Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Április 21. - 15:09:32


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









51 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta KelT
[2019. Április 13. - 18:57:01]

írta kopppány
[2019. Április 11. - 23:46:24]

írta horty911
[2019. Április 02. - 07:58:16]

írta kopppány
[2019. Március 28. - 12:51:32]

írta kopppány
[2019. Március 23. - 14:34:41]

írta llaci1
[2019. Március 21. - 23:07:59]

írta llaci1
[2019. Március 21. - 20:23:12]

[2019. Március 04. - 16:45:14]

írta ztoncsi
[2019. Február 25. - 14:18:16]

[2019. Február 15. - 22:49:43]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 150 151 [152] 153   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 713803 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
csul1
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #2265 Dátum: 2018. Április 05. - 15:23:34 »

Sziasztok!

Olyan probléma van a Hyundai i30 2007 1,6 crdi autommal, hogy melegebb időben indulás után 50 km/h körül 1500-1600-as fordulaton egyenletes gázadásnál elkezd rángatni az autó. Ha gyorsítók akkor befejezi és miután bemelegedett a motor utána sem csinálja. Mi lehet a probléma oka?
Naplózva
Chaba
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 16



« Válasz #2266 Dátum: 2018. Április 06. - 20:56:52 »

Sziasztok!

Olyan probléma van a Hyundai i30 2007 1,6 crdi autommal, hogy melegebb időben indulás után 50 km/h körül 1500-1600-as fordulaton egyenletes gázadásnál elkezd rángatni az autó. Ha gyorsítók akkor befejezi és miután bemelegedett a motor utána sem csinálja. Mi lehet a probléma oka?

Szia! 2,5 éve ugyanez volt a problémán. Nálam jellemzően 1300 körül csinálta, de néha 1500-nél is.
A szerelőm kipucolta a légtömeg mérőt, a levegőszabályz ó fojtószelepet és azt hiszem néhány jeladót is. Javasolta még, hogy tankoláskor rakjak bele egy kis Spurit és utána hajtsam meg a járgányt egy hosszabb úton.
Éppen aktuális volt egy Bp.-Sopron oda-vissza út és egy kicsit pörgősebb motorral tisztességesen kiégettem a kipufogót :D Slőn csoda, abba hagyta a rángatást :)
Azóta csinálta már párszor és arra jöttem rá, hogy ha sokat közlekedek városban és gyengébb minőségű gázolajat tankolok, akkor jelentkezik a hiba.
Kb. fél éve ráálltam a jobb minőségű üzemanyagokra (OMV vagy madaras Smart Diesel) és úgy tűnik, hogy azóta minden rendben van :)
...én a Te helyedben, elsőre meghajtanám egy kicsit a járgányt Spurival és jobb minőségű üzemanyaggal. :)


« Utoljára szerkesztve: 2018. Április 06. - 21:18:31 írta Chaba » Naplózva

Hyundai I30 CW FDH (2012) 1.6 CRDI 90LE (153.000-200.000 km, aktív)
Hyundai Atos Prime GL (2001) 1.0 benzin (0 - 98.000 km, aktív)
Hyundai Accent II GL (2003) 1.5 benzin (0 - 240.000 km, eladva 2015.07 )
csul1
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Válasz #2267 Dátum: 2018. Április 06. - 21:25:56 »

Mostanában tankoltam mobil petrolnál, előtte csak omv. Elég sokat autópályázom de lehet a rosszabb minőségű uzemanyag a ludas. Pont ma vettem spurit fél literrel szóval egy darabig öntögetem bele. Remélem tényleg segít. Köszönöm a választ! :)
Naplózva
Keresztesy Attila
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Válasz #2268 Dátum: 2018. Április 26. - 14:05:15 »

Sziasztok.
Most vettem egy 1.5 crdi Accentet. Minden happy, minden jó, csak az a bánatom, hogy gázpedál padlózáskor, vagy hirtelen gázfröccstől leáll.
Check engine lámpa világít. 10 mp és indul pöcc-röff, mintha misem történt volna. Check engine elalszik. Mivel most ismerkedek a crdi rejtelmeivel két tippem van:
1. Egr szelep
2. Légtömeg mérő
Nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre!

Üdv, Attila :help:
Naplózva
Keresztesy Attila
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2



« Válasz #2269 Dátum: 2018. Május 14. - 20:34:51 »

Ez a fórum halott rotfl rotfl rotfl
Naplózva
Pabló
Hivatásos
****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 235



WWW
« Válasz #2270 Dátum: 2018. Május 15. - 15:10:22 »

Ez a fórum halott rotfl rotfl rotfl
Jó lenne tudni merre laksz. Ha közelemben vas megyei lennél szívesen segítenék. Ezt jó lenne látni.
Légtömegmérő szerintem ezt nem okozná, meg az egr se. Én inkább valami üzemanyag hiányra tippelnék, vagy nyomás szabályzó szelepre.
Naplózva

Hyundai Atos Prime 2000 (sajnos eladva) :-(
Hyundai Matrix 1.5crdi 2002

http://pablo83.weebly.com/
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #2271 Dátum: 2018. Május 16. - 10:17:35 »


A hibajenséged? Akármi is lehet. Nekem hasonlót nagynyomású pumpa hibája okozott, és ezt kb hetek alatt derítettük ki, 2 csapat autószerelővel . Tippek és vélemények.... semmit sem ér. Bele lehet trafálni, ha barátunk a vakszerencse. Általában az olcsósági sorrend dönt abban, hogy hogyan kezdjük ezt felderíteni, és itt jön megint a szerencse. Lehet, hogy 5-10 ezer a javítás, lehet, hogy 100 ezer. Ezt nem egy fórum fogja neked megtippelni, még akkor sem, ha pezsgő élet van rajta. Ez a fórum valóban halott, sajnos a fórumoknak leáldozott a csillaguk, és nekünk is. De ettől még itt vagyunk és maradunk még.
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
boateng28
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Válasz #2272 Dátum: 2018. Július 08. - 09:21:28 »

Szia!

Nekem 1.9 tdi toledo csinálta, hogy hidegen 1500 fordulat körül picit rángatott gázadásnál. Egr szelep ki lett tisztítva és megszűnt. Remélem segíthettem.

üzenet összevonva: 2018. Július 08. - 09:38:46
Szia!

Részecskeszűrő s az autód? Lehet pont regenerál.
« Utoljára szerkesztve: 2018. Július 08. - 09:38:46 írta boateng28 » Naplózva
Szemir08
Tanpályás
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Válasz #2273 Dátum: 2018. December 09. - 12:30:31 »

Sziasztok!

Nekem a követekző lenne a kérdésem.
Kb egy hónapja vásároltam egy 2007.12 Hyundai i30 CRDI 1.6 Disel autót. Elméletileg 2018.02.-ig vezetett szervízkönyvel, "de ugyebár mint tudjuk ez nem minden esetben valós."
Egy hónapja csak városban használtam, és hibátlanúl működött, most hétvégén viszont páromal elmentünk egy hoszabb útra, ahol hazafelé felvillant a motorhiba sárga ikon. Működésében semmi változás, minden ugyan úgy működik mint eddig, se furcsa hang, se semmilyen teljesítménybe li külömbség nem érzékelhető az autón. Mivel nem vagyok egy autó mágus, szeretnék kérni ötleteket, mi lehet a probléma, vagy ha valakinek van hasonló tapasztalata, szívesen veszek mindenféle ötletet.
Előre is köszönöm.
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 316


« Válasz #2274 Dátum: 2018. December 09. - 20:13:34 »

Bármi lehet.Ha nem világít folyamatosan még az is lehet,hogy el sem tárolta a hibakódot.De ha meg akarod nyugtatni magadat olvastasd ki a hibakódot,ha nincs az is jó,ha van akkor elébe lehet menni a bajnak.Néha nem árt elmenni egy márkaszervizbe egy átvizsgálásra,még az is lehet,hogy kapsz információt az autó múltjáról,vagy visszahívási akcióról.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
zsibvásár
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #2275 Dátum: 2019. Január 05. - 18:46:14 »

BUEK mindenkinek!Van nekem egy h200 2.5 td-m,ami az elmult 2-3 hetben erdekes hibát produkált.Leál lításkor,kulcsot elfordítva,kiveve nem áll le,szepen jár tovább alapjáraton.A müszerfali fenyek kialszanak,kulcs ki es nem áll le...5.fokozat kuplung fel,megáll..Egyebkent nincs vele semmi gond,hidegen,melege szepen indul,alapjárat stabil,fogyasztás 8liter,olajfogyi 2-3 dl/7000km.Nem mindig csinálja...Ha valakinek volt már ilyen gondja,legyen szíves megosztani velem,hol lehet a hiba. :
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 316


« Válasz #2276 Dátum: 2019. Január 05. - 21:18:14 »

Valami kontakthiba lehet.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
zsibvásár
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #2277 Dátum: 2019. Január 06. - 10:35:15 »

A gyujtáskapcsol ora gondoltam elsö körben,kapott wd-40-et,egy ideig jo lett,de aztán ujra kezdte.Gondolt am hogy adagolo,fejszelep?,kicsi kosz valahol...Nem tudom,novemberben csereltem minden szüröt,csak molnál vagy shellnel tankolok,spurizok rendszeresen.. .idegesít,szoval ha van meg ötlet,szivesen meghallgatom.
Naplózva
kopppány
Fórumfüggõ
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 316


« Válasz #2278 Dátum: 2019. Január 06. - 12:06:09 »

Nem ismerem ezt a típust (se),de általában egy diesel úgy áll le,hogy nem kap üzemanyagot,mert egy mágnesszelep lezár.Arra gondoltam nálad ez nem működik,mert nem ér oda a villany.
Naplózva

i30 1,4 comfort  2007
zsibvásár
Tanuló vezetõ
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


« Válasz #2279 Dátum: 2019. Január 06. - 17:44:02 »

Ertem,köszi!Van egy elektromos szaki,elviszem hozzá.Remelem meg lesz a hiba.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 150 151 [152] 153   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.