Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Július 11. - 18:42:03


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









61 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Procolus
[Tegnap - 22:46:01]

írta Procolus
[Tegnap - 22:42:52]

írta Procolus
[2020. Július 05. - 22:14:02]

írta Procolus
[2020. Július 05. - 22:13:25]

írta Somosi89
[2020. Június 23. - 10:16:58]

írta nyaki
[2020. Június 01. - 01:10:51]

írta Procolus
[2020. Május 31. - 18:34:17]

írta Necces81
[2020. Május 30. - 09:23:30]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:35:17]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:22:34]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 181 182 [183] 184 185   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 783511 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 127



« Válasz #2730 Dátum: 2020. Május 29. - 22:57:50 »

Ott tart a hiba :+15 fok és felette magas az alapjárat 1500u/min 1 percen keresztül.
A szakszervizben pont nem csinálta ,diagnosztikázták nincs hibakód.Azt mondták hibátlan az autó.
De még mindig csinálja.
Ha majd tudom nélkülözni az autót akkor vissza viszem ott hagyom határozatlan ideig amíg ki nem derül a hiba és orvoslása.
Mintha i30-nál olvastam volna régebben hasonló jelenségről...  :g:


Jah, a kereső segített  :) :

"A reggeli hidegíndítás majd megjavul, ha 15 fok alatt lesz az induláskori hőmérséklet. Én éveket! áldoztam rá hogy megoldjuk, semmivel nem sikerült. Biztos hogy a szoftver figyeli a hőmérsékletet és valamit túladagol, vagy nem ad levegőt. Kimondott elégetlen olaj jelenség. Nincs frissités és nincs műszeres hibakód.
Trükköket próbáltunk nem segítenek. A szervízben mindent kipróbáltunk.. .
A legjobb, egy leheletnyi gázpedál benyomás ami kb 1000-1200 fordulatnak felel meg, majd indulás után kb 3 másodperccel elengeded és szép alapjárat van."
« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 29. - 23:01:08 írta Nevem Senki » Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 41


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2731 Dátum: 2020. Május 29. - 23:11:30 »

Ott tart a hiba :+15 fok és felette magas az alapjárat 1500u/min 1 percen keresztül.
A szakszervizben pont nem csinálta ,diagnosztikázták nincs hibakód.Azt mondták hibátlan az autó.
De még mindig csinálja.
Ha majd tudom nélkülözni az autót akkor vissza viszem ott hagyom határozatlan ideig amíg ki nem derül a hiba és orvoslása.
Mintha i30-nál olvastam volna régebben hasonló jelenségről...  :g:


Jah, a kereső segített  :) :

"A reggeli hidegíndítás majd megjavul, ha 15 fok alatt lesz az induláskori hőmérséklet. Én éveket! áldoztam rá hogy megoldjuk, semmivel nem sikerült. Biztos hogy a szoftver figyeli a hőmérsékletet és valamit túladagol, vagy nem ad levegőt. Kimondott elégetlen olaj jelenség. Nincs frissités és nincs műszeres hibakód.
Trükköket próbáltunk nem segítenek. A szervízben mindent kipróbáltunk.. .
A legjobb, egy leheletnyi gázpedál benyomás ami kb 1000-1200 fordulatnak felel meg, majd indulás után kb 3 másodperccel elengeded és szép alapjárat van."
Szia.
Valami a környezet védelmi szabályok megfelelésének miatt lehet a szoftverbe bele programozva de egyszerűen érthetetlen miért +15 fok felett .
Közben írtam levelet a magyarországi importörnek .

EZ a válasz:

Köszönjük megtisztelő érdeklődését. A levelében leírt jelenséggel kapcsolatban szeretnénk tájékoztatni, hogy amennyiben az a gépkocsi műszercsoportj ában semmilyen figyelmeztető- vagy jelző lámpa bekapcsolásáva l nem jár együtt, akkor a gépkocsi üzemanyagellát ó, gyújtó rendszerénél nem kell hibát feltételezni.


A gépkocsi motorjának vezérlő rendszere az üzemeltetés különböző szakaszaiban számos, például környezetvédel mi, üzemkészségi, várható gépkocsivezető i igény stb. követelmény szerint szabályozza a motor működését. Az Ön által leírt jelenséget egyebek között okozhatja a benzingőz elvezető rendszer gyűjtőszelencé jében felgyülemlett benzingőz elégetése, és ez  a rendszer normális működésének része.


Én nem értem a logikát .
« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 29. - 23:14:40 írta Procolus » Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 127



« Válasz #2732 Dátum: 2020. Május 29. - 23:26:53 »

Én nem értem a logikát .
Szerintem engedd el ezt a dolgot, az 1500-as fordulat nem vészes ;) . Ha télen csinálná, amikor olyan az olaj állaga, mint a méz, az azért más lenne, de jelen esetben azt kívánom, hogy nagyobb problémád sose legyen az autóval :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 41


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2733 Dátum: 2020. Május 29. - 23:32:11 »

Én nem értem a logikát .
Szerintem engedd el ezt a dolgot, az 1500-as fordulat nem vészes ;) . Ha télen csinálná, amikor olyan az olaj állaga, mint a méz, az azért más lenne, de jelen esetben azt kívánom, hogy nagyobb problémád sose legyen az autóval :) .
Teljes mértékben maximálisan igazad van.
De olyan zavaró jelenség amit hibának vél az ember.Tudom 5év garancia ....

üzenet összevonva: [time]2020. Május 29. - 23:46:03[/time]
Lehet ez az oka. Neten találtam .

Szerintetek ?

https://webshop.langauto.hu/kepek/muszaki/6.6.pdf

« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 29. - 23:48:21 írta Procolus » Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 907



« Válasz #2734 Dátum: 2020. Május 30. - 06:39:50 »

igen, egyébként dízelnél 18 foknál csinálja ezt i30-nál kezdetektől, nincs megoldás
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 41


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2735 Dátum: 2020. Május 30. - 08:05:48 »

igen, egyébként dízelnél 18 foknál csinálja ezt i30-nál kezdetektől, nincs megoldás
hát igen a gázolaj is párolog
már kezdem lassan nagyon  lassan elhinni ,hogy tényleg így van megtervezve a rendszer de még kételyeim vannak....
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 907



« Válasz #2736 Dátum: 2020. Május 30. - 21:15:02 »

Nekem a porlasztók is ki lettek szerelve anno, be lettek vizsgálva, 0 hiba.
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 41


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2737 Dátum: 2020. Május 30. - 21:30:18 »

Nekem a porlasztók is ki lettek szerelve anno, be lettek vizsgálva, 0 hiba.
mondjuk a szakszervizekt ől elvárná az ember a felkészültsége t az adott márkákról.

tegyük fel az én esetemet.a benzin gőz párolgás elégetése lenne az ok. a szerviz mondta volna ,hogy ez a jelenség tudatos és normális az ember megértené.de fogalmuk se volt róla.
ha régi autót visz a szakszervizbe az ember azért nem tudják megcsinálni mert régi .ha meg új akkor azért.....
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
anikoka80
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2738 Dátum: 2020. Június 03. - 09:27:53 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, máris problémával fordulok hozzátok  :) . Ma reggel nagyon nehezen indult az I30 2010-es 1,4 benzinesem, kb 3x indítózás után, majd felvillant az Esp off lámpa, ami azóta is világít, az Esp gombbal nem tudom kikapcsolni, mindehhez pedig gyenge az autó, alig gyorsít.
Valakinek bármilyen ötlete, hogy mi lehet ez?

üzenet összevonva: 2020. Június 03. - 11:40:44
Esetleg Budaörs, Érd, XI ker környékén egy jó, megbízható szerelőt, aki esetleg látott már Hyundai-t ismertek?
Köszi! 
« Utoljára szerkesztve: 2020. Június 03. - 11:40:44 írta anikoka80 » Naplózva
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 242



« Válasz #2739 Dátum: 2020. Június 03. - 13:23:17 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, máris problémával fordulok hozzátok  :) . Ma reggel nagyon nehezen indult az I30 2010-es 1,4 benzinesem, kb 3x indítózás után, majd felvillant az Esp off lámpa, ami azóta is világít, az Esp gombbal nem tudom kikapcsolni, mindehhez pedig gyenge az autó, alig gyorsít.
Valakinek bármilyen ötlete, hogy mi lehet ez?

üzenet összevonva: 2020. Június 03. - 11:40:44
Esetleg Budaörs, Érd, XI ker környékén egy jó, megbízható szerelőt, aki esetleg látott már Hyundai-t ismertek?
Köszi! 

Üdv! Amikor világít lépj a fékre és nézd meg hogy a féklámpa működik e.
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
Dluinet
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 137



« Válasz #2740 Dátum: 2020. Június 03. - 13:23:52 »

Amit első körben tudsz ellenőrizni, az akkumulátor.
Nagyon furcsa hibákat tud generálni a döglődő akksi.
Naplózva

Accent 2001 1.5 benzin 125000km
66kW/90LE G4EB LC
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 41


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2741 Dátum: 2020. Június 03. - 14:21:35 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, máris problémával fordulok hozzátok  :) . Ma reggel nagyon nehezen indult az I30 2010-es 1,4 benzinesem, kb 3x indítózás után, majd felvillant az Esp off lámpa, ami azóta is világít, az Esp gombbal nem tudom kikapcsolni, mindehhez pedig gyenge az autó, alig gyorsít.
Valakinek bármilyen ötlete, hogy mi lehet ez?

üzenet összevonva: 2020. Június 03. - 11:40:44
Esetleg Budaörs, Érd, XI ker környékén egy jó, megbízható szerelőt, aki esetleg látott már Hyundai-t ismertek?
Köszi! 
szia
műszeres diagnosztikáva l kellene kezdeni.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
csegabe
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 17


2003 1,3 benzin


« Válasz #2742 Dátum: 2020. Június 05. - 09:05:34 »

Sziasztok!
Segitségre,tapasztalatra, ötletre lenne szükségem!
Szeretett 1,3 benzines 2003 Accentom betegeskedik!
A tünetei a következők:
A probléma lassitás után jellemző mikor visszaesik a fordulatszám , 1500 és 2000 fordulat között próbálok gyorsitani akkor elkezd rángatni néha valami durranást is lehet hallani,ha viszont visszaváltok alacsonyabb fokozatba tunetmentesen gyorsit.Nagyob b fordulatszámon semmi gond.
Ha valakinek volt már hasonló gondja, kérem hossza meg velem tapasztalatait .
Naplózva
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 41


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2743 Dátum: 2020. Június 05. - 23:03:45 »

Sziasztok!
Segitségre,tapasztalatra, ötletre lenne szükségem!
Szeretett 1,3 benzines 2003 Accentom betegeskedik!
A tünetei a következők:
A probléma lassitás után jellemző mikor visszaesik a fordulatszám , 1500 és 2000 fordulat között próbálok gyorsitani akkor elkezd rángatni néha valami durranást is lehet hallani,ha viszont visszaváltok alacsonyabb fokozatba tunetmentesen gyorsit.Nagyob b fordulatszámon semmi gond.
Ha valakinek volt már hasonló gondja, kérem hossza meg velem tapasztalatait .

Szia
csak ötletem van

lehet a szelep vagy szelepek nem zárnak rendesen

ez lehet kopás vagy erős kokszosodás.

mindenképpen a hibatárolóba kéne megnézni van e hiba.

ha nincs akkor át kell vizsgálni mindent szakszerűen.
Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 127



« Válasz #2744 Dátum: 2020. Június 05. - 23:09:07 »

1500 és 2000 fordulat között próbálok gyorsitani akkor elkezd rángatni néha valami durranást is lehet hallani,ha viszont visszaváltok alacsonyabb fokozatba tunetmentesen gyorsit.Nagyob b fordulatszámon semmi gond.
Ha valakinek volt már hasonló gondja, kérem hossza meg velem tapasztalatait .

Szia! Nekem pont így kezdődött a gyertyakábel hibám. Felnyitott motorháztetőné l nem látszott semmi áthúzás, viszont amikor járó motornál húztam kifelé az egyik gyertyakábelt, akkor a pipa végén lévő gumiszigetelés fölötti részből csapkodott át a szikra a blokkra.
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Oldalak: 1 ... 181 182 [183] 184 185   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.