Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:15:24


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









40 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681747 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #315 Dátum: 2009. Június 05. - 09:55:58 »

viszont lenne egy kérdésem. a motorblokk fölött, a tűzfal előtt van egy kb. 30cm hosszú, fekvő, hengeres eszköz, aminek a bal felső részén, a burkolat szélén van egy lyuk, amiben most fényesnek látom a menetet, tehát mintha eddig lett volna ott valami. van tippetek? esetleg földelés, vagy valami más?  :)

Műanyagban, réz menet. Ha erre gondolsz, akkor ott soha sem volt csavar.  :friends:


A képet a Képfeltöltés.h u tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Lassan kifotózod az autód minden részletét :D
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
pepe0419
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 294



« Válasz #316 Dátum: 2009. Június 05. - 09:58:57 »

Lassan kifotózod az autód minden részletét :D
Accent puzzlet csinálunk  rotfl rotfl
Naplózva

Hyundai Accent 1,5 LS Cool, ezüst, 5 ajtó, 2004, benzines, 115.000 km
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #317 Dátum: 2009. Június 05. - 11:25:39 »

Falzer húzd le az egyik csatit és szerintem már látod is,hogy melyik.A 2 Denso között elég szembertűnő a különbség a szélénél.Vagy fényképezd le és dobd fel ide és kitaláljuk.
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #318 Dátum: 2009. Június 05. - 16:30:22 »

Falzer húzd le az egyik csatit és szerintem már látod is,hogy melyik.A 2 Denso között elég szembertűnő a különbség a szélénél.Vagy fényképezd le és dobd fel ide és kitaláljuk.
Ugyanerre jutottam én is. Már "feszegettem" a parkolóba a csatlakozót, de túl gyengéd lehettem mert nem tudtam széthúzni. Majd otthon.....
Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #319 Dátum: 2009. Június 05. - 16:55:29 »

Falzer húzd le az egyik csatit és szerintem már látod is,hogy melyik.A 2 Denso között elég szembertűnő a különbség a szélénél.Vagy fényképezd le és dobd fel ide és kitaláljuk.
Ugyanerre jutottam én is. Már "feszegettem" a parkolóba a csatlakozót, de túl gyengéd lehettem mert nem tudtam széthúzni. Majd otthon.....

Tessék, jöhetnek a tippek:


A képet a Képfeltöltés.h u tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Itt az injektor is:


A képet a Képfeltöltés.h u tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
rallysta
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 515



« Válasz #320 Dátum: 2009. Június 05. - 17:12:13 »

a C lesz az..... Nippon Denso
Naplózva

Accent 1.5 benzin, 2004, 5 ajtós
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #321 Dátum: 2009. Június 05. - 17:40:52 »

Köszi Matyika!!!!   :victory: :victory: :victory: :victory:
A csatlakozó alapján C.  Minimális eltéréssel a rögzitésnél.
Minden Etanol átalakításon gondolkodó accentosnak segítettél :köszi:
Az injektor alapján akár B is lehetne. :)
De a csatlakozó alapján egyértekmű.Sze rintem.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 05. - 17:42:56 írta falzer » Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #322 Dátum: 2009. Június 05. - 20:21:07 »


én a bal oldali gumiharangot szedtem le a helyéről, és alá fújtam a wd40-et, ja, és mindenhova a környékén  rotfl. ha legközelebb elkezd zörögni, kap egy kis gépzsírt.
köszi mindenkinek

Azt a gumiharangot, hagyd a helyén és legközelebb ne fújkálj alá semmit.  :D
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Chaba68
Vendég
« Válasz #323 Dátum: 2009. Június 09. - 23:58:04 »

A cicergés nekem is volt, és sikerült elmulasztani. A lényeg:

Van az a harmónika szerű gumi, abból kijön egy tengely, ami nekiűtközik egy karnak. Na ide az érintkezési ponthoz kell 3-4 csepp motorolajat csöpögtetni, és elmúlik a cicergés.
Köszi, ezt kipróbálom este :)


Úgy látszik ez a cicergés accent betegség!
Én is halgatom a "tücsköt" :D már több hónapja!
Van amikor abba hagyja, van amikor rázendít :)
Szintén azt tapasztaltam, mint valamelyik elöttem hozzászóló, hogy amikor finoman hozzáérek a kuplunk pedálhoz, akkor abba hagyja.
Idáig azt hittem, hogy a kinyomócsapágg yal lehet valami probléma.

Köszönöm a tippet! Én is kipróbállom!

Post Merge: [time]2009. jún.  9., kedd, 23.32.47 GMT-1[/time]
Gyertya ill. gyújtással kapcsolatos kérdésem lenne:

A gyári gyertya 75 ezernél lett kicserélve...m egjegyzem, egy köhögése sem volt.
Utána NGK került bele, amit most 135 ezernél cseréltem BOSCH-ra. Természetesen katalógus alapján kiválasztott megfelelő tipusra.
A pontos tipust most fejből sajnos nem tudom, de talán ez lényegtelen is.
Ha jól tudom az 1500-ös Accent-nél 1-1.1 mm a hézag gyárilag.
Az NGK-n 3x kellett hézagot állítanom 60-ezer alatt. A vége felé azt tapasztaltam, hogy nem volt jó neki az 1 mm és kissebbre kellett vennem kb. 0.6-0.7-re.
A ok a következő volt:
A gyári hézaggal alacsony fordulaton (kb.1500) magasabb fokozatban gázadásra berángatott.
Most hogy bekerült a vadi új BOSCH úgy hagytam a hézagot ahogy gyárilag volt kb. 1.1-1.2 mm.
Sajnos továbbra is megmaradt a rángatás. Kissebbre tudom venni a hézagot és akkor szinte biztos, hogy megjavul, de gondolom nem ez lehet a megoldás... más egyéb probléma lehet.
....a kábelekre sötétben ránéztem, látszólag jók (nem húzott ívet sehol)
mi lehet a baj?

ui: azért esett a BOSCH-ra a választás, mert a Homasita-s eladó szerint hamisítják.

Post Merge: 2009. Június 10. - 01:02:36
Köszi Matyika!!!!   :victory: :victory: :victory: :victory:
A csatlakozó alapján C.  Minimális eltéréssel a rögzitésnél.
Minden Etanol átalakításon gondolkodó accentosnak segítettél :köszi:
Az injektor alapján akár B is lehetne. :)
De a csatlakozó alapján egyértekmű.Sze rintem.

További segítség az ETANOL-hoz (E85)
még mielött valaki E85-öt tankolna, szigorúan tanulmányozza végig ezt az oldalt: http://www.e85kft.hu/ és szerezze be az alábbiakat:
- jó minőségű motor olaj
- üzemanyag szűrő (az 1000 km utáni cseréhez)
- Hunflex elektronika (injektor vezérlő)

Ha valaki már kipróbálta, "epekedve" várom a tapasztalatoka :)
Erősen gondolkodok rajta én is!  :)
Állítólag elektronika nélkül egyre többen használják fele-fele arányban, de így többletfogyasz tás alakulhat ki. (autó tipusonként változó)
Svédországban már több mint 700 és Németországban több mint 500 kút van ahol E85-öt lehet tankolni. Nálunk egyenlőre a múltik még tiltakoznak ellene, de szinte már minden maszek kútnál lehet kapni.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 10. - 01:02:36 írta Chaba68 » Naplózva
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #324 Dátum: 2009. Június 10. - 10:03:19 »

Én a Ponyba használtam tartóssan a kütyüt gond nélkül(még nem a hideginítóst).A + fogyi az etanol sajátosságából adódik ez természetes(Kb.10%).Ha visszább olvasol ebben a topikban már jól körülrágtuk a témtát.Ha neked is kell visszább raktam fel kedvezményes árat is és most fogok hozatni egyet jó lenne akkor egyszerre intézni.
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
falzer
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 620



« Válasz #325 Dátum: 2009. Június 10. - 14:49:43 »

A közelgő etanolos szerelés és a kmben közeledő gyertyacsere (a kettő összeér időben :D) kapcsán filóztam egy kicsit.
Jelenleg a gyári ajánlású NGK gyertya van, ami szerintem tökéletes.(BKR5ES-11)
Az E85 honlapon itt:http://www.e85kft.hu/uzemanyagcsokkentes.pdf viszont az olvasható hogy tapasztalataik alapján a bosch 4 pólusú gyertyát ajánlják.(biztosabb szikraképzés a hidegebb égéshez ??:vakar:)
Gondolom a hangsúly a 4 póluson van és nem a gyártón. Mivel az NGK a gyártó szerinti ajánlott, kicsit törpoltem ezen:http://kepfeltoltes.hu/090610/NGK_gy_jt_gyertya_jelz_sek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha ragaszkodok az NGK-hoz akkor BKR5(vagy 6 a hidegebb égéshez)E  Q/T (3-4 pólus)
kellene.(a kiemelés az fix a fizikai jellemzők miatt)
Van is ilyen pl. a nefelejts kftnél :friends: bár a db ár kicsit  :$ 3400 és+os
http://www.nefelejts.hu/nefelejts/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1221&category_id=3&manufacturer_i d=0&option=com_virtuemart&Itemid=27
A kérdés figyelembe véve az E85-öt váltsak-e 4 pólusú gyertyára, érdemes-e egyébként is: add valami plusszt rugalmasságban fogyasztásban. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata bármilyen márkával?
Ha igen BOSCH (kb2000ft/db) vagy NGK (kb3-6000ft/db)??? :cry: :cry:
Vagy maradjak nyugodtam mint nyúl a hurokban és használjam továbbra is amit eddig.

(az alfámon annak idején 4 pólusut használtam, de az volt agyári előírás mást nem is próbáltam igy nincs viszonyítási alapom onnan se)


« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 10. - 15:38:57 írta falzer » Naplózva

Hyundai IX20 1.4 DOHC EUROPE 2011.
Kia Picanto 1.1 EX 2004.

Inkább kérdezek és vagyok fél percig hülye, mint anélkül egy életen át.
pepe0419
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 294



« Válasz #326 Dátum: 2009. Június 10. - 15:06:57 »


én a bal oldali gumiharangot szedtem le a helyéről, és alá fújtam a wd40-et, ja, és mindenhova a környékén  rotfl. ha legközelebb elkezd zörögni, kap egy kis gépzsírt.
köszi mindenkinek

Azt a gumiharangot, hagyd a helyén és legközelebb ne fújkálj alá semmit.  :D
Nagy baromságot csináltam, vagy nem helyrehozhatat lant, vagy most már mind1, nem lesz gond? :D
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 10. - 15:23:12 írta pepe0419 » Naplózva

Hyundai Accent 1,5 LS Cool, ezüst, 5 ajtó, 2004, benzines, 115.000 km
Chaba68
Vendég
« Válasz #327 Dátum: 2009. Június 10. - 17:26:24 »

A közelgő etanolos szerelés és a kmben közeledő gyertyacsere (a kettő összeér időben :D) kapcsán filóztam egy kicsit.
Jelenleg a gyári ajánlású NGK gyertya van, ami szerintem tökéletes.(BKR5ES-11)
Az E85 honlapon itt:http://www.e85kft.hu/uzemanyagcsokkentes.pdf viszont az olvasható hogy tapasztalataik alapján a bosch 4 pólusú gyertyát ajánlják.(biztosabb szikraképzés a hidegebb égéshez ??:vakar:)
Gondolom a hangsúly a 4 póluson van és nem a gyártón. Mivel az NGK a gyártó szerinti ajánlott, kicsit törpoltem ezen:http://kepfeltoltes.hu/090610/NGK_gy_jt_gyertya_jelz_sek_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ha ragaszkodok az NGK-hoz akkor BKR5(vagy 6 a hidegebb égéshez)E  Q/T (3-4 pólus)
kellene.(a kiemelés az fix a fizikai jellemzők miatt)
Van is ilyen pl. a nefelejts kftnél :friends: bár a db ár kicsit  :$ 3400 és+os
http://www.nefelejts.hu/nefelejts/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1221&category_id=3&manufacturer_i d=0&option=com_virtuemart&Itemid=27
A kérdés figyelembe véve az E85-öt váltsak-e 4 pólusú gyertyára, érdemes-e egyébként is: add valami plusszt rugalmasságban fogyasztásban. Van valakinek ilyen irányú tapasztalata bármilyen márkával?
Ha igen BOSCH (kb2000ft/db) vagy NGK (kb3-6000ft/db)??? :cry: :cry:
Vagy maradjak nyugodtam mint nyúl a hurokban és használjam továbbra is amit eddig.

(az alfámon annak idején 4 pólusut használtam, de az volt agyári előírás mást nem is próbáltam igy nincs viszonyítási alapom onnan se)




Üdv.
Tapasztalatom még nincs a 4 pólusuval, de pont mostanában néztem utána.

Szerintem nyugodtan vedd megg az olcsóbb BOSCH négypólusut.
Ezeknél a gyertyáknál szinte már csak labor körülmények között tudják mérni
a szikraképződés minőségét. Természetesen ez új gyertyára igaz.
A lusta szikra mindig megkeresi, hogy az elektródához melyik pólus van
közelebb és azon keresztűl közlekedik. Még a zsír új gyertánál is, ahol gyárilag
szinte csak pár mikronnyi eltérés van a pólusok és az elektróda között.
Több cikkben is az élettartamra fektettik a hangsúlyt. Mivel hogy 4 pólus van,
ezért sokkal lassabban növekszik a gyertya hézag. A pólusok elvileg 4x annyi
adőt kibirnak. Természetesen az elektróda hamarabb eléghet (mivel hogy
egyedül van :) ) és csak itt van jelentősége a minőségnek, hogy
milyen ötvözetből készül
A 2000 Ft.-os 4 pólusu Bosch gyertya minimum 2 x annyit kibír, mint az egypólusu. 
Naplózva
koppány
Vendég
« Válasz #328 Dátum: 2009. Június 10. - 20:36:29 »

Szép elmélet!Dem biztos,hogy mukodni fog!Toyomat annakidején 100Ekm-rel vettem és biztos ami biztos alapon gyertyát is cseréltem.4pól usú Bosch volt benne.Vettem bele mezei 1pólusú gyáriakat a Toyo szalonból,és láss csodát jobb lett mint volt.Régen azt mondták,Skodába Pal,Wartburgba Isolator való.És tehettél bele 10szer drágábbat csak rosszabb lett.
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #329 Dátum: 2009. Június 10. - 21:27:01 »

Szép elmélet!Dem biztos,hogy mukodni fog!Toyomat annakidején 100Ekm-rel vettem és biztos ami biztos alapon gyertyát is cseréltem.4pól usú Bosch volt benne.Vettem bele mezei 1pólusú gyáriakat a Toyo szalonból,és láss csodát jobb lett mint volt.Régen azt mondták,Skodába Pal,Wartburgba Isolator való.És tehettél bele 10szer drágábbat csak rosszabb lett.
Gyertya  ügyben itt az igazság. Szerintem az Accentbe a legjobb a BKR5ES11 NGK.  :hi:

Ja és 45 ezrenként illik cserélni.  :D
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 10. - 21:31:13 írta Matyika » Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.