Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:11:35


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









40 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681706 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Ákos
Vendég
« Válasz #765 Dátum: 2010. Február 27. - 23:28:11 »

Ház nélkül ilyen: :)

Hát én ilyen szmájli formájú légtömegmérőt még életemben nem láttam :DD . Pedig nagyon jópofa :lol: . Amúgy az alkatrészlistá kon sem találkoztam légtömegmérőve l az 1.6-oshoz :) .
Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #766 Dátum: 2010. Február 27. - 23:33:10 »

Nem írja hozzá, de szerintem rá lehet applikálni rotfl Rodrigó barátunk rátette az accentjére is:

http://www.rodrigog.com/hyundaiaccent/index.htm

Ez nem is olyan rossz oldal, kár, hogy sokat nem habla espanol, de Zsú már tanulja. Amúgy a képeket is elég nézegetni rotfl

üzenet összevonva: 2010. Február 27. - 23:57:39
Ház nélkül ilyen: :)

Hát én ilyen szmájli formájú légtömegmérőt még életemben nem láttam :DD . Pedig nagyon jópofa :lol: . Amúgy az alkatrészlistá kon sem találkoztam légtömegmérőve l az 1.6-oshoz :) .

Pedig ezek ilyenek...

« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 27. - 23:57:39 írta Sziszipapa » Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #767 Dátum: 2010. Február 28. - 00:04:41 »

Hát én ilyen szmájli formájú légtömegmérőt még életemben nem láttam :DD . Pedig nagyon jópofa :lol: . Amúgy az alkatrészlistá kon sem találkoztam légtömegmérőve l az 1.6-oshoz :) .

Pedig ezek ilyenek...

http://subnotebook.uw.hu/mafla.jpg
:lol: :lol: :lol:
Loco :vazze: :D .
Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #768 Dátum: 2010. Február 28. - 00:16:43 »

http://www.vatera.hu/hyundai_lantra_1_6i_16v_legtomegmero_32009_30002_163826520.html

Ez mi ez? :vakar:
Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #769 Dátum: 2010. Február 28. - 00:19:31 »

Ez szerintem egy J1-es Lantra légtömegmérője :) .

üzenet összevonva: 2010. Február 28. - 00:23:58
Jaja, tele van a srác J1-es alkatrészekkel :D . Ez ahhoz való légszűrőház légtömegmérőve l ;) .
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 28. - 00:23:58 írta Ákos » Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #770 Dátum: 2010. Február 28. - 00:25:49 »

Nem létezik, hogy a tiédben nincs Szomorú

Én tennék bele egyet simán rotfl legfeljebb kettő lesz.

Nézted rodrigót? Szerintem az a szekér gurulhat rendesen.
Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #771 Dátum: 2010. Február 28. - 00:40:16 »

Nem létezik, hogy a tiédben nincs Szomorú

Én tennék bele egyet simán rotfl legfeljebb kettő lesz.

Nézted rodrigót? Szerintem az a szekér gurulhat rendesen.
Rakhatok bele én is, az ABS modul helyén bőven elfér... rotfl

Néztem ;) . Biztos sokat is dolgozott rajta :) .
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 28. - 00:54:54 írta Ákos » Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #772 Dátum: 2010. Február 28. - 01:23:09 »

A 2.0-eshez tuti van ;) Neked mi vagyon a motrod kódja?

HYUNDAI - LANTRA II 2.0 16V Saloon 08/96 - 09/00 102 139  1975 G4GF

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250532386156

Az 1.8-ashoz is: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260325750793
Forgalmi szerint G4GR. De ez nem biztos :) . 1.6 16V, 84kW. Ez a biztos :D .

Valami nem stimmel, a G4GR 66 kw, a 4G61 pedig valóban 84kW. Ez utóbbi 16 szelepes. Ha tiéd 16 szelepes, akkor inkább 4G61, de ennek még utána fogok nézni. Így első ránézésre a 4G61 Mitsubishi motorkód szerintem, míg a G4GR Hyundai, de több helyen is 66 és 84 kw-ot írnak a Mitsu javára. Lehet, hogy a G4GR is 16 szelepes. Nincs dögcédula a motortérben?

üzenet összevonva: [time]2010. febr. 28., vasárnap, 00.32.05 GMT-1[/time]
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Sirius_engine#4G61


üzenet összevonva: [time]2010. febr. 28., vasárnap, 00.34.30 GMT-1[/time]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Beta_engine#1.6

Itt meg erre írnak 85-öt, a mitsura meg 92 kw-ot írtak...  :fool:

üzenet összevonva: [time]2010. febr. 28., vasárnap, 01.01.28 GMT-1[/time]
Neked MAP szenzorod van, azért nincs MAF szenzorod.  :vazze:

"As you have the Beta I, to have the whole picture you can also look at Hyundai Aftermarket now it's a view only forum, but in it's days it was "the" place to look at, as now is RDTiburon.com. There you will find A LOT of technical info, and also info on the Beta2.
The Beta 2 is used in some other vehicles like the new Tucson 2.0 L, Elantra 2.0 and GK Coupe (coupe 2003 and up).
Basically the valve train is different because it uses solid vlave lifters instead of the HLA's we have, the Throttle Body is different, it uses a NON-return fuel sistem, the duration on the intake cam is better than ours, but the exhaust cam is less agressive, so ours is better.
In the US another big difference is that Beta 1 used MAF (Mass Airflow Sensor) and the Beta 2 uses MAP (Manifold Absolute Pressure {sensor}) but in the rest of the world Beta 1 used MAP also, so for you in Greece there's not the MAF-MAP difference, it's all MAP.
There are some other differences I don't have in the head right now, but they are not so many, it's details only, oh and I am sure you will ask... heads are swappable, just ask Jaws"

üzenet összevonva: [time]2010. febr. 28., vasárnap, 01.03.10 GMT-1[/time]
A MAP szenzor a motor szívócsövében levő depresszió mérésére szolgál.
A működése nagyban befolyásolja a motor működését. A számítógép ennek segítségével befolyásolja a gyújtás és a befecskendezés egyes paramétereit.
Ha hibás a motor, gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel, stb. Ha tényleg ez a hiba, akkor érdemes cserélni.

üzenet összevonva: [time]2010. febr. 28., vasárnap, 01.11.06 GMT-1[/time]
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=380199208711
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260399112447




üzenet összevonva: 2010. Február 28. - 02:34:13
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 28. - 02:34:13 írta Sziszipapa » Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #773 Dátum: 2010. Február 28. - 04:10:20 »

Azért írtam hogy elvileg mert össze-vissza van irkálva mindenhol :) .
A MAP szenzort vágom, szívócső nyomásérzékelő, ott van a tűzfalon, és ha lehúzom a csövét leáll a motor, tök jó játék :D . Gondolod hogy érdemes lenne kipróbálni egy másikkal? :vakar:  Mert találomra nem fogok újat venni :D .

üzenet összevonva: [time]2010. febr. 28., vasárnap, 03.21.20 GMT-1[/time]
http://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/5.1.pdf

"1.6. Elsősorban a kevésbé szigorú (tehát régebbi) előírásokhoz igazodó befecskendező rendszerek
teljes gázadáskor (például a fojtószelep 70°-nál nyitottabb helyzetében) úgynevezett teljesterhelés dúsítást hoznak létre. Ezzel keverékképzési oldalról biztosítják, hogy a motor képes legyen a maximális teljesítmény leadására. Természetesen ekkor a rendszer felhagy a lambda-szabályzással, vezérléssel
üzemel. A mai rendszerek e dúsítást a szigorodó környezetvédel mi előírások miatt gyakran nem
alkalmazzák."


Kis gázzal való gyorsításnál nem torpan meg 1800-nál :g: .

üzenet összevonva: 2010. Február 28. - 04:37:18
Fiat Stilo :$

http://www.stiloklub.hu/index.php?m=104&tk=3&atk=136

"...Az elindulás is veszélyes, mert pl. a garázs beállómnál van egy 1cm-es küszöb és azon csúsztatott kuplunggal megyek át, akkor is hullámzik ha a fordulatszámot megemelem."

Nekem nagyobb gáznál nem hullámzik, de azért hasonló a hiba :) .

"...Nem feltétlenül mehetett tönkre a nyomásérzékelő .
Nekem pl. október elején jelzett hibát, akkor NéroM5 csak kiolvasta a hibakódot és nem csinált semmit, majd november elején újra jelentkezett, akkor már Érdre vittem és ott kitisztították a pillangószelep et, ami közvetlen a nyomásérzékelő mellett található. Azóta még nem jött elő újból a hiba, viszont azóta harapósabb a kocsi és szerintem a fogyasztása is alacsonyabb lett (6 alatt van most télen, igaz nagyrészt országút)."




http://injektor.hu/index.jsp?id=2&main=146&akt=2

"Nem feltétlenül kell légtömegárammé rés az Otto-motor vezérléséhez. Sőt, több okból kifolyólag sokkal megbízhatóbb megoldás a szívócső vákuum mérése, ehhez célszerűen csak egy nyomásérzékelő szenzorra van szükség. Az elv gyakorlatilag hosszú évek óta változatlan, MAP-szenzorból viszont annál többfélével találkozhatunk . Nevét az angol Manifold Absolute Pressure (szívótér abszolút nyomás) szóösszetételb ől nyerte. Lehet az ECU-ba építve, lehet a szívócsőtől akár fél méterre "egy cső végén", újabban általában egyszerűen a szívócsőben helyezkedik el. Diagnosztikája pofonegyszerű, kevés kivételtől eltekintve igen megbízható eszköz. Persze meg kell jegyezzük, hogy a kor előrehaladtáva l egyre inkább átveszik a szerepet a légtömegmérős, illetve "vegyes" rendszerek, természetesen a környezetvédel mi normák szigorodása miatt. "
« Utoljára szerkesztve: 2010. Február 28. - 04:51:37 írta Ákos » Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #774 Dátum: 2010. Február 28. - 13:25:54 »

MAP szenzor, az is jó. :D
Én úgy általában gondoltam MAF/MAP szenzorra, mint valami eszközre, amivel közvetve vagy közvetlenül a beszívott levegőmennyisé get lehet mérni. Sztem Piu is. ;)
Bocs, ha félreérthető volt!
Akkor most tényleg passz. :nemtom:
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Piu
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.108



« Válasz #775 Dátum: 2010. Február 28. - 15:04:44 »

Hell yeah, valami csak van benne! :felad: :felad: És mukodik rendesen?
Naplózva

HYUNDAI KLUB ;)
Ákos
Vendég
« Válasz #776 Dátum: 2010. Február 28. - 15:24:53 »

Hell yeah, valami csak van benne! :felad: :felad: És mukodik rendesen?
Azt jó lenne tudni :) . De egy kis érdekesség: ugyanez a MAP szenzor van többek között némelyik Astrában is. Na mármost. Az én 1.6-osomnak igen komoly alapjárati gondjai voltak, le is állt egyfolytában, és városban az is rengeteget zabált. Országúton meg 6 alatt :) . Ismerős 1.4-es asztija szintén ilyen MAP szenzoros, városban 10-11 lityit eszik. Szóval érdekes :rolleyes: . Lehet keresek valami ismerőst akinek ugyanilyen van az autójában, és biztosan jól működik. Szóba jöhet Alfa Romeo, Citroen, Fiat, Ford, Opel, Peugeot, Renault, Volvo.
Naplózva
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #777 Dátum: 2010. Február 28. - 16:03:47 »

Az én Lantránban és a Ponymban sincs az a fajta légtömegmérő amit kerestetek :'( A MAP-ot még nem kerestem egyiken se.Lantrám '96 1.6 16v és forgali szerint csak 66kw-os viszont a szedánokat 84 kw-al árulják.Juhyé '99 ua motor 84kw szintén kombi.A Pony '93 1.5 8v szintén 66kw papíron.
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #778 Dátum: 2010. Február 28. - 16:20:41 »

Azért nem találsz légtömeg mérőt, (MAF) mert neked is MAP szenzorod van. De Sziszipapa ezt már rendesen kivesézte. Nem is kell semmit hozzátenni. Régen ezeket a MAP szenzorokat használták, ma inkább a MAF, mert pontosabb, egybeépíthető a hőmérséklet mérővel, sőt ahol szükség van rá a turbó nyomás mérőt is beleépítik. A rejtély megoldódott.  :D
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Ákos
Vendég
« Válasz #779 Dátum: 2010. Február 28. - 17:23:09 »

Akkor most igen nagy valószínűségge l ( >90% :D) a MAP szenzort kellene kicserélnem? Végülis... Minden más tökéletes :) . Ez nem egy német alkatrész? :vakar: :DD
Sziszipapa, amit linkeltél nekem az e-bay-ről, az Forintosítva mennyibe kerülne mire ideérne? :$  Vagy érdemes lehet bontottal próbálkozni? :g:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.