Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Február 20. - 05:13:13


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









36 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta Richies
[Tegnap - 20:43:18]

írta Laca 1112
[Tegnap - 20:43:03]

írta mogyi
[Tegnap - 18:55:21]

[2020. Február 18. - 11:31:46]

írta Leon79
[2020. Február 17. - 20:36:18]

írta Skagen
[2020. Február 17. - 18:52:25]

írta JBela
[2020. Február 14. - 04:22:07]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:49:00]

írta Predator
[2020. Február 13. - 19:32:43]

írta Gabor1558
[2020. Február 11. - 12:33:59]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 154 155 [156]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 816681 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
dobbasszus
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #2325 Dátum: 2020. Február 11. - 06:51:28 »

Üdv.

Új vagyok itt, köszöntöm a jelenlévőket.

Santa Fe problémám van, nem indul. Egy ideig féktisztító befúvásra indult, (szükséges volt) de már arra sem. Rengeteget olvastam, próbálkoztam; most ott tartok, hogy a folytószelepet nézném meg, nincs-e beragadva;

Szia!
Nekem is ez a problémám. De Tucson 2008 évjárat és 2.0 DCI 103 kw öszkerekes. Én még gondolkodtam a gyári riasztón is, de lehet a folytószelep is. Valamikor napokig semmi probléma, de van olyan nap ami úgy kezdődik, hogy nem indul. Mikor minden rendben, akkor megy mint a golyó, nem füstöl a porlasztókat egy éve bevizsgálták. De idegesítő, ha mész valahova, lehet nem indul el. Esetleg valamilyen relé is okozhat ilyen problémát? Jó lenne, ha valaki tudna tanácsot adni. Az elektromos szerelő vetetett egy új akkut, mert azt mondta, ez nem adja le az indító áramot. Pedig tekert mint állat. Vettem egy új akkut, ezzel is ugyan az a probléma. A régit akkusnál bemérettem, persze utólag sajnos és az is hibátlan.  :g: A szerelő visszahozta nem talált hibát és nála mindig indul. Rá egy órára próbáltam, persze, hogy nem indult.  Szomorú  A szerelő lemondott róla, nem tudja megcsinálni vagy nem is akarja inkább. Ha van ötlet szívesen meghallgatnám. Köszi. Üdv.
Gábor
Szia
Terracanomnál ugyanez a szitu. Nálam szerintem az a probléma, hogy beszív némi levegőt az üzemanyagrends zerbe. Ha hosszabb (elég 7-8) km út után leállítom, egy hét múlva is pöccre indul. De ha 1-2 km után álltom le, teljes bemelegedés előtt, akkor csak kézi pumpálgatás után indul. Mire erre rájöttem.....
Próbál egy szakasz üzemanyagcsöve t átlátszóra cserélni, a szűrő előtt, és ha vannak apró bubik a naftában, akkor lehet ez a baj.
Naplózva
Gabor1558
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2326 Dátum: 2020. Február 11. - 12:33:59 »

Szia!
A főtengely jeladó csere, megoldotta a problémát.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 154 155 [156]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.