Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Április 05. - 08:40:02


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









74 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[Tegnap - 19:34:32]

[2020. Március 29. - 19:04:51]

írta mityku
[2020. Március 14. - 23:25:09]

írta Sopánka
[2020. Március 05. - 14:29:04]

írta Sopánka
[2020. Március 04. - 11:09:44]

írta Sopánka
[2020. Március 03. - 16:55:31]

írta Zsolt
[2020. Február 28. - 19:38:34]

írta Sopánka
[2020. Február 28. - 17:41:57]

írta Sopánka
[2020. Február 28. - 17:39:26]

írta Predator
[2020. Február 25. - 16:16:51]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 181   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 747444 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.346



« Válasz #795 Dátum: 2010. Március 02. - 09:04:44 »

Én első körben alkatrész cserével próbálnám meg megoldani a problémát. Zsoltnak van donorautója, kérd tőle kölcsön a MAP szenzort.  ;)


 :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$
Zsolti, ez mit jelent? :D Nincs már meg a donor? :vakar:


DE megvan csak vártam,hogy szépen megkérj :DD  :friends: Ha vmi kell próba céljából csak szólj és megoldjuk.A szenzor feszkókat is meg fogom nézni ma v holnap.
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Ákos
Vendég
« Válasz #796 Dátum: 2010. Március 02. - 15:07:01 »

Én első körben alkatrész cserével próbálnám meg megoldani a problémát. Zsoltnak van donorautója, kérd tőle kölcsön a MAP szenzort.  ;)


 :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$
Zsolti, ez mit jelent? :D Nincs már meg a donor? :vakar:


DE megvan csak vártam,hogy szépen megkérj :DD  :friends: Ha vmi kell próba céljából csak szólj és megoldjuk.A szenzor feszkókat is meg fogom nézni ma v holnap.
Már régebben is felajánlottad hogy lehetne csereberélni alkatrészeket :friends: , ami tök jó lenne, de egyrészt nem a szomszédban laktok, másrészt meg nem tudom mit lehetne még kicserélni egy próba erejéig. Vagyis... Mit szólnál egy komplett motorcseréhez? :g: rotfl rotfl rotfl  De a viccet félretéve, ha Nálad is hasonló érték jön ki a MAP szenzor mérésénél (amit előre is köszönök :friends: ), akkor az ECU-n és az injektorokon kívül nem tudom mi mást lehetne még kipróbálni :sorry: .
Naplózva
Piu
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.109



« Válasz #797 Dátum: 2010. Március 02. - 15:23:02 »

A karosszériás haverom mesélte, hogy küszöbcserénél nem tudta levágózni a küszöböt, mert üregvédelem gyanánt ki volt öntve betonnal. Ha minden jónak bizonyul, lehet hogy Nálad is hasonló a helyzet! rotfl
Naplózva

HYUNDAI KLUB ;)
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #798 Dátum: 2010. Március 02. - 15:45:01 »

A karosszériás haverom mesélte, hogy küszöbcserénél nem tudta levágózni a küszöböt, mert üregvédelem gyanánt ki volt öntve betonnal. Ha minden jónak bizonyul, lehet hogy Nálad is hasonló a helyzet! rotfl
rotfl rotfl
Akkor megvolt a tőke súlya is. A tömegközéppont is jól lekerült.
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #799 Dátum: 2010. Március 02. - 15:52:28 »

Szerintem működik :)
Hát én ennek nem annyira örülök Szomorú . Eddig minden jó ami vizsgálva lett :fej: . Akkor most hogyan tovább? :nemtom:  Azt nem tudnád megnézni nekem a HMA Service oldalon hogy hol van ennek a motornak az EGR szelepe? :$

Én olyat se nem találtam. Biztos van olyanod? rotfl Ezek után már ki tudja, lehet, hogy nem is volt benne sose.
Naplózva

Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #800 Dátum: 2010. Március 02. - 15:55:42 »

Szerintem működik :)
Hát én ennek nem annyira örülök Szomorú . Eddig minden jó ami vizsgálva lett :fej: . Akkor most hogyan tovább? :nemtom:  Azt nem tudnád megnézni nekem a HMA Service oldalon hogy hol van ennek a motornak az EGR szelepe? :$

Én olyat se nem találtam. Biztos van olyanod? rotfl Ezek után már ki tudja, lehet, hogy nem is volt benne sose.
TE én rájöttem, Ákos, nézd meg, hogy van e benne motor, mert hogy tudtommal etanollal jársz, még a végén kiderül, hogy 4 csöves, viszi a szekeret, egy tank etanolért azért iszik ilyen sokat :D
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Ákos
Vendég
« Válasz #801 Dátum: 2010. Március 02. - 16:04:32 »

A karosszériás haverom mesélte, hogy küszöbcserénél nem tudta levágózni a küszöböt, mert üregvédelem gyanánt ki volt öntve betonnal. Ha minden jónak bizonyul, lehet hogy Nálad is hasonló a helyzet! rotfl
Akkor igen puha beton lenne mert be van horpadva a jobb oldali küszöb :lol: .

üzenet összevonva: [time]2010. márc.  2., kedd, 16.06.10 GMT-1[/time]
Szerintem működik :)
Hát én ennek nem annyira örülök Szomorú . Eddig minden jó ami vizsgálva lett :fej: . Akkor most hogyan tovább? :nemtom:  Azt nem tudnád megnézni nekem a HMA Service oldalon hogy hol van ennek a motornak az EGR szelepe? :$

Én olyat se nem találtam. Biztos van olyanod? rotfl Ezek után már ki tudja, lehet, hogy nem is volt benne sose.
Nem biztos hogy van, de köszi hogy megnézted :D .

üzenet összevonva: 2010. Március 02. - 16:07:29
Szerintem működik :)
Hát én ennek nem annyira örülök Szomorú . Eddig minden jó ami vizsgálva lett :fej: . Akkor most hogyan tovább? :nemtom:  Azt nem tudnád megnézni nekem a HMA Service oldalon hogy hol van ennek a motornak az EGR szelepe? :$

Én olyat se nem találtam. Biztos van olyanod? rotfl Ezek után már ki tudja, lehet, hogy nem is volt benne sose.
TE én rájöttem, Ákos, nézd meg, hogy van e benne motor, mert hogy tudtommal etanollal jársz, még a végén kiderül, hogy 4 csöves, viszi a szekeret, egy tank etanolért azért iszik ilyen sokat :D
:g:  Figyi, én már ezen sem lepődnék meg... :D rotfl rotfl rotfl
« Utoljára szerkesztve: 2010. Március 02. - 16:07:29 írta Ákos » Naplózva
Piu
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3.109



« Válasz #802 Dátum: 2010. Március 02. - 16:08:36 »

A karosszériás haverom mesélte, hogy küszöbcserénél nem tudta levágózni a küszöböt, mert üregvédelem gyanánt ki volt öntve betonnal. Ha minden jónak bizonyul, lehet hogy Nálad is hasonló a helyzet! rotfl
Akkor igen puha beton lenne mert be van horpadva a jobb oldali küszöb :lol: .

Ólom! :D Jólvan, qssolok.. :$
Naplózva

HYUNDAI KLUB ;)
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #803 Dátum: 2010. Március 02. - 16:30:15 »

A karosszériás haverom mesélte, hogy küszöbcserénél nem tudta levágózni a küszöböt, mert üregvédelem gyanánt ki volt öntve betonnal. Ha minden jónak bizonyul, lehet hogy Nálad is hasonló a helyzet! rotfl
Akkor igen puha beton lenne mert be van horpadva a jobb oldali küszöb :lol: .

Ólom! :D Jólvan, qssolok.. :$

Én megmondtam az elején rotfl

Szerintem szedjük szét apró darabokra, hátha találunk valamit :)
Naplózva

Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.346



« Válasz #804 Dátum: 2010. Március 03. - 18:16:19 »

Na rámértem a MAP-ra.Meleg motornál alapjáraton nekem 3.8-4.1 V-ot mutatott a műszer :vakar: :vakar: Igaz az alapjáratom vmiért 1000-1200 körül mozog.Lehet ezt már nem alapjáratnak tekinti az ECU? :g:
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Ákos
Vendég
« Válasz #805 Dátum: 2010. Március 03. - 19:22:37 »

Na rámértem a MAP-ra.Meleg motornál alapjáraton nekem 3.8-4.1 V-ot mutatott a műszer :vakar: :vakar: Igaz az alapjáratom vmiért 1000-1200 körül mozog.Lehet ezt már nem alapjáratnak tekinti az ECU? :g:
Van egy olyan gyanúm hogy ezekkel az értékekkel nem kerültem sokkal előbbre, de ettől függetlenül nagyon köszönöm :friends: . Amúgy miért ilyen magas az alapjáratod? :nemtom:
Ma kaptam még egy tippet itt nálunk, ahova érdemes lenne elmennem kivizsgálásra. Szerintetek hogyan tovább? Mit tegyek? :vakar:
Naplózva
Zsolt
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.346



« Válasz #806 Dátum: 2010. Március 03. - 19:37:23 »

Ez az alapjárati dolog az 50Ft-os kérdés :DD Nem tudom.
Naplózva

"Egy a szívünk, egy az álmunk,
Nem félünk és nem hátrálunk,
Mellkasunkban TŰZOLTÓ SZÍV dobog."

No jogsi,No rutin,No para!
'96 Lantra Kombi 1.6 16V   '93 Pony 1.5 GLSi
Sziszipapa
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 4.113



« Válasz #807 Dátum: 2010. Március 03. - 21:28:41 »

Ez az alapjárati dolog az 50Ft-os kérdés :DD Nem tudom.

Valószínűleg pont azért magas az alapjáratod, mert le van ragadva a MAP szenzorod. Sok az a 4V alapjáraton.
Naplózva

hogy
Vendég
« Válasz #808 Dátum: 2010. Március 04. - 09:28:35 »

Az offon nekem se akar ezer alá esni az alapjárat, miközben 1400-1500-al simán közlekedek vele. :nemtom:
Naplózva
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.044


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #809 Dátum: 2010. Március 04. - 13:51:44 »

Hidegen az 1100-1200 teljesen normális.
1-2 perc melegedés után be kell álljon 700-900 közé.
Naplózva

"várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!" --- Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003) "Villám McQueen", VW Multivan 7fős (2012) "Buszi"
Oldalak: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 181   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.367 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.