Hyundai Autó Klub
Hírek:
 
*
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktivációs e-mail?
2019. Augusztus 25. - 03:43:17


Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát


Google
Menü









29 vendég, 0 tag
Legújabb hozzászólások
írta dioka7
[Tegnap - 17:08:28]

írta Skagen
[2019. Augusztus 22. - 20:32:55]

írta fbi1984
[2019. Augusztus 17. - 10:15:53]

írta G159
[2019. Július 15. - 21:45:44]

írta KelT
[2019. Július 06. - 11:39:33]

írta espero
[2019. Július 02. - 10:31:20]

írta Lengyel
[2019. Június 27. - 22:12:32]

[2019. Június 15. - 16:18:46]

írta fbi1984
[2019. Május 30. - 22:56:34]

írta Skagen
[2019. Május 27. - 06:10:49]
"Nem a hibáinkból látszik, hogy kik vagyunk.. hanem abból, amit utána teszünk!"
Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 154   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Diesel szakrendelés  (Megtekintve 752623 alkalommal)
: Kardiológia II.
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
DynoJet
Vendég
« Válasz #1140 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 17:01:09 »

Pécs Bosch szervíz a levegősödési probléma tekintetében a kipufogó rendszert kezdték vizsgálni. Ijesztő, hogy ilyen szakemberek gyártanak a gyárban is nem csoda, hogy elromlik. Nem találták a hibát.. nem lepődtem meg...

Aztán átvittük a kocsit a Pécsi Hyundai márkaszervízbe ott kimérték, nyomások rendbe voltak majd kiderült, hogy a 2-es hengernél nem zár le a porlasztó rendesen , és az 1-es hengernél sem tökéletes. Elküldték javításra valami Keceli szervízbe. hét végére ígérték, hogy kész lesz (60 ezer Ft/db. Szomorú ).

MÁS TÉMA :

A Hyundai Klub vezetőségétől kérdezem, hogy van a cégemnek egy olaj és kenőanyag webáruháza. Itt folyamatosan bővül a termék választék. HA lehetőséget biztosítana részünkre egy reklám elhelyezésre vagy egy hírlevél kiküldésre a tagok részére, akkor egy folyamatos 10% kedvezményt tudnánk biztosítani a Hyundai klub tagok részére. Itt tudjátok megnézni a webáruházat: www.kenoanyagf utar.hu

Nyomások rendben voltak..... majd kiderült, hogy nem zár le a porlasztó rendesen?  :g:
Akkor a nyomások nem voltak rendben!
Ha túl nagy a résolaj visszafolyás a befecskendezők nél, akkor nehezen indul és/vagy egyenetlen az alapjárat ill. fordulatszám, Remegés, kihagyás szerű a motor járása.
De nem jár lelevegősödéss el és csobogás szerű utastérből hallható hangokkal.

Kíváncsi leszek a pénteki eredményre. Valahol azt érzem, hogy nem (csak) ez a probléma. :g:
« Utoljára szerkesztve: 2010. Szeptember 20. - 18:43:51 írta DynoJet » Naplózva
Chefman
Vendég
« Válasz #1141 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 18:40:36 »

Az érdekes az , hogy nem járt a motor egyenetlenül nagyon szépen ment gyorsult és erős. Az alapjárata is stabil és egyenletes. Azért furcsálom. Még szűrő csere előtt volt némi fordulatszám ingadozás.  A beméréseket és a porlasztó vizsgálatot úgy végezték, hogy apósom beengedték a műhelybe és végig látta mit csinálnak milyen értékeket mértek, illetve a porlasztok hogyan viselkednek a tesztműszeren.
Naplózva
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1142 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 19:52:47 »

Az érdekes az , hogy nem járt a motor egyenetlenül nagyon szépen ment gyorsult és erős. Az alapjárata is stabil és egyenletes. Azért furcsálom. Még szűrő csere előtt volt némi fordulatszám ingadozás.  A beméréseket és a porlasztó vizsgálatot úgy végezték, hogy apósom beengedték a műhelybe és végig látta mit csinálnak milyen értékeket mértek, illetve a porlasztok hogyan viselkednek a tesztműszeren.

A Mischl Autóház megbízható szerviz. Bohár Pisti látott már néhány CRDi motort. Ha ő azt mondja befecskendező, én elhiszem neki. Ja, és ha találkozol vele mond meg neki, hogy a Hyundai Klubtól vagy és üdvözli Matyika, a Hyundai Tarjántól.  ;)
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Chefman
Vendég
« Válasz #1143 Dátum: 2010. Szeptember 20. - 23:31:49 »

Az érdekes az , hogy nem járt a motor egyenetlenül nagyon szépen ment gyorsult és erős. Az alapjárata is stabil és egyenletes. Azért furcsálom. Még szűrő csere előtt volt némi fordulatszám ingadozás.  A beméréseket és a porlasztó vizsgálatot úgy végezték, hogy apósom beengedték a műhelybe és végig látta mit csinálnak milyen értékeket mértek, illetve a porlasztok hogyan viselkednek a tesztműszeren.

A Mischl Autóház megbízható szerviz. Bohár Pisti látott már néhány CRDi motort. Ha ő azt mondja befecskendező, én elhiszem neki. Ja, és ha találkozol vele mond meg neki, hogy a Hyundai Klubtól vagy és üdvözli Matyika, a Hyundai Tarjántól.  ;)

Matyika !
Át adom majd Bohár úrnak az üdvözletedet ha ott járok. Az ottani szerelők azzal szomorítottak, hogy ezek a CRDi motorok 100 ezer kilométer felett sorba döglenek be (porlasztó, nagynyomású szívattyú, stb), ez egy kicsit elvette a kedvem. Véleményük szerint benzinest kell venni azzal nincs baj.  :skull:

Persze itthon több sem kellett a két elromlott kocsi után anyósomnak és a sógornőmnek, mint hogy ócska Koreai tákolmányoknak nevezze a Hyundai-okat. Sajnos náluk az is közre játszik, hogy apósomnak van egy KIA K 2500-asa is ami kb egy 3 hónapja elég kemény kálváriát jár be. Kezdte egy Turbó szétszakadással (mért is ne a turbó házát is szétcsapta a szétszakadó turbina), majd kiderült a hengerek brutális kopása is. Jött egy motor felújítás+ másik felújított turbo 350 000 Ft-ból.  Majd 1,5 hónap probléma mentes futás után az egyik főtengely csapács perselye kifordult a helyéről és elintézte a főtengelyt is. Most a kocsi darabokban van főtengelyre vár....  Ezek után meg tudom érteni ha a Koreai termékektől már félnek sajnos.
Naplózva
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #1144 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 05:50:06 »

... Az ottani szerelők azzal szomorítottak, hogy ezek a CRDi motorok 100 ezer kilométer felett sorba döglenek be (porlasztó, nagynyomású szívattyú, stb), ez egy kicsit elvette a kedvem. Véleményük szerint benzinest kell venni azzal nincs baj.  :skull:
Már ne haragudj, de ez HÜLYESÉG!
A KIA-tok turbó "szétszakadása" és a "brutális hengerkopás" meg arra következtet, hogy vagy hanyagolták az olajcserét, vagy nem megfelelő olajat használtak, vagy szint alatti olajjal jártak vele. Nem azt mondom, hogy Apósod volt a hunyó, lehet, hogy szervizben cseréltetett olajat, de ott nem a megfelelőt rakták bele.
Az meg, hogy a felújitás után a főtengelycsapá gy kifordult a helyéből az egyértelműen a helytelen felújitás rovására irható. Ilyen nem fordulhat elő!
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Chefman
Vendég
« Válasz #1145 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 06:12:58 »

... Az ottani szerelők azzal szomorítottak, hogy ezek a CRDi motorok 100 ezer kilométer felett sorba döglenek be (porlasztó, nagynyomású szívattyú, stb), ez egy kicsit elvette a kedvem. Véleményük szerint benzinest kell venni azzal nincs baj.  :skull:
Már ne haragudj, de ez HÜLYESÉG!
A KIA-tok turbó "szétszakadása" és a "brutális hengerkopás" meg arra következtet, hogy vagy hanyagolták az olajcserét, vagy nem megfelelő olajat használtak, vagy szint alatti olajjal jártak vele. Nem azt mondom, hogy Apósod volt a hunyó, lehet, hogy szervizben cseréltetett olajat, de ott nem a megfelelőt rakták bele.
Az meg, hogy a felújitás után a főtengelycsapá gy kifordult a helyéből az egyértelműen a helytelen felújitás rovására irható. Ilyen nem fordulhat elő!

Apósom nem húnyó a témában mert ez a kocsi akkor még csak két hónapja volt nálunk, Inkább a Pécsi KIA márka kereskedő aki szakszerűen vissza tekerte benne a kilométer órát és eladta mintha csak alig 100 ezer kilométert futott autó....
Naplózva
JBela
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 5.078



« Válasz #1146 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 06:22:30 »

... Az ottani szerelők azzal szomorítottak, hogy ezek a CRDi motorok 100 ezer kilométer felett sorba döglenek be (porlasztó, nagynyomású szívattyú, stb), ez egy kicsit elvette a kedvem. Véleményük szerint benzinest kell venni azzal nincs baj.  :skull:
Már ne haragudj, de ez HÜLYESÉG!
A KIA-tok turbó "szétszakadása" és a "brutális hengerkopás" meg arra következtet, hogy vagy hanyagolták az olajcserét, vagy nem megfelelő olajat használtak, vagy szint alatti olajjal jártak vele. Nem azt mondom, hogy Apósod volt a hunyó, lehet, hogy szervizben cseréltetett olajat, de ott nem a megfelelőt rakták bele.
Az meg, hogy a felújitás után a főtengelycsapá gy kifordult a helyéből az egyértelműen a helytelen felújitás rovására irható. Ilyen nem fordulhat elő!

Apósom nem húnyó a témában mert ez a kocsi akkor még csak két hónapja volt nálunk, Inkább a Pécsi KIA márka kereskedő aki szakszerűen vissza tekerte benne a kilométer órát és eladta mintha csak alig 100 ezer kilométert futott autó....
Jaaaaaaaaa... Azt nem tudtam, hogy használtan vettétek. Akkor egészen más a leányzó fekvése!
Akkor ez se a KIA sara ugyebár.  ;)
Még az is lehet, hogy félmillió km volt a kocsiban isten tudja milyen üzemeltetési körülmények között. Akkor meg természetes a kopás.
Naplózva

http://www.funnycar.hu/

Lehet, hogy Te gyorsan tudsz menni, de én BÁRHOL! :D
:szeret: 2006 Hyundai Tucson 2,0 VGT CRDI 140 Le >200 000 Km :szeret: 1998. Hyundai Galloper Exceed 2.5 TD
Heor
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 8.483



« Válasz #1147 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 08:54:40 »

Az érdekes az , hogy nem járt a motor egyenetlenül nagyon szépen ment gyorsult és erős. Az alapjárata is stabil és egyenletes. Azért furcsálom. Még szűrő csere előtt volt némi fordulatszám ingadozás.  A beméréseket és a porlasztó vizsgálatot úgy végezték, hogy apósom beengedték a műhelybe és végig látta mit csinálnak milyen értékeket mértek, illetve a porlasztok hogyan viselkednek a tesztműszeren.

A Mischl Autóház megbízható szerviz. Bohár Pisti látott már néhány CRDi motort. Ha ő azt mondja befecskendező, én elhiszem neki. Ja, és ha találkozol vele mond meg neki, hogy a Hyundai Klubtól vagy és üdvözli Matyika, a Hyundai Tarjántól.  ;)

Matyika !
Át adom majd Bohár úrnak az üdvözletedet ha ott járok. Az ottani szerelők azzal szomorítottak, hogy ezek a CRDi motorok 100 ezer kilométer felett sorba döglenek be (porlasztó, nagynyomású szívattyú, stb), ez egy kicsit elvette a kedvem. Véleményük szerint benzinest kell venni azzal nincs baj.  :skull:
Hát ebben Bohár úr nem tévedett, valóban az első szériás CRDi motorokban a német bosch alkatrészek rendszerint tönkre mennek, csak hogy az 1,5-ös motorokban nem a 2,0-ban, ezekben a porlasztó csúcsok szoktak galibát okozni, de azok cseréje, vagy felújítása már orvosolja a problémát(legalábbis a 3 éves fórumos tapasztalatom során, még mással nem volt gond)! Tudom, hogy nem megnyugtató, de a dízel motorok jók, csak amikor ilyen konstrukciót vásárol az ember, hajlamos elfelejteni, hogy a nyomatéknak ára van, mégpedig kézzel foghatóan forintban mérve! Egyébként a meghibásodási statisztikát nézve a Hyundai kimagasló, tényleg az első generációs 3 hengeres 1,5-ösökön kívül egyikkel sincs gond! :) Nem tudom ez a pillangó szelep nem került elő, vagy annál a motornál nincs, vagy nem is értem, de én kötném az ebet a karóhoz, mert a tünetek ugyan azok, mint mikor ez a szelep leragad! :)
Naplózva

"Nem szükséges, hogy valaki úgynézzen ki, mint egy idióta... elég ha az! :D" HYUND4! F4N4T!C B4ND :victory:
hyundai klub forever tuti
Hyundai I30 Classic A/C 1.4 fekete metál :) Hyundai Accent 2002 1.5 LS szürke :) Hyundai Pony 1991 1.5 LS fehér :)
Sopánka
V.I.P.
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 7.036


nem nézni kell, csinálni!


« Válasz #1148 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 10:25:04 »

... apósomnak van egy KIA K 2500-asa is ami kb egy 3 hónapja elég kemény kálváriát jár be. Kezdte egy Turbó szétszakadássa l (mért is ne a turbó házát is szétcsapta a szétszakadó turbina), majd kiderült a hengerek brutális kopása is.
Érdekes. Az én 2.5 D-mben is motornagyfelúj ítás van, mert a dugattyúk kicsit kopottak, a dugattyúgyűrűk meg nagyon; kiderült az is, hogy mintha már köszörülve lett volna a főtengely. Ennek ellenére a hengerfal gyakorlatilag sértetlen. Ennek a motornak ki kell taposni a belét, hogy így kikészüljön. A többiek által felsoroltakon kívül még a hidegen padlógáz is elég gyorsan le tudja amortizálni.
Naplózva

várjanak csak, azt hiszem rájöttem mi a baj a szerkezettel!
Hyundai Coupe 2.7 V6 (2003), Citroen Jumpy 2008 (9fős)
Kicsi városunknak életadó kattintás: http://hyundai-klub.myminicity.com/
Chefman
Vendég
« Válasz #1149 Dátum: 2010. Szeptember 21. - 19:31:32 »

... apósomnak van egy KIA K 2500-asa is ami kb egy 3 hónapja elég kemény kálváriát jár be. Kezdte egy Turbó szétszakadássa l (mért is ne a turbó házát is szétcsapta a szétszakadó turbina), majd kiderült a hengerek brutális kopása is.
Érdekes. Az én 2.5 D-mben is motornagyfelúj ítás van, mert a dugattyúk kicsit kopottak, a dugattyúgyűrűk meg nagyon; kiderült az is, hogy mintha már köszörülve lett volna a főtengely. Ennek ellenére a hengerfal gyakorlatilag sértetlen. Ennek a motornak ki kell taposni a belét, hogy így kikészüljön. A többiek által felsoroltakon kívül még a hidegen padlógáz is elég gyorsan le tudja amortizálni.

A KIA motorjának az állapotát a kereskedő (KIA Pécsi Origó Kft.) elhallgatta apósomék elöl. kiderült utóbb, hogy legalább kétszer volt mát köszörülve a főtengely. Sajnálom azt a kocsit mert jó kisteherautó egyébként. Gondolom milyen előélete lehetett szegénynek.
Naplózva
Geza4
Vendég
« Válasz #1150 Dátum: 2010. Október 03. - 15:55:12 »

Kedves mindenki!

Nekem egy 2003-as Accent 1,5-ös CRDi autóm van. Néhány napja szivárogni kezdett a gázolaj a nagynyomású szivattyúnál. Én új vagyok itt, de ahogy olvasgatom a fórumot, úgy látom, hogy nem vagyok egyedül ezzel a problémával. Azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani megbízható szerelőt, aki érti is a dolgát, és nem csak lehúzni akar?
Esetleg a szervizen kívül van még valamilyen más ötletek a probléma megoldására?

Előre  is köszönöm a segítséget!

Üdv,
Géza
Naplózva
Atee77
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 47



« Válasz #1151 Dátum: 2010. Október 03. - 20:44:36 »

Szia!

Nekem is volt hasonló problémám a kocsimmal.2 megoldás létezik:1 leveszed a ping pong asztalt a motorról (4db 10-es csavar) és a magasnyomású pumpát megkínálod egy vödör forró vizzel(ezzel a technikával egy darabig el lehet húzni a cserét de a egyre hüvösebb reggelek csak rontanak a dolgon.).2 ha van szerelési tapasztalatod megveszed a magasnyomású tömitésszettjé t és kicseréled magad.(a tisztaságra nagyon ügyelj!!)Nekem Budapesten a 16. kerületben a Rákóczi utca-i Cr-esek adtak tömítést azthiszem 5000 Huf-ért.(pontos címet nemtudok mondani de a kapun figyel egy bazi nagy pefecsi fej.kőnnyű őket megtalálni.De ha gondolod adok szívesen használt o gyűrűket amit beépíthesz,mert általában csak egy pár tömités megy tönkre (alsó hengerfej).
Naplózva

Hyundai Accent 1.5crdi (2003) 336111Km és még megy!!!
Robis
Mazsola
**
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 49



« Válasz #1152 Dátum: 2010. Október 24. - 20:41:06 »

Hali, érdeklődnék, hogy 2003-as diesel Accenthez (3 hengeres) milyen áron lehet most kuplung tárcsát illetve komplett szettet kapni? A csere mekkora munka?

Köszönöm.

Robis
Naplózva

Lassan belegurul a kicsikébe a 150 000. kilométer. És mind velem volt.
2003 Accent GLS 1.5CRDI
Matyika
Fórumgazda
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 13.828


WWW
« Válasz #1153 Dátum: 2010. Október 24. - 22:56:48 »

Hali, érdeklődnék, hogy 2003-as diesel Accenthez (3 hengeres) milyen áron lehet most kuplung tárcsát illetve komplett szettet kapni? A csere mekkora munka?

Köszönöm.

Robis

Ezt én kérdeztem a nevedben? Vagy Te kérdezted és nem válaszoltam?  :g:
Naplózva

Azt értem én, hogy gőzgép. De mitől megy? Hyundai Klub :google:
2003 Accent 1.5 GLS benzin
Army
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Nem: Férfi
Hozzászólások: 1.531


Hivatásos


« Válasz #1154 Dátum: 2010. Október 26. - 12:36:25 »

Hali, érdeklődnék, hogy 2003-as diesel Accenthez (3 hengeres) milyen áron lehet most kuplung tárcsát illetve komplett szettet kapni? A csere mekkora munka?

Köszönöm.

Robis

Ilyen is van a padláson. 95e km lehet benne és nagyon olcsón adom. Ha nem kell, akkor érdeklődnék Matyika, hogy ki is dobhatom mert ilyet úgy se rak be senki??









« Utoljára szerkesztve: 2010. Október 26. - 12:55:57 írta Army » Naplózva

Minden napom állandó küzdelem. Evés előtt az éhséggel küzdök, utána meg az álmossággal.

Trajet 2.0i LPG 2000'
Oldalak: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 154   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.23 | SMF © 2015, Simple Machines | TinyPortal v0.9.8 © Bloc

Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS! Dilber MC Theme by HarzeM
Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 28 lekéréssel.