Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Szeptember 21. - 20:11:30


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









40 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[Tegnap - 12:26:56]

írta kopppány
[2019. Szeptember 19. - 12:59:46]

írta Mklós
[2019. Szeptember 14. - 21:10:20]

írta kopppány
[2019. Szeptember 13. - 10:08:28]

írta fulop1121
[2019. Szeptember 11. - 09:10:55]

írta Bertalan
[2019. Szeptember 04. - 22:34:47]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

[2019. Június 15. - 16:18:46]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Benzines szakrendelés  (Megtekintve 681705 alkalommal)
: Kardiológia I.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
lif3tim3
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #2625 Dátum: 2016. Május 05. - 14:45:26 »

De nekem nem tisztázott még mindig, mire alapozza szerelő a csere szükségességét?...
Még annyit ha megengedtek (csak azért,mert jól esik írni), hogy: lehet 12V motorja van, mint nekem.

Az én véleményem ér itt szakmailag szerintem a legkevesebbet, de ez elég hülyeségnek tűnik még laikusként is. Hangsúlyozom, hogy nem vagyok szakavatott, de olyan jól esett leírni!  :bye:


Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Állítólag,azért mert ha a vízpumpát kell cserélni,akkor a vezérmű ékszíjjat is le kell venni és az már gáz ( 10 perccel ezelőtti info)

Előfordulhat hogy mind kettőt ki kell cserélni,mert vannak olyan motorok ahol egybe van építve és ezért kell eggyütt cserélni.Ez elött egy 16 szelepes b corsám volt és ott is eggyütt kellet cserélni.Azt nem tudom hogy a 8 szelepeseknél is így van_e.
Naplózva
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #2626 Dátum: 2016. Május 05. - 17:13:58 »

Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Én azt mondom ez nem kamu, ha benne van a vezérlésben.
Pl. 2003 1.5crdi acentnél benne van.
És a következő szíjcserét nem biztos hogy kibírja a csapágya.
De ha beáll, és elszabja a vezérmű szíjat, akkor lehet motort is cserélhetsz.
Ha külön van a vezérléstől, akkor nem okozhat nagy bibit, mástnem egyszer látod a fagyállót az autó alatt.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 234



« Válasz #2627 Dátum: 2016. Május 06. - 09:32:16 »

Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Én azt mondom ez nem kamu, ha benne van a vezérlésben.
Pl. 2003 1.5crdi acentnél benne van.
És a következő szíjcserét nem biztos hogy kibírja a csapágya.
De ha beáll, és elszabja a vezérmű szíjat, akkor lehet motort is cserélhetsz.
Ha külön van a vezérléstől, akkor nem okozhat nagy bibit, mástnem egyszer látod a fagyállót az autó alatt.

De nekem nem tisztázott még mindig, mire alapozza szerelő a csere szükségességét?...
Még annyit ha megengedtek (csak azért,mert jól esik írni), hogy: lehet 12V motorja van, mint nekem.

Az én véleményem ér itt szakmailag szerintem a legkevesebbet, de ez elég hülyeségnek tűnik még laikusként is. Hangsúlyozom, hogy nem vagyok szakavatott, de olyan jól esett leírni!  :bye:


Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Állítólag,azért mert ha a vízpumpát kell cserélni,akkor a vezérmű ékszíjjat is le kell venni és az már gáz ( 10 perccel ezelőtti info)

Előfordulhat hogy mind kettőt ki kell cserélni,mert vannak olyan motorok ahol egybe van építve és ezért kell eggyütt cserélni.Ez elött egy 16 szelepes b corsám volt és ott is eggyütt kellet cserélni.Azt nem tudom hogy a 8 szelepeseknél is így van_e.

No arra gondoltam,hogy ezt valaki fejből vágja. Persze megköszönöm az eddigi hozzászólásoka t is.
http://kepfeltoltes.hu/view/160506/joa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
lif3tim3
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #2628 Dátum: 2016. Május 06. - 09:43:06 »

Hát akkor ugyan az a motor van mindkettőnk autójában. :D

Most rákérdezek konkrétan, mert lehet én vagyok sötét, de nem látom leírva, hogy: A szerelő miért nyúlt eredetileg az autóhoz? Miért vitted szerelőhöz?

Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Én azt mondom ez nem kamu, ha benne van a vezérlésben.
Pl. 2003 1.5crdi acentnél benne van.
És a következő szíjcserét nem biztos hogy kibírja a csapágya.
De ha beáll, és elszabja a vezérmű szíjat, akkor lehet motort is cserélhetsz.
Ha külön van a vezérléstől, akkor nem okozhat nagy bibit, mástnem egyszer látod a fagyállót az autó alatt.

De nekem nem tisztázott még mindig, mire alapozza szerelő a csere szükségességét?...
Még annyit ha megengedtek (csak azért,mert jól esik írni), hogy: lehet 12V motorja van, mint nekem.

Az én véleményem ér itt szakmailag szerintem a legkevesebbet, de ez elég hülyeségnek tűnik még laikusként is. Hangsúlyozom, hogy nem vagyok szakavatott, de olyan jól esett leírni!  :bye:


Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Állítólag,azért mert ha a vízpumpát kell cserélni,akkor a vezérmű ékszíjjat is le kell venni és az már gáz ( 10 perccel ezelőtti info)

Előfordulhat hogy mind kettőt ki kell cserélni,mert vannak olyan motorok ahol egybe van építve és ezért kell eggyütt cserélni.Ez elött egy 16 szelepes b corsám volt és ott is eggyütt kellet cserélni.Azt nem tudom hogy a 8 szelepeseknél is így van_e.

No arra gondoltam,hogy ezt valaki fejből vágja. Persze megköszönöm az eddigi hozzászólásoka t is.
http://kepfeltoltes.hu/view/160506/joa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Naplózva
Judith
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 9



« Válasz #2629 Dátum: 2016. Május 06. - 12:48:57 »

"Ha külön van a vezérléstől, akkor nem okozhat nagy bibit, mástnem egyszer látod a fagyállót az autó alatt."

Sziasztok!

1.5 Crdi 2002-es Matrixunkból folyik a hűtővíz. Két szerelő is ránézett, lukat nem találtak, valami nyomást is mértek, a tartály is rendben van, nem is hengerfej. Ezek szerint az egyébként is betervezett vezérléscsere a vízpumpával lehet a megoldás valóban...?  :)
Naplózva

Matrix 1.5 CRDI 2002
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2630 Dátum: 2016. Május 06. - 18:06:28 »

Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Én azt mondom ez nem kamu, ha benne van a vezérlésben.
Pl. 2003 1.5crdi acentnél benne van.
És a következő szíjcserét nem biztos hogy kibírja a csapágya.
De ha beáll, és elszabja a vezérmű szíjat, akkor lehet motort is cserélhetsz.
Ha külön van a vezérléstől, akkor nem okozhat nagy bibit, mástnem egyszer látod a fagyállót az autó alatt.

De nekem nem tisztázott még mindig, mire alapozza szerelő a csere szükségességét?...
Még annyit ha megengedtek (csak azért,mert jól esik írni), hogy: lehet 12V motorja van, mint nekem.

Az én véleményem ér itt szakmailag szerintem a legkevesebbet, de ez elég hülyeségnek tűnik még laikusként is. Hangsúlyozom, hogy nem vagyok szakavatott, de olyan jól esett leírni!  :bye:


Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Állítólag,azért mert ha a vízpumpát kell cserélni,akkor a vezérmű ékszíjjat is le kell venni és az már gáz ( 10 perccel ezelőtti info)

Előfordulhat hogy mind kettőt ki kell cserélni,mert vannak olyan motorok ahol egybe van építve és ezért kell eggyütt cserélni.Ez elött egy 16 szelepes b corsám volt és ott is eggyütt kellet cserélni.Azt nem tudom hogy a 8 szelepeseknél is így van_e.

No arra gondoltam,hogy ezt valaki fejből vágja. Persze megköszönöm az eddigi hozzászólásoka t is.
http://kepfeltoltes.hu/view/160506/joa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Szerintem kérdezz meg egy másik szerelőt,vagy valaki mást aki meg tudja mondani hogy ebben a motorban együtt van-e a kettő vagy külön.Ha egyben vannak akkor szerintem jobb ha a vízpumpa is ki van cserélve még ha nem is látszik hibásnak,mert a következő vezérlés cseréig úgy sem fogja bírni.Így még mindig jobban jársz,anyagilag is mint ha később ez miatt kell meg bontani,mert ugyan azt a szíjat vagy láncot már nem lehet vagy nem szerencsés vissza tenni.Tapaszta latból tudom!
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
Sheppards1984
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 68



« Válasz #2631 Dátum: 2016. Május 07. - 11:00:44 »

Egyes autóknál a vízpumpa és annak tengelye/csapágya a feszítőgörgő szerepét is betölti.

Elég sok esetben új szíj/feszítő görgő beszerelése után elkezd ereszteni a vízpumpa. Nem lehúzásról van szó, csak jobb félni, mint megijedni alapon nem baj, ha cserélve van az is :)
Naplózva

Hyundai I30 1.6 Crdi Comfort 2008
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2632 Dátum: 2016. Május 08. - 11:21:44 »

Hali.Van egy olyan problémám hogy néha nem indul elsőre,vagy berángat (dadog,fulladozik) az autó,mindegy hogy hideg,vagy meleg a motor.Akkor is ha előtte pár perccel állítottam le.Eddig a gyertyákra gondoltam,de a napokban kicseréltem őket és semmi változás.Nem gyakran csinálja talán 10-ből 2-szer,3-szor.Nem sok csak idegesítő. :crash:  Jó minőségű benzint használok,általában Shell,de néha OMV. Valakinek ötlete esetleg,vagy tapasztalt hasonlót?Az aksit fél éve cseréltem.Kösz i a válaszokat előre is. :victory:
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
zolizoli
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 234



« Válasz #2633 Dátum: 2016. Május 08. - 12:51:56 »

Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Én azt mondom ez nem kamu, ha benne van a vezérlésben.
Pl. 2003 1.5crdi acentnél benne van.
És a következő szíjcserét nem biztos hogy kibírja a csapágya.
De ha beáll, és elszabja a vezérmű szíjat, akkor lehet motort is cserélhetsz.
Ha külön van a vezérléstől, akkor nem okozhat nagy bibit, mástnem egyszer látod a fagyállót az autó alatt.

De nekem nem tisztázott még mindig, mire alapozza szerelő a csere szükségességét?...
Még annyit ha megengedtek (csak azért,mert jól esik írni), hogy: lehet 12V motorja van, mint nekem.

Az én véleményem ér itt szakmailag szerintem a legkevesebbet, de ez elég hülyeségnek tűnik még laikusként is. Hangsúlyozom, hogy nem vagyok szakavatott, de olyan jól esett leírni!  :bye:


Sziasztok! 1.5-ös Accentem van (2004-es) .90.000 km-en vagyok túl.A szerelő szerint vízpumpát is cserélni kell a vezérmű szettel együtt. Hibajelenség semmi. :)
Igaz ez vagy kamu??? 8)

Állítólag,azért mert ha a vízpumpát kell cserélni,akkor a vezérmű ékszíjjat is le kell venni és az már gáz ( 10 perccel ezelőtti info)

Előfordulhat hogy mind kettőt ki kell cserélni,mert vannak olyan motorok ahol egybe van építve és ezért kell eggyütt cserélni.Ez elött egy 16 szelepes b corsám volt és ott is eggyütt kellet cserélni.Azt nem tudom hogy a 8 szelepeseknél is így van_e.

No arra gondoltam,hogy ezt valaki fejből vágja. Persze megköszönöm az eddigi hozzászólásoka t is.
http://kepfeltoltes.hu/view/160506/joa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Szerintem kérdezz meg egy másik szerelőt,vagy valaki mást aki meg tudja mondani hogy ebben a motorban együtt van-e a kettő vagy külön.Ha egyben vannak akkor szerintem jobb ha a vízpumpa is ki van cserélve még ha nem is látszik hibásnak,mert a következő vezérlés cseréig úgy sem fogja bírni.Így még mindig jobban jársz,anyagilag is mint ha később ez miatt kell meg bontani,mert ugyan azt a szíjat vagy láncot már nem lehet vagy nem szerencsés vissza tenni.Tapaszta latból tudom!


No kb. arra számítottam,hogy ezt itt valaki fejből nyomja....De köszönök minden tanácsot! :hi:
Naplózva

Megint túl sokan jönnek szembe....ez is egyirányú út lenne??? :para:
Laci70
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 32


Mûszaki vizsgabiztos


« Válasz #2634 Dátum: 2016. Május 08. - 19:30:09 »

Üdv. A vízpumpát nem a vezérműszíj hajtja, viszont mögötte van, ha elkezd csöpögni, le kell venni a vezérműszíjat, és visszatenni már nem szabad a 20000km-t futottat sem. Kis szerencsével kihúzhatja a második vezérműszíj cseréig amennyiben az ékszíj feszesség mindig jó. Ezen a motoron a vezérlés nagyon egyszerű, egy rövidke szíj és egy feszítő, egy órás munka vízszivattyú nélkül, cigiszünettel.
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2635 Dátum: 2016. Május 09. - 16:35:46 »

Hali.Van egy olyan problémám hogy néha nem indul elsőre,vagy berángat (dadog,fulladozik) az autó,mindegy hogy hideg,vagy meleg a motor.Akkor is ha előtte pár perccel állítottam le.Eddig a gyertyákra gondoltam,de a napokban kicseréltem őket és semmi változás.Nem gyakran csinálja talán 10-ből 2-szer,3-szor.Nem sok csak idegesítő. :crash:  Jó minőségű benzint használok,általában Shell,de néha OMV. Valakinek ötlete esetleg,vagy tapasztalt hasonlót?Az aksit fél éve cseréltem.Kösz i a válaszokat előre is. :victory:
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2636 Dátum: 2016. Május 17. - 19:47:12 »

Köszönöm hogy felvettetek soraitokba!Megragadva az alkalmat segítséget kérnék tőletek.Múlt hét pénteken vásároltam egy i30 1.4 16v Blue Drive paripát ami 2010.májusi gyártás 76000 km. van benne.Vezérműl áncot kellett rajta cserélni mert állítólag zörgött.Felmer ült bennem vajon miért kell egy láncos autóban 76000 km-nél láncot cserélni.A ténnyel meg barátkoztam aztán kezdenek érdekes dolgok történni.Az autó kifizetése után tankoltam hogy ne legyen üres a gyomra (95 ólommentes). Indítás után a motorhiba lámpa(sárga) égve maradt.Állítól ag így lehet menni vele óvatosan.A szervizbe hibakód olvasás,eredmény P0012,túlzott vezérlés késleltetés.Ak itől vettem azt mondta hogy utána nézett (nézetett) és a vezérlésnél van egy mágnes szelep ki kell cseréltetni amit ő fizet.A Hyundai szerviz szerint a jeladó nincs a helyén,meg csinálják horror árért.Nem tudom kinek higgyek,kiben bízzak! Az a helyzet hogy a paripába hamar beleszerettem,nagyon tettszik de nagyon idegesítő ez a helyzet s nagyon elvagyok keseredve.Ezen a fórumon talán tud valaki segíteni,tanácsot adni.Előre is köszönöm!Nagyon várom a reakciókat!
Naplózva
Leon79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 162



« Válasz #2637 Dátum: 2016. Május 17. - 20:36:18 »

Köszönöm hogy felvettetek soraitokba!Megragadva az alkalmat segítséget kérnék tőletek.Múlt hét pénteken vásároltam egy i30 1.4 16v Blue Drive paripát ami 2010.májusi gyártás 76000 km. van benne.Vezérműl áncot kellett rajta cserélni mert állítólag zörgött.Felmer ült bennem vajon miért kell egy láncos autóban 76000 km-nél láncot cserélni.A ténnyel meg barátkoztam aztán kezdenek érdekes dolgok történni.Az autó kifizetése után tankoltam hogy ne legyen üres a gyomra (95 ólommentes). Indítás után a motorhiba lámpa(sárga) égve maradt.Állítól ag így lehet menni vele óvatosan.A szervizbe hibakód olvasás,eredmény P0012,túlzott vezérlés késleltetés.Ak itől vettem azt mondta hogy utána nézett (nézetett) és a vezérlésnél van egy mágnes szelep ki kell cseréltetni amit ő fizet.A Hyundai szerviz szerint a jeladó nincs a helyén,meg csinálják horror árért.Nem tudom kinek higgyek,kiben bízzak! Az a helyzet hogy a paripába hamar beleszerettem,nagyon tettszik de nagyon idegesítő ez a helyzet s nagyon elvagyok keseredve.Ezen a fórumon talán tud valaki segíteni,tanácsot adni.Előre is köszönöm!Nagyon várom a reakciókat!
Helló.Én kb fél éve vettem az enyémet és nekem is cserélt 80000 nél az elöző tulaj mert zörgött.Ö volt az első tulaj.Én úgy tudom ilyen esetben vissza kell vennie az autót,vagy álnia kell a javítás összes költségét.Remé lem szerencséd lesz.
Naplózva

2007  Hyundai I30 Comfort  1,4  109LE
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 270



« Válasz #2638 Dátum: 2016. Május 18. - 22:39:32 »

Legalább fél év szavatosság van használt autóra:
http://www.vezess.hu/hasznaltauto-tesztek/2016/05/17/hasznalt-auto-szavatossag-garancia/

Ha magánszemélytő l vetted, akkor neked kell bizonyítani, hogy a hiba nem a nálad töltött idő alatti kopás, elhasználódás miatt keletkezett.
Ha cégtől, vállalkozótól vetted, akkor az első félévben neki kell bizonyítani ugyanezt.
Gondolom a vezérműlánc nem 1 hete kezdett el csörögni.
Ha az eladó felajánlotta, hogy fizeti a cserét, akkor mi a gond?
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
PozsárFerenc
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 9



« Válasz #2639 Dátum: 2016. Május 19. - 18:32:32 »

Az a gáz hogy rokontól vettem a paripát.A láncot ő cseréltette ki a hibakódot ő üttette ki.Az új lánc nem zörög (még jó!) viszont a hiba kód p0012 (túlzott vezérlés késleltetés)vissza jön a műszerfalon folyamatosan világító sárga motor jel.A vezérlésnél lévő mágnes szelep,jeladó kicserélve,hiba kód törölve.Az eredmény:30 perces "kicsit jobban húzasd mint szoktad" próba út után ismét világít a lidérc nyomást keltő lampion.Senki sem tudja mi lehet a baj("2 város Hyundai szervizében is voltam) csak találgatnak.Fe lmerült bennem egy kérdés : Mitől zörög egy vezérműlánc 76000 km-nél? Ha ki van cserélve hiba "üzenet" töröltetve,mi a nyavalyától tér vissza a sárga hiba jelző lámpa?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 174 175 [176] 177 178 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.