Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:11:12


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









39 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681702 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #675 Dátum: 2010. Január 25. - 13:50:22 »

koszi a segitseget ezeket atnezem
holnap megyek bontoba amit lehet kiszedek es kiprobalom
a gyertyakat csak kijjebb csavarjam?
a legszuro eleg regi lehet azzal is a gond
de erdekes hogy mindig meleg motornal jatsza el
es amikor nem adok neki gazt akkor neha lefullad es nem indul ezt nem ertem
lehet az alapjaratot kell feljebb venni mert az is ugral
sportkipufogo van rajta szerintem azt visszacserelem veszek hozza egy normalisat mert az is lefojthatja
habar az mar indulasnal hideg motornal is fulladna nem?


A gyertyákat nem kell kijjebb csavarni. Amikor nem indul, akkor egyet kicsavarsz és megnézed, hogy tele van-e köpködve a két elektróda között, vagy csont száraz. Ha tele van köpködve, akkor célszerű picit nagyobb hézagot adni Neki a két elektróda között. Mind a négynek. Aztán persze visszacsavarni mind a négyet rendesen. (esetleg 3-at :vakar: milyen motor ez, 1.3? 1.5?) . Ha kézzel finoman, de teljesen becsavartad, akkor utána egy negyed fordulatot kell csak ráhúzni a kulccsal.

A sportdobtól nem lesz nagyobb a folytás, ez szinte biztos :)

Az alapjárati motor:
http://www.allcarspares.co.uk/product.asp?pID=2587&cID=122

Ha csak melegen csinálja, akkor szerintem sok a benya... Melegen kevesebb kell.
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 25. - 13:54:40 írta Sziszipapa » Naplózva

Rodideg
Vendég
« Válasz #676 Dátum: 2010. Január 25. - 14:02:24 »

azon hogy tudok allitani hogy kevesebb legyen a benzin?
1.5 os a motor a gyertyak szarazak voltak ma megneztem amikor kicsit hult a motor  es ahogy elmondtad pontosan ugy csavartam be de azt holnap reggel leellenorzom de nem csavartam tul szerintem
Naplózva
Piu
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.108



« Válasz #677 Dátum: 2010. Január 25. - 14:16:50 »

Hello
Nekem egy 1998 as accentem van meleg motornal nem indul be csak az indito motor de a motor nem poccen be
csereltem gyertyat es kabeleket. en arra tippelek hogy nem birja a 91 es benzint es ez lehet a gond
menet kozben is ha nem lepek a gazra leall neha.
gyertya csere utan 1 napig tokeletesen ment nem volt vele gond de ma ujra eljatszotta a leallast es utana nem indult.
Tudtok segiteni mi lehet vele?

Szia!

Szerintem a 91-es oktán kicsit kevés neki. Minimum 95-öst szeret. Ettől függetlenül lehet más probléma. Forgatja a motort az önindító, vagy csak pörög magába? Ahogy értelmezem, alapjáratod sincs.

Én mindenképp kipróbálnám, hogy átmosnám 95-össel a rendszert, és azzal használnám.

(más, építőjellegű kritika, elég egy helyre beírni a problémát, itt mindenki olvas mindent.  :friends: )
Naplózva

HYUNDAI KLUB ;)
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #678 Dátum: 2010. Január 25. - 14:19:49 »

azon hogy tudok allitani hogy kevesebb legyen a benzin?
1.5 os a motor a gyertyak szarazak voltak ma megneztem amikor kicsit hult a motor  es ahogy elmondtad pontosan ugy csavartam be de azt holnap reggel leellenorzom de nem csavartam tul szerintem

Ha nagyon túlcsavarod azt észrevetted volna, mert megszakad a menet.

Ha megvártad, hogy hüljön a motor, addigra már elpárolog a benzin is melegen. Szóval az nem jelent semmit, hogy később száraz volt.

Nem tudsz állítani rajta, ez már nem a porlasztós-csavarhúzós-dúsításállítós, hanem kompjúteres-befecskendezős-mindenféleszondás :)
Mivel 96 után gyakorlatilag minden autóban van obd, célszerű lenne első körben rádugni egy hibakód olvasót, hátha valamelyik szonda hülyéskedik. Ettől függetlenűl a levegőszűrő csere nem árt, ha nem cserélted mostanában. No meg a pillangószelep et sem baj, ha kitisztítod.

Ilyened van?:
Naplózva

Rodideg
Vendég
« Válasz #679 Dátum: 2010. Január 25. - 14:38:26 »

forgatja a motort csak az nem poccen be
az alapjarattal akkor semmit nem tudok kezdeni?a heten szerintem kicserelek minden erzekelot benne es utana meglatom mi lesz vele
de lehet elviszem szervizbe rakjak fel gepre hogy mi az pontosan
a check engine egyszer kivillant de meg is szunt az meg egy honapja volt
az jelenthet valamit?


üzenet összevonva: 2010. Január 25. - 14:45:34
a motorom 16 valve hasonlo de ennel ujjabb
a levego homero merre van rajta?
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 25. - 14:45:34 írta Rodideg » Naplózva
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #680 Dátum: 2010. Január 25. - 16:32:15 »

Az alapjáratot okozhatja ez a légtömegmérő is, nem tudom, hogy Neked van-e:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-ACCENT-OEM-AIR-FLOW-METER-SENSOR-1999-1998-1997_W0QQitemZ400097342036QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item5d27a8f254#ht_525wt_848

Meg az EGR szelep is:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1996-1999-HYUNDAI-ACCENT-1-5L-EGR-VALVE_W0QQitemZ260408446725QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item3ca18d8f05#ht_500wt_956

Meg persze a lambdaszonda is okozhat érdekes dolgokat:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170436250918&ih=007&category=33557&_trksid=p4506.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D3%26ps%3D6#ht_2592wt_1165

http://ebay.discountbodyparts.com/catalog/images/prodimage/images/replacement/USOS-4000.jpg

Ezért kellene hibakódokat olvasni.

Ott kellene kitisztítani:




Naplózva

Ákos
Vendég
« Válasz #681 Dátum: 2010. Január 25. - 17:50:11 »

Nemtom, én laikus vagyok. :$
Milyen színű a füst?
Ha szürke/fekete, akkor túldúsít.
Ha kékes, akkor az olaj ég.
Ha fehér, akkor vízgőz.
A szürke füstöt honnan lehet felismerni? :g: Mennyire szürke? :vakar: Ebben a hidegben én nem tudom eldönteni hogy most természetes-e amit ereget a Lantra, vagy esetleg füst dőlne belőle? :nemtom:  Víz rendben, olaj rendben, fogyasztás ki :censored2:  durva. Utoljára 15 liter volt sima 95-össel, most szerintem megette a 16-ot is városban :black eye: (igaz 30% E85-tel, de akkor is...) . Gyertyák+kábelek 10ezret futottak, olaj friss, légszűrő új, lambda jel rendben, hibakód nincs, rendesen indul hidegen-melegen, zsír új termosztát, a fékek sem fognak már vissza, motorhőfok jeladót cseréltem (az Astrába is pont ilyen kellett :DD ), semmi változás. Húz rendesen, alapjárat rendben. Légtömegmérőm nincs, levegő hőfok mérőm van csak.
Két jelenség van ami nem helyénvaló. Az egyik, hogy mióta megvettem torpan egyet 1800-as fordulatszámná l. A másik érdekesebb :) . Ha kis gázzal indulok el, és már csúszik a kuplung, elkezd gurulni a szekér, akkor hiába tartom meg a gázt és a kuplungot is ugyanabban a pozícióban, egyszer csak leejti a fordulatszámot, aztán felpörög megint, ismét leejti, megint felpörög, és ha nem adok neki nagyobb gázt akkor képes lefulladni. Ez a jelenség tolatásnál sokkal jobban kijön, havonta 2-3-szor simán le is fulladok így, mert elfelejtek gázfröccsöt adni :) .
Van valami tippetek? :)
Naplózva
Imisi
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 65



« Válasz #682 Dátum: 2010. Január 25. - 18:10:36 »

Sziasztok!

Ma reggel kezdődött a jelenség. A motortérből - miután melegszik egy kicsit a motor - fordulatszámfü ggő búgás hallatszik. Természetesen álló helyzetben is.
Felnyitottam a motorháztetőt és a generátor környékére diagnosztizált am a hang forrását.
Van valakinek ötlete, vagy tapasztalata, hogy mi lehet ez, mi okozhatja a jelenséget?

Üdv: Miska
Naplózva
Vadbill
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 336



« Válasz #683 Dátum: 2010. Január 25. - 18:17:50 »

Lehet,hogy az ékszíj.Igaz az enyém nem búgott,hanem nyisszegett.Ne kem bevált a régi módszer,forgás közbe beszappanoztam,Síri csend.
Naplózva
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #684 Dátum: 2010. Január 25. - 18:56:39 »

Ha búg, akkor inkább csapágy. Generátor, vagy vizpumpa csapágy. Vedd le az ékszijat és hallgasd meg úgy.
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Imisi
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 65



« Válasz #685 Dátum: 2010. Január 25. - 20:18:06 »

Csapágyat is lehet külön cserélni, vagy csak egyben az egészet?
Naplózva
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #686 Dátum: 2010. Január 25. - 20:20:33 »

Csapágyat is lehet külön cserélni, vagy csak egyben az egészet?
Bármilyen csapágy cserélhető, de csak egyben.
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #687 Dátum: 2010. Január 25. - 21:42:03 »

Sziasztok!

Ma reggel kezdődött a jelenség. A motortérből - miután melegszik egy kicsit a motor - fordulatszámfü ggő búgás hallatszik. Természetesen álló helyzetben is.
Felnyitottam a motorháztetőt és a generátor környékére diagnosztizált am a hang forrását.
Van valakinek ötlete, vagy tapasztalata, hogy mi lehet ez, mi okozhatja a jelenséget?

Üdv: Miska

Nálam a bordásszíjra locsolt víz vagy a szilikonos spray megoldotta. Csak a szíjnak volt hangja . Próbáld ki. Ha nem hallgat el akkor biztosabb, hogy csapágy csinálja.
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #688 Dátum: 2010. Január 25. - 22:38:08 »


de szerintem is a hofokkal lehet valami vagy a benzin szar (ausztraliabol irok) itt van meg nagyon ocska minosegu benzin es azt szoktam bele tankolni ja de a fustje fekete
ha tuldusit akkor azt hol tudom allitani?


Ha fekete a füst akkor tényleg dús keverékre enged következtetni. Rengeteg oka lehet ennek. 91 oktán számú benzin is közrejátszhat. Azt tanácsolom, hogy min. 95 oktánt tankolj. Tényleg Ausztráliából írsz? :)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Rodideg
Vendég
« Válasz #689 Dátum: 2010. Január 25. - 23:37:04 »

Idézet
Ha fekete a füst akkor tényleg dús keverékre enged következtetni. Rengeteg oka lehet ennek. 91 oktán számú benzin is közrejátszhat. Azt tanácsolom, hogy min. 95 oktánt tankolj. Tényleg Ausztráliából írsz? :)

ja tenyleg innen irok hala a jo egnek ma van australia day es a bontoban minden amit fel tudok emelni 45$ ba kerul szoval amit csak tudok ma kiszedek es beszerelem ezeket
habar a hoseg miatt lehet inkabb varok egy esosebb idot mert itt mar most reggel 8 kor 40 fok korul van
koszi a segitseget irok majd hogy hogy sikerult
« Utoljára szerkesztve: 2010. Január 25. - 23:57:29 írta Sziszipapa » Naplózva
Oldalak: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.