Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:11:56


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









40 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681710 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #570 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 21:51:19 »

Töröm a fejem a megoldásom, de valahogy mindig oda lyukadok ki, hogy a tele tank meggátolja a tank összeszívását. a folyadékok összepréselhetetlenségének elvén. Ezért az üzemanyagpumpa nem tud megfelelő mennyiséget szállítani, tehát torpan a motor. Magyarul vákuum van a tankban, de mivel nincs visszafolyó ág, csak az aktív szén szűrő eltömődöttsége okozhatja a problémát. Persze ez csak egy feltételezés. Szerintetek?
a vákuum keletkezése, nálam speciel, nem teletankolásnál is fellép...
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #571 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 22:16:11 »

Akkor végképp érthetetlen számomra.  :g:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Tibi
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350


« Válasz #572 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 22:38:20 »

Vagy csak rossz a benya. Szomorú
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #573 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 22:40:33 »

Ahhoz túl sok az egymástól független hiba.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #574 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 07:27:12 »

Akkor végképp érthetetlen számomra.  :g:
Sztem, dugó van valahol...csak nem tom hol, igazából én örömmel felajánlanám kísérleti nyúlnak az autót, csak anyummal meg kell beszélni! Úgyis a jövőhéttől betegállományb an van, én emg szabin, ha minden igaz :)
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 919


Ztoncsi


« Válasz #575 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 08:25:42 »

Félreértések elkerülése érdekében: Nekem sosem állt le a kocsim a vákum miatt, hanem amikor leálltam pl. lottózónál, bementem feladtam a szelvényt, vagy boltban vásárláskor, aztán indultam volna tovább, nem indult a motor.
Ilyenkor: tanksapka le, (a levegő sziszegve beáramlott), a nyomás kiegyenlítődés után a motor símán indult.
Ez is csak kétszer-háromszor összesen!!!

Javaslatom, kérésem: Próbálja ki mindenki egyszer, hogy amikor leáll a kocsival, vegye le a tanksapkát. Figyelje meg, van-e vákum a tankban. Akinél van vákum, az számíthat arra, hogy ilyen indítási problémája lesz valamikor.
(Esetleg menet közbeni megtorpanásra is, bár én ilyet nem tapasztaltam)

Matyika a tansapkán nincs egy olyan szelep, ami a nyomáskülönbsé get hivatott kiegyenlíteni???
Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005-2018) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #576 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 14:36:35 »

Félreértések elkerülése érdekében: Nekem sosem állt le a kocsim a vákum miatt, hanem amikor leálltam pl. lottózónál, bementem feladtam a szelvényt, vagy boltban vásárláskor, aztán indultam volna tovább, nem indult a motor.
Ilyenkor: tanksapka le, (a levegő sziszegve beáramlott), a nyomás kiegyenlítődés után a motor símán indult.
Ez is csak kétszer-háromszor összesen!!!

Javaslatom, kérésem: Próbálja ki mindenki egyszer, hogy amikor leáll a kocsival, vegye le a tanksapkát. Figyelje meg, van-e vákum a tankban. Akinél van vákum, az számíthat arra, hogy ilyen indítási problémája lesz valamikor.
(Esetleg menet közbeni megtorpanásra is, bár én ilyet nem tapasztaltam)

Matyika a tansapkán nincs egy olyan szelep, ami a nyomáskülönbsé get hivatott kiegyenlíteni???

Szerintem mindegyikben kellene lennie vákuumnak, attól lesz biztonságos, hogy oxigénszegény környezetben van az üzemanyaggőz. Meg hát ha kiszívják belőle az üzemanyagot, vákuum képződik. Valami szellőzőnek is kell lennie, különben vagy az ac pumpa, vagy a tank adja meg magát, attól függően, hogy melyik az erősebb. Szerintem kell lennie valamilyen szelepnek. Esetleg az dugult el, vagy ragadt be, vagy valami.
Naplózva

ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 919


Ztoncsi


« Válasz #577 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 14:44:59 »

Egyet értek, így logikus.

Félreértések elkerülése érdekében: Nekem sosem állt le a kocsim a vákum miatt, hanem amikor leálltam pl. lottózónál, bementem feladtam a szelvényt, vagy boltban vásárláskor, aztán indultam volna tovább, nem indult a motor.
Ilyenkor: tanksapka le, (a levegő sziszegve beáramlott), a nyomás kiegyenlítődés után a motor símán indult.
Ez is csak kétszer-háromszor összesen!!!

Javaslatom, kérésem: Próbálja ki mindenki egyszer, hogy amikor leáll a kocsival, vegye le a tanksapkát. Figyelje meg, van-e vákum a tankban. Akinél van vákum, az számíthat arra, hogy ilyen indítási problémája lesz valamikor.
(Esetleg menet közbeni megtorpanásra is, bár én ilyet nem tapasztaltam)

Matyika a tansapkán nincs egy olyan szelep, ami a nyomáskülönbsé get hivatott kiegyenlíteni???

Szerintem mindegyikben kellene lennie vákuumnak, attól lesz biztonságos, hogy oxigénszegény környezetben van az üzemanyaggőz. Meg hát ha kiszívják belőle az üzemanyagot, vákuum képződik. Valami szellőzőnek is kell lennie, különben vagy az ac pumpa, vagy a tank adja meg magát, attól függően, hogy melyik az erősebb. Szerintem kell lennie valamilyen szelepnek. Esetleg az dugult el, vagy ragadt be, vagy valami.
Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005-2018) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #578 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 14:54:22 »

Egyet értek, így logikus.

Félreértések elkerülése érdekében: Nekem sosem állt le a kocsim a vákum miatt, hanem amikor leálltam pl. lottózónál, bementem feladtam a szelvényt, vagy boltban vásárláskor, aztán indultam volna tovább, nem indult a motor.
Ilyenkor: tanksapka le, (a levegő sziszegve beáramlott), a nyomás kiegyenlítődés után a motor símán indult.
Ez is csak kétszer-háromszor összesen!!!

Javaslatom, kérésem: Próbálja ki mindenki egyszer, hogy amikor leáll a kocsival, vegye le a tanksapkát. Figyelje meg, van-e vákum a tankban. Akinél van vákum, az számíthat arra, hogy ilyen indítási problémája lesz valamikor.
(Esetleg menet közbeni megtorpanásra is, bár én ilyet nem tapasztaltam)

Matyika a tansapkán nincs egy olyan szelep, ami a nyomáskülönbsé get hivatott kiegyenlíteni???

Szerintem mindegyikben kellene lennie vákuumnak, attól lesz biztonságos, hogy oxigénszegény környezetben van az üzemanyaggőz. Meg hát ha kiszívják belőle az üzemanyagot, vákuum képződik. Valami szellőzőnek is kell lennie, különben vagy az ac pumpa, vagy a tank adja meg magát, attól függően, hogy melyik az erősebb. Szerintem kell lennie valamilyen szelepnek. Esetleg az dugult el, vagy ragadt be, vagy valami.

Gondolkaztam és szerintem a tanksapkában van ;) nemcsak azért mert én is oda tenném, mint a legmagasabb pontjára a rendszernek, hanem mert a rendszer egyébként teljesen zárt. A pumánál egyértelmű, a visszaömlőnél is, a tank tetején sem lehet, szóval a sapkában van!

Post Merge: [time]2009. szept. 25., péntek, 13.59.17 GMT-1[/time]
És tudta és tudta :) : http://www.freepatentsonline.com/7578405.pdf

Fuel cap having a fuel tank pressure regulating valve...
http://www.freepatentsonline.com/7578405.html

Fuel tank cap safety valve with splash control and overpressure release...
http://www.freepatentsonline.com/7143783.html

Post Merge: [time]2009. szept. 25., péntek, 14.10.26 GMT-1[/time]
Az igniszesek is eljutottak idáig, bár a környezetvédel emnél szerintem ésszerűbb magyarázat a fizika törvényei és a biztonság, de a lényeg ugyanaz :)

http://ignisklub.hu/?page=forum&action=posts&tID=55&limit=980

Post Merge: [time]2009. szept. 25., péntek, 14.13.43 GMT-1[/time]
Szerintem akinek ilyen és hasonló problémája van, vagy szedje szét és vizsgálja meg, vagy egy mozdulattal cserélje ki a tanksapkáját. Elég egyszerű hadművelet, amióta beszélünk róla, már mindenki is cserélhette volna ;) Egy csavarást megér :)

Post Merge: 2009. Szeptember 25. - 15:25:38
De úgy látom, hogy egy évvel ezelőtt is ez már túl lett tárgyalva :)

http://hyundaiklub.hu/index.php?topic=46.msg89062#msg89062
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 25. - 15:25:38 írta Sziszipapa » Naplózva

Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #579 Dátum: 2009. Szeptember 25. - 15:47:47 »

Egy ember aki végre képes olvasni, vagy csak ráér mert beteg :D
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Levi
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.685


.


« Válasz #580 Dátum: 2009. Szeptember 26. - 09:51:48 »

Nekem ilyen tüneteim nem voltak eddig,de egyszer teletanknál kifolyt vagy fél liternyi benzin alul.
mindig kattanásig tankolok,,nem huzgálom még felfelé a pisztolyt,hogy belemnjen 3 deci :)

rögtön hivtam a gurut, javallatára tanksapka le,de semmi szisszenés.
Naplózva

Lila voltam,lila leszek,nem jo  a Fradi sör,nem is veszek.
Accent 1.3 2004, MAN TGA 430

Magyarok Istene, halld meg imánkat. és add vissza nekünk Radics Bélát! Elviheted Pély Barnát és Mester Tamást.
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #581 Dátum: 2009. Szeptember 26. - 10:51:42 »

Nekem kattanás után még 20(!!!!) liter megy bele.  :vakar:
De ritkán szoktam csurig rakni. Csak ha nagyon messzire megyek. Hogy ritkábban kelljen megállni tankolni :D
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #582 Dátum: 2009. Szeptember 26. - 14:31:25 »

Nekem kattanás után még 20(!!!!) liter megy bele.  :vakar:
De ritkán szoktam csurig rakni. Csak ha nagyon messzire megyek. Hogy ritkábban kelljen megállni tankolni :D

És mi az a nagy tócsa alattad ilyenkor? :)
Naplózva

karakál
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 819


Egyszer ŐK is Klubtagok lesznek


« Válasz #583 Dátum: 2009. Szeptember 26. - 21:28:47 »

Nekem kattanás után még 20(!!!!) liter megy bele.  :vakar:
De ritkán szoktam csurig rakni. Csak ha nagyon messzire megyek. Hogy ritkábban kelljen megállni tankolni :D

De tényleg!!Hova megy még 20 liter?? :g: :g:
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #584 Dátum: 2009. Szeptember 26. - 22:56:24 »

Nekem kattanás után még 20(!!!!) liter megy bele.  :vakar:
De ritkán szoktam csurig rakni. Csak ha nagyon messzire megyek. Hogy ritkábban kelljen megállni tankolni :D

De tényleg!!Hova megy még 20 liter?? :g: :g:

A Tucson tankjának a kialakítása olyan, hogy a kardán miatt középen elvékonyodik. Szerintem lassabban tud átfolyni a másik oldalra, mint amit pisztoly nyomni tud.  :g:

Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Oldalak: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.