Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 26. - 01:24:01


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









29 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[2019. Augusztus 24. - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 221 222 [223]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos problémák  (Megtekintve 812510 alkalommal)
: Neurológia
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
qkta
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Válasz #3330 Dátum: 2018. December 17. - 19:37:46 »

Sziasztok. Új tag és új tulajdonosa vagyok egy 2012-es, 1,6 GDI i30-nak. Sajnos van egy ESC hiba ami mindig előjön ha az autó eléri a 80Km/h sebességet. Ha leállítom törlődik, aztán megint bejön ha eléri az említett sebességet. Ismerősöm kiolvasta a hibakódot, ami C1520 - kuplung pedál kapcsoló.
Valakinek ismerős ez a hiba? Hova és kihez érdemes fordulni orvoslatért?
 További szép napot mindenkinek.
Naplózva

Hyundai i30>>>2012>>>1.6GD>>>99 KW
qkta
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5



« Válasz #3331 Dátum: 2018. December 20. - 13:25:15 »

Sziasztok. Akkor csak tanulsagként mondom. Az említett ESC, c1520-as hiba oka, valóban a kuplung pedál felső kapcsoló (NO) hibája. Pár ezer Forintos tétel, egyszerű a cseréje. A produkált hiba, 80Km feletti sebességnél jött elő. Az elektromos kézifék sem oldott le induláskor, illetve a tempomat is aktív maradt, kuplung pedál benyomásakor.
Naplózva

Hyundai i30>>>2012>>>1.6GD>>>99 KW
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 107



« Válasz #3332 Dátum: 2018. December 20. - 20:03:33 »

Sziasztok. Akkor csak tanulsagként mondom. Az említett ESC, c1520-as hiba oka, valóban a kuplung pedál felső kapcsoló (NO) hibája. Pár ezer Forintos tétel, egyszerű a cseréje. A produkált hiba, 80Km feletti sebességnél jött elő. Az elektromos kézifék sem oldott le induláskor, illetve a tempomat is aktív maradt, kuplung pedál benyomásakor.
Hasznos infó, köszi, hogy megosztottad! :köszi:
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Kisfüsi18
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #3333 Dátum: 2019. Január 08. - 15:34:08 »

Sziasztok! Édesapámnak van egy Hyundai H-1 CRDi (2002). Hiába kapcsolja a fűtést, semmi. Amikor maxra van rakva néha kattanik egyet egyet a fűtőmotor ellenállása. Azt hittük ezzel lesz gond, ugyan alkatrészt még nem vettünk hozzá, de állítólag van egy elő relé és azzal szokott gond lenni. Kérdésem az lenne, hogy volt e már valakinek ilyen gondja, illetve merre található ez az elő relé? Üdv.: Kisfüsi!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 221 222 [223]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 32 lekéréssel.