Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. December 02. - 23:36:03


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









20 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Skagen
[Tegnap - 22:59:06]

írta Tibi84
[Tegnap - 21:02:48]

[2020. November 28. - 11:41:31]

írta Predator
[2020. November 07. - 18:01:50]

írta Procolus
[2020. Október 23. - 19:23:48]

írta Sopánka
[2020. Október 02. - 13:23:16]

írta Sopánka
[2020. Október 02. - 13:21:57]

írta kopppány
[2020. Szeptember 22. - 19:55:45]

írta Danev831
[2020. Szeptember 22. - 18:59:07]

írta Sopánka
[2020. Szeptember 22. - 15:27:56]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 154 155 [156] 157   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 909196 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
dobbasszus
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #2325 Dátum: 2020. Február 11. - 07:51:28 »

Üdv.

Új vagyok itt, köszöntöm a jelenlévőket.

Santa Fe problémám van, nem indul. Egy ideig féktisztító befúvásra indult, (szükséges volt) de már arra sem. Rengeteget olvastam, próbálkoztam; most ott tartok, hogy a folytószelepet nézném meg, nincs-e beragadva;

Szia!
Nekem is ez a problémám. De Tucson 2008 évjárat és 2.0 DCI 103 kw öszkerekes. Én még gondolkodtam a gyári riasztón is, de lehet a folytószelep is. Valamikor napokig semmi probléma, de van olyan nap ami úgy kezdődik, hogy nem indul. Mikor minden rendben, akkor megy mint a golyó, nem füstöl a porlasztókat egy éve bevizsgálták. De idegesítő, ha mész valahova, lehet nem indul el. Esetleg valamilyen relé is okozhat ilyen problémát? Jó lenne, ha valaki tudna tanácsot adni. Az elektromos szerelő vetetett egy új akkut, mert azt mondta, ez nem adja le az indító áramot. Pedig tekert mint állat. Vettem egy új akkut, ezzel is ugyan az a probléma. A régit akkusnál bemérettem, persze utólag sajnos és az is hibátlan.  :g: A szerelő visszahozta nem talált hibát és nála mindig indul. Rá egy órára próbáltam, persze, hogy nem indult.  Szomorú  A szerelő lemondott róla, nem tudja megcsinálni vagy nem is akarja inkább. Ha van ötlet szívesen meghallgatnám. Köszi. Üdv.
Gábor
Szia
Terracanomnál ugyanez a szitu. Nálam szerintem az a probléma, hogy beszív némi levegőt az üzemanyagrends zerbe. Ha hosszabb (elég 7-8) km út után leállítom, egy hét múlva is pöccre indul. De ha 1-2 km után álltom le, teljes bemelegedés előtt, akkor csak kézi pumpálgatás után indul. Mire erre rájöttem.....
Próbál egy szakasz üzemanyagcsöve t átlátszóra cserélni, a szűrő előtt, és ha vannak apró bubik a naftában, akkor lehet ez a baj.
Naplózva
Gabor1558
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2326 Dátum: 2020. Február 11. - 13:33:59 »

Szia!
A főtengely jeladó csere, megoldotta a problémát.
Naplózva
Iza1995
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2327 Dátum: 2020. Április 16. - 06:12:47 »

Sziasztok!
Van egy 2004es Hyundai Elantram 2.0 CRDi autóm.
Pár nappal ezelőtt jelentkezett egy olyan probléma, hogy elment az erő a kocsiból és 2500as fordulatnál letilt a motor.
Elvittem szerelőhöz, rá rakta gépre de semmi hibát nem talált. ( Hiba visszajelző sem világít , szóval erre számítottam )
Ránézett de nem látott semmi hibát ami erre utalnak. Biztosítékok,relék jók.
Azt mondta talán az injektorok miatt tilthat le de nem meri biztosra mondani, nézzük meg, jok-e.
Magyarul érdemleges választ a hibára nem kaptam...
Ebben kérném a segítségeteket, hogy másnál is előfordult már ilyen, és ha igen mi volt a probléma?
A környéken most nem lehet autószerelőt vadászni, azért fordultam hozzátok.
Naplózva
Gabor1558
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2328 Dátum: 2020. Április 16. - 08:36:08 »

Sajnos ez nálam is előfordult egyszer menet közben. Megálltam a kocsival, újra indítottam és ment mint régen. Nem tudom mitől lehetett.
Naplózva
Iza1995
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2329 Dátum: 2020. Április 16. - 08:46:03 »

A vicc, hogy leallitottam és az akksi saru nem volt rendesen rátéve, így lejött. Vissza lett rakva, azóta is ugyan úgy letilt. Egyszerűen 2500nal nem pörög többet. Ajánlottak, hogy az akksit vegyük ki egy ejszakara, hogy újra induljon a computer nulláról.
Megvolt és semmi :nemtom:
Naplózva
medivh58
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #2330 Dátum: 2020. Május 11. - 15:10:57 »

Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, illetve "friss" tulajdonosa vagyok egy 1.5 CRDi Hyundai Accent ikerpárnak, az egyik a régi családi autó, a másik pedig a frissen mellévásárolt németajkú donorverda.

Hosszú a története, de legtisztább leírni mi a helyzet a régi motorossal, hátha lesz tuti tipp a gondjai(m)ra:
2003-as Hyundai Accent
198.114 km -t futott az autó, kb. 110.000-es kora óta használtuk (* a 110.000-el durva 5 évig egy udvarban állt)
197.777 km -nél olajcsere
198.110 km -üzemanyagszűrő csere

1.5 D3EA (háromhengeres) CRDi dízel, alapfelszerelé s, még immobiliser sincs benne

Úgy november óta nem működik megfelelően az autó, szép lassan napról napra egyre nehezebben indult reggel, végül már egyáltalán nem tudott beröffenni. Gyanakodtunk az akkura, ami kiderült, el is romlott, de a cseréje nem oldotta meg a problémát. A kedves BOSCH CP1 pumpa kezdett engedni a három szelepfedél egyike alól. Első körben az alatt a szelepfedél alatt sikerült felújítani a tömítéseket, és utána már el is tudott indulni. Sajnos nem sokkal utána a maradék kettő szelepfedél alatt is kinyomta a gázolajat, ezeket is sikerült felújítani, vele együtt a pumpa többi tömítése is cserélve lett már (a gyári tömítések egyértelműen dezintegráltak voltak már). A kocsi ismét indult, azonban most már a pumpa első leszerelése óta csattogó hangot ad a motor. Durva 30km megtétele alatt a következő probléma jelentkezett: közúton 60km/h felett, 2500RPM környékén gázadásra-gyorsításra hirtelen leáll a motor, majd hosszú percekig nem hajlandó elindulni. Ekkor a CP1 pumpa az alsó szelepfedél alól ismételten kinyomta a gázolajat, de egy ismételt szétszedés-összerakás után megint jó volt.
Apám, aki második tulajdonosa a kocsinak, ekkor nekemadományoz ta, mondván többet ő nem fog vele kínlódni.
Ezután az autó 1500-2100 RPM-es tartományban problémamentes en futott, kb 300km-t meg is tudtam vele tenni. Viszont most megint nem tudott hirtelen napok óta elindulni rendesen, és a helyi TESCO parkolóban kellett hagyni éjszakára. A levegőbeömlőbe spriccelt hidegindító spray életre keltette, lábon jött haza, itt ugyanígy nem volt indítható másnap, betoltuk az udvarra. Mint kiderült, az üzemanyagszűrő ismeretlen ideje-km óta nem volt cserélve, miután ezen segítettem, most megint megy a gép. Gondoltam, talán emiatt állt le gyorsulásnál a motor, hát elindultam vele, de városon kívül ismét, szinte azonnal cserbenhagyott, és csak hosszas indítózás után tudott beindulni újra.

Látható folyás most nincs a motortérben, és ezóta is be tud normálisan indulni.

Az autót egyszer elvittük ismerőshöz, akinek van BOSCH OBD-olvasója, hogy lássuk van-e egyértelmű gond a fedélzeti számítógép szerint, de a szkenner szerint a pedál lenyomására/felengedésére szépen szabályozódik fel-le az üzemanyagnyomá s. Ekkor üresben problémamentes en fel is tudott pörögni a motor 4000-ig is leállás nélkül. Jó kis koromfoltot hagyott maga mögött a földön, de utána gond nélkül lábon haza tudtunk menni vele. A csattogásra azt mondta, hidrotőke lehet, valami szelepzajnak hallja, a koromra meg, hogy normális ebben a helyzetben.

Közben a donorautót meg a környéken láttam hirdetve, és gyakorlatilag 2 bontott CP1 pumpa áráért vettem meg, mondván, hogy nem árthat, tele van pótelemekkel. 114.000 km van benne, egy évvel fiatalabb, 2004es, de ugyanaz a 1.5 D3EA CRDi, csak szépen indul-jár. A donorhoz kaptam plusz 3 injektort is, de semmit nem tudok róluk, valószínűleg szervizkor voltak cserélve, és lehet valamelyik vagy mindegyik hibás.

Ha még menthető, akkor egyelőre a 200ezer km-es motort használnám, és ha vége a történetének, akkor átkerülne bele a 114ezres.

Mi lehet az oka ezeknek a leállásoknak? Egy angol fórumon az injektorokat írták potenciális okozónak (egy D4EA Santa Fe esetében) , ezeket hol-hogy lehet költséghatékon yan ellenőrizni/ellenőriztetni illetve javítani/javíttatni?
Naplózva
medivh58
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 3


« Válasz #2331 Dátum: 2020. Május 25. - 22:14:17 »

update a leállós Accenten:

Elegem lett, megbontottam a piros donort, áttettem a 114.000 km-es pumpát, az nem csepeg, de továbbra sem indult az autó.
Átszereltem a 3 injektort is a pirosból, most ismét pöccre indul és nincs gyanús leállás se menet közben :D

Persze most az új feladat az alternátor áttétele, mert a elkezdett rendszertelen csörömpöléssel kedveskedni annak a csapágya...

Minden nap valami új, és izgalmas feladat :D
Naplózva
zsibvásár
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Válasz #2332 Dátum: 2020. Május 30. - 21:15:58 »

Helló!Kirepedt a kiegyenlítö tartály fala,h200 2.5 td,ez javítható valahogy?Ragasztás,hegesztés?Vagy csere?Szívat a verda mostanában...
Naplózva
Procolus
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 52


2018 Hyundai i20 GO


« Válasz #2333 Dátum: 2020. Május 30. - 21:22:17 »

Helló!Kirepedt a kiegyenlítö tartály fala,h200 2.5 td,ez javítható valahogy?Ragasztás,hegesztés?Vagy csere?Szívat a verda mostanában...
Szia.
Őszinte részvétem
Gondolom forrasztani lehet.Olyan helyen csinálnak ilyet ahol a műanyag lökhárítókat javítják.Hogy törött el ?
De szerintem használtan belehet szerezni olcsón de lehet tévedek.

üzenet összevonva: 2020. Május 30. - 21:43:14
zsibvásár figyi
ezt találtam 1 próbát megér
https://auto.jofogas.hu/pest/Elado_Hyundai_H200_alkatreszei_104623296.htm
« Utoljára szerkesztve: 2020. Május 30. - 21:43:14 írta Procolus » Naplózva

Hyundai i20 GO 1.25 benzin
2018-as évjárat
zsibvásár
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


« Válasz #2334 Dátum: 2020. Június 01. - 09:33:11 »

Köszi a tippeket,beragasztottam a repedést 2k epoxival,meglátom mit bír.Meg kicseréltem a "sapkát"a tartályon.Lehe t az volt a hibás.
Naplózva
Somosi89
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2335 Dátum: 2020. Június 23. - 10:16:58 »

Sziasztok!

Most regisztráltam és már rögtön kérdéssel kezdenék, valaki biztosan tud segíteni. Egy i30 1.6 CRDI-ről van szó. Feltöltök egy képet és
a bekarikázott résszel kapcsolatban lenne kérdésem. Az az elszakadt/elvágott vezeték mi lehet? Nem látom, hogy honnan hova megy pontosan. Előre is köszönöm ha valaki tudja, megválaszolja.

Norbi

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=514Inked20200620_195610_L.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2020. Június 23. - 10:20:59 írta Somosi89 » Naplózva
KJani
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2336 Dátum: 2020. Szeptember 06. - 22:01:56 »

Üdvözletem a márkatársaknak !

Segítséget, információt szernék kérni I30 1,6 CRDI  90LE  2012 évjárat 155 000 km futott kombival kapcsolatban.
Az autóval minden rendben van,.........DE !!!!!
Kb. 2000 km óta észrevettem, hogy a regenerálás 120-150 km után beindul.
Motorfékben a fogyasztás nem esik le nullára, hanem a szokásos 0,5-0.8 értéket mutatja.
Előtte ez az időszak 5-700 km-enként történt.
Ez így nem nyugtató, mert nem körözhetek feleslegesen a vassal amíg nem végez a regenerálással .
Ráadásul hígul a motorolaj is, ami hozhatja a többi hibát , pl. turbó, stb.
Olajat 10 000 km-nél cserélem.
Nem városban használt autó, mindig figyeltem a regenerálásra és soha nem állítottam le a motort alatta.
Üzemanyagot csak OMW vagy Shell prémiumot kap.
Mennyit tudhatnak ezek a részecskeszűrő k?
Több helyen olvastam a 150 000 Km-t .   
Kinek milyen tapasztalata van?


Köszönöm segítségeteket !!!



Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 385


« Válasz #2337 Dátum: 2020. Szeptember 07. - 21:03:22 »

Szia!

Virág elvtárs óta tudjuk az élet nem habos torta,a nemzetközi helyzet fokozódik és hát igen ami elromolhat az el is romlik.Ja,ezt Murphy elvtárs mondta.
1:kitisztíttatod a szűrőt,vagy jó megcsinálják vagy nem,a probléma újra előjön.
2:új koromszűrő,a probléma később újra előjön.
3:kifúrják a francba azt a probléma halmazt,kiiktatják a szenzort és ha már ott vagy kaphat egy profi chiptuningot.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 274



« Válasz #2338 Dátum: 2020. Október 18. - 12:04:12 »

Üdvözletem a márkatársaknak !

Segítséget, információt szernék kérni I30 1,6 CRDI  90LE  2012 évjárat 155 000 km futott kombival kapcsolatban.
Az autóval minden rendben van,.........DE !!!!!
Kb. 2000 km óta észrevettem, hogy a regenerálás 120-150 km után beindul.
Motorfékben a fogyasztás nem esik le nullára, hanem a szokásos 0,5-0.8 értéket mutatja.
Előtte ez az időszak 5-700 km-enként történt.
Ez így nem nyugtató, mert nem körözhetek feleslegesen a vassal amíg nem végez a regenerálással .
Ráadásul hígul a motorolaj is, ami hozhatja a többi hibát , pl. turbó, stb.
Olajat 10 000 km-nél cserélem.
Nem városban használt autó, mindig figyeltem a regenerálásra és soha nem állítottam le a motort alatta.
Üzemanyagot csak OMW vagy Shell prémiumot kap.
Mennyit tudhatnak ezek a részecskeszűrő k?
Több helyen olvastam a 150 000 Km-t .   
Kinek milyen tapasztalata van?

Köszönöm segítségeteket !!!


Honnan tudod hogy regenerált az autó?
A fogyasztásmérő alapján nem hinném, hogy ezt meg lehet mondani.
Az a valószínűbb, hogy az ECU próbál kipfogó hőmérsékletet emelni, hogy elvéhezhető legyen a regeneráció,
de valamiért ez mindig meghiúsul.
Mennyivel nőtt a fogyasztásod az utóbbi időben?
Én első körben elvinném egy olyan helyre, ahol a regenerálást műszerrel el tudják indítani.
Ha ez nem segít akkor egy vegyszeres DPF tisztításra. Ez egy darabig valószínű segít.

Az hogy mennyit bír egy részecskeszűrő az nagyon használat függő.
Én most voltam 7. éves szervizen (márkaszervizbe n) egy 2013-as i30 CRDI 1.6 autóval és P2002-es hibát olvastak ki.
Ez a DPF nem megfelelő működésének hibakódja.
67 700 Km van most benne és a covid miatt csak rövidebb, 15 km-es utakat ment az utóbbi fél évben.
Azt javasolták, hogy menjek egy hosszút autópályán, hogy ki tudjon égni a lerakódás a részecskeszűrő ből.
A hosszú út azt jelenti, hogy meleg motorral (víz 90 fok, kipufogó gáz 600 fok) legalább 25 percig folyamatos menés
legalább 2000-es, fordulaton.

Tud valaki ajánlani olyan műszert + szoftvert (ODB-2, Bluetooth) amivel ki lehet olvasni DPF-el kapcsolatos adatokat?
Pl. DPF nyomás különbség, utolsó sikeres regenerálás (Km-állás), sikertelen regenerálások.
Előre is köszönöm

üzenet összevonva: 2020. Október 18. - 12:09:09
Szia!

Virág elvtárs óta tudjuk az élet nem habos torta,a nemzetközi helyzet fokozódik és hát igen ami elromolhat az el is romlik.Ja,ezt Murphy elvtárs mondta.
1:kitisztíttatod a szűrőt,vagy jó megcsinálják vagy nem,a probléma újra előjön.
2:új koromszűrő,a probléma később újra előjön.
3:kifúrják a francba azt a probléma halmazt,kiiktatják a szenzort és ha már ott vagy kaphat egy profi chiptuningot.

1: A DPF élettartama véges. Általában az első tulajdonoshoz méretezik (~200 000 Km).
2: Nagyon drága (fél millió simán lehet)
3: Illegális. Ezután már csak osokba menne át a vizsgán. Ráadásul emelkedőn valószínű kondenzcsíkot húzna.
« Utoljára szerkesztve: 2020. Október 18. - 12:09:09 írta fbi1984 » Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 385


« Válasz #2339 Dátum: 2020. Október 26. - 15:42:32 »

Szia!

Illegális,de ez az egyetlen értelmes megoldás létezik a problémára.Azé rt mert a koromszűrő akárhonnan nézed értelmetlen.Ap ránként összegyűjti a kormot és amikor már félig eldugult egyszerre kiadja magából.(Mindegy,hogy sok aprót fingok vagy egy orbitálisat a bélgáz így is úgy is kijött,és büdös lett).Ráadásul még könnyebb tüdőrákot kapni,mert az orrodban levő szőrnek így esélye sincs kiszűrni a kormot.
Az én hondámban 210 E Km van,de emelkedőn sem füstöl pedig gyárilag nincs koromszűrő benne,szerintem tuningolva sincs,tehát ez beállítás vagy elállítás kérdése.
Itt jön képbe a mérőpadon elvégzett szakszerű chiptuning,amitől az autó erősebb lesz,ezért nem kell annyira nyomni a gázt kevesebbet fogyaszt és kevesebbet kormoz.Szerint em még kibelezett koromszűrővel is átmegy műszakin,DPF kontroll lámpa okosítva,EGR szelep nincs piszkálva,mi baj lehet?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Oldalak: 1 ... 154 155 [156] 157   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.17 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.