Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:12:49


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









39 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681720 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #240 Dátum: 2009. Április 28. - 09:20:16 »

opel(sosem kop'el  :haha: :haha: :haha:) esetében ez 70.000 km.
TT Coupe egyik 30 000 km a csere darab meg 2000 km :D Fõnök szentségelt rendesen, én meg gyalogoltam az m1-en Szomorú
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Zolika
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 490



« Válasz #241 Dátum: 2009. Április 28. - 18:41:35 »

No, voltam szervízbe. A hiba: a 4. hengerben égéskimaradás van/volt. A hiba általatok ismert, volt fejvakarás rendesen. Mi lehet a hiba. A kábelek kimérve: Jók. Valszeg a trafó. Viszont itt jött a tanácstalanság . A getben 2 trafó van. Az egyik a 1-4-es hengeré, a másik a 2-3-é. A 4-es henger a hiba, és ha a trafó a rossz, az 1-es henger miért mükszik? Megcserélték a kábeleket, és akkor is a 4-es nem volt jó. Akkor most mi van? A másik hibalehetõség: mechanikai hiba (kompresszió, szelep stb).Kérdem én: ha egyszer megy a motor ahogy kell, egyszer meg nem, hova tûnhet el a kompresszió csak úgy? Szelepnél dettó. Kissé feldúlt vagyok, mert a pénztárcám rovására kísérleteznek. Na, mivel rátették mûszerre, ki kell fizetni 2900ft-ot. Ok, nem gond, csak el kell mennem kivenni lét. Hát elindultam, és az idegbaj kerülgetett. A 4-es henger szabira ment, a kocsi kispolski módjára viselkedett, és a hanghatás is olyan volt. Nagynehezen visszaértem, és közöltem, hogy rosszabb lett, mint volt. Vélemény: Hát.... biztos most adta meg magát végleg a trafó. Még egy pár dolgot megpróbáltak, de jobb nem lett. Közölték, hogy tudnak hozatni trafót, 25-30 ezer ft-ért. Mondtam hogy futok még pár kört, hátha olcsóbb is lesz az. Idegbetegen hazajövök, már-már a kötelet keresem meg egy fát, mikor mondja apósom, próbáljuk meg a szomszédot, Suzukinál volt szerelö, meg már régóta a szakmában van. Átmentünk. Elsõ vélemény a szervízrõl: ezek hülyék. Járó motornál le lett húzva a gyertyapipa, olyan szikrát adott, hogy egy ló is megérezte volna. Akkor miért nincs égés? Próbálgattunk kábelt cserélni, semmi reakció. Vélemény: Biztos az injektor van oda, dugulás vagy hasonló. Abból gondoltuk, ha gyorsan odaléptünk neki, akkor fuldoklott, ha lassan akkor nem. Enyhe reménysugár, hátha dugulás. Õ javasolta a Stihl gépekbe való olajat, adjunk egy decit 20 literhez, õ a suzukikhoz szokta javasolni, mert az kenést ad az injektornak(laikus vagyok nem tudom mi a mechanikája), és attól jobb lesz. Hazajöttem, nem volt semmi baj a kocsival, beletettem az olajat, mondták, hogy menjek egy keveset vele, míg odaér az anyag az injektorhoz. Elmentem, kb 2 km után ismét kispolski effektus, és azóta is csinálja. Már végképp nem tudom mi van, ha kibogozható amit írtam, kérném a szakavatottak véleményét.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Április 28. - 18:44:37 írta Zolika » Naplózva

2003 Get 1.3 82Le 160000 km

"A hülyékből azon nyomban normálisak lesznek, mihelyst ök lesznek többségben"
Szunyog001
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 200



« Válasz #242 Dátum: 2009. Április 28. - 20:03:12 »

Szevasztok:)) Csináltam egy fiat puntót anno... Végig zongoráztam én is mindent rajta, végül kiderült  befecskszelep problem volt. Ok: vizes és ganajos volt a tank( benne a benzin)( a beöntõ csõ lyukas volt a kerékdobban...)( a vizet nem tudja megszûrni a benzinszûrõ se)... Leragadtak a befszelepek, kicseréltem egyet jó lett X kmig, aztán jött a másik majd a harmadik, a negyedik szelep még jó... Sztem, belenézni a tankba megérne egy próbát... Üdv én:)
Naplózva

Hyundai Lantra 1.8 GT 1995 DOHC, Mazda 323 F Atlantis 1996
Zolika
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 490



« Válasz #243 Dátum: 2009. Április 28. - 20:08:59 »

A tankom az gányos, azt mondták hogy ezközölnöm kell egy takarítást. Attól nem menne egy henger? Meg égéskimaradáso m lenne?
« Utoljára szerkesztve: 2009. Április 28. - 20:32:24 írta Zolika » Naplózva

2003 Get 1.3 82Le 160000 km

"A hülyékből azon nyomban normálisak lesznek, mihelyst ök lesznek többségben"
Ákos
Vendég
« Válasz #244 Dátum: 2009. Április 28. - 23:31:21 »

A tankom az gányos, azt mondták hogy ezközölnöm kell egy takarítást. Attól nem menne egy henger? Meg égéskimaradáso m lenne?

Még régebben olvastam valamelyik topicban (azt hiszem Pihe és Matyika társalogtak róla :fejvakar:), hogy valami szöggyorsulást is figyel az ECU, vagyis ha nem jön létre égés egy hengerben, akkor abba nem fecskendez be üzemanyagot a katalizátor megóvása érdekében. Azt nem lehet megnézni valahogy, hogy nyit-e a négyes henger injektora? :g: Mert hiába van szikra, ha nincs ami belobbanjon...
Persze lehet hogy rosszul gondolkozom, de érdekelne a megoldás :) .
Naplózva
Szunyog001
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 200



« Válasz #245 Dátum: 2009. Április 29. - 06:43:28 »

Elképzelhetõ, hogy attól nem megy egy henger( ha több a víz minta benzin)... De kiderül nagyon könnyen ha kiveszed a gyertyát akkor meglátod mit nem csinál... Ha fehér a vége nincs elég benzin, ha fekete akkor meg sok... Ha kiveszed és benzines a gyertya akkor meg nincs szikra... Õzbarna akkor elviekben jó(kicsi rá az esély)
Valóban ha nincs szikra nem fecskendez be:) De ezt is könnyen meg lehet nézni gyertya ki, gyújtókábel végére rá, egy test ponthoz hozzá érinteni, indítózni... ha van szikra akkor befszelep... :)) Ám van itt még vmi: a puntoban mikor becart a szelep, akkor bekapcsolt egy vészüzemmmód! azaz a rosz szelepet letiltotta:)) A poén akkor ott volt hogy totál meghülyült az Ecu és frissiteni kellet! ÜDv:))
Naplózva

Hyundai Lantra 1.8 GT 1995 DOHC, Mazda 323 F Atlantis 1996
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #246 Dátum: 2009. Április 29. - 07:42:37 »

A tankom az gányos, azt mondták hogy ezközölnöm kell egy takarítást. Attól nem menne egy henger? Meg égéskimaradáso m lenne?

Egy tipp még, egy teletank, plusz egy 1500 forintos injektor tisztító, ha gané van benne és az nem vágja ki akkor semmi Szomorú
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Zolika
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 490



« Válasz #247 Dátum: 2009. Április 30. - 15:08:40 »

Ma kiveszem a gyertyákat, megnézem, lefényképezem, és felrakom.
: 2009-04-30, 13:00:56
http://kepfeltoltes.hu/090430/100_2012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090430/100_2014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090430/100_2015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090430/100_2016_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Na ilyenek a gyertyák. az elsõ kép az egyes henger, a másodok a 2-es, és így tovább.
a 4-es menete benzines volt, a többi száraz. a 2-es tuti tiszta, az 1-3-as õzbarna, enyhe feketével.

Más: Ezt mi okozhatja??
http://kepfeltoltes.hu/090430/100_2008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090430/100_2009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Az egész végig ilyen, csak most ennyit fotóztam le. Én hengerfejtömít ésre gondolok, kb 3-400 km-enként egy liter olaj fogy. Olajcsöpögés nincs a kocsi alatt.
« Utoljára szerkesztve: 2009. Április 30. - 15:11:59 írta Zolika » Naplózva

2003 Get 1.3 82Le 160000 km

"A hülyékből azon nyomban normálisak lesznek, mihelyst ök lesznek többségben"
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #248 Dátum: 2009. Április 30. - 15:17:08 »

Nem inkább szelepfedéltöm ítés halt meg?
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Zolika
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 490



« Válasz #249 Dátum: 2009. Április 30. - 15:25:29 »

Nem inkább szelepfedéltöm ítés halt meg?

Akkor az!
Naplózva

2003 Get 1.3 82Le 160000 km

"A hülyékből azon nyomban normálisak lesznek, mihelyst ök lesznek többségben"
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.338



« Válasz #250 Dátum: 2009. Április 30. - 15:32:01 »

Annak a cseréje nem ördöngõsség és talán nem is egy vészes összeg.
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Zolika
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 490



« Válasz #251 Dátum: 2009. Április 30. - 15:35:05 »

Bárcsak ez lenne a legnagyobb gondja! Szomorú :cry:
Naplózva

2003 Get 1.3 82Le 160000 km

"A hülyékből azon nyomban normálisak lesznek, mihelyst ök lesznek többségben"
atikaa
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 138



« Válasz #252 Dátum: 2009. Április 30. - 22:52:09 »

 1 tipp: kompresszió mérés , hátha 1 szelep szarakszik.... ...... enyim  ilyesmit csinált : szikra gazdagon , benzines gyertya , kompresszió 0...........
kipu szelep elég.......... ...  ;)  :hi:
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #253 Dátum: 2009. Április 30. - 23:16:44 »

A tipp nem rossz.  :hi: A gond az, hogy néha jó az autó.  :nemtom:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Szunyog001
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 200



« Válasz #254 Dátum: 2009. Május 01. - 11:55:40 »

Szevasztok:) Nem vok egy szakszem, de úgy láttam mintha az egyik gyertya vége fehér lenne. Ami arra enged következtetni hogy nem kap elég benzint az adott henger...( a többi meg nyilván azért kormos mert jobban nyomtad a gázt hogy az adott tempot elérhesd vagy egyáltalán annyival tudj tovább haladni) Engedd le a tankod egy üvegedénybe vagy vmi átlátszó edénybe mindegy, és akkor meglátod van e benne benzinen kívül más egyéb anyag( pl: víz) a két anyag elválik egymástól, mihelyt nyugalmi módba kerül. ha víz van benne akkor az alul fog lenni... Látni fogod a vonalat, hogy mennyire piszkos a benzined... ( Sztem a tank levétele a legolcsóbb:)) Kompresszió hiba sztem kilõve. Szelep fedél tömítés csere meg ajánlott:))
Rem hozzá járulok a probléma mielõbbi költségtakarék os megoldásához:))) Üdv Én:))
Naplózva

Hyundai Lantra 1.8 GT 1995 DOHC, Mazda 323 F Atlantis 1996
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.