Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2022. Augusztus 13. - 05:09:47


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









66 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta evsp
[2022. Július 25. - 11:39:05]

írta Predator
[2022. Július 10. - 08:31:24]

írta kopppány
[2022. Június 27. - 15:33:57]

írta jammie
[2022. Június 25. - 18:30:26]

írta Gaspen
[2022. Június 06. - 19:47:18]

írta mucimajom
[2022. Április 26. - 16:05:49]

írta papóca
[2022. Március 19. - 09:21:00]

[2022. Március 11. - 13:04:15]

írta nyaki
[2022. Február 14. - 15:43:36]

írta kopppány
[2022. Február 06. - 15:04:36]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 159 160 [161]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 1113368 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Mazsola45
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


« Válasz #2400 Dátum: 2022. Január 25. - 21:57:32 »

Sziasztok!
Kicsit módosítom a az elöző problémámat.
Getz 1.5 CRDi 3 hengeres az alany.
hiba jelensége, ha "langyos" a motor nem akar beindulni, vagy megvárom míg teljesen lehül, vagy hidegindítóval indítom. Olyan mintha ezen a hőfoktartomány ban nem kapna üzemanyagot. Ha bemelegszik a motor akkor már nincs gond, mindaddíg míg le nem hül a kritikus hőfokra.
Vezérmű jeladó, üa szivattyú (tank), cserélve.
Esetleg valakinek valamilyen ötlete, javaslata?
Köszönöm.
Naplózva

Hyundai TB Getz 1.5 CRDI 12V
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2401 Dátum: 2022. Január 26. - 16:22:42 »

   Válasz idézettelIdéze t
Szia!

Nem te vagy az első,akinek ez a baja  a dízelével.Olva ss vissza a témában,talán valakinek megoldódott a problémája!Nekem úgy rémlik,hogy valamilyen jeladó a hibás,vagy szoftver hiba.Elvileg csak fel kellene hívnod egy márkaszervizt és ott kapásból tudni kellene rá a választ,mert szerintem ez típushiba.Egy normális világban ezt egy visszahívási akcióval már rég megoldották volna.Szóval csak azt akarom mondani,hogy mielőtt mélyen a zsebedbe nyúlsz és mindenféle Mekk Elekek kicserélik a fél autót és még mindig nem indul,alaposa tájékozódj.




Láttam már moshol is a kérdéstr, én is feltettem már máshol is, de ezidáig még válasz nem érkezett. A helyi márkakereskedé s, és márkaszerviz sem tudott hozzá szólni. Jeladó problémám volt már, de az ki lett cserélve, azzal most nincs hiba. (elvileg). Itt is visszaolvastam, nem találtam választ, egy másik fórumon már valaki más is feltette ezt a kérdést, de neki sem tudott senki válaszolni. Azért mindenesetre köszi a választ.

Üdv:

Zsolt



Ki kell próbálni indítás közben:1 indítás 30s padlógáz,ha nem indul 2 indítás félgáz,3 indítás:az akksi lemerült :censored2: :crash:
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 930



« Válasz #2402 Dátum: 2022. Január 27. - 13:25:13 »

Légtömegmérő meg még valami, ami szóba jött, hogy ezek okozhatnak indítási nehézségeket. AZ i30-nál volt jellemző ez, 18 fok körüli külső hőmérsékleten nem indult, vagy csak dadogva.
-20 és +40 meg sem kottyan neki, csak ez a tavaszi 18 fok és csak első indításkor. Nálad nyilván nem ez van, de ki tudja.
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
zsibvásár
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Válasz #2403 Dátum: 2022. Január 29. - 15:25:19 »

Helló!Szeretném megkérdezni,hogy a vízkör légtelenítésne k van-e valami fortélya,vagy elég ha leveszem a kiegyenlítőről a sapit,és járatom pár percig?H200 2.5 td 80 le van szó.Válaszokat köszönöm!
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2404 Dátum: 2022. Január 30. - 12:28:09 »

Helló!Szeretném megkérdezni,hogy a vízkör légtelenítésne k van-e valami fortélya,vagy elég ha leveszem a kiegyenlítőről a sapit,és járatom pár percig?H200 2.5 td 80 le van szó.Válaszokat köszönöm!


Az eleje legyen magasabban mint a hátulja.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
zsibvásár
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Válasz #2405 Dátum: 2022. Január 30. - 19:27:33 »

Köszi,sikerült!
Naplózva
ricken
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2406 Dátum: 2022. Február 02. - 15:38:09 »

Üdv,
Van egy problémám, hátha van valakinek ötlete, mi lehet az ok. Van egy 2012-es diesel i40-esem, én nyűvöm 7 éve, most van benne 200 ezer km. Mostanában olyat csinál, hogy hidegindítást követően mintha korlátozott módban működne, nem gyorsul úgy mint normálisan, nincs benne annyi erő. Nincs semmi hibajezés a műszerfalon. Ez a jelenség viszont megszűnik, ha leállítom egy pillanatra a motort és újraindítom. Onnantól minden rendben van. Vajon mitől lehet ez?  :nemtom:
Naplózva
jkalocsa
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Válasz #2407 Dátum: 2022. Február 09. - 23:12:26 »

Sziasztok!
Egy 2007 -es gyártású Hyundai Getz 1,5 crdi 65kW (D4FA) újkora óta a családunk tagja, lassan 160ezer km-el. Eddig kisebb könnyen orvosolható hibái voltak, de most feladta a leckét, amire egyenlőre nem találjuk a megoldást.
    Tavaly november közepétől azt vettük észre, hogy alacsony fordulaton (2000 alatt) nem akar húzni úgy mint korábban. majd a motorhibalámpa is jelezte, hogy baj van. EGR-szelep hibát olvasta ki a szerelő, amit kiszedett, kipucolt majd visszarakott, mondván az szerinte rendben van (vákuumcsövek és vákuumszelep ellenőrzés is megtörtént. Majd a vákumszelep cserélve lett, de ettől sem lett jobb. Spurit is bevettük - remény nélkül - de hiába, egyre rosszabb lett.
     Hidegen pár perc alapjáraton ketyegés után alapjáraton lehetett vele közlekedni 2000-es fordulat alatt, mert gázra fulladt. 2500 felett viszont már érződött a turbó hatása.

Most január végén kicserélte az EGR szelepet egy másik szerelő, de sokkal nem lett jobb. Ő azt tapasztalta, hogy az EGR szelepet az elektronika ki-be kapcsolgatja, és úgy látja, hogy a normális 4% helyett 20%-ra nyitja ki majd bezárja össze vissza.
   Ha lehúzza a csatit, akkor - igaz kényszerüzembe n, csökkentett teljesítménnye l,  - " de működik. Ha a csatit a kiszerelt régi EGR szelepre dugja, átvágva az elektronikát, akkor zárt egr szeleppel egész használható az autó.
   A légtőmegmérőre gyanakodott, de sajnos nem jött be, mivel ma egy original bosch légtömegmérőve l sem változott semmi.

Kérlek, ha tudtok segítsetek, osszátok meg velem a tapasztalatait okat, ötleteiteket, hogy milyen irányban keressük a hibát...

Hálás köszönet előre is!

Kalo
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2408 Dátum: 2022. Február 10. - 01:17:09 »

Sziasztok!
Egy 2007 -es gyártású Hyundai Getz 1,5 crdi 65kW (D4FA) újkora óta a családunk tagja, lassan 160ezer km-el. Eddig kisebb könnyen orvosolható hibái voltak, de most feladta a leckét, amire egyenlőre nem találjuk a megoldást.
    Tavaly november közepétől azt vettük észre, hogy alacsony fordulaton (2000 alatt) nem akar húzni úgy mint korábban. majd a motorhibalámpa is jelezte, hogy baj van. EGR-szelep hibát olvasta ki a szerelő, amit kiszedett, kipucolt majd visszarakott, mondván az szerinte rendben van (vákuumcsövek és vákuumszelep ellenőrzés is megtörtént. Majd a vákumszelep cserélve lett, de ettől sem lett jobb. Spurit is bevettük - remény nélkül - de hiába, egyre rosszabb lett.
     Hidegen pár perc alapjáraton ketyegés után alapjáraton lehetett vele közlekedni 2000-es fordulat alatt, mert gázra fulladt. 2500 felett viszont már érződött a turbó hatása.

Most január végén kicserélte az EGR szelepet egy másik szerelő, de sokkal nem lett jobb. Ő azt tapasztalta, hogy az EGR szelepet az elektronika ki-be kapcsolgatja, és úgy látja, hogy a normális 4% helyett 20%-ra nyitja ki majd bezárja össze vissza.
   Ha lehúzza a csatit, akkor - igaz kényszerüzembe n, csökkentett teljesítménnye l,  - " de működik. Ha a csatit a kiszerelt régi EGR szelepre dugja, átvágva az elektronikát, akkor zárt egr szeleppel egész használható az autó.
   A légtőmegmérőre gyanakodott, de sajnos nem jött be, mivel ma egy original bosch légtömegmérőve l sem változott semmi.

Kérlek, ha tudtok segítsetek, osszátok meg velem a tapasztalatait okat, ötleteiteket, hogy milyen irányban keressük a hibát...

Hálás köszönet előre is!

Kalo



Szia!

Mielőtt kicserélitek a fél autót,érdemes egy Bosch laptopot használni menet közben talán mutat valamit.Lehet rossz a vákumszivattyú,vagy elkokszosodott a turbó,ami változó geometriájú,emiatt úgy műxik mintha fix lenne,ezért alacsony fordulaton nincs turbónyomás.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Csapeti
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2409 Dátum: 2022. Április 08. - 20:17:38 »

Sziasztok,
Szertném kérni a véleményeteket, tapasztalatait okat, esetleg javaslataitoka t egy 2015-ös 2,2 crdi AUT AWD (197 Le) SantaFe -vel kapcsolatban.
3 hónapja vettem, 190.000 km-rel. Akkor stabilnak tűnt, de gyorsan előjött egy fura probléma, azonban hibaüzenet semmi nincs.
Hidegen, az üzemi hőmérséklet eléréséig, kis fordulaton, rángat. Erőteljesebb gázadásra kisimul de úgy érzem ilyenkor sem tökéletes, bár konkrét jele nincs.
Kis fordulaton ilyenkor füstölni is szokott. Ezt akkor látom és érzem amikor tolatok... :-).
Próbáltam a rángatós pillanataiban üresbe kapcsolni, ilyenkor terhelés nélkül viszonylag szépen jár a motor de azért kis dadogásokat itt is tapasztaltam. Ha visszateszem "D"-be ismét rángatózik.
Változóan csinálja, van amikor rövid ideig, szinte észrevehetetle nül, van amikor észrevehetően az üzemi hőfok eléréséig.
Aztán ha eléri az üzemi hőfokot, normális üzemmódra vált. Legalábbis úgy tűnik.
Fogyasztás növekedést nem észleltem, bár nem ismerem még a típust. Egy ekkora autótól a városi 8,5-9 liter nem tűnik soknak.
Egyelőre nem akartam szétszedetni a szervizben, mert úgy éreztem, hogy vaktában lövöldöznének hibaüzenet hiányában. Azonban egyre zavaróbb ez a jelenség.

Kérlek szépen benneteket, ha van valamilyen ötletetek, gondolatotok, tapasztalatoto k ezzel kapcsolatban, írjátok meg.

Előre is köszönöm segítségeteket,
Jó hétvégét!
Péter
Naplózva
dugoka
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7



« Válasz #2410 Dátum: 2022. Június 15. - 14:04:56 »

Sziasztok!
2004-es Trajet-ben szeretnék váltóolajat cserélni. Sajnos nem találok konkrét írást/képet, hogy hol tudom betölteni az új olajat.
Várom megtisztelő válaszokat, ötleteiteket.

Köszönöm
Kiss Gábor
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 462


« Válasz #2411 Dátum: 2022. Június 27. - 15:33:57 »

Szia!

ha nincs betólö,akkor a leeresztón lehet belevarázsolni az olajat.Hülye megoldás de ez van.Honda FR-V-vel szívtam.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Oldalak: 1 ... 159 160 [161]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.