Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:18:27


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









38 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 175 176 [177] 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681777 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2640 Dátum: 2016. Május 20. - 08:51:57 »

Az a gáz hogy rokontól vettem a paripát.A láncot ő cseréltette ki a hibakódot ő üttette ki.Az új lánc nem zörög (még jó!) viszont a hiba kód p0012 (túlzott vezérlés késleltetés)vissza jön a műszerfalon folyamatosan világító sárga motor jel.A vezérlésnél lévő mágnes szelep,jeladó kicserélve,hiba kód törölve.Az eredmény:30 perces "kicsit jobban húzasd mint szoktad" próba út után ismét világít a lidérc nyomást keltő lampion.Senki sem tudja mi lehet a baj("2 város Hyundai szervizében is voltam) csak találgatnak.Fe lmerült bennem egy kérdés : Mitől zörög egy vezérműlánc 76000 km-nél? Ha ki van cserélve hiba "üzenet" töröltetve,mi a nyavalyától tér vissza a sárga hiba jelző lámpa?


Na én pont ezért nem üzletelek családon belül!Ha valami gáz van később akkor még én érezném magam szarul.A vas megvétele előtt is világított a lámpa,vagy nem?Ha igen akkor ezt is elmondta ez a kedves rokon,vagy csak a vezérlés cserét?Ha viszont csere előtte nem világított akkor azért beszélnék azzal a szerelővel aki csinálta,hogy ugyan már csinálja meg normálisan, GARANCIÁBAN!!!
Ezt egyébként nem értem hogy mért kell ennyi km-nél csere.Ahogy már írtam korábban nálam is cserélt az előző tulaj 80 000 km-nél mert csörgött.Talán valami gyári hiba lehet?Nem tudom hogy a többieknek mi a véleménye erről,nekik is kellet ideje korán cserélni? :g: :nemtom:
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2641 Dátum: 2016. Május 20. - 16:49:34 »

Köszönöm a reagálást! Még mindíg nem tudom a lánc csere okát! Őszinte legyek nem is nagyon érdekel! Állítólag (neten utána böngészve) előfordulhat. Nem cseréltek időben olajat......st b.Felmerült a pénz vissza fizetés lehetősége mert nekem ez így nem jó.Nem ellenkezett. 2010-es paripáért kiadtam közel kettő millát és világít a motor hiba lámpa! Ez most ebben a formában a vicc kategória! Stílust fogok váltani s bunkó leszek (utálom) nehogy én fizessek rá!Vissza kérem a vételárat s veszek egy másik i30-at!Hogy miért? Mert meg szerettem.Enny i.
Naplózva
robikahun
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



« Válasz #2642 Dátum: 2016. Május 20. - 18:03:56 »

Nekem 82 ezer van benne, de nem csörög a lánc. Indításkor a hidrotőke hallatszik egy nagyon picit de azonnal elhallgat ahogy az olaj odaér. eneos 5w30. :dance:
Naplózva

Aki 50 méternél többet gyalogol az csavargó!



2007-es   i30 1.4 B.
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2643 Dátum: 2016. Május 24. - 10:23:13 »

Szerencsére a problémám meg oldódott!A rokonom kicseréltette az okos kereket.Én is jelen voltam a műveletnél.Az összes jel a helyén volt.A kiszerelt okos keréken szemmel semmi rendellenes nem látszott.Állít ólag elég tized vagy század mm-nyi kopás a cseréhez.Tökél etesen működik minden a csere után. Remélem valakinek segítettem a történetemmel egy esetleges rejtély megoldásában. Ha valaki tudna segíteni abban hogy honnét tudnék egy 2010-es i30 1.4 Blue Drive-hoz kezelési könyvet szerezni természetesen magyarul,azt nagyon meg köszönném. Ciao mkinek!
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2644 Dátum: 2016. Május 24. - 16:05:03 »

Szerencsére a problémám meg oldódott!A rokonom kicseréltette az okos kereket.Én is jelen voltam a műveletnél.Az összes jel a helyén volt.A kiszerelt okos keréken szemmel semmi rendellenes nem látszott.Állít ólag elég tized vagy század mm-nyi kopás a cseréhez.Tökél etesen működik minden a csere után. Remélem valakinek segítettem a történetemmel egy esetleges rejtély megoldásában. Ha valaki tudna segíteni abban hogy honnét tudnék egy 2010-es i30 1.4 Blue Drive-hoz kezelési könyvet szerezni természetesen magyarul,azt nagyon meg köszönném. Ciao mkinek!

Ez egy nagyon jó hír. :D  :dance: Reméljük most már minden rendben lesz és sok örömöd lesz az autóban. :D :friends: :taps:
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
evolanx
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2645 Dátum: 2016. Május 24. - 19:19:24 »

Kedves fórumtársak!

Nem túl rég vagyok, mostmár nem annyira büszke tulaja egy '95-ös Lantrának. 1.6-os, 16 szelepes, 114 pacis a kis drágám. Elég jól ment eleddig, nem zörög, nem csörög, minden szép, lenne, ha időközben nem döntött volna úgy, hogy akkor ő most nem forog 3 ezer fölé. Ha meg mégis, mert épp lejtő van, akkor rángatódzik, mintha csak lázgörcse lene. Nekem meg lassan elmebajom. Hétvégén megyek szerelőhöz, remélem orvosolja a baját, de gondoltam informálódok, találkozott-e valaki hasonló tünettel, hátha csak egy kontakthiba, valamelyik jeladónál, vagy ilyesmi. Mivel a katalizátorom törött, arra gondoltam, esetleg eldugult a kipuff, részben, nade, 2500-ig szépen teszi a dolgát, relatíve. Alapjárat sem inog, 1-2 perc alatt 900-ra teszi magát, elleben a kipuffantóból benzinszag árad. Vélemény valakinek?
Naplózva
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2646 Dátum: 2016. Május 25. - 14:44:30 »

Az a baj hogy a motor problémám megoldódott (szerencsére) de az izzó csere érdekelne hogy ki hogyan oldja meg. Tegnap este tünet:kiégett a balos tompított.Regg el Hyundai szerviz,kicserélték mindkettő tompítottat (kérésemre) de amit kínlódott a szerelő csávó azt látni kellett vna.Na én ezért nem álltam neki a cserének!Gondoltam ellesem a műveletet s legközelebb majd én... No ezek után inkább nem.Nem akarnék egy kicsi patentot le törni stb.Ő kiszerelte a lámpa testet s utána cserélte ki az izzót.Érdekeln e Ti hogyan reagáltok egy tompított izzó cserére.
Arra is kíváncsi lennék hogy a tompított izzó külön van a reflektor izzótól tehát kettő H7-es garnitúra kell? Egy meganon egy izzón volt a tompított meg a refi,igaz abba H4-es kellett de szerintem ez mindegy.
Naplózva
kirimiki
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25



« Válasz #2647 Dátum: 2016. Május 25. - 15:16:13 »

Az a baj hogy a motor problémám megoldódott (szerencsére) de az izzó csere érdekelne hogy ki hogyan oldja meg. Tegnap este tünet:kiégett a balos tompított.Regg el Hyundai szerviz,kicserélték mindkettő tompítottat (kérésemre) de amit kínlódott a szerelő csávó azt látni kellett vna.Na én ezért nem álltam neki a cserének!Gondoltam ellesem a műveletet s legközelebb majd én... No ezek után inkább nem.Nem akarnék egy kicsi patentot le törni stb.Ő kiszerelte a lámpa testet s utána cserélte ki az izzót.Érdekeln e Ti hogyan reagáltok egy tompított izzó cserére.
Arra is kíváncsi lennék hogy a tompított izzó külön van a reflektor izzótól tehát kettő H7-es garnitúra kell? Egy meganon egy izzón volt a tompított meg a refi,igaz abba H4-es kellett de szerintem ez mindegy.
Az első alkalomnál én is bénáztam egy negyedórát mire kicseréltem mindkét izzót Osram Nightbreaker-re azok birták két hónapig aztán mindkettő pár nap különbséggel kiégtek. Ekkor megint csere de akkor már a lámpa kiszerelés meg visszarakás pár perc alatt megvolt.
A fényszóróban egy H7-es és egy w5w-és helyzetjelző izzó van.
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2648 Dátum: 2016. Május 25. - 17:38:36 »

Az a baj hogy a motor problémám megoldódott (szerencsére) de az izzó csere érdekelne hogy ki hogyan oldja meg. Tegnap este tünet:kiégett a balos tompított.Regg el Hyundai szerviz,kicserélték mindkettő tompítottat (kérésemre) de amit kínlódott a szerelő csávó azt látni kellett vna.Na én ezért nem álltam neki a cserének!Gondoltam ellesem a műveletet s legközelebb majd én... No ezek után inkább nem.Nem akarnék egy kicsi patentot le törni stb.Ő kiszerelte a lámpa testet s utána cserélte ki az izzót.Érdekeln e Ti hogyan reagáltok egy tompított izzó cserére.
Arra is kíváncsi lennék hogy a tompított izzó külön van a reflektor izzótól tehát kettő H7-es garnitúra kell? Egy meganon egy izzón volt a tompított meg a refi,igaz abba H4-es kellett de szerintem ez mindegy.

A tompítottba H7, a refibe H1 kell.Nem nagy dolog kivenni a lámpa testet.A tetején van 2 csavar meg 1 az oldalán ami előre néz.A hűtőrács felől.Ezeket kicsavarod és óvatosan "kifeszegeted" előre.Vissza rakásnál az index környékén oldalt elvileg (ha még nem tört le) van egy pöcök arra figyelj hogy menjen a helyére.Esetle g még a hűtőrács csavarjait is kiveheted hogy könnyeben ki tudd venni.
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2649 Dátum: 2016. Május 27. - 06:18:24 »

Köszi a reagálást!Előbb-utóbb meg tanulom (remélem minél kevesebb pöcök letöréssel) az izzó cserét,mert minden alkalommal szervizbe vinni (kis türelmet,várni kell) roppant idegesítő.Még egyszer köszi szépen!
Naplózva
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2650 Dátum: 2016. Június 21. - 07:27:27 »

Meg történt a "csoda"! Kicseréltem az izzókat elöl! Kicsit ég a búrámon a bőr ezt a tényt ennyire büszkén kijelenteni. A lámpatest kiszerelés, ahhoz képest hogy először csináltam simán ment.Simán ment a H7-es és a H1-es izzó csere is.Viszont a helyzet jelző izzó cserével kínlódtam egy órát tuti.Sehogy sem akart kijönni a foglalat a helyéből.Forga ttam a lámpa testet mint mókus a mogyorót,próbáltam ballal,próbáltam jobbal majd máig sem tudom hogyan,de egyszer csak kijött.Igaz mind kettő kezemen a hüvelyk és mutató ujjam vége be hólyagosodott s érzéketlen lett.De megérte! Köszönöm szépen a tanácsokat,hasznát vettem.Szerint em legközelebb már gyorsabban s egyszerűbben megy majd. Ciao mindenkinek!
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2651 Dátum: 2016. Június 21. - 18:49:56 »

Meg történt a "csoda"! Kicseréltem az izzókat elöl! Kicsit ég a búrámon a bőr ezt a tényt ennyire büszkén kijelenteni. A lámpatest kiszerelés, ahhoz képest hogy először csináltam simán ment.Simán ment a H7-es és a H1-es izzó csere is.Viszont a helyzet jelző izzó cserével kínlódtam egy órát tuti.Sehogy sem akart kijönni a foglalat a helyéből.Forga ttam a lámpa testet mint mókus a mogyorót,próbáltam ballal,próbáltam jobbal majd máig sem tudom hogyan,de egyszer csak kijött.Igaz mind kettő kezemen a hüvelyk és mutató ujjam vége be hólyagosodott s érzéketlen lett.De megérte! Köszönöm szépen a tanácsokat,hasznát vettem.Szerint em legközelebb már gyorsabban s egyszerűbben megy majd. Ciao mindenkinek!
Gratúla! :taps: :taps: :taps:  A helyzetjelzőt csak egyszerűen ki kell húzni,nem kell forgatni.Kicsi t nehezen jön de az nem baj,legalább nem esik ki.Vissza rakásnál ütközésig benyomni,hallani egy kis kattanást.És ennyi. :drinks: :friends: :dance:
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2652 Dátum: 2016. Június 28. - 21:17:45 »

 :) ;) ;) :köszi: tuti
Naplózva
Guzsi
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #2653 Dátum: 2016. Július 01. - 15:05:34 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy van e valakinek tapasztalata vagy ismerőse, aki tudna segíteni, hogy a (2012-től forgalmazott) 1.6 MPI i30-as átalakítható-e GDI-re?
Szóval a kérdés, hogy a két típus közt a különbség csak programozásban (injektor térkép, stb...) áll, vagy egyéb alkatrészek is különböznek-e, illetve az átalakítás lehetséges e?
Előre is köszönöm a válaszokat...  :köszi:

Üdv:
Guzsi
Naplózva
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 270



« Válasz #2654 Dátum: 2016. Július 06. - 20:30:41 »

Sziasztok!

Érdekelne, hogy van e valakinek tapasztalata vagy ismerőse, aki tudna segíteni, hogy a (2012-től forgalmazott) 1.6 MPI i30-as átalakítható-e GDI-re?
Szóval a kérdés, hogy a két típus közt a különbség csak programozásban (injektor térkép, stb...) áll, vagy egyéb alkatrészek is különböznek-e, illetve az átalakítás lehetséges e?
Előre is köszönöm a válaszokat...  :köszi:

Üdv:
Guzsi

Én nagyon meglepődnék, ha ez lehetséges lenne, vagy bárki meg tudná csinálni.
A GDI közvetlen befecskendezés es motor az MPI pedig szívócső befecskendezés es.
Azaz a GDI-nél az injektor közvetlenül az égéstérbe fecskendez (mint a dízelnél) az MPI pedig csak a szívócsonkba.
Ezáltal az befecskendezés t  / égést jobban tudja szabályozni a computer, ergo jobb hatásfokkal dolgozik (erősebb lesz) a motor
cserébe a szelepfészkek jobban kokszolódnak.

Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
Oldalak: 1 ... 175 176 [177] 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.052 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.