Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:13:19


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









38 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681725 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Versenyló
Moderátor
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.270



« Válasz #555 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 12:52:12 »

"Holnap megyünk diagnosztikára, remélem semmi komoly!

Izzót cseréltem már.(azt hittem ez volt a gond,de tévedtem)
A márkaszervíz annyit mondott "a getz-ek ilyenek"

Szerintem ilyen nincs!Még egy trabant is képes egyszerre 2 fényszórót használni.
Ezért is keresek egy hozzáértő szerelőt!"


Nekem is a bal fényszóró vacakolt.Felpo foztam 3-szor,égett,1 hónap után szintén égett,de ki.Így kicsréltem az izzót,minden vezetéket átmozgattam,leporoltam,azóta(2 éve)nincs gondom.
A márkaszervízes nek,annak,aki szerint a getzek ilyenek,told ki az egyik szemét :bézból: :bézból:
Szia, került a családba egy 70 ezret futott, nagyon jó állapotú, 2004-es Getz. 1-ből vinném egy gyors kontrollra, Bp-n tudtok ajánalni nem márkaszervizes (nappal lehet az:)), megbízható szerelőt? Kösz.
Matyikát keresd.
Naplózva

Anyámmal élek, Ponyval járok, macskám van. És ne legyek kemény?!
gcsikos
Vendég
« Válasz #556 Dátum: 2009. Szeptember 09. - 22:26:36 »

Köszönöm!
gcsikos
www.szem.tv
Naplózva
Lajtsi
Vendég
« Válasz #557 Dátum: 2009. Szeptember 11. - 14:40:27 »

Tegnap vittem zöldkártyára az autót.
CO: 0,01 % !!!
193e km van a kocsiban, ennek fényében ez nem rossz, ugye?
lehet, hogy a bioetanol miatt van? ~2000 km mentem már 50-50% benzin-bioetanol eleggyel.
Naplózva
aligazgato
Vendég
« Válasz #558 Dátum: 2009. Szeptember 22. - 17:42:51 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az üzemanyag tartályomat összeszívja a vákum!
A tanksapkám nincs eldugulva.
Most úgy járok az autóval hogy meglazítom a tanksapkát.
Tudnátok nekem segíteni, hogy mi lehet a gond???
az aktív szénszűrőről levettem a csövet, akkor nem szívta össze.
Köszi a segítséget előre is!!!

Post Merge: 2009. Szeptember 22. - 18:34:03
Bocsi, az autóm egy ACCENT 2001 1.5 LS 66 kw
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 22. - 18:34:03 írta aligazgato » Naplózva
Ákos
Vendég
« Válasz #559 Dátum: 2009. Szeptember 22. - 20:09:45 »

Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az üzemanyag tartályomat összeszívja a vákum!
A tanksapkám nincs eldugulva.
Most úgy járok az autóval hogy meglazítom a tanksapkát.
Tudnátok nekem segíteni, hogy mi lehet a gond???
az aktív szénszűrőről levettem a csövet, akkor nem szívta össze.
Köszi a segítséget előre is!!!

Post Merge: 2009. Szeptember 22. - 18:34:03
Bocsi, az autóm egy ACCENT 2001 1.5 LS 66 kw
A szénszűrő egyben van? Ha széttörik, akkor el tudja zárni a csövet.
Naplózva
aligazgato
Vendég
« Válasz #560 Dátum: 2009. Szeptember 22. - 21:04:45 »

Nem szedtem szét, csak lehúztam a csövet, de sziv az biztos.
Szerintem ha össze lenne törve akkor nem is szívna, vagy igen???
Ja, és ezt akkor kezdte amikor csutkán teletankoltam.

Post Merge: 2009. Szeptember 22. - 21:37:33
Szia Matyika!!!

Esetleg te tudnál nekem segíteni???
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 22. - 21:37:33 írta aligazgato » Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #561 Dátum: 2009. Szeptember 22. - 22:29:38 »

Szia Matyika!!!

Esetleg te tudnál nekem segíteni???

Szia!

Egyenlőre még nem tudok segíteni, de Rallystával már kipróbáltunk pár dolgot. Ez a tank összeszívás aggasztó. Egyenlőre nem tudom mitől van, de keresem. Úgy látszik visszatérő probléma, kérek mindenkit aki hasonlót tapasztal írja meg, hogy mikor és milyen körülmények között tapasztalta. Sokat tudnátok segíteni a legapróbb észrevétellel is.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
aligazgato
Vendég
« Válasz #562 Dátum: 2009. Szeptember 22. - 23:32:06 »

Szia Matyika!!!

Esetleg te tudnál nekem segíteni???

Szia!

Egyenlőre még nem tudok segíteni, de Rallystával már kipróbáltunk pár dolgot. Ez a tank összeszívás aggasztó. Egyenlőre nem tudom mitől van, de keresem. Úgy látszik visszatérő probléma, kérek mindenkit aki hasonlót tapasztal írja meg, hogy mikor és milyen körülmények között tapasztalta. Sokat tudnátok segíteni a legapróbb észrevétellel is.


Köszi szépen , akkor egyelőre járok vele letekert tanksapkával!
Akkor megy az autó rendesen, viszont azóta olyat is csinált már, hogy amikor hidegen indítottam, mintha csak 1 vagy két henger ment volna.
Leállítottam, a következő indításnál, és utána is minden rendben volt, pedig mentem 300 km-t.
Persze a sapka kilazítva. Egyébként az aktív szénszűrőnek szabad szívnia???
Szét lehet azt szedni hogy belenézzek???
Az igazság az, hogy itt a szervizbe nem szívesen mennék be, mert már volt hozzájuk szerencsém!

Post Merge: 2009. Szeptember 22. - 23:36:07
Én akkor észleltem, amikor indultam a Balcsira, és teletankoltam ami belefért.
Nincs véletlen a tanknak valami plusz levegőztetője??
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 22. - 23:36:07 írta aligazgato » Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #563 Dátum: 2009. Szeptember 23. - 20:25:31 »

Nos, azért írtam, hogy aggasztó, mert nekem is volt hasonló jelenség. Viszont semmit nem vettem észre az autón azon kívül, hogy leállítás után pattog a tank és tanksapka meglazítás után abbamarad. Azt tudom, hogy ilyenkor vákuum van a tartályban, csak azt nem tudom, hogy mitől. A probléma,- csak,hogy fokozzam az élményt- nekem miért nem probléma? Hiszen semmit sem veszek észre az autó működésén. Hasonló estben mindenkinek fullad, illetve fuldoklik. Imitt-amott a check engine lámpa is villog. Meg akarom ezt érteni, de egyenlőre nem tudom.  :g:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #564 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 07:55:59 »

Nos, azért írtam, hogy aggasztó, mert nekem is volt hasonló jelenség. Viszont semmit nem vettem észre az autón azon kívül, hogy leállítás után pattog a tank és tanksapka meglazítás után abbamarad. Azt tudom, hogy ilyenkor vákuum van a tartályban, csak azt nem tudom, hogy mitől. A probléma,- csak,hogy fokozzam az élményt- nekem miért nem probléma? Hiszen semmit sem veszek észre az autó működésén. Hasonló estben mindenkinek fullad, illetve fuldoklik. Imitt-amott a check engine lámpa is villog. Meg akarom ezt érteni, de egyenlőre nem tudom.  :g:
Ha már itt tartunk, 2-esben alacsony fordulaton mondjuk olyan 1200 rpm-nél nekünk is fullad, és nálunk is sziszeg a tank a sapka meglazításakor ... eddig nem csinálta, esetleg szeretnél megbarátkozni egy ilyen jelenséggel? Ha igen szólj megmutatom szívesen, hátha közelebb jön a megoldás :)
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 919


Ztoncsi


« Válasz #565 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 09:17:23 »

Matyika.

Ezzel a problémával tele vannak az angol nyelvű internetes fórumok is! Googli:vacuum tank accent

A lényeg: sehol sem találtak (az általam nézett helyeken) eddig megoldást a problémára, üzemanyag szűrő csere sem segített. Nem is csak Accent probléma, mert pl.:  Sonata-nál is volt panasz!!!!

Én is tapasztaltam nagyon ritkán annak idején a Lantrámon, hogy pár perces leállást követően nem indult. A tanksapka levételekor erős vákum volt tapasztalható, de a nyomás kiegyenlítés után, elindult. :victory:

Hali

Nos, azért írtam, hogy aggasztó, mert nekem is volt hasonló jelenség. Viszont semmit nem vettem észre az autón azon kívül, hogy leállítás után pattog a tank és tanksapka meglazítás után abbamarad. Azt tudom, hogy ilyenkor vákuum van a tartályban, csak azt nem tudom, hogy mitől. A probléma,- csak,hogy fokozzam az élményt- nekem miért nem probléma? Hiszen semmit sem veszek észre az autó működésén. Hasonló estben mindenkinek fullad, illetve fuldoklik. Imitt-amott a check engine lámpa is villog. Meg akarom ezt érteni, de egyenlőre nem tudom.  :g:
« Utoljára szerkesztve: 2009. Szeptember 24. - 09:20:04 írta ztoncsi » Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005-2018) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #566 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 20:27:15 »

Töröm a fejem a megoldásom, de valahogy mindig oda lyukadok ki, hogy a tele tank meggátolja a tank összeszívását. a folyadékok összepréselhet etlenségének elvén. Ezért az üzemanyagpumpa nem tud megfelelő mennyiséget szállítani, tehát torpan a motor. Magyarul vákuum van a tankban, de mivel nincs visszafolyó ág, csak az aktív szén szűrő eltömődöttsége okozhatja a problémát. Persze ez csak egy feltételezés. Szerintetek?
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Nuccio
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.318


Simpson Templair :D


« Válasz #567 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 20:57:17 »

Dilettáns vagyok, de nem lehet, hogy a szűrő üzemanyagot kapva valami áthatolhatatla n páncélos trutymóvá lép elő?
Naplózva

Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
Ákos
Vendég
« Válasz #568 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 21:15:48 »

Töröm a fejem a megoldásom, de valahogy mindig oda lyukadok ki, hogy a tele tank meggátolja a tank összeszívását. a folyadékok összepréselhet etlenségének elvén. Ezért az üzemanyagpumpa nem tud megfelelő mennyiséget szállítani, tehát torpan a motor. Magyarul vákuum van a tankban, de mivel nincs visszafolyó ág, csak az aktív szén szűrő eltömődöttsége okozhatja a problémát. Persze ez csak egy feltételezés. Szerintetek?
A tank összeszívás (olykor maradandó térfogatcsökke néssel párosulva :D ) Opel betegség is (F Astra). Ott a szénszűrő valamilyen oknál fogva összetört, és eltömítette a tankhoz vezető csövet, így vákuum alakult ki a tankban. Rángatás, motorleállás volt a tünete, esetlegesen a benzinpumpa elhalálozása is . Ezért kérdeztem pár hozzászólással előbb, hogy egyben van-e a szűrő :) .
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #569 Dátum: 2009. Szeptember 24. - 21:20:41 »

A szűrő nincs egyben.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Oldalak: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.