Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:36:08


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









27 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752591 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
craneman
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.691



« Válasz #1155 Dátum: 2010. Október 26. - 14:46:00 »

és a csapágy is megvan hozzá?
Naplózva

2005 Accent GLS 1.5 CRDi                    300000 km
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #1156 Dátum: 2010. Október 26. - 14:48:05 »

és a csapágy is megvan hozzá?
csapágyból sztem szigorúan csak újat érdemes!
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #1157 Dátum: 2010. Október 26. - 14:49:07 »

és a csapágy is megvan hozzá?
megvan de az a váltóban van a garázsban

és a csapágy is megvan hozzá?
csapágyból sztem szigorúan csak újat érdemes!

Szerintem is a csapágy már nem egy akkora összeg, hogy ne újat vegyen az ember. De ha otthon ingyen ki tudja cserélni és nem bánja ezért 2x szétszedni akkor megéri berakni  :D
« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 26. - 14:51:23 írta Army » Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
BaloghZ
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 940



WWW
« Válasz #1158 Dátum: 2010. Október 26. - 18:49:33 »

Az tök normális, hogy a dízel i10-ben 1000 felett van az alapjárat? Simán elindulok vele gázadás nélkül, majd egyesben alapjáraton nyugodtan elengedhetek minden pedált, mert nem fullad le, hanem megy :)
Naplózva

Fekete i10 CRDi Style
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1159 Dátum: 2010. Október 27. - 18:22:49 »

és a csapágy is megvan hozzá?
megvan de az a váltóban van a garázsban

Ez felettébb érdekes. ugyanis annak a csapágynak a szerkezeten kéne lennie. Ez húzókuplung, vagyis a csapágyat egy zéger gyűrű tartja a szerkezetben. Csak beszereléskor kell a nyeles tengelyen lennie a csapágynak, ami az első kuplungoláskor bepattan a szerkezetbe. Korábbi kérdésedre válaszolva, szerintem dobd ki. 95 ezer kilométerrel senki sem fogja megvenni.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1160 Dátum: 2010. Október 27. - 18:28:22 »

Az tök normális, hogy a dízel i10-ben 1000 felett van az alapjárat? Simán elindulok vele gázadás nélkül, majd egyesben alapjáraton nyugodtan elengedhetek minden pedált, mert nem fullad le, hanem megy :)

Nem. Ez nem tök normális.
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #1161 Dátum: 2010. Október 27. - 18:50:35 »

és a csapágy is megvan hozzá?
megvan de az a váltóban van a garázsban

Ez felettébb érdekes. ugyanis annak a csapágynak a szerkezeten kéne lennie. Ez húzókuplung, vagyis a csapágyat egy zéger gyűrű tartja a szerkezetben. Csak beszereléskor kell a nyeles tengelyen lennie a csapágynak, ami az első kuplungoláskor bepattan a szerkezetbe. Korábbi kérdésedre válaszolva, szerintem dobd ki. 95 ezer kilométerrel senki sem fogja megvenni.

 :$ Szétszedés előtt nem kérdeztem. Nem tudtam mi a fenéért nem jön le a váltó a motorról. Némi fizikai erő és 2 csákány feszítő ereje szétválasztott a.
A csapágy maradt a váltón. :ijj:
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1162 Dátum: 2010. Október 27. - 19:02:44 »

:$ Szétszedés előtt nem kérdeztem. Nem tudtam mi a fenéért nem jön le a váltó a motorról. Némi fizikai erő és 2 csákány feszítő ereje szétválasztott a.
A csapágy maradt a váltón. :ijj:

A képeket látva gondoltam, hogy így történt. Ezek szerint a szerkezetben lévő zéger eltörött, tehát kuka a szerkezet, a tárcsáról nem is érdemes beszélni, a csapágyat meg kibeszéltétek már, pedig jelen pillanatban a legértékesebb alkatrésze a kuplungnak. Legközelebb kérdezz meg, hogy jön le a váltó a motorról. Megspórolsz egy csomó időt és lesz egy használható szerkezeted.  ;)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
BaloghZ
Fanatikus fórumozó
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 940



WWW
« Válasz #1163 Dátum: 2010. Október 27. - 19:06:26 »

Az tök normális, hogy a dízel i10-ben 1000 felett van az alapjárat? Simán elindulok vele gázadás nélkül, majd egyesben alapjáraton nyugodtan elengedhetek minden pedált, mert nem fullad le, hanem megy :)

Nem. Ez nem tök normális.

Kösz, úgyis hamarosan találkozunk 40 ezres szervíz címszóval. (4.5 liter megy bele :) :))
Naplózva

Fekete i10 CRDi Style
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #1164 Dátum: 2010. Október 27. - 19:29:12 »

:$ Szétszedés előtt nem kérdeztem. Nem tudtam mi a fenéért nem jön le a váltó a motorról. Némi fizikai erő és 2 csákány feszítő ereje szétválasztott a.
A csapágy maradt a váltón. :ijj:

A képeket látva gondoltam, hogy így történt. Ezek szerint a szerkezetben lévő zéger eltörött, tehát kuka a szerkezet, a tárcsáról nem is érdemes beszélni, a csapágyat meg kibeszéltétek már, pedig jelen pillanatban a legértékesebb alkatrésze a kuplungnak. Legközelebb kérdezz meg, hogy jön le a váltó a motorról. Megspórolsz egy csomó időt és lesz egy használható szerkezeted.  ;)
Legközelebb már tudom hogy kell mert már gyakoroltam. rotfl :friends:
Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
hopihe30
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Nő
Hozzászólások: 11.303



WWW
« Válasz #1165 Dátum: 2010. Október 27. - 19:42:30 »

Érdekes... ugyanezt mondtam valakinek aki szétbarbárkodt a az ajtót a kocsiján, és ugyanezt felelte rá.  rotfl
Naplózva

Kitalálni.... azt a legkönnyebb. Csináld meg! *** Hyundai Klub

2004. Jégkék Accent 1.3 LS benzin 270.000 km (Kék Villám)
2005. ZődKék Tucson 2.0 CRDi 130.000 km (Julcsi)
kraji
Vendég
« Válasz #1166 Dátum: 2010. Október 29. - 12:13:21 »

Sziasztok!
Kilyukadt az intercooler hűtőjéből jövő cső.Ez egy gumicső textil fonott borítással.45*300
Megkérdeztem az üzletben mennyi az ára.27500FT!(aranyár) Mi ilyen drága egy gumicsőben?
Tud valaki valamilyen olcsóbb,de ugyan olyan jó megoldást? 2004-es 1.5-ös Accentem van.
Köszi
 :help:
Naplózva
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #1167 Dátum: 2010. Október 30. - 11:38:00 »

Sziasztok!
Kilyukadt az intercooler hűtőjéből jövő cső.Ez egy gumicső textil fonott borítással.45*300
Megkérdeztem az üzletben mennyi az ára.27500FT!(aranyár) Mi ilyen drága egy gumicsőben?
Tud valaki valamilyen olcsóbb,de ugyan olyan jó megoldást? 2004-es 1.5-ös Accentem van.
Köszi
 :help:

Talán én tudok.  :$ De kellene egy kép a kérdéses csőről mert már elfelejtettem hogy is néz ki. Úgy emlékszem az 2 darabból áll. egy negyed ív ami egyik oldalt  nagyobb átmérőjű, meg ami egyből a jön a hűtőből. :g:
remélem nem ez kell mert szajnos kicsit átszabtam mert kellett máshová. Kicsit rövidebb a kisebb átmérőnél de ingyen odaadom ha jó.

« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 30. - 12:00:10 írta Army » Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
queensryche
Úrvezetõ
***
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 97



« Válasz #1168 Dátum: 2010. Október 30. - 20:42:58 »

Az 1.5-ös CRDI Matrix-szal főként rövid távokat megyek, a hűtővíz igazán fel sem melegszik mire leállítom.

10 napon belül másodszor találtam az autó alatt, pontosabban a motortér hátsó része alatt közép tájékon kb 0,5 dl zöld folyadékot. Kb 10 napja először, aztán semmi, ma reggel megint miután kiálltam ott volt az apró tócsa. A motortérben nem látok  sehol szivárgást. A fagyálló és a szervo folyadék színe zöld. A szervo tartályban a folyadék egy picit maximum fölött van, a fagyálló kiegyenlítőé is maximum közelében. Igazán nem értem, hogy miért nincs minden nap ez a jelenség.

Tippje van valakinek, hogy honnan jöhet?

 :köszi:

üzenet összevonva: 2010. Október 30. - 20:44:51
Reggel a garázsban találom a folyadékot, aztán figyelem napközben is de semmi.
Arra gondoltam, hogy esetleg lehet a hidegnek is köze hozzá?
Naplózva

Hyundai Matrix 1.5CRDI  100.000km
Ákos
Vendég
« Válasz #1169 Dátum: 2010. Október 31. - 02:42:38 »

Az 1.5-ös CRDI Matrix-szal főként rövid távokat megyek, a hűtővíz igazán fel sem melegszik mire leállítom.

10 napon belül másodszor találtam az autó alatt, pontosabban a motortér hátsó része alatt közép tájékon kb 0,5 dl zöld folyadékot. Kb 10 napja először, aztán semmi, ma reggel megint miután kiálltam ott volt az apró tócsa. A motortérben nem látok  sehol szivárgást. A fagyálló és a szervo folyadék színe zöld. A szervo tartályban a folyadék egy picit maximum fölött van, a fagyálló kiegyenlítőé is maximum közelében. Igazán nem értem, hogy miért nincs minden nap ez a jelenség.

Tippje van valakinek, hogy honnan jöhet?

 :köszi:

üzenet összevonva: 2010. Október 30. - 20:44:51
Reggel a garázsban találom a folyadékot, aztán figyelem napközben is de semmi.
Arra gondoltam, hogy esetleg lehet a hidegnek is köze hozzá?
Milyen az a folyadék, nem tapiztad még meg? Olaj vagy víz? :vakar: Szélvédőmosó, váltóolaj? :g:
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.