Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Február 17. - 07:10:05


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









35 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[2020. Február 15. - 21:11:57]

írta Aca
[2020. Február 14. - 22:33:30]

írta JBela
[2020. Február 14. - 04:22:07]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:49:00]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:32:43]

írta Gabor1558
[2020. Február 11. - 12:33:59]

írta Szanak
[2020. Február 06. - 23:32:24]

írta kontam
[2020. Február 06. - 10:42:44]

írta kontam
[2020. Január 28. - 11:13:09]

írta papóca
[2020. Január 22. - 19:37:23]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 181   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 730706 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Levi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.686


.


« Válasz #615 Dátum: 2009. November 19. - 17:35:42 »

5000 körül van.asszem,én 5600-ért vettem
csere Matyikának öt perc,nekem két óra :)
amit láttam, hátsóülőlap ki,kis fedél lecsavar,szüróról benzincsövek le, és forditva.
Naplózva

Lila voltam,lila leszek,nem jo  a Fradi sör,nem is veszek.
Accent 1.3 2004, Alfa Romeo 155 1.8 16V TS, Renault Magnum 500 DXI

Magyarok Istene, halld meg imánkat. és add vissza nekünk Radics Bélát! Elviheted Pély Barnát és Mester Tamást.
otony
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 258



« Válasz #616 Dátum: 2009. November 19. - 18:33:28 »

5000 körül van.asszem,én 5600-ért vettem
csere Matyikának öt perc,nekem két óra :)
amit láttam, hátsóülőlap ki,kis fedél lecsavar,szüróról benzincsövek le, és forditva.

Köszi Levi

Akkor Matyikát kérdezném hogy ez jó-e Katt Ide !

 :g: ámbár azt sem bánnám ha volna nálatok készleten ha van akkor kigurulnánk hozzátok :friends: a cserére ja amúgy nálatok mennyibe kerülne cserével együtt ??


köszi :)
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 19. - 18:48:22 írta otony » Naplózva

Már nincs autónk Szomorú
Ő volt a miénk
2004. Hyundai Accent 1.3 LS ( Kicsi Sárga ) 
napi 1 kattintás köszönöm
Hyundai Klub Városa
Levi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.686


.


« Válasz #617 Dátum: 2009. November 19. - 19:01:47 »

Matyika még nincs,de ez az.
elmondom,mert láttam:
szoval.ülőlap le,két csavar fogja oldalt.
a padlon van egy fekete lemez,ragacsos nyunyás bergenyével rögzitve,azt felszeded /visszaragad,mikor rakod össze/,ott a szürő,egy bilincs fogja meg a csövek.
emlékeim szerint ennyi.
Naplózva

Lila voltam,lila leszek,nem jo  a Fradi sör,nem is veszek.
Accent 1.3 2004, Alfa Romeo 155 1.8 16V TS, Renault Magnum 500 DXI

Magyarok Istene, halld meg imánkat. és add vissza nekünk Radics Bélát! Elviheted Pély Barnát és Mester Tamást.
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #618 Dátum: 2009. November 19. - 21:11:27 »

5000 körül van.asszem,én 5600-ért vettem
csere Matyikának öt perc,nekem két óra :)
amit láttam, hátsóülőlap ki,kis fedél lecsavar,szüróról benzincsövek le, és forditva.

Köszi Levi

Akkor Matyikát kérdezném hogy ez jó-e Katt Ide !

 :g: ámbár azt sem bánnám ha volna nálatok készleten ha van akkor kigurulnánk hozzátok :friends: a cserére ja amúgy nálatok mennyibe kerülne cserével együtt ??


köszi :)

Ez a te árad. A csere meg egyszerű, Levi leírta a lényeget. ;)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
rallysta
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 515



« Válasz #619 Dátum: 2009. November 20. - 19:51:42 »

Sziasztok

menyibe kerül a gyári benzinszűrő a 2004-es Accenthez
valamint az után gyártott

valamint a cseréje menyi időt vesz igénybe ?

köszönöm :)

Elgurulsz erre, és megoldjuk a dolgot..... a számom megvan....
Naplózva

Accent 1.5 benzin, 2004, 5 ajtós
otony
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 258



« Válasz #620 Dátum: 2009. November 21. - 12:31:35 »

Sziasztok

menyibe kerül a gyári benzinszűrő a 2004-es Accenthez
valamint az után gyártott

valamint a cseréje menyi időt vesz igénybe ?

köszönöm :)

Elgurulsz erre, és megoldjuk a dolgot..... a számom megvan....

:g: ez eddig miért nem jutott az eszembe hiszen a szülinapi talin mondtad hogy nyugodtan hívhatlak ha segítségre van szükségem  :good:
  :dance: :drinks: :yahoo:
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 21. - 13:04:03 írta otony » Naplózva

Már nincs autónk Szomorú
Ő volt a miénk
2004. Hyundai Accent 1.3 LS ( Kicsi Sárga ) 
napi 1 kattintás köszönöm
Hyundai Klub Városa
otony
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 258



« Válasz #621 Dátum: 2009. November 28. - 12:00:29 »

Hát mit is mondjak örülök neki hogy ki lett cserélve a benzinszűrő  :) ezért külön köszönet rallystának  :köszi:

Viszont nem hogy megszűnt volna a problémánk hanem felerősödött 40Km-en belül 7 alkalommal fulladtunk  le ráadásul az egyik alkalommal előzés közben  :ijj: gondolhatjátok mit éltünk át a helyett hogy gyorsultunk volna majdnem megállt a kocsi ámbár Matyika javasolta hogy ne tankoljunk tele de mivel ki lett cserélve a benzinszűrő úgy gondoltam hogy ki kell próbálni lesz e változás
habár az is érdekes dolog lenne hogy ne tankoljunk tele hiszen szerintem nem úgy gyártják a kocsikat hogy ne tankolhassuk tele és ha nem is tankoljunk tele attól még a probléma megmaradhat most jelenleg folyamatosan világít a csek endzsin fulladásokkor viszont villogott világított milyest kifogy a benzin kipróbálom amit Matyika javasolt de szerintem az nem lehet és nem is lesz a végleges megoldás

ui: amikor ott voltunk rallystánál és teszteltük akkor bezzeg minden tökéletes volt

üdv : otony


« Utoljára szerkesztve: 2009. November 28. - 12:10:40 írta otony » Naplózva

Már nincs autónk Szomorú
Ő volt a miénk
2004. Hyundai Accent 1.3 LS ( Kicsi Sárga ) 
napi 1 kattintás köszönöm
Hyundai Klub Városa
rallysta
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 515



« Válasz #622 Dátum: 2009. November 28. - 13:54:23 »

Hát mit is mondjak örülök neki hogy ki lett cserélve a benzinszűrő  :) ezért külön köszönet rallystának  :köszi:

Viszont nem hogy megszűnt volna a problémánk hanem felerősödött 40Km-en belül 7 alkalommal fulladtunk  le ráadásul az egyik alkalommal előzés közben  :ijj: gondolhatjátok mit éltünk át a helyett hogy gyorsultunk volna majdnem megállt a kocsi ámbár Matyika javasolta hogy ne tankoljunk tele de mivel ki lett cserélve a benzinszűrő úgy gondoltam hogy ki kell próbálni lesz e változás
habár az is érdekes dolog lenne hogy ne tankoljunk tele hiszen szerintem nem úgy gyártják a kocsikat hogy ne tankolhassuk tele és ha nem is tankoljunk tele attól még a probléma megmaradhat most jelenleg folyamatosan világít a csek endzsin fulladásokkor viszont villogott világított milyest kifogy a benzin kipróbálom amit Matyika javasolt de szerintem az nem lehet és nem is lesz a végleges megoldás

ui: amikor ott voltunk rallystánál és teszteltük akkor bezzeg minden tökéletes volt

üdv : otony





Na akkor diagnózis: régi benzinszűrőn nem ment át kellő mennyiségű benzin, most ez a dolog megszünt, viszont a benzingőz visszavezetéss el lesz a gond, tul van dúsítva a keveréketek, amiatt fullad most le, mert megkapja a kellő mennyiséget a benzinszűrőn keresztül és még egy fölös mennyiséget a visszavezető szelepen keresztül. Le kell dugózni a visszavezető szelepet, ez azt fogja eredményezni, hogy gyorsuláskor kicsit lassabb lesz, viszont nem torpan és nem fullad
Naplózva

Accent 1.5 benzin, 2004, 5 ajtós
otony
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 258



« Válasz #623 Dátum: 2009. November 28. - 15:17:39 »

Hát mit is mondjak örülök neki hogy ki lett cserélve a benzinszűrő  :) ezért külön köszönet rallystának  :köszi:

Viszont nem hogy megszűnt volna a problémánk hanem felerősödött 40Km-en belül 7 alkalommal fulladtunk  le ráadásul az egyik alkalommal előzés közben  :ijj: gondolhatjátok mit éltünk át a helyett hogy gyorsultunk volna majdnem megállt a kocsi ámbár Matyika javasolta hogy ne tankoljunk tele de mivel ki lett cserélve a benzinszűrő úgy gondoltam hogy ki kell próbálni lesz e változás
habár az is érdekes dolog lenne hogy ne tankoljunk tele hiszen szerintem nem úgy gyártják a kocsikat hogy ne tankolhassuk tele és ha nem is tankoljunk tele attól még a probléma megmaradhat most jelenleg folyamatosan világít a csek endzsin fulladásokkor viszont villogott világított milyest kifogy a benzin kipróbálom amit Matyika javasolt de szerintem az nem lehet és nem is lesz a végleges megoldás

ui: amikor ott voltunk rallystánál és teszteltük akkor bezzeg minden tökéletes volt

üdv : otony

Na akkor diagnózis: régi benzinszűrőn nem ment át kellő mennyiségű benzin, most ez a dolog megszűnt, viszont a benzingőz visszavezetéss el lesz a gond, túl van dúsítva a keveréketek, amiatt fullad most le, mert megkapja a kellő mennyiséget a benzinszűrőn keresztül és még egy fölös mennyiséget a visszavezető szelepen keresztül. Le kell dugózni a visszavezető szelepet, ez azt fogja eredményezni, hogy gyorsuláskor kicsit lassabb lesz, viszont nem torpan és nem fullad

Drága barátom  :friends:
akkor miért csak minden tankolás után jön elő a probléma :?: és kb. 50 km után miért szűnik meg mintha nem is lett volna akkor ezek szerint 50 km után már rendesen keveri és akkor addig miért nem :?: valamint ha ledugózzuk nem lesz nagyobb a fogyasztás :?:

Matyika neked mi a véleményed a visszavezető szelepet javasolt ledugózni :?: mert gondolom nem véletlenül gyártották oda igaz :?:  :g:
valamint a keverék dúsításáért melyik alkatrész felel vagy esetleg újra kellene íratni a dúsításért felelős vezérlő programot :?: vagy esetleg teletankolás után törőjük ki a memóriát:?: esetleg az segítene :?:
mert már lassan meg őrülünk hogy minden tankolás után bármikor leállhat a motor utána pedig perce nem indul pöcc-re 3-4 alkalommal kell indítózni mire beindul
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 28. - 17:15:38 írta otony » Naplózva

Már nincs autónk Szomorú
Ő volt a miénk
2004. Hyundai Accent 1.3 LS ( Kicsi Sárga ) 
napi 1 kattintás köszönöm
Hyundai Klub Városa
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #624 Dátum: 2009. November 28. - 22:06:56 »

Én keresem a megoldást, de sajnos nem találom. Minden esetre Rallystánál szükségmegoldá sként működött az üzemanyaggőz vezetékének a ledugózása. A végleges megoldás várat magára. Holnap csinálunk pár tesztet, remélem eredményt hoz.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



« Válasz #625 Dátum: 2009. November 29. - 09:19:33 »

Sziasztok!
Más téma...
Próbálkozott már valaki E85 - ös bioetanollal??
Érdemes kipróbálni,vagy az "nem csak úgy megy" ??
(Nekem van egy másik autóm is egy 1986-os Daihatsu Domino,karburátoros ...azt most felesbe megtankoltam,annak már úgyis mindegy...alap on. Egyenlőre megy,a gyujtáson állitottam,meg az alapjárat lett alacsony,azon is....)
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #626 Dátum: 2009. November 29. - 09:30:36 »

Sziasztok!
Más téma...
Próbálkozott már valaki E85 - ös bioetanollal??
Érdemes kipróbálni,vagy az "nem csak úgy megy" ??
(Nekem van egy másik autóm is egy 1986-os Daihatsu Domino,karburátoros ...azt most felesbe megtankoltam,annak már úgyis mindegy...alap on. Egyenlőre megy,a gyujtáson állitottam,meg az alapjárat lett alacsony,azon is....)

Ákosék szoktak erről értekezni a "Fogyasztással és üzemannyaggal kapcsolatos" topikban, azt érdemes olvasgatnod.
Naplózva

zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



« Válasz #627 Dátum: 2009. November 29. - 09:37:28 »

Köszi...körüln ézek ott:-)
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
otony
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 258



« Válasz #628 Dátum: 2009. November 29. - 21:39:25 »

:bye: Matyika

elképzelhető szerinted hogy a mi problémánkat is a piszkos befecskendező okozza ?
mivel olvastam a Fogyasztással, üzemanyaggal kapcsolatos kérdések között a 2009-11-29-én rallystánál szerzett tapasztalatoda t ámbár nekünk szerintem nincs problémánk a fogyasztással mivel 6,5 - 7,8 között fogyaszt városban

valamint ki fogjuk próbálni a következő tankolásnál a javaslatodat hogy ne tankoljunk tele
ha ezek után továbbra is baj lesz vele akkor jöhet a ledugózás mint ideiglenes kényszer megoldás

ÜDV otony
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 29. - 22:09:44 írta otony » Naplózva

Már nincs autónk Szomorú
Ő volt a miénk
2004. Hyundai Accent 1.3 LS ( Kicsi Sárga ) 
napi 1 kattintás köszönöm
Hyundai Klub Városa
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.837


WWW
« Válasz #629 Dátum: 2009. November 29. - 22:12:43 »

Amióta Rallysta kiiktatta az üzemanyag gőz visszavezető csövet, azóta a teletankolásos problémái megszűntek. A fogyasztása az befecskendezők miatt magas, ami szerintem az etanolnak köszönhető. Tehát egyszerre két probléma állt fenn nála. Azt, hogy milyen módon jut plusz üzemanyag a visszavezető csövön keresztül a motorba, ami a fulladást okozza, sejtem. Egyenlőre szükségmegoldá sként a cső ledugózását találtam ki. Működik, de nem tökéletes. Tökéletes akkor lesz, ha minden a gyári állapotban működik rendesen. Mondjuk úgy, hogy részeredmény, de tünetmentes a beteg.  ;) :friends: :friends: :friends:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Oldalak: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 181   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.