Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Július 05. - 19:16:22


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









52 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Predator
[Ma - 13:39:52]

írta Predator
[Ma - 13:06:23]

írta Predator
[Tegnap - 15:04:16]

írta Hunor
[2020. Július 03. - 10:11:47]

írta Somosi89
[2020. Június 23. - 10:16:58]

írta nyaki
[2020. Június 01. - 01:10:51]

írta Procolus
[2020. Május 31. - 18:34:17]

írta Necces81
[2020. Május 30. - 09:23:30]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:35:17]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:22:34]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 154 155 [156]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 868713 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
dobbasszus
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #2325 Dátum: 2020. Február 11. - 07:51:28 »

Üdv.

Új vagyok itt, köszöntöm a jelenlévőket.

Santa Fe problémám van, nem indul. Egy ideig féktisztító befúvásra indult, (szükséges volt) de már arra sem. Rengeteget olvastam, próbálkoztam; most ott tartok, hogy a folytószelepet nézném meg, nincs-e beragadva;

Szia!
Nekem is ez a problémám. De Tucson 2008 évjárat és 2.0 DCI 103 kw öszkerekes. Én még gondolkodtam a gyári riasztón is, de lehet a folytószelep is. Valamikor napokig semmi probléma, de van olyan nap ami úgy kezdődik, hogy nem indul. Mikor minden rendben, akkor megy mint a golyó, nem füstöl a porlasztókat egy éve bevizsgálták. De idegesítő, ha mész valahova, lehet nem indul el. Esetleg valamilyen relé is okozhat ilyen problémát? Jó lenne, ha valaki tudna tanácsot adni. Az elektromos szerelő vetetett egy új akkut, mert azt mondta, ez nem adja le az indító áramot. Pedig tekert mint állat. Vettem egy új akkut, ezzel is ugyan az a probléma. A régit akkusnál bemérettem, persze utólag sajnos és az is hibátlan.  :g: A szerelő visszahozta nem talált hibát és nála mindig indul. Rá egy órára próbáltam, persze, hogy nem indult.  Szomorú  A szerelő lemondott róla, nem tudja megcsinálni vagy nem is akarja inkább. Ha van ötlet szívesen meghallgatnám. Köszi. Üdv.
Gábor
Szia
Terracanomnál ugyanez a szitu. Nálam szerintem az a probléma, hogy beszív némi levegőt az üzemanyagrends zerbe. Ha hosszabb (elég 7-8) km út után leállítom, egy hét múlva is pöccre indul. De ha 1-2 km után álltom le, teljes bemelegedés előtt, akkor csak kézi pumpálgatás után indul. Mire erre rájöttem.....
Próbál egy szakasz üzemanyagcsöve t átlátszóra cserélni, a szűrő előtt, és ha vannak apró bubik a naftában, akkor lehet ez a baj.
Naplózva
Gabor1558
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2326 Dátum: 2020. Február 11. - 13:33:59 »

Szia!
A főtengely jeladó csere, megoldotta a problémát.
Naplózva
Iza1995
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2327 Dátum: 2020. Április 16. - 06:12:47 »

Sziasztok!
Van egy 2004es Hyundai Elantram 2.0 CRDi autóm.
Pár nappal ezelőtt jelentkezett egy olyan probléma, hogy elment az erő a kocsiból és 2500as fordulatnál letilt a motor.
Elvittem szerelőhöz, rá rakta gépre de semmi hibát nem talált. ( Hiba visszajelző sem világít , szóval erre számítottam )
Ránézett de nem látott semmi hibát ami erre utalnak. Biztosítékok,relék jók.
Azt mondta talán az injektorok miatt tilthat le de nem meri biztosra mondani, nézzük meg, jok-e.
Magyarul érdemleges választ a hibára nem kaptam...
Ebben kérném a segítségeteket, hogy másnál is előfordult már ilyen, és ha igen mi volt a probléma?
A környéken most nem lehet autószerelőt vadászni, azért fordultam hozzátok.
Naplózva
Gabor1558
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2328 Dátum: 2020. Április 16. - 08:36:08 »

Sajnos ez nálam is előfordult egyszer menet közben. Megálltam a kocsival, újra indítottam és ment mint régen. Nem tudom mitől lehetett.
Naplózva
Iza1995
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2329 Dátum: 2020. Április 16. - 08:46:03 »

A vicc, hogy leallitottam és az akksi saru nem volt rendesen rátéve, így lejött. Vissza lett rakva, azóta is ugyan úgy letilt. Egyszerűen 2500nal nem pörög többet. Ajánlottak, hogy az akksit vegyük ki egy ejszakara, hogy újra induljon a computer nulláról.
Megvolt és semmi :nemtom:
Naplózva
medivh58
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #2330 Dátum: 2020. Május 11. - 15:10:57 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, illetve "friss" tulajdonosa vagyok egy 1.5 CRDi Hyundai Accent ikerpárnak, az egyik a régi családi autó, a másik pedig a frissen mellévásárolt németajkú donorverda.

Hosszú a története, de legtisztább leírni mi a helyzet a régi motorossal, hátha lesz tuti tipp a gondjai(m)ra:
2003-as Hyundai Accent
198.114 km -t futott az autó, kb. 110.000-es kora óta használtuk (* a 110.000-el durva 5 évig egy udvarban állt)
197.777 km -nél olajcsere
198.110 km -üzemanyagszűrő csere

1.5 D3EA (háromhengeres) CRDi dízel, alapfelszerelé s, még immobiliser sincs benne

Úgy november óta nem működik megfelelően az autó, szép lassan napról napra egyre nehezebben indult reggel, végül már egyáltalán nem tudott beröffenni. Gyanakodtunk az akkura, ami kiderült, el is romlott, de a cseréje nem oldotta meg a problémát. A kedves BOSCH CP1 pumpa kezdett engedni a három szelepfedél egyike alól. Első körben az alatt a szelepfedél alatt sikerült felújítani a tömítéseket, és utána már el is tudott indulni. Sajnos nem sokkal utána a maradék kettő szelepfedél alatt is kinyomta a gázolajat, ezeket is sikerült felújítani, vele együtt a pumpa többi tömítése is cserélve lett már (a gyári tömítések egyértelműen dezintegráltak voltak már). A kocsi ismét indult, azonban most már a pumpa első leszerelése óta csattogó hangot ad a motor. Durva 30km megtétele alatt a következő probléma jelentkezett: közúton 60km/h felett, 2500RPM környékén gázadásra-gyorsításra hirtelen leáll a motor, majd hosszú percekig nem hajlandó elindulni. Ekkor a CP1 pumpa az alsó szelepfedél alól ismételten kinyomta a gázolajat, de egy ismételt szétszedés-összerakás után megint jó volt.
Apám, aki második tulajdonosa a kocsinak, ekkor nekemadományoz ta, mondván többet ő nem fog vele kínlódni.
Ezután az autó 1500-2100 RPM-es tartományban problémamentes en futott, kb 300km-t meg is tudtam vele tenni. Viszont most megint nem tudott hirtelen napok óta elindulni rendesen, és a helyi TESCO parkolóban kellett hagyni éjszakára. A levegőbeömlőbe spriccelt hidegindító spray életre keltette, lábon jött haza, itt ugyanígy nem volt indítható másnap, betoltuk az udvarra. Mint kiderült, az üzemanyagszűrő ismeretlen ideje-km óta nem volt cserélve, miután ezen segítettem, most megint megy a gép. Gondoltam, talán emiatt állt le gyorsulásnál a motor, hát elindultam vele, de városon kívül ismét, szinte azonnal cserbenhagyott, és csak hosszas indítózás után tudott beindulni újra.

Látható folyás most nincs a motortérben, és ezóta is be tud normálisan indulni.

Az autót egyszer elvittük ismerőshöz, akinek van BOSCH OBD-olvasója, hogy lássuk van-e egyértelmű gond a fedélzeti számítógép szerint, de a szkenner szerint a pedál lenyomására/felengedésére szépen szabályozódik fel-le az üzemanyagnyomá s. Ekkor üresben problémamentes en fel is tudott pörögni a motor 4000-ig is leállás nélkül. Jó kis koromfoltot hagyott maga mögött a földön, de utána gond nélkül lábon haza tudtunk menni vele. A csattogásra azt mondta, hidrotőke lehet, valami szelepzajnak hallja, a koromra meg, hogy normális ebben a helyzetben.

Közben a donorautót meg a környéken láttam hirdetve, és gyakorlatilag 2 bontott CP1 pumpa áráért vettem meg, mondván, hogy nem árthat, tele van pótelemekkel. 114.000 km van benne, egy évvel fiatalabb, 2004es, de ugyanaz a 1.5 D3EA CRDi, csak szépen indul-jár. A donorhoz kaptam plusz 3 injektort is, de semmit nem tudok róluk, valószínűleg szervizkor voltak cserélve, és lehet valamelyik vagy mindegyik hibás.

Ha még menthető, akkor egyelőre a 200ezer km-es motort használnám, és ha vége a történetének, akkor átkerülne bele a 114ezres.

Mi lehet az oka ezeknek a leállásoknak? Egy angol fórumon az injektorokat írták potenciális okozónak (egy D4EA Santa Fe esetében) , ezeket hol-hogy lehet költséghatékon yan ellenőrizni/ellenőriztetni illetve javítani/javíttatni?
Naplózva
medivh58
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #2331 Dátum: 2020. Május 25. - 22:14:17 »

update a leállós Accenten:

Elegem lett, megbontottam a piros donort, áttettem a 114.000 km-es pumpát, az nem csepeg, de továbbra sem indult az autó.
Átszereltem a 3 injektort is a pirosból, most ismét pöccre indul és nincs gyanús leállás se menet közben :D

Persze most az új feladat az alternátor áttétele, mert a elkezdett rendszertelen csörömpöléssel kedveskedni annak a csapágya...

Minden nap valami új, és izgalmas feladat :D
Naplózva
zsibvásár
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Válasz #2332 Dátum: 2020. Május 30. - 21:15:58 »

Helló!Kirepedt a kiegyenlítö tartály fala,h200 2.5 td,ez javítható valahogy?Ragasztás,hegesztés?Vagy csere?Szívat a verda mostanában...
Naplózva
Procolus
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 33


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2333 Dátum: 2020. Május 30. - 21:22:17 »

Helló!Kirepedt a kiegyenlítö tartály fala,h200 2.5 td,ez javítható valahogy?Ragasztás,hegesztés?Vagy csere?Szívat a verda mostanában...
Szia.
Őszinte részvétem
Gondolom forrasztani lehet.Olyan helyen csinálnak ilyet ahol a műanyag lökhárítókat javítják.Hogy törött el ?
De szerintem használtan belehet szerezni olcsón de lehet tévedek.

üzenet összevonva: 2020. Május 30. - 21:43:14
zsibvásár figyi
ezt találtam 1 próbát megér
https://auto.jofogas.hu/pest/Elado_Hyundai_H200_alkatreszei_104623296.htm
« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 30. - 21:43:14 írta Procolus » Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
zsibvásár
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Válasz #2334 Dátum: 2020. Június 01. - 09:33:11 »

Köszi a tippeket,beragasztottam a repedést 2k epoxival,meglátom mit bír.Meg kicseréltem a "sapkát"a tartályon.Lehe t az volt a hibás.
Naplózva
Somosi89
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2335 Dátum: 2020. Június 23. - 10:16:58 »

Sziasztok!

Most regisztráltam és már rögtön kérdéssel kezdenék, valaki biztosan tud segíteni. Egy i30 1.6 CRDI-ről van szó. Feltöltök egy képet és
a bekarikázott résszel kapcsolatban lenne kérdésem. Az az elszakadt/elvágott vezeték mi lehet? Nem látom, hogy honnan hova megy pontosan. Előre is köszönöm ha valaki tudja, megválaszolja.

Norbi

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=514Inked20200620_195610_L.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2020. Június 23. - 10:20:59 írta Somosi89 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 154 155 [156]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.132 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.