Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2022. Január 18. - 09:35:16


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









17 vendég, 1 tag
kopppány
Legújabb hozzászólások
írta kopppány
[2022. Január 16. - 12:35:12]

írta kopppány
[2022. Január 15. - 13:12:04]

írta Mazsola45
[2022. Január 14. - 10:54:58]

írta Mazsola45
[2022. Január 10. - 01:48:56]

írta kopppány
[2021. December 26. - 11:48:30]

[2021. December 15. - 11:36:20]

írta kopppány
[2021. December 05. - 14:16:43]

írta robikahun
[2021. November 22. - 16:52:53]

írta kopppány
[2021. Október 24. - 21:53:15]

írta kopppány
[2021. Október 19. - 12:26:11]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 158 159 [160]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 1038021 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Elérhető Elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 451


« Válasz #2385 Dátum: 2021. December 15. - 14:55:38 »

Szia!

Nem te vagy az első,akinek ez a baja  a dízelével.Olva ss vissza a témában,talán valakinek megoldódott a problémája!Nekem úgy rémlik,hogy valamilyen jeladó a hibás,vagy szoftver hiba.Elvileg csak fel kellene hívnod egy márkaszervizt és ott kapásból tudni kellene rá a választ,mert szerintem ez típushiba.Egy normális világban ezt egy visszahívási akcióval már rég megoldották volna.Szóval csak azt akarom mondani,hogy mielőtt mélyen a zsebedbe nyúlsz és mindenféle Mekk Elekek kicserélik a fél autót és még mindig nem indul,alaposa tájékozódj.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
zsoltpécs
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #2386 Dátum: 2021. December 15. - 15:07:39 »

Szia!

Láttam már moshol is a kérdéstr, én is feltettem már máshol is, de ezidáig még válasz nem érkezett. A helyi márkakereskedé s, és márkaszerviz sem tudott hozzá szólni. Jeladó problémám volt már, de az ki lett cserélve, azzal most nincs hiba. (elvileg). Itt is visszaolvastam, nem találtam választ, egy másik fórumon már valaki más is feltette ezt a kérdést, de neki sem tudott senki válaszolni. Azért mindenesetre köszi a választ.

Üdv:

Zsolt
Naplózva
ritzo
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2387 Dátum: 2021. December 16. - 00:44:03 »

Üdv Fórumozók!

Idén januárban vásároltam egy 160e km-t futott, 2003-as Santa Fe 1.9 CRDi igáspacit. Lelkiismeretes gazdiként azonalli olajcsere + vezérléscsere + alig egy hónap használat után a generátor szétesett, úgyhogy az is cserére került. Mivel a fórumokon áradoztak róla, és a kollégáim is ajánlották, beruháztam egy chiptuningra is az MMC-nél. 10 hónapnyi idilli együttlét után egyszer csak menet közben, egy erősebb gázadásra leállt. Gyújtás le - kulcs ki - kulcs be - hosszabb pörgetés után újraindult. 20-30 km után ugyanez a jelenség...és újra. Ráadásul az addig pöcc-röff indulást 10-15 mp-es tekergetés + ima kombinációja váltotta fel. Mivel a legutolsó tankolásnál hagytam elfeküdni a mutatót, gondoltam, felszívhatott valami szmötyit a tank aljáról, ami belekerülhetet t az üarendszerbe. A gázolajszűrő cseréje a nagyszerviznél kimaradt, gyorsan elvégeztettem azt is, valamint a gyújtógyertyák is bemérésre kerültek, és rendben találtattak... A jelenség nem múlt el, söt egyre gyakoribbá vált. Nehéz indulás, és menet közbeni leállások, jellemzően erősebb gázadásra. Amúgy a motor gyönyörűen, egyenletesen járt, és egyáltalán nem füstölt, városban stabil 7.2 l-es, pályán 8 l-es fogyasztás mellett. A dolog odáig fajult, hogy egyszercsak a check engine lámpa is kigyulladt és a motor többé nem indult be. Tréler, autószerelő. A hibakód szerint nem épül fel az üanyomás a rendszerben. A szerelő végül kicserélte az üapumpát és valami szelepet a nagynyomású üapumpában. azt mondta, sürgősen adjam el az autót, és vegyek egy benzinest. Állítólag egy merő koksz és dzsuva az egész rendszer (Hangsúlyozom: a motor gyönyörűen jár és nem füstöl, az autó méreteihez és súlyához képest szerény étvágyú), de legalább csináltassak egy dióhéjas tisztítást (de akkor is adjam el!). Motor újra pöccröff (-3 fokban is), gazdi szegényebb, de boldog. Kb. 300 km használatot követően, ma éjjel hazafelé haladva, erősebb gázadásra a motor leállt. Kitartó indítózás után újraindult, hazajöttem, magamban zokogva leparkoltam, bejelentkeztem ide, és leírtam mindezeket.

Segítsééég!  :help: Legyetek szívesek, ajánljatok nekem egy megbízható Hyundai-dokit, akihez elvihetem a jószágot...

Segítséget, jótanácsot, mindennemű infót köszönve, üdv!

András

Ha tudtok ajánlani budapesti vagy környékbeli szakit,
Naplózva
zsoltpécs
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #2388 Dátum: 2021. December 16. - 10:20:53 »

Így már jártam korábban, egy erősebb gázadásnál leállt, majd kicsit várni kellett vele, 10-15 mp-et, és lehetett indítani. Autópályán vagy sima közúton előzésnél is képes volt leállni, hát....nem folytogatott tőle a röhögés. És ezt megtette bármikor, bárhol, csak egy kicsit határozottabba n kellett a gázra lépni. A tűszelepeket kellett javítani, az okozta a hibát. A tűszelepek felujítása után működött kifogástalanul .
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Elérhető Elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 451


« Válasz #2389 Dátum: 2021. December 16. - 16:27:25 »

Üdv Fórumozók!

Idén januárban vásároltam egy 160e km-t futott, 2003-as Santa Fe 1.9 CRDi igáspacit. Lelkiismeretes gazdiként azonalli olajcsere + vezérléscsere + alig egy hónap használat után a generátor szétesett, úgyhogy az is cserére került. Mivel a fórumokon áradoztak róla, és a kollégáim is ajánlották, beruháztam egy chiptuningra is az MMC-nél. 10 hónapnyi idilli együttlét után egyszer csak menet közben, egy erősebb gázadásra leállt. Gyújtás le - kulcs ki - kulcs be - hosszabb pörgetés után újraindult. 20-30 km után ugyanez a jelenség...és újra. Ráadásul az addig pöcc-röff indulást 10-15 mp-es tekergetés + ima kombinációja váltotta fel. Mivel a legutolsó tankolásnál hagytam elfeküdni a mutatót, gondoltam, felszívhatott valami szmötyit a tank aljáról, ami belekerülhetet t az üarendszerbe. A gázolajszűrő cseréje a nagyszerviznél kimaradt, gyorsan elvégeztettem azt is, valamint a gyújtógyertyák is bemérésre kerültek, és rendben találtattak... A jelenség nem múlt el, söt egyre gyakoribbá vált. Nehéz indulás, és menet közbeni leállások, jellemzően erősebb gázadásra. Amúgy a motor gyönyörűen, egyenletesen járt, és egyáltalán nem füstölt, városban stabil 7.2 l-es, pályán 8 l-es fogyasztás mellett. A dolog odáig fajult, hogy egyszercsak a check engine lámpa is kigyulladt és a motor többé nem indult be. Tréler, autószerelő. A hibakód szerint nem épül fel az üanyomás a rendszerben. A szerelő végül kicserélte az üapumpát és valami szelepet a nagynyomású üapumpában. azt mondta, sürgősen adjam el az autót, és vegyek egy benzinest. Állítólag egy merő koksz és dzsuva az egész rendszer (Hangsúlyozom: a motor gyönyörűen jár és nem füstöl, az autó méreteihez és súlyához képest szerény étvágyú), de legalább csináltassak egy dióhéjas tisztítást (de akkor is adjam el!). Motor újra pöccröff (-3 fokban is), gazdi szegényebb, de boldog. Kb. 300 km használatot követően, ma éjjel hazafelé haladva, erősebb gázadásra a motor leállt. Kitartó indítózás után újraindult, hazajöttem, magamban zokogva leparkoltam, bejelentkeztem ide, és leírtam mindezeket.

Segítsééég!  :help: Legyetek szívesek, ajánljatok nekem egy megbízható Hyundai-dokit, akihez elvihetem a jószágot...

Segítséget, jótanácsot, mindennemű infót köszönve, üdv!

András

Ha tudtok ajánlani budapesti vagy környékbeli szakit,



Szia!

Novoth Tibor.Ő az elsők között volt aki dióhéjas tisztítást csinált,és megvan minden eszköze a hibafeltárásho z.Nála a kérdés az,mikor tud fogadni.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Mazsola45
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Válasz #2390 Dátum: 2022. Január 10. - 15:36:09 »

Sziasztok!
A Getzben a vezérműtengely jeladót merre találom?
Hány vezetéknélküli kell rácsatlakoznia?
Üdv mindenkinek.
Naplózva

Hyundai TB Getz 1.5 CRDI 12V
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Elérhető Elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 451


« Válasz #2391 Dátum: 2022. Január 10. - 18:47:40 »

Szia!


https://www.youtube.com/watch?v=OqVsvnZhaiw
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Mazsola45
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Válasz #2392 Dátum: 2022. Január 10. - 19:06:38 »

Szia!
Köszönöm.
Akkor még azt áruld el légyszíves, hogy a főtengely jeladó merre van?
Köszönöm.
Üdv.
Naplózva

Hyundai TB Getz 1.5 CRDI 12V
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Elérhető Elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 451


« Válasz #2393 Dátum: 2022. Január 11. - 16:46:41 »

Szia!

Nem találtam dízelről,csak benzinesről videót.Az előbbi videó meg 4 hengeres dízel volt,de remélem így is tudtam segíteni.

https://www.youtube.com/watch?v=eECsBHic76Y
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Mazsola45
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Válasz #2394 Dátum: 2022. Január 14. - 10:54:58 »

Szia!
Köszönöm, sokat segítettél. :drinks:
Naplózva

Hyundai TB Getz 1.5 CRDI 12V
Oldalak: 1 ... 158 159 [160]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.162 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.