Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2021. Május 05. - 22:42:36


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









34 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta nyaki
[2021. Május 01. - 23:54:47]

írta Mazsola45
[2021. Április 30. - 07:47:20]

írta Mazsola45
[2021. Április 30. - 07:41:47]

írta nyaki
[2021. Április 29. - 22:17:02]

írta hun84
[2021. Április 18. - 14:35:35]

írta Mazsola45
[2021. Április 12. - 20:03:19]

írta Mazsola45
[2021. Április 11. - 14:06:13]

írta Skagen
[2021. Április 05. - 13:34:24]

írta maglew
[2021. Április 05. - 10:03:01]

írta Amatőr
[2021. Április 03. - 16:32:59]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 155 156 [157] 158 159   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 950565 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 274



« Válasz #2340 Dátum: 2020. November 13. - 20:59:07 »

"Szerintem még kibelezett koromszűrővel is átmegy műszakin".
Ha DPF nélkül is hozná az Euro 5 vagy 6 normát akkor miért tenné bele a gyár?
Ők is spórolni akarnak mindennel, és ezen sokat lehetne.
Van olyan ország (ha külföldön is jársz vele) ahol ha elkapnak a kiiktatott DPF miatt, akkor többre büntetnek, mint amennyibe egy új szűrő kerül.
Vannak cégek, akik kiszerelés után vegyszeres tisztítást végeznek 70 - 100 ezer Ft-ért 1 év garanciával.

Egyébként megvettem ezt: https://www.aliexpress.com/i/33008520271.html?gclid=Cj0KCQiA-rj9BRCAARIsANB_4ABN0nHMb6X0u927ibkQ0CXsLURaIH9VQtaUbl1LurnPzB4qZy_T-9saAtkKEALw_wcB, de nem sok mindent lehet a DPF-ről kiolvasni vele. Van nyomás különbség adat, ami támpont lehet az eldugulás mértékéről.
Tud regenerálást indítani, de azt még nem próbáltam. Most még nincs rá szükség. Nemrég voltam 2 x 200 Km-es távon 75% autópálya 135-140-el. Ott kiéghetett.
« Utoljára szerkesztve: 2020. November 13. - 21:08:20 írta fbi1984 » Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
Tibi84
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #2341 Dátum: 2020. November 28. - 20:27:15 »

Sziasztok!

Új vagyok a fórumon és segítségre lenne szükségem.  :'(

Tegnap került a birtokomba egy 2014-es 1.6 crdi I30. Az autóban valós 120 e km van, végig szakszervizben szervizelve, viszont több mint 1 évet állt teljesen lemerült akkumulátorral . (Ma kapott új akkut) Tökéletesen működött mielőtt leállították, viszont az a problémám, hogy nem indul. Hibatárolóban P0685 hibakód volt tegnapi kiolvasáskor, amit töröltünk és nem is jött vissza. (ha jól tudom ez az ECM/PCM relé hiba) Féktisztítóval beindult, szépen jár amíg el nem fogy a féktisztító. Viszont azt követően P1186 hibakód jön elő, ami alacsony üzemanyag nyomást jelent. Biztos, hogy az üzemanyag ellátással van a probléma mert a magasnyomású szivattyúról menő magasnyomású cső lelazításakor a csőből nem jön gázolaj indítózás közben. Kb 25 liter van a tankban, ebből 15 liter tegnap tankolt prémium. Abban reménykedtem, hogy az AC pumpa hibásodott meg, de sajnos a tankban olyat nem találtam.  Az üzemanyagszűrő kézipumpája felkeményedik, nem tudom, hogy ebben az esetben már a nagynyomású szivattyúnál kellene lennie az üzemanyagnak. (Annyira lehetetlen helyen vannak a szivattyú üzemanyag vezetékeinek csatlakozói, hogy nem fértem hozzá, hogy leszedjem. De nem is szívesen bontanám meg mivel elég furák azok a csatlakozók)
1 év állásban valami teljesen beállhatott a szivattyúban, vagy az a reléhiba kísérthet még?
Fogalmam sincs hogy merre keressem a megoldást a problémára.

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 415


« Válasz #2342 Dátum: 2020. November 29. - 11:18:47 »

Hali!

Gyújtás ráadásakor hegyezzétek a fületeket,ha nincs semmilyen hang,akkor nem ért oda villany ahova kell.A féktisztítóval meg óvatosan,mert a jóból is megárt a sok.

üzenet összevonva: 2020. November 29. - 11:26:50
Kell lennie egy szivattyúnak a tankban is
« Utoljára szerkesztve: 2020. November 29. - 11:26:50 írta kopppány » Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
croc
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2343 Dátum: 2020. November 29. - 18:49:20 »

Üdvözlet mindenkinek.

Következő és lassan teljesen elkeserítő problémával vesződöm már hosszú idelye.
Egy Hyundai Tucson 2007-es 2,0 crdi automata váltós autom van biztosan 98,000 km-el. A megvásárlást követő egy év múlva megérkezett az első hibakód 1405 regeneráció megszakítva majd nemsokra rá 2002 részecske szűrő eltömődése.
Megkezdődött a harc. Egyik szerelötöl a másikig delphi wow diagnosztika nem tudja mesterségesen regenerálni.
Ezért mindenki egybehangzóan részecske szűrő cserét javasolt. A gyári 1000 eurós helyett egy 500 eurós utángyártotott ra esett a választás (hivatalos alkatrész kereskedésből 3 év garancia. Ha már ez jött akkor kicseréltük benne a hő erzékelő szondát is. Ősszeraktuk majd az első próbaúton ismét 2002 hibaköd majd kis időre 1405 ös kód. Az első alkalmat követően az amúgy 8,2 l-es fogyasztás 9,5 re emelkedett és ott is maradt. Egy másik motorkóddal indított regeneráció során azt tapasztaltuk, hogy 295-303 c fölé nem emelkedik a kipufogó gáz hőmérséklete. Majd idövel sikertelen regenerációval zár a program. Kérdésem az volna, hogy találkozott e már valaki hasonló problémával, illetve melyik diagnosztika hajlandó teljes mértében kezelni a DA4EA kezdetű motorkoddal rendelkező Hyundaiokat?
Segítséget előre is köszönöm. 
Naplózva
Tibi84
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #2344 Dátum: 2020. November 29. - 18:57:28 »

Szia!
Köszönöm a választ.
A motortérben elektronikai zajokat hallani. Viszont indulni nem akar szegényke. A féktisztítóval nem kínozom, csak arra voltam kíváncsi, hogy egyáltalán járóképes -e a motor. Viszont a tankban biztos, hogy nincs szivattyú, kizárólag a szintjelző. Alvázszám alapján robbantott ábrán is néztem és ott sincs szivattyú. Biztos, hogy valami elektronikai nyűg miatt nem hagyja, hogy a szivattyú a rail csőbe nyomja a gázolajat.
Arra gondoltam, hogy az immobiliser hibája is okozhat ilyen jelenséget. Más márkáknál is akadályozza a befecskendezés t, vagy a gyújtást az immo.
Más márkákhoz viszonyítva, nekem rendellenesnek tűnik az immo működése:
Gyújtás ráadásakor folyamatosan világít az immo visszajelző és indítózás közben is folyamatosan világít és a sikertelen indítás után is világít. (Másnál már indítózás előtt vagy közben kialszik a visszajelző) Rendellenes lehet ez a működés? Lehet az 1 év lemerült akkuval történt állás után nem ismeri fel az immo a kulcsokat?
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 415


« Válasz #2345 Dátum: 2020. November 29. - 19:33:43 »

Szia!
Köszönöm a választ.
A motortérben elektronikai zajokat hallani. Viszont indulni nem akar szegényke. A féktisztítóval nem kínozom, csak arra voltam kíváncsi, hogy egyáltalán járóképes -e a motor. Viszont a tankban biztos, hogy nincs szivattyú, kizárólag a szintjelző. Alvázszám alapján robbantott ábrán is néztem és ott sincs szivattyú. Biztos, hogy valami elektronikai nyűg miatt nem hagyja, hogy a szivattyú a rail csőbe nyomja a gázolajat.
Arra gondoltam, hogy az immobiliser hibája is okozhat ilyen jelenséget. Más márkáknál is akadályozza a befecskendezés t, vagy a gyújtást az immo.
Más márkákhoz viszonyítva, nekem rendellenesnek tűnik az immo működése:
Gyújtás ráadásakor folyamatosan világít az immo visszajelző és indítózás közben is folyamatosan világít és a sikertelen indítás után is világít. (Másnál már indítózás előtt vagy közben kialszik a visszajelző) Rendellenes lehet ez a működés? Lehet az 1 év lemerült akkuval történt állás után nem ismeri fel az immo a kulcsokat?

https://alkatreszek.hu/tipus/hyundai/i30/i30_gd_2011_06/56806/uzemanyag_ellatas/uzemanyag_szivattyu/beepitesi_oldal_uzemanyag_tartalyban/-_1


Itt azt látom,hogy van a tankban szivattyú.Ezek nél a mai autóknál 1év lemerült akkuval állás után MINDEN előfordulhat,akár immo hiba is.






Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Tibi84
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #2346 Dátum: 2020. November 29. - 20:01:09 »

Azt még elfelejtettem írni, hogy amikor féktisztítóval beindult, az immo visszajelző akkor is folyamatosan világított.
Naplózva
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 920



« Válasz #2347 Dátum: 2020. November 29. - 21:53:16 »

Szia!
Köszönöm a választ.
A motortérben elektronikai zajokat hallani. Viszont indulni nem akar szegényke. A féktisztítóval nem kínozom, csak arra voltam kíváncsi, hogy egyáltalán járóképes -e a motor. Viszont a tankban biztos, hogy nincs szivattyú, kizárólag a szintjelző. Alvázszám alapján robbantott ábrán is néztem és ott sincs szivattyú. Biztos, hogy valami elektronikai nyűg miatt nem hagyja, hogy a szivattyú a rail csőbe nyomja a gázolajat.
Arra gondoltam, hogy az immobiliser hibája is okozhat ilyen jelenséget. Más márkáknál is akadályozza a befecskendezés t, vagy a gyújtást az immo.
Más márkákhoz viszonyítva, nekem rendellenesnek tűnik az immo működése:
Gyújtás ráadásakor folyamatosan világít az immo visszajelző és indítózás közben is folyamatosan világít és a sikertelen indítás után is világít. (Másnál már indítózás előtt vagy közben kialszik a visszajelző) Rendellenes lehet ez a működés? Lehet az 1 év lemerült akkuval történt állás után nem ismeri fel az immo a kulcsokat?

https://alkatreszek.hu/tipus/hyundai/i30/i30_gd_2011_06/56806/uzemanyag_ellatas/uzemanyag_szivattyu/beepitesi_oldal_uzemanyag_tartalyban/-_1


Itt azt látom,hogy van a tankban szivattyú.Ezek nél a mai autóknál 1év lemerült akkuval állás után MINDEN előfordulhat,akár immo hiba is.


ez benzines és teljesen más évjárat a link szerint





üzenet összevonva: 2020. November 29. - 21:54:28
Azt még elfelejtettem írni, hogy amikor féktisztítóval beindult, az immo visszajelző akkor is folyamatosan világított.

lehet szimplán kulcshiba is, elfelejtette az ótó a kulcsot, ha egy évig nem találkoztak, így letilt
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 415


« Válasz #2348 Dátum: 2020. November 30. - 00:17:22 »

Dízelre kerestem,2014 évjárat is stimmel(bal felső sarok a linken),az hogy hány lóerős itt nem szempont.De ettől persze még lehet,hogy rossz autót hoz az oldal,arról meg ugye nem tehetek,csak segíteni akartam.Ha gyújtásra vannak hangok,akkor biza lehet immo hiba.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Skagen
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 920



« Válasz #2349 Dátum: 2020. November 30. - 04:54:47 »

Igen, átállítottam, ugyanezt hozza, ellenben sem a Bárdi, sem a Láng oldalán nincs üzemanyagtartá lyban szivattyú alkatrész...pe dig szerintem is kell lennie
Naplózva

Ide mások sok okos, olykor felesleges dolgot írnak.
Tibi84
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #2350 Dátum: 2020. December 01. - 21:02:48 »

Köszönöm, hogy próbáltok segíteni!
A tankban biztos, hogy nincs szivattyú, mert a saját szememmel láttam.
Megpróbálom kikérni az immo pin kódját a márkaszerviztő l és megpróbálom itthon feltanítani a kulcsokat, ha nem sikerül akkor irány a márkaszerviz.
Naplózva
Tibi84
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #2351 Dátum: 2020. December 14. - 22:27:21 »

Sziasztok!
Megoldódott az indítási probléma.  :yahoo:
A márkaszerviz ügyesen és olcsón megoldotta.
A magasnyomású szivattyúban le volt tapadva egy szelep a sok állástól, megtisztítottá k és megjáratták és tökéletes az autó.
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 415


« Válasz #2352 Dátum: 2020. December 15. - 10:40:09 »

Sziasztok!
Megoldódott az indítási probléma.  :yahoo:
A márkaszerviz ügyesen és olcsón megoldotta.
A magasnyomású szivattyúban le volt tapadva egy szelep a sok állástól, megtisztítottá k és megjáratták és tökéletes az autó.


Örülök,hogy örülsz!Ezek szerint nem az immo volt a hunyó.Amúgy kiderült,hogy nincs alacsony nyomású szivattyú?Csinálj már egy kis reklámot annak a márkaszervizne k,megérdemlik!
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Tibi84
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #2353 Dátum: 2020. December 15. - 18:19:45 »

Örülök,hogy örülsz!Ezek szerint nem az immo volt a hunyó.Amúgy kiderült,hogy nincs alacsony nyomású szivattyú?Csinálj már egy kis reklámot annak a márkaszervizne k,megérdemlik!

Annyit megtudtam, hogy a 85 kw-os 1.6 crdi-ben nincs alacsony nyomású szivattyú.
Mindenképp megérdemlik a reklámot:
R-Carnet Service Kft.
3100 Salgótarján , Ipari park, park út 10.
https://rcarnet.hyundai.hu/
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 415


« Válasz #2354 Dátum: 2020. December 15. - 18:54:14 »

Ami nincs az nem tud elromolni.Sok gondtalan kilométert.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Oldalak: 1 ... 155 156 [157] 158 159   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.184 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.