Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. November 20. - 17:49:19


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









36 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
[2019. November 15. - 15:02:43]

írta HySonata
[2019. November 11. - 16:05:46]

írta zolist
[2019. November 08. - 11:18:02]

írta Boogee
[2019. November 07. - 21:04:07]

írta apricot
[2019. November 07. - 13:01:26]

írta hopihe30
[2019. November 05. - 15:03:24]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:52:11]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:45:26]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:37:39]

írta Predator
[2019. November 02. - 18:22:55]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 152 153 [154]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 783597 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
KelT
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


« Válasz #2295 Dátum: 2019. Július 06. - 11:39:33 »

Igen,cseréltem a szüröt,most már ok.Az olaj maradt,de következöleg váltok azt is.Köszönöm a törödést.
:good:
Naplózva
fulop1121
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2296 Dátum: 2019. Augusztus 29. - 10:45:11 »

Szia,

Nekem van egy 2007-es Hyundai Tucson 2.0 CRDI (D4EA). Olyan kérdésem lenne, hogy vezetés közben honnét tudhatom azt, hogy az autó csinálja a részecske szűrő regenerációt? Nem a fordulatszám vagy a fogyasztás növekedésre gondolok (nincs pillanatnyi fogyasztás mérő) hanem esetleg van e valami plusz elektromos fogyasztó ami ilyenkor bekapcsol....

Köszi: fulop1121 
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #2297 Dátum: 2019. Augusztus 29. - 15:39:15 »

Szia!

Nem tudom,hogy a műszerfalon jelzi-e valami,de a kipufogó brutál füstöt okád az biztos.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
fbi1984
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 270



« Válasz #2298 Dátum: 2019. Szeptember 10. - 21:21:50 »

Szia,

Nekem van egy 2007-es Hyundai Tucson 2.0 CRDI (D4EA). Olyan kérdésem lenne, hogy vezetés közben honnét tudhatom azt, hogy az autó csinálja a részecske szűrő regenerációt? Nem a fordulatszám vagy a fogyasztás növekedésre gondolok (nincs pillanatnyi fogyasztás mérő) hanem esetleg van e valami plusz elektromos fogyasztó ami ilyenkor bekapcsol....

Köszi: fulop1121 


A Hyundai nem tesz ki erre visszajelzőt a műszerfalra, szerintük ez nem a vezetőre tartozik (mint sok egyéb más).
A szerviz meg tudja nézni műszerrel, hogy volt-e sikertelen regeneráció és valószínű indítani is tud (ha már elég meleg a motor).

Az enyém soha nem füstölt még (legalábbis a tükörben nem láttam), pedig leggyakrabban 80-90 Km-es távokat járok.
Naplózva

Hyundai i30 1.6 CRDI LP - Business - 2013
Hyundai i10 1.1 Benzin - Comfort - 2008
fulop1121
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2299 Dátum: 2019. Szeptember 11. - 09:10:55 »

Ja, az ok. Az a gond, hogy nem veszem észre amikor a regeneráció folyamatban van (és ugye akkor nem célszerű leállítani a motort).
Vannak más típusok amelyeknél a regeneráció alatt egy elektromos fogyasztó bekapcsol (pl külső tükör fűtés vagy valami ilyesmi) és akkor arra fogyasztóra lehetne kötni valami visszajelző lámpát amiből lehetne tudni, hogy éppen tart a regeneráció. 
Naplózva
zsibvásár
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Válasz #2300 Dátum: 2019. Október 05. - 10:24:04 »

Helló!Szeretnék érdeklödni,h200 2,5 td 80 le motorba,milyen izzító gyertya lenne jó.Cserélni szeretném ezeket,de nem tudom milyet vegyek.Nézeget tem a kínálatot,nem tudok dönteni,kicsi segítség jól jönne.Elöre is köszönöm.
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 347


« Válasz #2301 Dátum: 2019. Október 05. - 18:54:53 »

Hali!

Bosch,Beru,Denso.Ezek közül válassz!
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007 , Honda FR-V dízel 2006
zsibvásár
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Válasz #2302 Dátum: 2019. Október 05. - 19:24:00 »

 Ok,köszi!
Naplózva
dobbasszus
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2303 Dátum: 2019. Október 16. - 21:23:36 »

Sziasztok
Ricsi vagyok, most regisztráltam, korábban már olvasgattam a fórumot.
Egy kis segítségre, tanácsra volna szükségem.
Nemrég vettem egy hugyadi terkát (így hívjuk a feleségemmel)
2007, 2.9 crdi, 160 Le, 253.000
A bajság: a tank felől levegő is szív a rendszer.A kézi pumpa és a szűrő közt átlátszó cső van,itt látom. Alapjáraton néha1-2 kis bubi, gázadásra több és több. Ma dombon fel nagy gázzal kigyulladt a check engine. Ez leállás, indítás után elmúlt.
Kérdésem: mi a legvalószínűbb hely, ahol  bejut a levegő?
Előre is köszönöm a segítséget.
« Utoljára szerkesztve: 2019. Október 16. - 22:04:18 írta dobbasszus » Naplózva
Alexxebb
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5



« Válasz #2304 Dátum: 2019. Október 18. - 19:53:35 »

Sziasztok
Ricsi vagyok, most regisztráltam, korábban már olvasgattam a fórumot.
Egy kis segítségre, tanácsra volna szükségem.
Nemrég vettem egy hugyadi terkát (így hívjuk a feleségemmel)
2007, 2.9 crdi, 160 Le, 253.000
A bajság: a tank felől levegő is szív a rendszer.A kézi pumpa és a szűrő közt átlátszó cső van,itt látom. Alapjáraton néha1-2 kis bubi, gázadásra több és több. Ma dombon fel nagy gázzal kigyulladt a check engine. Ez leállás, indítás után elmúlt.
Kérdésem: mi a legvalószínűbb hely, ahol  bejut a levegő?
Előre is köszönöm a segítséget.
Szia !
Elképzelhető, hogy valamely gumicső cstlakozásnál szív falsot ezt alaposan át kell nézni vagy szerelő.
Naplózva

Hyundai Tucson 1,6GDI . (2018 FL)
dobbasszus
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2305 Dátum: 2019. Október 20. - 18:34:30 »

Sziasztok
Ricsi vagyok, most regisztráltam, korábban már olvasgattam a fórumot.
Egy kis segítségre, tanácsra volna szükségem.
Nemrég vettem egy hugyadi terkát (így hívjuk a feleségemmel)
2007, 2.9 crdi, 160 Le, 253.000
A bajság: a tank felől levegő is szív a rendszer.A kézi pumpa és a szűrő közt átlátszó cső van,itt látom. Alapjáraton néha1-2 kis bubi, gázadásra több és több. Ma dombon fel nagy gázzal kigyulladt a check engine. Ez leállás, indítás után elmúlt.
Kérdésem: mi a legvalószínűbb hely, ahol  bejut a levegő?
Előre is köszönöm a segítséget.
Szia !
Elképzelhető, hogy valamely gumicső cstlakozásnál szív falsot ezt alaposan át kell nézni vagy szerelő.
Erre én is gondoltam, köszönöm.
Nem tudtok valami csodaszerről, amitől mondjuk elszíneződik a gázolaj, és nem árt a motornak?
Naplózva
steve79
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 215


« Válasz #2306 Dátum: 2019. November 03. - 11:22:16 »

Sziasztok,

2005-ös 2.0 crdi vgt 265e.km santa fe-nk váratlanul megállt. Felső holtpont jeladót, üzemanyagszűrő t cseréltek rajta, de kb. 100km után háromhengerezn i kezdett, gyakorlatilag nincs alapjárat, füstölget is. Motorhibát nem jelez. Kezdjek gyűjteni befecskendezőr e?
Persze, tudom, látatlanban nehéz, csak hátha valakinek van hasonló tapasztalata..
Köszönöm,

István
Naplózva

2005 Santa Fe 2.0crdi > 200.000 km
HySonata
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2307 Dátum: 2019. November 11. - 16:05:46 »

Sziasztok!


Hyundai Sonata 2.0 CRDI 2009 150 LE NF A probléma, amire szeretnék megoldást találni: Hidegen, de leginkább reggelente, mikor a környezeti hőmérséklet is alacsonyabb, 5-7 C míg meg nem teszek az autóval 3-4 km-t teljesen véletlen szerűen leáll. Indulni, újra indulni mindenféle nehézség nélkül sikerül, nem erőlködik, nem dadog pöc-röf. A leállást, magas fordulaton tartással sem sikerül kiküszöbölni, akkor annyi előny van, hogy nem kell kulcsozni, kihagy pár ütemet, de magához tér. Pár km után semmi baja. Fogyasztás nem emelkedett meg, hiba lámpa nincs.

Van esetleg valakinek valamilyen ötlete, milyen irányba lehet a hiba?!

Továbbá tud valaki autó diagnosztikai szoftvert és ODB II USB kábelt ajánlani? Amivel egy átfogó diagnosztikát le lehetne futtatni

A segítséget előre is köszönöm!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 152 153 [154]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.