.Kifogott rajtam egy probléma,amivel kapcsolatban szeretnék segítséget kérni! Hideg indításkor az autó gond nélkül indul,viszont mikor elindulok vele akkor megtorpan vagy lefullad. Ha lenyomom a gázpedált,akkor elkezd hörögni és fuldokolni az autó. Nagyon erős benzinszagot lehet érezni.Ez tart kb.10-15 másodpercig. Utána mintha semmi sem történt volna,tökéletesen műkögik a gép! Melegen indításkor semmi hiba nincs. Én jeladóra gyanakszom,csak nem tudom melyik lehet.
Szeretnék segítséget kérni,mi okozhatja a problémát?
Köszönöm :Tamás.
Én is jeladóra gyanakszom.
Lehet légtömegmérő, vagy jó eséllyel hőmérséklet-szenzor.
Szervíz olvassa ki a komputert! Hátha abból kiderül.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Oldalak: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.