Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2023. Március 26. - 04:56:13


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









91 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[2023. Március 18. - 11:52:48]

írta kopppány
[2023. Március 15. - 16:12:03]

írta SzaCsa00
[2023. Március 06. - 22:09:19]

[2023. Február 19. - 21:00:12]

írta Miki
[2023. Február 07. - 13:31:19]

[2023. Február 04. - 08:35:20]

írta Joci3
[2023. Február 01. - 14:51:41]

írta Roland97
[2023. Január 24. - 12:36:11]

írta jmecsei
[2023. Január 16. - 19:56:19]

írta woodson7
[2022. December 05. - 10:33:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 183 184 [185] 186 187   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 1095286 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2760 Dátum: 2020. Július 09. - 22:54:52 »

megjött a Xado.
megvárom ,hogy sárgát mutasson a tankjelző azután bele öntöm a Xado-t és tele tankolok.
ha kifogy újra beszámolok a tapasztalatról .
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 935



« Válasz #2761 Dátum: 2020. Július 10. - 05:44:26 »

Háááát nem tudom, nem hiszem, hogy 2 éves autóba kellene ilyen.
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
robikahun
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 252



« Válasz #2762 Dátum: 2020. Július 10. - 06:20:22 »

megjött a Xado.
megvárom ,hogy sárgát mutasson a tankjelző azután bele öntöm a Xado-t és tele tankolok.
ha kifogy újra beszámolok a tapasztalatról .

Motorba,váltóba, csak xado-t használok, szerintem nagyon jó. Üzemanyagba nem próbáltam még mert csak 100 ast tankolok, ezt a másik moslékot nem.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2763 Dátum: 2020. Július 10. - 22:42:52 »

Háááát nem tudom, nem hiszem, hogy 2 éves autóba kellene ilyen.
szia
17000km van autóba.a könyve azt írja 15000km-ként üzemanyag tisztító adalékot használjunk .
talán nemárt neki....

üzenet összevonva: 2020. Július 10. - 22:44:10
megjött a Xado.
megvárom ,hogy sárgát mutasson a tankjelző azután bele öntöm a Xado-t és tele tankolok.
ha kifogy újra beszámolok a tapasztalatról .

Motorba,váltóba, csak xado-t használok, szerintem nagyon jó. Üzemanyagba nem próbáltam még mert csak 100 ast tankolok, ezt a másik moslékot nem.

szia
én is csak 100pluszos omv maxxmotiont használok.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 834


A vellanyos


« Válasz #2764 Dátum: 2020. Július 11. - 20:43:51 »

Sziasztok, új vagyok itt, ezért még nem jól kezelem a fórumot. Most lehet, hogy választ küldök valakinek, pedig kérdezni szeretnék. Bocsánat!
Most vettünk a feleségemnek egy 2012-es Hyundai I10-et. Lila, gyönyörü.

Az elsö kérdés: kéne hozzá magyar kézikönyv. Csak angolt találtam a neten, 2010-est. Magyarul csak 2014-est, de az már egy másik autó. Tudna valaki bármi ötletet adni?

A második kérdés: kulcs van hozzá, nem távirányítós a vezetö ajtó zárja. Ezért nem tudnak olyan riasztót szerelni bele, ami nyitná a központi zárat. Tehát szerezni kéne egy olyan zárat, ami távirányítóval müködik, azaz motoros. Hol próbálkozzak? Azt sem tudom, hogy gyártottak-e ilyet 2012-ben. Lehet, hogy a motoros zár be sem fér a mostani zár helyére?

Köszönök minden segítséget, ötletet.

 :hi:
Anno Matyika tanácsolta, hogy venni kell egy bármilyen távirányítós központi zárat és a készletből egyetlen motort felhasználva, követőmotorkén t kell használni, azaz, az újonnan vásárolt vezérlőtől 2db plusz vezetéket be kell húzni az ajtóba, erre rákötni az utángyártott motort, majd a motort rögzíteni az ajtó belső fémburkolatáho z (talán ez a legbonyolultab b művelet, mert úgy kellene rögzíteni, hogy a motor tolórudazata lehetőleg párhuzamosan mozogjon a kézizár rúdjával) és a tolórúdját rögzíteni a kézizár rúdjához, oszt jó napot. Az enyém már 12 éve így müxik.
« Utoljára szerkesztve: 2020. Július 11. - 20:46:46 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Gomexander
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 498



WWW
« Válasz #2765 Dátum: 2020. Július 23. - 14:05:53 »

Sziasztok,
A második kérdés: kulcs van hozzá, nem távirányítós a vezetö ajtó zárja. Ezért nem tudnak olyan riasztót szerelni bele, ami nyitná a központi zárat. Tehát szerezni kéne egy olyan zárat, ami távirányítóval müködik, azaz motoros. Hol próbálkozzak? Azt sem tudom, hogy gyártottak-e ilyet 2012-ben. Lehet, hogy a motoros zár be sem fér a mostani zár helyére?

Köszönök minden segítséget, ötletet.

Én egyszerűen lekötöttem a kulcsos zárszerkezetrő l a mechanikát, így kívülről kulccsal nem is nyitható. (lopásvédelem) A mezei utángyártott központizár motorját pedig az ajtó nyitó/záró gomb mechanikájára kötöttem. Így csak távirányítóval nyitható, az autó. Ez a módszer is már vagy 11 éve működik.
Naplózva

www.hyundaiacc ent.atw.hu
Accent Coupé, 1.5i 12V. (1997)
Predator
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 888



« Válasz #2766 Dátum: 2020. Július 30. - 19:15:16 »

Gyerekek!
Valami nagyon nem klappol az autón!
Több gond is akadt az utóbbi hetekben.
Még nem akarok mélyen lealázni egyes szervizzi dolgozókat,de kehet,hogy komoly problémákra fog fény derülni hamarosan.
Hali.
Naplózva

Akinek barátai vannak,annak mindene van!
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2767 Dátum: 2020. Augusztus 02. - 20:19:18 »

Megtörtént a xado használat.
Teli tankhoz raktam.Ki nulláztam a computert. Következő tankolás előtt megnéztem 5.1L/100km volt.
Teli tankoltam és újra nulláztam majd újra tankolás előtt megnéztem ismét 5,1L/100km volt.

Tapasztalat talán kicsit halkabb lett de eddig is csendes volt a fogyi kevesebb lett .Az a bizonyos emelt fordulat megmaradt ....

Szerintem rendszeresen használom majd 15000 km-ként.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
robikahun
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 252



« Válasz #2768 Dátum: 2020. Augusztus 02. - 21:03:13 »

Megtörtént a xado használat.
Teli tankhoz raktam.Ki nulláztam a computert. Következő tankolás előtt megnéztem 5.1L/100km volt.
Teli tankoltam és újra nulláztam majd újra tankolás előtt megnéztem ismét 5,1L/100km volt.

Tapasztalat talán kicsit halkabb lett de eddig is csendes volt a fogyi kevesebb lett .Az a bizonyos emelt fordulat megmaradt ....

Szerintem rendszeresen használom majd 15000 km-ként.

Adalékot még nem használtam, de a xado olaját évek óta használom, na attól lesz igazán csendes a járása, nekem nagyon bejött. Váltóba is tettem , ezt a fecskendőst, szép finoman jár.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
RGábor
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2769 Dátum: 2020. Augusztus 03. - 06:52:28 »

nem ismerem...menn yibe kerül?
Naplózva
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2770 Dátum: 2020. Augusztus 03. - 14:54:53 »

Megtörtént a xado használat.
Teli tankhoz raktam.Ki nulláztam a computert. Következő tankolás előtt megnéztem 5.1L/100km volt.
Teli tankoltam és újra nulláztam majd újra tankolás előtt megnéztem ismét 5,1L/100km volt.

Tapasztalat talán kicsit halkabb lett de eddig is csendes volt a fogyi kevesebb lett .Az a bizonyos emelt fordulat megmaradt ....

Szerintem rendszeresen használom majd 15000 km-ként.

Adalékot még nem használtam, de a xado olaját évek óta használom, na attól lesz igazán csendes a járása, nekem nagyon bejött. Váltóba is tettem , ezt a fecskendőst, szép finoman jár.
Majd ha le jár a garancia akkor majd majd kipróbálom az olajba és a váltóba köszi a tippet.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 834


A vellanyos


« Válasz #2771 Dátum: 2020. Augusztus 15. - 21:57:00 »

:hi:
Az enyém verdában 270.000km után csere éretté váltak a gyűrűsorok is, mert a szelepszár szimmeringek cseréje nem hozta meg a várt olajfogyás csökkenését.
Milyen márkájú hengerfejtömít ést és gyűrűsort ajánlotok?
Milyen nyomatékkal szükséges meghúzni a hengerfejrögzí tő csavarokat?
 :köszi:

 :hi:
Nos, megtörtént a műtét. A motort szétborítva kiderült, hogy az eddigi olajfogyásokat (már újkora óta kb. 2l-t megevett 10.000km alatt), az 1. henger kipufogószelep szelepvezetőjé nek a repedése, majd részleges letörése okozott. Ebből kifolyólag értelemet nyert az a folyamatos probléma is, hogy az ide betekert gyertyák miért voltak mindig dzsuvásabbak a többinél és miért volt kevesebb a kompressziós nyomás is ebben a hengerben.
Mivel hiányzott a szelepvezető teljes kiálló részének a fele, így ez a szelepszár, himba felőli részének kismértékű elhajlását is okozta, de jelentős és észrevehető működésbeli mechanikai problémát nem okozott. A szelepvezető levált darabját az olajteknőben megtaláltuk. ...szerencsém volt, hogy nem darálta be a vezérműtengely . :vazze:
Ha már szét lett borítva a motor, cserélve lett a teljes gyűrűsor, a hibás szívószelep és a szelepvezető a szimeringjével együtt, szelepfedél tömítés és a gyertyasor. A szelepek, az olajteknő, a hengerfej teljes takarítást kapott, a szelepfedél és a teljes szívóoldal minden alkatrésze is alaposan ki lett takarítva. ...jó sok dzsuva gyűlt fel bennük az évek és a kilométerek alatt. A szelepülék és a szelepek össze lettek csiszolva. A henger, a dugattyú/csapszeg és a forgattyúsházb an minden alkatrész tökéletes állapotban volt, így ment is vissza minden. Eddig kb. 2000km-t mentem vele és egy deka olaj sem fogyott el! :bugi:

Viszont találtam egy igen aggasztó dolgot! A menetirány szerinti bal oldalon, a bölcső első kerék melletti külső részén egy jókora lyuk tátong és a rozsdától teljesen oda van egy nagyobb rész. Lehet ezt foltozni vagy csak cserével orvosolható? Ha csere, akkor lehet bölcsőt kapni valahol?
 :köszi:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
winet
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #2772 Dátum: 2021. Május 01. - 06:44:38 »

Sziasztok.
1.3 benzines 2004es Accent minden előjel nélkül nem indul.  Mintha nem kapna anyagot.  Beindul ugyan de 2-3 mp után , v gázadasra megáll.
Naplózva
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 834


A vellanyos


« Válasz #2773 Dátum: 2021. Május 01. - 23:54:47 »

 :hi:
Ha az indítókulcsot ON állásba teszed és hallod a tápszivattyút működni, de még sincs stabil alapjáratod, akkor az alapjárati motort ki kell szedni és alaposan kitakarítani. Ha mégis van alapjárat, de gázadásra lefullad, akkor a TPS jeladó ellenálláspály ákat meg kellene mérni, mert szakadás esedtén az ECM nem érzékeli a fojtószelep elmozdulását és ezért nem dúsítja a keveréket, de akár a MAP/IAT szenzor is okozhat ilyen jellegű hibát. Ha ezen eszközök rendben vannak, akkor ezek környékén keresni kell a kontakthibát.
« Utoljára szerkesztve: 2021. Május 02. - 00:08:46 írta nyaki » Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
toszeczki
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2774 Dátum: 2021. Május 07. - 18:04:44 »

Sziasztok! Van egy 2010-es Hyundai I 30 1.4 benzines motorral. Nagyon jó kis gép, csak kijött egy fránya baja, mégpedig, hogy az alapjárat 1500-2000 között ingadozik! Mintha játszanék a gázpedállal. Elég jellegzetes hiba jel, szépen megy nem dadog, de az alapjárattal nem tudok egyenlőre mit kezdeni! Nem szeretnék kísérletezni! Tudnátok segíteni mi lehet a gond első körben!!!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 183 184 [185] 186 187   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.