Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:14:26


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









38 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681737 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #780 Dátum: 2010. Február 28. - 19:24:51 »

Én első körben alkatrész cserével próbálnám meg megoldani a problémát. Zsoltnak van donorautója, kérd tőle kölcsön a MAP szenzort.  ;)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Ákos
Vendég
« Válasz #781 Dátum: 2010. Február 28. - 19:59:09 »

Én első körben alkatrész cserével próbálnám meg megoldani a problémát. Zsoltnak van donorautója, kérd tőle kölcsön a MAP szenzort.  ;)
Logikus lenne, csak az a gond hogy ők nem a szomszédban laknak, de majd kiokoskodok valamit ;) :friends: .
Naplózva
Piu
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.108



« Válasz #782 Dátum: 2010. Február 28. - 20:39:33 »

Most én is megvilágosodta m, köszönöm! Csak azt a picike dolgot nem értem, hogy 92-ben raktak bele MAF senzort, ami ezekszerint pontosabb, akkor miért kellett lebutítani? :g: Mindegy, a lényeg, hogy a rejtély megoldódott!
Naplózva

HYUNDAI KLUB ;)
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #783 Dátum: 2010. Február 28. - 21:25:45 »

Én első körben alkatrész cserével próbálnám meg megoldani a problémát. Zsoltnak van donorautója, kérd tőle kölcsön a MAP szenzort.  ;)


 :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #784 Dátum: 2010. Február 28. - 22:13:05 »

Én első körben alkatrész cserével próbálnám meg megoldani a problémát. Zsoltnak van donorautója, kérd tőle kölcsön a MAP szenzort.  ;)
Logikus lenne, csak az a gond hogy ők nem a szomszédban laknak, de majd kiokoskodok valamit ;) :friends: .
figyi, ha letudod a ZSoltival boltolni a cserét a donorból, akkor amikor megyek az erősítőért leviszem magammal, ha nem annyira sürgős :) Vagy nem tom :)
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Ákos
Vendég
« Válasz #785 Dátum: 2010. Február 28. - 22:15:15 »

Én első körben alkatrész cserével próbálnám meg megoldani a problémát. Zsoltnak van donorautója, kérd tőle kölcsön a MAP szenzort.  ;)


 :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$
Zsolti, ez mit jelent? :D Nincs már meg a donor? :vakar:
Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #786 Dátum: 2010. Február 28. - 23:17:42 »

Akkor most igen nagy valószínűségge l ( >90% :D) a MAP szenzort kellene kicserélnem? Végülis... Minden más tökéletes :) . Ez nem egy német alkatrész? :vakar: :DD
Sziszipapa, amit linkeltél nekem az e-bay-ről, az Forintosítva mennyibe kerülne mire ideérne? :$  Vagy érdemes lehet bontottal próbálkozni? :g:

Érdemes lenne kipróbálni előtte, hogy tényleg az-e, de kérdésedre ez http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260399112447 konkrétan 30 GBP, ami kb. 9000 HUF
Szerintem a bontott is lutri. Mennyi ebből egy új? Ha ennyi mindenhez jó, akkor gondolom sok helyen lehet kapni.
Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #787 Dátum: 2010. Február 28. - 23:20:24 »

Akkor most igen nagy valószínűségge l ( >90% :D) a MAP szenzort kellene kicserélnem? Végülis... Minden más tökéletes :) . Ez nem egy német alkatrész? :vakar: :DD
Sziszipapa, amit linkeltél nekem az e-bay-ről, az Forintosítva mennyibe kerülne mire ideérne? :$  Vagy érdemes lehet bontottal próbálkozni? :g:

Érdemes lenne kipróbálni előtte, hogy tényleg az-e, de kérdésedre ez http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260399112447 konkrétan 30 GBP, ami kb. 9000 HUF
Szerintem a bontott is lutri. Mennyi ebből egy új? Ha ennyi mindenhez jó, akkor gondolom sok helyen lehet kapni.
20-22ezer egy új. Az nem kevés egy ilyen kis dobozkáért Szomorú . Tényleg ki kell próbálni mielőtt vennék egyet.
Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #788 Dátum: 2010. Február 28. - 23:25:07 »

http://www.vatera.hu/opel_vectra_1_6i_map_szenzor_164189007.html


üzenet összevonva: [time]2010. febr. 28., vasárnap, 22.26.47 GMT-1[/time]
http://www.vatera.hu/opel_map_szenzor_szivocsonk_nyomasmero_163578318.html

üzenet összevonva: 2010. Február 28. - 23:33:30
   
CITROEN/PEUGEOT
19204S
1920FC
594607
594609
DAEWOO 16137039
FIAT 7696064
GM 12569240
16137039
9389131
HUYUNDAI 39330-24750
KIA 0K950 18 211
OPEL 1238788
ALFA
ROMEO
CITROEN
PEUGEOT
DAEWOO
FIAT
GM
HUYUNDAI
KIA
OPEL
RENAULT
VOLVO
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 28. - 23:33:30 írta Sziszipapa » Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #789 Dátum: 2010. Február 28. - 23:46:53 »

A második az elég baráti, köszönöm szépen :good: :köszi: . Azért megpróbálok szerezni egyet kölcsönbe, ellenőrzés gyanánt :) .
Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #790 Dátum: 2010. Február 28. - 23:59:35 »

Nem eléggé tudományos, de egy voltmérővel ellenőrizheted:

Checking The Manifold Absolute Pressure (MAP) Sensor

Az ecutól kap tápot, ez a csatin három vezetékből a két szélső GND/5V

A középsőn megy vissza a jel:

Ha nem megy a motor, de ráadod a gyújtást, akkor 4,5V körül kell lennie.

Meleg motornál alapjáraton 1.5 - 2.1 Volt között kell lennie.

Ha 0 körül vagy 5V körül mérsz, akkor szakadt, vagy zárlatos.

Ha járó motornál is 4,5-öt mérsz akkor le van ragadva.

_____________

Ha jól gondolom.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 01. - 00:21:49 írta Sziszipapa » Naplózva

Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #791 Dátum: 2010. Március 01. - 00:05:47 »

Alapvetően jól gondolod.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Ákos
Vendég
« Válasz #792 Dátum: 2010. Március 01. - 00:09:40 »

Nem eléggé tudományos, de egy voltmérővel ellenőrizheted:

http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/aa042603a_06.htm

Az ecutól kap tápot, ez a csatin három vezetékből a két szélső GND/5V

A középsőn megy vissza a jel:

Ha nem megy a motor, de ráadod a gyújtást, akkor 4,5V körül kell lennie.

Meleg motornál alapjáraton 1.5 - 2.1 Volt között kell lennie.

Ha 0 körül vagy 5V körül mérsz, akkor szakadt, vagy zárlatos.

_____________

Ha jól gondolom.
Jó, akkor holnap meló után méregetek :D . Néztem már így a fojtószelep potit is :rolleyes: .
 :köszi: :köszi: :köszi:

üzenet összevonva: [time]2010. márc.  1., hétfő, 16.06.56 GMT-1[/time]
Megvan az eredmény :) .

Az 5V amit kapnia kell, az tökéletes, 5,01V.
Gyújtás állásban 4,5V helyett 4,77-et mértem.
Melegen, alapjáraton 1,5-2,1V között kellene lennie, én 1,20-1,25-öt mértem :g: .

Zsoltiiii! Megkérhetnélek rá hogy mérd meg a Te Lantrádon is ha lesz majd rá időd? :$ :$ :$  2 db 10-20cm-es vezeték kell csak hozzá, ezeknek úgy 2cm hosszan le kell csupaszolni a végét. Le kell húzni a tűzfalra szerelt kis GM ( :vazze: ) feliratú doboz csatiját (a szívócső végéből megy rá egy rövidebb csövecske, nem lehet eltéveszteni :) ). A csatinak a középső és a jobb oldali lyukába bele kell dugni a vezetékek egyik végét, majd visszadugni a csatit ameddig engedi. Így már lehet is mérni :) . Nem nehéz, 5 perces művelet a méréssel együtt és nagy segítség lenne nekem :$ .
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 01. - 17:08:15 írta Ákos » Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #793 Dátum: 2010. Március 02. - 00:24:08 »

Nem eléggé tudományos, de egy voltmérővel ellenőrizheted:

http://autorepair.about.com/cs/troubleshooting/l/aa042603a_06.htm

Az ecutól kap tápot, ez a csatin három vezetékből a két szélső GND/5V

A középsőn megy vissza a jel:

Ha nem megy a motor, de ráadod a gyújtást, akkor 4,5V körül kell lennie.

Meleg motornál alapjáraton 1.5 - 2.1 Volt között kell lennie.

Ha 0 körül vagy 5V körül mérsz, akkor szakadt, vagy zárlatos.

_____________

Ha jól gondolom.
Jó, akkor holnap meló után méregetek :D . Néztem már így a fojtószelep potit is :rolleyes: .
 :köszi: :köszi: :köszi:

üzenet összevonva: [time]2010. márc.  1., hétfő, 16.06.56 GMT-1[/time]
Megvan az eredmény :) .

Az 5V amit kapnia kell, az tökéletes, 5,01V.
Gyújtás állásban 4,5V helyett 4,77-et mértem.
Melegen, alapjáraton 1,5-2,1V között kellene lennie, én 1,20-1,25-öt mértem :g: .

Zsoltiiii! Megkérhetnélek rá hogy mérd meg a Te Lantrádon is ha lesz majd rá időd? :$ :$ :$  2 db 10-20cm-es vezeték kell csak hozzá, ezeknek úgy 2cm hosszan le kell csupaszolni a végét. Le kell húzni a tűzfalra szerelt kis GM ( :vazze: ) feliratú doboz csatiját (a szívócső végéből megy rá egy rövidebb csövecske, nem lehet eltéveszteni :) ). A csatinak a középső és a jobb oldali lyukába bele kell dugni a vezetékek egyik végét, majd visszadugni a csatit ameddig engedi. Így már lehet is mérni :) . Nem nehéz, 5 perces művelet a méréssel együtt és nagy segítség lenne nekem :$ .

Szerintem működik :) - Legfeljebb egy kicsit túlzásokba is esik. Ha alacsony fordulaton túl szegény és magas fordulaton túl dús a levegő/üzemanyag keverék, akkor legfeljebb nagyobb gázzal indulsz és amikor pörög akkor jól megy, viszont emiatt fogyaszthat sokat is akár.
Csak hangosan filózok.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 02. - 00:48:45 írta Sziszipapa » Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #794 Dátum: 2010. Március 02. - 00:53:35 »

Szerintem működik :)
Hát én ennek nem annyira örülök Szomorú . Eddig minden jó ami vizsgálva lett :fej: . Akkor most hogyan tovább? :nemtom:  Azt nem tudnád megnézni nekem a HMA Service oldalon hogy hol van ennek a motornak az EGR szelepe? :$
Naplózva
Oldalak: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.