Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. November 15. - 16:18:23


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









100 vendég, 1 tag
Hosszulabu
Legújabb hozzászólások
[Ma - 15:02:43]

írta HySonata
[2019. November 11. - 16:05:46]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:37:39]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:22:55]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 177 178 [179] 180 181   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 700257 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2670 Dátum: 2016. Szeptember 04. - 18:49:11 »

 :hi:
Megtörtént a vezérműszíj cseréje.
Amikor a szerelő beszenvedte a feszítőgörgő rugóját, 1-2 kézi motorforgatás után a feszítőgörgő csavarjait fixre húzta.
Kérdeztem Tőle, hogyha ez a bivalyerős rugó benne van, akkor véletlenül nem-i az automata utánfeszítést csinálja változó hőmérsékletek és szíjnyúlás esetén? Ha meghúzza a feszítőgörgő csavarjait hogyan fog így utánfeszíteni? Magyarázott valamit, de nem győzött meg, ennek ellenére meghúzva maradt.
Jogos volt a kérdésem vagy túllihegem? :g:
Várnám szíves válaszaitokat, mert én aggódom a dolog miatt.
 :köszi:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #2671 Dátum: 2016. Szeptember 05. - 09:57:15 »

 :hi:
:hi:
Megtörtént a vezérműszíj cseréje.
Amikor a szerelő beszenvedte a feszítőgörgő rugóját, 1-2 kézi motorforgatás után a feszítőgörgő csavarjait fixre húzta.
Kérdeztem Tőle, hogyha ez a bivalyerős rugó benne van, akkor véletlenül nem-i az automata utánfeszítést csinálja változó hőmérsékletek és szíjnyúlás esetén? Ha meghúzza a feszítőgörgő csavarjait hogyan fog így utánfeszíteni? Magyarázott valamit, de nem győzött meg, ennek ellenére meghúzva maradt.
Jogos volt a kérdésem vagy túllihegem? :g:
Várnám szíves válaszaitokat, mert én aggódom a dolog miatt.
 :köszi:   :hi:Pár ezer Km. megtétele után a csavarokat meglazítva a rugónyomás ráfeszít a szíjra, újra meghúzva a csavarokat, rögzíti a feszítőgörgőt a végleges helyére. Jól nézne ki a vezérlés, ha a hőmérséklet változásával nyúlna vagy rövidülne a szíj.  :hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 270



« Válasz #2672 Dátum: 2016. Szeptember 06. - 20:35:19 »

A kézikönyvében benne van, hogy a vezérmű szíjat mikor kell cserélni Km vagy kor, amelyik előbb bekövetkezik.
Én is most viszem az asszonyét (i10-es). Új korától nálunk van, csak 13 ezer Km van benne, de már 8 éves az autó.
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
nyaki
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 815


A vellanyos


« Válasz #2673 Dátum: 2016. Szeptember 09. - 17:31:44 »

:hi:
:hi:
Megtörtént a vezérműszíj cseréje.
Amikor a szerelő beszenvedte a feszítőgörgő rugóját, 1-2 kézi motorforgatás után a feszítőgörgő csavarjait fixre húzta.
Kérdeztem Tőle, hogyha ez a bivalyerős rugó benne van, akkor véletlenül nem-i az automata utánfeszítést csinálja változó hőmérsékletek és szíjnyúlás esetén? Ha meghúzza a feszítőgörgő csavarjait hogyan fog így utánfeszíteni? Magyarázott valamit, de nem győzött meg, ennek ellenére meghúzva maradt.
Jogos volt a kérdésem vagy túllihegem? :g:
Várnám szíves válaszaitokat, mert én aggódom a dolog miatt.
 :köszi:   :hi:Pár ezer Km. megtétele után a csavarokat meglazítva a rugónyomás ráfeszít a szíjra, újra meghúzva a csavarokat, rögzíti a feszítőgörgőt a végleges helyére. Jól nézne ki a vezérlés, ha a hőmérséklet változásával nyúlna vagy rövidülne a szíj.  :hi:

 :hi:
Igaz, a szíjnyúlás nem releváns, de akkor miért tesznek egyes gjmű.-vekbe automata feszítőt?
 :köszi:
Naplózva

Az ÉLET nem is bonyolult, csak azzá teszik!!!
Hyundai Accent 1,3 LS Cool 2005.12.havi
ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 919


Ztoncsi


« Válasz #2674 Dátum: 2016. Szeptember 13. - 07:51:31 »

Szevasztok.

Kérek ötleteket, mi lehet a probléma oka?
Tucson, benzines, 2005-ös gyártású.
Kb. 1 hónapja nem úgy indul a motor, mint annak előtte.
Hideg motornál picit többet kell indítózni, mint a normális, de félig meleg állapotban (Leállok vásárolni, kb 1/2 -3/4 órás leállás után) csak többszöri, hosszas indítózásra tudom beindítani a motort.
1-2 perces leállás után tök rendesen be lehet indítani.

Van-e valakinek javaslata mit nézzek meg, mi lehet a baj?

Üdv. Ztoncsi
Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005-2018) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #2675 Dátum: 2016. Szeptember 13. - 08:01:58 »

Szevasztok.

Kérek ötleteket, mi lehet a probléma oka?
Tucson, benzines, 2005-ös gyártású.
Kb. 1 hónapja nem úgy indul a motor, mint annak előtte.
Hideg motornál picit többet kell indítózni, mint a normális, de félig meleg állapotban (Leállok vásárolni, kb 1/2 -3/4 órás leállás után) csak többszöri, hosszas indítózásra tudom beindítani a motort.
1-2 perces leállás után tök rendesen be lehet indítani.

Van-e valakinek javaslata mit nézzek meg, mi lehet a baj?

Üdv. Ztoncsi
:hi: Alapjárati motort tisztítsd ki :hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 919


Ztoncsi


« Válasz #2676 Dátum: 2016. Szeptember 13. - 09:28:39 »

Szevasztok.

Kérek ötleteket, mi lehet a probléma oka?
Tucson, benzines, 2005-ös gyártású.
Kb. 1 hónapja nem úgy indul a motor, mint annak előtte.
Hideg motornál picit többet kell indítózni, mint a normális, de félig meleg állapotban (Leállok vásárolni, kb 1/2 -3/4 órás leállás után) csak többszöri, hosszas indítózásra tudom beindítani a motort.
1-2 perces leállás után tök rendesen be lehet indítani.

Van-e valakinek javaslata mit nézzek meg, mi lehet a baj?

Üdv. Ztoncsi
:hi: Alapjárati motort tisztítsd ki :hi:

Köszi. Hol találom és mi módon lehet kitisztítani? (Volt Accentem, annál tudtam, hol van, de a Tucsonnál még nem.)
Üdv. Ztoncsi
« Utoljára szerkesztve: 2016. Szeptember 13. - 09:30:44 írta ztoncsi » Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005-2018) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
ztoncsi
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 919


Ztoncsi


« Válasz #2677 Dátum: 2016. Szeptember 20. - 13:04:45 »

Szevasztok.

Kérek ötleteket, mi lehet a probléma oka?
Tucson, benzines, 2005-ös gyártású.
Kb. 1 hónapja nem úgy indul a motor, mint annak előtte.
Hideg motornál picit többet kell indítózni, mint a normális, de félig meleg állapotban (Leállok vásárolni, kb 1/2 -3/4 órás leállás után) csak többszöri, hosszas indítózásra tudom beindítani a motort.
1-2 perces leállás után tök rendesen be lehet indítani.

Van-e valakinek javaslata mit nézzek meg, mi lehet a baj?

Üdv. Ztoncsi
:hi: Alapjárati motort tisztítsd ki :hi:

Köszi a javaslatot.

Kitakarítottam, és megint pöcre indul a motor.
Tele volt fekete dzsuvával.

Üdv. Ztoncsi
Naplózva

Tucson 2.0 Light Chardonnay (2005-2018) Régebben: Accent 1,5 Sárga (1999) & Lantra Wagon 2.0 automata & Pony 1300-as
Alistair
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2678 Dátum: 2016. Október 14. - 10:46:49 »

Sziasztok,

2009 óta vagyok egy  benzines 1.6-os I30 boldog tulajdonosa. Az autót újonnan vettem, rendszeresen hordom szervízbe, szóval tényleg minden patent rajta. Most viszont kicsit rámijesztett a szerelőm, ezért fordulnék hozzátok tanácsért. 169.000 km van a kocsiban és korábban azt mondta a szerelőm és mindenhol ezt is olvastam, hogy hajtásláncot nem kell rajta cserélni gyakorlatilag az élete végéig, de ha igen azt meg úgyis hallani fogom.
Most viszont hozzá került egy ugyanilyen évjáratú 1.6-os ceed 150.000 km-el, ami minden előjel nélkül ledobta a láncot. Szóval érdekelne, hogy hasonló futással van-e bármi tapasztalatok ezügyben. Érdemes volna megfontolnom a cserét, vagy alaptalan az aggodalmam?
köszi szépen előre is.


Naplózva
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 270



« Válasz #2679 Dátum: 2016. Október 18. - 21:11:36 »

Sziasztok,

2009 óta vagyok egy  benzines 1.6-os I30 boldog tulajdonosa. Az autót újonnan vettem, rendszeresen hordom szervízbe, szóval tényleg minden patent rajta. Most viszont kicsit rámijesztett a szerelőm, ezért fordulnék hozzátok tanácsért. 169.000 km van a kocsiban és korábban azt mondta a szerelőm és mindenhol ezt is olvastam, hogy hajtásláncot nem kell rajta cserélni gyakorlatilag az élete végéig, de ha igen azt meg úgyis hallani fogom.
Most viszont hozzá került egy ugyanilyen évjáratú 1.6-os ceed 150.000 km-el, ami minden előjel nélkül ledobta a láncot. Szóval érdekelne, hogy hasonló futással van-e bármi tapasztalatok ezügyben. Érdemes volna megfontolnom a cserét, vagy alaptalan az aggodalmam?
köszi szépen előre is.




A hajtáslánc az a motor - kuplung - váltó - differenciálmű :D
Gondolom a vezérműláncról van szó.
Én kérdeztem márkaszervizbe n, és azt mondták, nincs tervezett csere előírva, és el kell mennie 300 ezret legalább.
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
Alistair
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2680 Dátum: 2016. Október 21. - 10:11:42 »

Sziasztok,

2009 óta vagyok egy  benzines 1.6-os I30 boldog tulajdonosa. Az autót újonnan vettem, rendszeresen hordom szervízbe, szóval tényleg minden patent rajta. Most viszont kicsit rámijesztett a szerelőm, ezért fordulnék hozzátok tanácsért. 169.000 km van a kocsiban és korábban azt mondta a szerelőm és mindenhol ezt is olvastam, hogy hajtásláncot nem kell rajta cserélni gyakorlatilag az élete végéig, de ha igen azt meg úgyis hallani fogom.
Most viszont hozzá került egy ugyanilyen évjáratú 1.6-os ceed 150.000 km-el, ami minden előjel nélkül ledobta a láncot. Szóval érdekelne, hogy hasonló futással van-e bármi tapasztalatok ezügyben. Érdemes volna megfontolnom a cserét, vagy alaptalan az aggodalmam?
köszi szépen előre is.




A hajtáslánc az a motor - kuplung - váltó - differenciálmű :D
Gondolom a vezérműláncról van szó.
Én kérdeztem márkaszervizbe n, és azt mondták, nincs tervezett csere előírva, és el kell mennie 300 ezret legalább.


Bocs, nem vagyok egy nagy szaki, én azt hittem ezek szinonimák :). így már tiszta, én a vezérlőműláncr a gondoltam. Köszi a választ
Naplózva
misi73
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2681 Dátum: 2016. December 18. - 22:52:09 »

A benzines motorokkal kapcsolatban kérdezz itt.  :)
Sziasztok!
Benzines 1.4 i30-on,kopognak a szelepek,szerelő szerint szelephézagot kell állítani.Van valakinek hasonló tapasztalata?a motorban 130e km van
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #2682 Dátum: 2016. December 19. - 13:13:03 »

Hali!
Ez a motor automatikusan állitja a szelephézagot. Mikor volt olajcsere?A gyári ajánlás 1év vagy20 000km,amelyik előbb bekövetkezik.(A KIA ceednek dettó ilyen a motorja,annak 15 000 km).5w-30-as olajat javasol a gyár.Fontos a jó minöségű olajszűrő,amiben van visszafolyásgá tló szelep!Néha egy olajcsere is segít ezen a problémán.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Lengyel
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 735


« Válasz #2683 Dátum: 2016. December 19. - 13:27:45 »

Hali!
Ez a motor automatikusan állitja a szelephézagot. Mikor volt olajcsere?A gyári ajánlás 1év vagy20 000km,amelyik előbb bekövetkezik.(A KIA ceednek dettó ilyen a motorja,annak 15 000 km).5w-30-as olajat javasol a gyár.Fontos a jó minöségű olajszűrő,amiben van visszafolyásgá tló szelep!Néha egy olajcsere is segít ezen a problémán.
Automatikus szelepállítás. Magyarul hydrotőkés. Az olaj nyomása állítja a szelep hézagot. Hasonlóak a motorok? Ugyanazon a gyártósoron, egy műhelyben készülnek. :hi:
Naplózva

Bronzezüst Accent 1500 ls 120000 km
misi73
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2684 Dátum: 2016. December 20. - 07:48:49 »

Olajcsere most volt5w-30,szerelőm szerint nem hidrotőkés,mert lehet venni hozzá szelephézag állitó korongokat,utánanêzett
Naplózva
Oldalak: 1 ... 177 178 [179] 180 181   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.