Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2020. Augusztus 15. - 10:04:19


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









39 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta RGábor
[2020. Augusztus 05. - 07:30:31]

írta kopppány
[2020. Augusztus 03. - 16:06:16]

írta Procolus
[2020. Augusztus 03. - 14:54:53]

írta Bayern05
[2020. Július 24. - 16:26:19]

írta hanczt
[2020. Július 18. - 08:58:19]

írta Procolus
[2020. Július 05. - 22:13:25]

írta Somosi89
[2020. Június 23. - 10:16:58]

írta Procolus
[2020. Május 31. - 18:34:17]

írta Necces81
[2020. Május 30. - 09:23:30]

írta Procolus
[2020. Május 30. - 06:35:17]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 153 154 [155] 156   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 882127 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
geraibolya
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Válasz #2310 Dátum: 2019. December 02. - 19:24:50 »

Persze..csak ott egy kapunyitás is sok tízezer..gondo ltam hátha találkozott már vki ilyesmi hibával. De azért köszi, ha mást nem találunk, az lesz. :)
Naplózva
Majika
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6


« Válasz #2311 Dátum: 2019. December 05. - 14:08:32 »

Üdv.

Új vagyok itt, köszöntöm a jelenlévőket.

Santa Fe problémám van, nem indul. Egy ideig féktisztító befúvásra indult, (szükséges volt) de már arra sem. Rengeteget olvastam, próbálkoztam; most ott tartok, hogy a folytószelepet nézném meg, nincs-e beragadva; ahol kéne lennie, ott nekem egy fekete cső van - az jó kormos volt.

De nem találom, hol lehet?

Ezeket találtam a papírjában: HYUNDAI SX8XVP/-/-
SM SANTA FE 4X4 AT
Kaszni: KMHSC81VP3U353 492
2 liter, kézi 5 sebesség, 82,5kW, diesel
(meggypiros :D )

https://photos.app.goo.gl/SCxNKjfeFfNJ6vtZ7

Köszönöm előre is!
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 374


« Válasz #2312 Dátum: 2019. December 05. - 21:38:04 »

Szia!

Szerintem nincs benne kompresszió.Me g hideg is van.Ez a két dolog már elég,hogy ne induljon.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Majika
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6


« Válasz #2313 Dátum: 2019. December 06. - 09:24:03 »

Szia!

Szerintem nincs benne kompresszió.Me g hideg is van.Ez a két dolog már elég,hogy ne induljon.

Szia.
Azt én meg tudom nézni valahogy? Arra a 150-160 bárra gondolsz, amit fel kell építenie induláshoz?
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 374


« Válasz #2314 Dátum: 2019. December 06. - 14:45:33 »

Szia!

Igen.Ha nincs meg a nyomás nem forrósodik fel a levegő,nincs öngyulladás.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Majika
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6


« Válasz #2315 Dátum: 2019. December 06. - 18:52:23 »

Szia!

Igen.Ha nincs meg a nyomás nem forrósodik fel a levegő,nincs öngyulladás.

Azt én "házilag" tudom ellenőrizni? (2 hete ígérgeti a szerelő, hogy jön... Valami szenzort már cserélt, mert hogy azt írta ki hibának a gép. Mondtam - én úgy vallom - hogy a szenzorok érzékelik a hibát, nem azok a bűnösök!!! De hát ezek meg "csak" szerelők, nem javítók!)
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 374


« Válasz #2316 Dátum: 2019. December 06. - 19:53:09 »

Házilag nem tudod megmérni.Termé szetesen csak tippeltem a hiba okát,mert ezen kívül száz baja lehet sajnos.Amúgy hány kilóméter van az autóban,van benne erő,nem füstöl?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
Majika
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6


« Válasz #2317 Dátum: 2019. December 06. - 22:43:33 »

Házilag nem tudod megmérni.Termé szetesen csak tippeltem a hiba okát,mert ezen kívül száz baja lehet sajnos.Amúgy hány kilóméter van az autóban,van benne erő,nem füstöl?

305.000 km van, de karban tartott.
Erő az van, brutális - bár én a 100 lóhoz tudom csak viszonyítani (olyanok voltak)
Amikor spré kell az induláshoz, akkor érezhetően nincs meg az ereje. De aztán 2-3 napig magától is indult, akkor volt.
Nem füstöl.
Naplózva
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 128



« Válasz #2318 Dátum: 2019. December 07. - 01:03:13 »

Üdv.

Új vagyok itt, köszöntöm a jelenlévőket.

Santa Fe problémám van, nem indul. Egy ideig féktisztító befúvásra indult, (szükséges volt) de már arra sem. Rengeteget olvastam, próbálkoztam; most ott tartok, hogy a folytószelepet nézném meg, nincs-e beragadva; ahol kéne lennie, ott nekem egy fekete cső van - az jó kormos volt.

https://photos.app.goo.gl/SCxNKjfeFfNJ6vtZ7

Szia!

A két szélső befecskendezőn él mintha gondok lennének a kép alapján. A szerelő nem mondott rá semmit, amikor az érzékelőt cserélte? :vakar:
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Majika
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6


« Válasz #2319 Dátum: 2019. December 07. - 11:07:49 »


Szia!

A két szélső befecskendezőn él mintha gondok lennének a kép alapján. A szerelő nem mondott rá semmit, amikor az érzékelőt cserélte? :vakar:
[/quote]

Nem. Úgy hozta vissza, hogy jó.

De ezen van olyan folytószelep, mint a 3 hengeresen? Megtakarítanám ...
Naplózva
Majika
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 6


« Válasz #2320 Dátum: 2019. December 09. - 17:36:21 »

Volt a "szerelő"...  :g:
Azt mondta, a befecskendezők nél a szimering lehet gond, de nem attól nem indul. Indítózáskor gyorsan ment felfelé a nyomás, 360-nál abbahagytuk.
Hibakód nem volt. sprével beindította. Menet közben is rendben változott a nyomás, gázadásra 600 bár fölé is ment.
Azt mondja, nem tudja, miért nem indul!!!

Ma ment 50km-t, hazafelé füstölt, mint az állat, meg-meg torpant.
Elvittem hozzá, ott hagytam!

Addig is valami ötlet?
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 374


« Válasz #2321 Dátum: 2019. December 09. - 23:18:32 »

Részecskeszűrő tele van részecskével?Már ha van olyan benne. EGR szelep tele van részecskével?Valamelyik tyúkbél laza vagy szakadt?
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
pusztai.g84
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2322 Dátum: 2019. December 11. - 19:30:46 »

Kedves Mindenki,

2013as 1.6crdi 110le autóm van. Nagyon megköszönném ha valaki tudna egy ilyen típusú autó vízhőfok állásáról képet küldeni bemelegedett állapotban. Az enyémmel idáig nem foglalkoztam, most 80-82 fok körül van, de mintha 90en kellene lennie.

Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Nevem Senki
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 128



« Válasz #2323 Dátum: 2019. December 12. - 16:45:28 »

Kedves Mindenki,

2013as 1.6crdi 110le autóm van. Nagyon megköszönném ha valaki tudna egy ilyen típusú autó vízhőfok állásáról képet küldeni bemelegedett állapotban. Az enyémmel idáig nem foglalkoztam, most 80-82 fok körül van, de mintha 90en kellene lennie.

Köszönöm a segítséget!
Tipp: Unix/Bárdi honlapján keresd ki a hozzávaló termosztátot, szokták mellette írni a nyitás hőfokát (az én régi sz@romhoz 82 és 85°C-os termosztátokat lehet kapni). Vagy érdemes videókat keresni, ez kb. az első találat és az igénybevétel ellenére sem megy feljebb a mutatója ennek sem: https://www.youtube.com/watch?v=Yopc9WdAwc4 . Szerintem nincs okod aggódni :) .
Naplózva

Hyundai Lantra J2 1.6 16V 1995 :jee:
Gabor1558
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2324 Dátum: 2020. Január 12. - 18:43:06 »

Üdv.

Új vagyok itt, köszöntöm a jelenlévőket.

Santa Fe problémám van, nem indul. Egy ideig féktisztító befúvásra indult, (szükséges volt) de már arra sem. Rengeteget olvastam, próbálkoztam; most ott tartok, hogy a folytószelepet nézném meg, nincs-e beragadva;

Szia!
Nekem is ez a problémám. De Tucson 2008 évjárat és 2.0 DCI 103 kw öszkerekes. Én még gondolkodtam a gyári riasztón is, de lehet a folytószelep is. Valamikor napokig semmi probléma, de van olyan nap ami úgy kezdődik, hogy nem indul. Mikor minden rendben, akkor megy mint a golyó, nem füstöl a porlasztókat egy éve bevizsgálták. De idegesítő, ha mész valahova, lehet nem indul el. Esetleg valamilyen relé is okozhat ilyen problémát? Jó lenne, ha valaki tudna tanácsot adni. Az elektromos szerelő vetetett egy új akkut, mert azt mondta, ez nem adja le az indító áramot. Pedig tekert mint állat. Vettem egy új akkut, ezzel is ugyan az a probléma. A régit akkusnál bemérettem, persze utólag sajnos és az is hibátlan.  :g: A szerelő visszahozta nem talált hibát és nála mindig indul. Rá egy órára próbáltam, persze, hogy nem indult.  Szomorú  A szerelő lemondott róla, nem tudja megcsinálni vagy nem is akarja inkább. Ha van ötlet szívesen meghallgatnám. Köszi. Üdv.
Gábor
Naplózva
Oldalak: 1 ... 153 154 [155] 156   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.